Laden reviews...
Laden reviews...
2,100 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kundar er ofte fornøgde med rask levering, god kvalitet og påliteleg kundeservice. Dei fleste bestillingar kjem i tide og er godt pakka. Nokre tilbakemeldingar nemner manglande varer eller leveringsproblem, men støtteten reagerer oftast raskt og hjelper med å løyse problema. Totalt sett er kjøpsopplevinga positiv.
Zo'n klein meubeltje helemaal gaaf over laten komen met de bezorging, en nog snel ook!
Beveelt aan
23 June 2026
Jo
Enschede
Voor onze bruiloft hebben we een hoop gepersonaliseerde spullen besteld bij We Love Deco. We waren huiverig daar vele negatieve recensies echter hebben wij gelukkig een andere ervaring. De spullen waren op tijd geleverd (terwijl we zelf aan de late kant alles hadden besteld), bij het bellen wel er opgenomen en werd we geïnformeerd over de bezorg datum en we waren blij met de spullen die we hebben besteld.
Beveelt aan
22 June 2026
Danielle
Wageningen
Er wordt aangegeven "voor 23.59 besteld, volgende werkdag in huis". Het feest was op een vrijdag en ik heb op dinsdag besteld. Het werd zaterdag geleverd. Ik snap dat de levering uiteindelijk ligt bij DPD en dat na verzending jullie er niks aan kunnen doen, maar ik zou niet communiceren op de website dat je de volgende werkdag kunt leveren als dat niet zo is. En wellicht een andere pakketbezorger kiezen want DPD is sowieso niet geweldig.
Beveelt aan
22 June 2026
Amber
Tilburg
Beste Amber,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling te laat is geleverd en daardoor niet op tijd was voor het feest. Dat is natuurlijk erg teleurstellend, zeker omdat je op dinsdag al had besteld en uitging van levering vóór vrijdag.
Je hebt gelijk dat de uiteindelijke bezorging na verzending bij de vervoerder ligt, maar we begrijpen goed dat de communicatie op de website dan extra belangrijk is. We nemen je feedback hierover zeker mee. Ook je opmerking over DPD geven we intern door.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt dat je dit met ons deelt.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
De helft van de kaarten zagen er keurig uit, bij andere helft viel de onderste regel half weg. Volgens Weddingdeco had ik het zelf niet goed gedaan. Vreemd dat de ene helft dan wel goed gesneden/gedrukt is en de andere helft niet?! Het voorbeeld op de site zag er voor bestellen ook goed uit en recht. Geen melding of bericht ontvangen dat mijn ontwerp buiten de marge viel. Nadat ik erop gewezen werd zag ik inderdaad een groene en rode rand echter niet duidelijk geweest. Mijn trouwkaarten zijn niet bruikbaar. Weddingdeco is niet bereid om wel bruikbare juist gesneden/afgedrukte kaarten opnieuw te sturen of mijn geld te retourneren. Ik krijg een tegemoetkoming op een nieuwe bestelling van 25%. Uiteraard heb ik mijn kaarten inmiddels elders besteld.
Beveelt niet aan
21 June 2026
Marieke
Arnhem
Snelle levering en goede kwaliteit!
Beveelt aan
21 June 2026
Eva
Gontrode
Leuk speelgoed met originele opties! Kind tevreden met zijn cadeautje, en ik blij dat het op tijd was
Beveelt aan
21 June 2026
A
Utrecht
Erg snel verzonden. Helaas was ik niet tevreden met het gepersonaliseerde product. Na dat te laten weten reageerden ze super snel en werd er gelijk een nieuwe in productie gezet die ik 2 dagen later alweer binnen had. Alles was goed deze keer. Erg tevreden over de goede en snelle service.
Beveelt aan
20 June 2026
Justa
Philippine
Mijn ervaring is zeer positief en ik keer steeds terug naar jullie website
Beveelt aan
20 June 2026
Victoria
Amsterdam
Personalisatie mooi en netjes gedaan en bovendien ook nog snel in huis! Aanrader!
Beveelt aan
20 June 2026
C
HAARLEM
Een overzichtelijke site met een vlotte bestelling en een snelle levering. De artikelen stemmen helemaal overeen. En de gepersonaliseerde items stellen niet teleur!
Beveelt aan
19 June 2026
Julie
Rumst
Nog last-minute een cadeautje nodig en waterschoentjes. Blij met het uitgebreid assortiment van schoen tot sensorisch speelgoed.
Beveelt aan
19 June 2026
Margo
Gingelom
Wij hebben bedankjes en placemats voor onze bruiloft besteld. De ontwerp-mogelijkheden zijn super en makkelijk te bedienen/personaliseren. En dan ook snel in huis. Een echte aanrader!
Beveelt aan
19 June 2026
Sandra
Sint-Oedenrode
Ze zijn niet op te blazen en als het rietje er eeeindelijk na 5 minuten in gepropt zit dan sluit het zichzelf vervolgens niet af na opblazen. Konden zo allemaal de prullenbak in
Beveelt niet aan
19 June 2026
Kimberley
Katwijk
Beste Kimberley,
Wat vervelend om te horen dat de ballonnen niet goed op te blazen waren en vervolgens niet afgesloten bleven. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we begrijpen goed hoe frustrerend het is als je de producten daardoor niet hebt kunnen gebruiken. Onze excuses hiervoor.
Ik zie dat je hierover nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. In dit soort gevallen mag je dat altijd even doen, zodat we direct kunnen meekijken naar een passende oplossing. We nemen daarom zo spoedig mogelijk contact met je op.
Nogmaals excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Team We Love Deco BV
Ik bestel ieder kraamcadeau voor de kindjes van vriendinnen hier. Goede kwaliteit, snelle verzending. En laatste bestelling was ik te laat met ophalen bij het pakketpunt omdat de mail in mijn spam was gekomen, is het pakket retour gegaan en heeft we love deco het pakket super snel (en gratis!) opnieuw opgestuurd. Echt top service!
Beveelt aan
19 June 2026
Denice
Schipluiden
Breed assortiment en mooie spullen!
Beveelt aan
19 June 2026
Eva
Haarlem
Prachtig babynestje en hvid cocoon besteld. Kwaliteit is super. Daarnaast was het de volgende dag gelijk geleverd!! Top service
Beveelt aan
19 June 2026
Mienell
Heerlen
Woensdag besteld en donderdag al in huis. Super service! Ik had het cadeau ook echt meteen nodig door een late event.
Beveelt aan
19 June 2026
Kelsey
Brunssum
Gepersonaliseerde cadeaus doen het altijd goed. Het tasje is mijn standaard kraamcadeau en iedereen is er telkens weer ontzettend blij mee.
Beveelt aan
19 June 2026
Sandy
Denhaag
Het bord zag er leuk uit, maar de kwaliteit viel tegen. Voor €30 had ik meer verwacht. De plakrand werkte niet goed: aan één kant zat deze veel te stevig vast en was lastig te verwijderen, terwijl de andere kant al na een paar uur losliet. Daardoor hing het bord scheef en was de tekst nauwelijks nog te lezen.
Beveelt aan
19 June 2026
Gilly
Nijmegen
Zeer tevreden. Alles netjes inpakt, compleet en snel geleverd!
Beveelt aan
19 June 2026
Sigrid
IJsselstein
De decoratie was zoals verwacht. De levering verliep vlot en de artikelen waren zorgvuldig verpakt. Geen bijzonderheden, gewoon een goede ervaring
Beveelt aan
18 June 2026
Milou
Limburg
Door het grote aanbod heb je een ruime keuze, zonder dat de voorraad beperkt is op de maten/varianten. Bijkomend voordeel is dat de bestelling erg snel verzonden wordt! Ik bestel hier zeker weer.
Beveelt aan
18 June 2026
Niels
Meppel
De houten box die ik ontvangen heb is heel mooi gedecoreerd en precies de juiste grootte om wat leuke cadeaus in te doen. Het enige puntje van kritiek is dat ik graag de standaard tekst die erop komt ook had willen kunnen aanpassen.
Beveelt aan
18 June 2026
Redmar
Hoogezand
Nog steeds heel tevreden over Partydeco. Snel geleverd, stevig ingepakt en artikelen perfect in overeenstemming met de beschrijving. Blije klant dus. :-)
Beveelt aan
18 June 2026
Christel
Brussel
Hele goede ervaring. De bestelling werd super snel verzonden en kwam perfect aan, precies naar verwachting. Top!
Beveelt aan
18 June 2026
Rosa
Gelderland
Pieter Zeemanweg 131
3316 GZ Dordrecht
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven