Laden reviews...
Laden reviews...
2,086 recensioner under de senaste 12 månaderna
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunderna hyllar ofta snabb leverans, bra kvalitet och pålitlig kundtjänst. De flesta beställningar anländer i tid och är väl paketerade. Några recensioner nämner saknade artiklar eller leveransproblem, men kundtjänsten svarar vanligtvis snabbt och hjälper till att lösa problemen. Sammantaget är köpupplevelsen positiv.
Ik heb bijna 25 euro betaald voor een hydrofiele doek met naam waar een gat in zit. Erg jammer..
Beveelt niet aan
4 December 2023
Laura
Hengelo
Snel geleverd, makkelijk te ontwerpen. Kwaliteit echt heel goed!
Beveelt aan
4 December 2023
Lian
Enschede
Ik heb vorig jaar een hele mooie speelkeuken besteld voor mijn zoon zijn verjaardag. Na levering bleken we een aantal onderdelen te missen, die we heel snel nagestuurd hebben gekregen. Helaas raakte er kort geleden iets aan de keuken beschadigd, waar ik ontzettend van baalde. Na contact met de klantenservice heb ik de beschadigde onderdelen als nieuw ontvangen zodat wij de keuken konden repareren en deze weer in originele staat was. Kan dus niets anders zeggen dan dat ik dit een fantastische service vind!
Beveelt aan
4 December 2023
Joëlle
Zuid-Holland
Zeer tevreden van mijn bestelling. Echter stond nergens vermeld de levertermijn langer was dan de standaard termijn. Hierdoor kwam mijn sinterklaas cadeau in gedrang. De telefonisten waren vriendelijk maar pas na 5keer bellen, en op eigen initatief, kreeg ik een alternatief waardoor ik alsnog mijn pakket tijdig ontvangen hebben.
Beveelt aan
4 December 2023
Lisa
Belgie
Mooie speeldoos met naam en print.
Beveelt aan
4 December 2023
Lisanne
Hellendoorn
Netjes en zoals ik had besteld.
Beveelt aan
4 December 2023
Anton
Vlodrop
de persoonlijke raamposter is erg mooi, en snel en netjes verzonden. Wij zijn blij!
Beveelt aan
4 December 2023
Manon
Maassluis
Hele leuke producten voor onze bruiloft, veel keus, snel bezorgd.
Beveelt aan
4 December 2023
Marian
Ridderkerk
De blackfriday korting werkte niet meer en toen ik een mailtje stuurde, had ik letterlijk binnen een uur een reactie terug. Daarnaast was ik bijzonder verrast dat ik mijn pakketje de volgende werkdag al binnen had, terwijl heel veel pakketjes vertraagd waren. Wederom weer een reden om voor het volgende feeste bij jullie te bestellen!
Beveelt aan
4 December 2023
Rahima
Nootdorp
Blij met mijn bestelling!
Beveelt aan
4 December 2023
Yousra
Borsbeek
Super blij met onze gepersonaliseerde speelbak. Is echt mooi gedaan en was zeer goed verpakt in bubbelfolie zodat er niks beschadigd kon geraken tijdens de transport.
Beveelt aan
4 December 2023
Charlotte
België
Precies zoals bestelt en zeer snel in huis
Beveelt aan
4 December 2023
Sylvia
Kapelle
Mijn bestelling kwam snel en was precies zoals omschreven en verwachting. Mijn kinderen hebben nu 4 prachtige houten aventkalenders.
Beveelt aan
3 December 2023
Kim
Akersloot
Supermooie afwerking en heel veilig verpakt zodat alles perfect kon vervoerd worden.
Beveelt aan
3 December 2023
Ineke
Boutersem
Ik heb bij we love deco een bewaardoos laten maken voor mijn zoontje. Het is een leuke doos geworden die ook nog een snel en netjes geleverd is.
Beveelt aan
3 December 2023
Maud Bos
Tilburg
Eén artikel was kapot bij levering, dit werd direct opnieuw nagezonden met extra veel bubblewrap. Superservice!
Beveelt aan
3 December 2023
Jasmine
Schilde, België
Bedankt !
Beveelt aan
3 December 2023
Davina
Huldenberg
Snel Verzonden en zag eruit als verwacht. Super mooi de letters ook mooi.
Beveelt aan
3 December 2023
Veronique
Harderwijk
gepersonaliseerde cadeau’s werden snel geleverd
Beveelt aan
3 December 2023
M.
H.
De spulletjes waren snel geleverd en zijn heel mooi. Alles naar wens!
Beveelt aan
3 December 2023
Valerie
Diest
Zeer goed ontvangen
Beveelt aan
3 December 2023
John Schuurman
Gramsbergen
Perfect om onze bruiloft mee op te fleuren!
Beveelt aan
3 December 2023
Eline
Dordrecht
Ik heb de Elvie kolf gekocht waar ik een tijdje over moest doen of ik dat geld er wel aan uit kon geven. Uiteindelijk toch de stap gezet. De kolf kwam snel, wat heel fijn was. Er zaten twee borstschelpen bij. En beide zijn te groot. Nu heb ik gemaild dat ze niet passen en ik een maat kleiner nodig heb. De reactie is dat ik dan zelf nog nieuwe schelpen moet kopen die alleen per set van 2 voor € 33,-. Ik kan de schelpen niet ruilen. Echt belachelijk dat je bij zo’n dure koop mazzel moet hebben of het past en anders nog meer geld moet uitgeven.
Beveelt niet aan
3 December 2023
Lorien
Amsterdam
Jullie werkten heel snel onze bestelling af. Het materiaal dat we bestelden was zoals beschreven. We waren dan ook heel blij dat we alles goed verpakt en snel mochten ontvangen.
Beveelt aan
3 December 2023
Pascale
Drongen
Hele snelle services en mooie producten.
Beveelt aan
3 December 2023
Wendy
-
Pieter Zeemanweg 131
3316 GZ Dordrecht
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven