Laden reviews...
Laden reviews...
2.098 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden vooral snelle levering, goede kwaliteit en duidelijke communicatie. De meeste bestellingen komen op tijd aan en zijn goed verpakt. Er zijn enkele meldingen van ontbrekende producten of problemen met levering, maar de klantenservice reageert doorgaans snel en oplossingsgericht. Over het geheel genomen is de ervaring positief en consistent.
De gepersonaliseerde herinneringendoos is echt perfect! Ook het mandje voor mijn bruidsmeisje is prachtig!
Beveelt aan
15 June 2026
Jess
Merksem
Prima, snelle service!!!!
Beveelt aan
15 June 2026
Carla
Reeuwijk
Mooie Geboortebord, makkelijk te maken!
Beveelt aan
15 June 2026
Kay
Aalten
We hebben kleine blikjes met pinda’s besteld met daarop een foto van onze trouwkaart. Het ziet er erg leuk en feestelijk uit! We gaan hiermee zeker een mooie herinnering achterlaten bij de gasten! Bestelling en levering ging vlot.
Beveelt aan
15 June 2026
Yvonne
Haaren
Heel leuk,snelle levering. Met elk 1 minder chocola. En weinjg hitleg van de foto druk wat mijn bestelling in mindering bracht. Maar ok! De rest netjes en mooi ontvangen.
Beveelt aan
14 June 2026
Ummu
Beringen
Mooie afgewerkte product voor traktatie van een verjaardag! Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Mooie templates!
Beveelt aan
14 June 2026
Khadija
Galmaarden
Besteld op een avond en volgende dag al geleverd. Supermooi materiaal voor onze prinses haar verjaardagsfeestje.
Beveelt aan
14 June 2026
Gwen
Buggenhout
kan alleen zeggen positief. binnen twee dagen betaald en de bestelling werdt bezorgd.
Beveelt aan
14 June 2026
L.H.
Weert
Leuke spullen, nette prijs, snel in huis!
Beveelt aan
14 June 2026
Sanne
Putten
Achteraf gezien veel.te duur
Beveelt niet aan
14 June 2026
sjan
Venlo
Beste Sjan,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling.
Je geeft aan dat je de bestelling achteraf te duur vindt. De kosten worden voorafgaand aan het plaatsen van de bestelling getoond, maar ik begrijp uit je bericht dat er mogelijk iets anders aan de hand is waardoor de bestelling voor jou achteraf niet naar wens is.
Helaas kan ik geen eerder mailcontact hierover terugvinden. We kijken graag met je mee en nemen daarom zo spoedig mogelijk contact met je op om dit verder te bespreken.
Bedankt voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
Besteld en binnen enkele dagen binnen, top!!
Beveelt aan
13 June 2026
Laureen
Ewijk
De levering gebeurde supersnel, wat ik niet had verwacht. Ik had een cake smash pakketje besteld en de kwaliteit is heel goed, heel tevreden en heb er leuke en mooie foto’s ermee kunnen maken!
Beveelt aan
13 June 2026
Cicek
Alken
Ik had last minute nog wat spulletjes besteld voor een verjaardag. Vóór 23.59u besteld, morgen in huis, die vlieger (of heliumballon) ging dus niet op: waar ik het zaterdag verwachtte kwam de bestelling maandag pas binnen. Desalniettemin leuke spullen voor een prima prijs. Voor de volgende verjaardag dan maar.
Beveelt aan
12 June 2026
Rian
Echt
Goede en snelle levering. Alles volgwns afspraak. Royale keuze
Beveelt aan
12 June 2026
Monique
Sittard
Vlotte levering, artikelen zoals beschreven. Allemaal netjes verpakt zodat er geen schade aan kan komen. Wij zijn fan!
Beveelt aan
11 June 2026
Steffi
Tessenderlo
Ik haal verjaardag accessoires zoals helium ballonnen plus tank en andere spullen altijd bij party deco, simpel weg omdat het goeie kwaliteit is en heel mooi! Bedankt weer! :)
Beveelt aan
11 June 2026
Savita
Meppel
Prima levering. Jammer dat dhl het niet thuis bezorgde maar bij afleverpunt . Ik kreeg de verzendkosten terug dus dat is wel netjes
Beveelt aan
11 June 2026
Vincent en Julie
Tholen
Alles zat keurig verpakt in een doos . Ook de kleuren zijn precies als pp de site. Prima kwaliteit.
Beveelt aan
11 June 2026
Sophine
Krimpen aan den IJssel
Producten van hoge kwaliteit en rap geleverd!
Beveelt aan
11 June 2026
Lise
Denderwindeke
Ik heb mij huwelijk bedankjes besteld voor de kinderen en echt wauw wat is dat een leuk mooi waanzinnig bedankje
Beveelt aan
11 June 2026
Kim
Hellevoetsluis
Deel van de bestelling geleverd, andere deel nooit gezien. Meerdere keren contact opgenomen, door middel van: contact formulier, mail en telefonisch, echter geen gehoor gekregen. Geld kwijt en geen product.
Beveelt niet aan
10 June 2026
Truus
Hengelo
Beste Truus,
Vervelend om te horen dat een deel van je bestelling ontbrak. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en onze excuses hiervoor.
Ook vervelend dat je ons zo lastig hebt kunnen bereiken. Het is momenteel een erg drukke periode, waardoor het helaas iets langer kan duren voordat je een reactie ontvangt.
Ik heb het voor je nagekeken en zie dat je hierover inderdaad op 8 juni hebt gemaild. Diezelfde dag is er ook een reactie op je mail gestuurd om dit op te lossen. De gelofteboekjes bleken te ontbreken en daar is helaas iets misgegaan bij het inpakken.
Vandaag heb je ook een mail van ons ontvangen waarin is bevestigd dat de gelofteboekjes opnieuw worden gemaakt en naar je worden nagestuurd. Het is dus zeker niet zo dat je je geld kwijt bent en geen product ontvangt. We lossen dit soort situaties altijd graag netjes op.
Het komt dus helemaal in orde. Nogmaals excuses voor het ongemak en dat je wat langer op de gelofteboekjes moet wachten. Bedankt voor je geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
Ik bestelde uitdeelcadeautjes, gepersonaliseerd met naam en ze waren prachtig, eveneens snelle levering.
Beveelt aan
10 June 2026
Niki
Merksem
Leuke stoepkrijt doosjes besteld inclusief de stoepkrijt. (Afgelopen week). Helaas waren ervan 2 doosjes stoepkrijt alle stoepkrijt in stukken. Weg kunnen gooien helaas!En zelf nog ergens stoepkrijt moeten kopen. De doosjes zijn super leuk geworden voor de traktatie. Gemaild/gebeld op beide geen reactie spijtig genoeg!
Beveelt niet aan
10 June 2026
Roxanne
Eerbeek
Beste Roxanne,
Vervelend om te horen dat er zoveel stoepkrijt gebroken is aangekomen. Stoepkrijt is inderdaad een kwetsbaar product, waardoor het helaas kan gebeuren dat er een paar krijtjes breken. Dat er zoveel kapot is aangekomen, is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor.
Ook vervelend dat je ons niet goed hebt kunnen bereiken. Helaas kan ik op dit moment geen eerdere mail van je terugvinden. In dit soort gevallen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice, zodat we direct met je mee kunnen kijken naar een passende oplossing.
We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om dit verder op te pakken.
Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
Super blij met mijn bestelling alles was perfect in orde
Beveelt aan
10 June 2026
Sarah
Arendonk
Ik heb gepersonaliseerde chocolades besteld voor mijn kraambezoek. Het ontwerp is heel mooi geworden. Ondanks dat er 5 chocolades te weinig geleverd werden (foutje) heb ik deze de volgende dag alsnog ontvangen. Goede service!
Beveelt aan
10 June 2026
Demet
Lelystad
We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling.
Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.
Pieter Zeemanweg 131
3316 GZ Dordrecht
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven