Laden reviews...
Laden reviews...
2.087 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden vooral snelle levering, goede kwaliteit en duidelijke communicatie. De meeste bestellingen komen op tijd aan en zijn goed verpakt. Er zijn enkele meldingen van ontbrekende producten of problemen met levering, maar de klantenservice reageert doorgaans snel en oplossingsgericht. Over het geheel genomen is de ervaring positief en consistent.
Eén keer maar nooit meer!!! Ruim 2.5 week voor mijn bruiloft allerlei artikelen besteld, van een gepersonaliseerd ringendoosje, tot een gepersonaliseerd gastenboek, wat versieringen etc. Ik wachtte vol spanning af, maar tot twee dagen voor de grote dag toch maar even elders een spoedbestelling gedaan want ja, levering en ÜBERHAUPT informatie over (VERTRAAGDE) levering bleef uit. Toch, 1.5 week NA mijn grote dag maar even contact opgenomen met de klantenservice hoe het nou zit. Gesproken met “Sam”, kwam niet heel klantvriendelijk of duidelijk over. Uitleg gegeven over dat ik bepaalde producten (niet gepersonaliseerd) terug wil sturen nog voordat ik het ontvangen heb, maar ik kreeg vervolgens per mail van een andere medewerker te horen dat na overleg met zijn collega mijn gewenste retour “niet mogelijk” kunnen zijn. Jammer voor ze, enkeltje prullenbak it is. Over de “normale” artikelen heb ik gedeeltelijk restitutie ontvangen, maar dat ging ze ook met pijn en moeite af. En ook wel opmerkelijk: na mijn belletje lag mijn bestelling ineens binnen 2 werkdagen klaar op het afhaalpunt, like… dan kan het opeens wel?!?!? Zeer teleurstellend, ze zijn nog niet eens één ster of halve ster waard, maar ik kan hier niet lager dan een halve ster geven.
Beveelt niet aan
16 June 2026
Şenay
Nederland
Beste Şenay,
Vervelend om te horen dat je je bestelling niet op tijd hebt ontvangen en dat het contact hierover zo moeizaam is verlopen. Onze excuses hiervoor.
Helaas heeft je bestelling vertraging opgelopen doordat één van de producten niet op voorraad was. Normaal gesproken ontvangen wij hiervan een melding, zodat we direct contact met je kunnen opnemen. In dit geval is dat helaas niet gebeurd, waardoor je bestelling in het systeem is blijven hangen en uiteindelijk pas na de gewenste datum is geleverd.
Dat had natuurlijk niet mogen gebeuren en ik begrijp heel goed dat je niet tevreden was met de oplossing die in eerste instantie is aangeboden.
We zorgen ervoor dat er zo spoedig mogelijk contact met je wordt opgenomen om samen te kijken naar een passende oplossing.
Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
Er was wat mis gegaan met mijn bestelling, uiteindelijk heeft Shirley het netjes opgelost.
Beveelt aan
16 June 2026
S.
Kaatsheuvel
Goedemorgen,
Vervelend om te horen dat alles tot nu toe op deze manier is verlopen. Je hebt een tegeltje ontvangen met een kleine beschadiging en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor.
Omdat het om een licht plekje gaat, bieden we in dit soort situaties vaak eerst een korting aan. Dit doen we mede vanuit duurzaam oogpunt, zodat een product niet onnodig opnieuw gemaakt of verzonden hoeft te worden. Natuurlijk ben je niet verplicht om hiermee akkoord te gaan.
We begrijpen in jouw geval heel goed dat je het tegeltje op deze manier niet cadeau wilt doen en dat je graag een andere oplossing wilt. Daarom nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om dit verder netjes op te lossen.
Ook excuses dat je wat langer op een reactie hebt moeten wachten. Het is momenteel een erg drukke periode, waardoor onze reactietijd helaas iets langer is dan normaal. We doen ons best om dit zo snel mogelijk voor je op te pakken.
Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Makkelijk te maken. En een goede uitvoering van Deco!!
Beveelt aan
16 June 2026
Desiree
Eemnes
Onwijs fijne webshop, dochter voorzien van een grote Maileg collectie! Groot aanbod, netjes verpakt, snel verzonden en een goede klantenservice. Een van mijn favoriete speelgoed webshops!
Beveelt aan
16 June 2026
Mandy
Nieuwerkerk aan den IJssel
De gepersonaliseerde herinneringendoos is echt perfect! Ook het mandje voor mijn bruidsmeisje is prachtig!
Beveelt aan
15 June 2026
Jess
Merksem
Prima, snelle service!!!!
Beveelt aan
15 June 2026
Carla
Reeuwijk
Mooie Geboortebord, makkelijk te maken!
Beveelt aan
15 June 2026
Kay
Aalten
We hebben kleine blikjes met pinda’s besteld met daarop een foto van onze trouwkaart. Het ziet er erg leuk en feestelijk uit! We gaan hiermee zeker een mooie herinnering achterlaten bij de gasten! Bestelling en levering ging vlot.
Beveelt aan
15 June 2026
Yvonne
Haaren
Heel leuk,snelle levering. Met elk 1 minder chocola. En weinjg hitleg van de foto druk wat mijn bestelling in mindering bracht. Maar ok! De rest netjes en mooi ontvangen.
Beveelt aan
14 June 2026
Ummu
Beringen
Mooie afgewerkte product voor traktatie van een verjaardag! Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Mooie templates!
Beveelt aan
14 June 2026
Khadija
Galmaarden
Besteld op een avond en volgende dag al geleverd. Supermooi materiaal voor onze prinses haar verjaardagsfeestje.
Beveelt aan
14 June 2026
Gwen
Buggenhout
kan alleen zeggen positief. binnen twee dagen betaald en de bestelling werdt bezorgd.
Beveelt aan
14 June 2026
L.H.
Weert
Leuke spullen, nette prijs, snel in huis!
Beveelt aan
14 June 2026
Sanne
Putten
Achteraf gezien veel.te duur
Beveelt niet aan
14 June 2026
sjan
Venlo
Beste Sjan,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling.
Je geeft aan dat je de bestelling achteraf te duur vindt. De kosten worden voorafgaand aan het plaatsen van de bestelling getoond, maar ik begrijp uit je bericht dat er mogelijk iets anders aan de hand is waardoor de bestelling voor jou achteraf niet naar wens is.
Helaas kan ik geen eerder mailcontact hierover terugvinden. We kijken graag met je mee en nemen daarom zo spoedig mogelijk contact met je op om dit verder te bespreken.
Bedankt voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
Besteld en binnen enkele dagen binnen, top!!
Beveelt aan
13 June 2026
Laureen
Ewijk
De levering gebeurde supersnel, wat ik niet had verwacht. Ik had een cake smash pakketje besteld en de kwaliteit is heel goed, heel tevreden en heb er leuke en mooie foto’s ermee kunnen maken!
Beveelt aan
13 June 2026
Cicek
Alken
Ik had last minute nog wat spulletjes besteld voor een verjaardag. Vóór 23.59u besteld, morgen in huis, die vlieger (of heliumballon) ging dus niet op: waar ik het zaterdag verwachtte kwam de bestelling maandag pas binnen. Desalniettemin leuke spullen voor een prima prijs. Voor de volgende verjaardag dan maar.
Beveelt aan
12 June 2026
Rian
Echt
Goede en snelle levering. Alles volgwns afspraak. Royale keuze
Beveelt aan
12 June 2026
Monique
Sittard
Vlotte levering, artikelen zoals beschreven. Allemaal netjes verpakt zodat er geen schade aan kan komen. Wij zijn fan!
Beveelt aan
11 June 2026
Steffi
Tessenderlo
Ik haal verjaardag accessoires zoals helium ballonnen plus tank en andere spullen altijd bij party deco, simpel weg omdat het goeie kwaliteit is en heel mooi! Bedankt weer! :)
Beveelt aan
11 June 2026
Savita
Meppel
Prima levering. Jammer dat dhl het niet thuis bezorgde maar bij afleverpunt . Ik kreeg de verzendkosten terug dus dat is wel netjes
Beveelt aan
11 June 2026
Vincent en Julie
Tholen
Alles zat keurig verpakt in een doos . Ook de kleuren zijn precies als pp de site. Prima kwaliteit.
Beveelt aan
11 June 2026
Sophine
Krimpen aan den IJssel
Producten van hoge kwaliteit en rap geleverd!
Beveelt aan
11 June 2026
Lise
Denderwindeke
Ik heb mij huwelijk bedankjes besteld voor de kinderen en echt wauw wat is dat een leuk mooi waanzinnig bedankje
Beveelt aan
11 June 2026
Kim
Hellevoetsluis
Deel van de bestelling geleverd, andere deel nooit gezien. Meerdere keren contact opgenomen, door middel van: contact formulier, mail en telefonisch, echter geen gehoor gekregen. Geld kwijt en geen product.
Beveelt niet aan
10 June 2026
Truus
Hengelo
Beste Truus,
Vervelend om te horen dat een deel van je bestelling ontbrak. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en onze excuses hiervoor.
Ook vervelend dat je ons zo lastig hebt kunnen bereiken. Het is momenteel een erg drukke periode, waardoor het helaas iets langer kan duren voordat je een reactie ontvangt.
Ik heb het voor je nagekeken en zie dat je hierover inderdaad op 8 juni hebt gemaild. Diezelfde dag is er ook een reactie op je mail gestuurd om dit op te lossen. De gelofteboekjes bleken te ontbreken en daar is helaas iets misgegaan bij het inpakken.
Vandaag heb je ook een mail van ons ontvangen waarin is bevestigd dat de gelofteboekjes opnieuw worden gemaakt en naar je worden nagestuurd. Het is dus zeker niet zo dat je je geld kwijt bent en geen product ontvangt. We lossen dit soort situaties altijd graag netjes op.
Het komt dus helemaal in orde. Nogmaals excuses voor het ongemak en dat je wat langer op de gelofteboekjes moet wachten. Bedankt voor je geduld en begrip.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
We Love Deco BV is het moederbedrijf van de webshops Weddingdeco.nl, Partydeco.nl en Kidsdeco.nl. De ervaringen van deze webshops worden op deze pagina verzameld. We willen dat jij 100% tevreden bent met je bestelling.
Sinds 2013 kun je bij ons terecht voor de mooiste producten voor je bruiloft, feestje, zwangerschap en geboorte. Voor jou, met liefde.
Pieter Zeemanweg 131
3316 GZ Dordrecht
Branch
Zakelijke Dienstverlening
Specializations
B2B, Overig
Overige bedrijven