Svar från företagets ägare
Beste Conny,
Wat vervelend dat je jouw bestelling niet op tijd hebt mogen ontvangen. Onze drukwerkzaamheden hebben inderdaad een paar dagen stil gelegen door een kapotte machine. Omdat wij hierin afhankelijk waren van een externe partij en er sprake was van overmacht was het voor ons niet mogelijk om tientallen klanten hier tijdig over in te lichten.. nogmaals excuses namens onze klantenservice.
Ook begrijp ik uit jouw bericht dat je 2 kapotte buisjes hebt ontvangen. Ik zie dat hierover nog geen contact met onze klantenservice is geweest. Indien gewenst kijken zij alsnog graag met jou mee naar een passende oplossing.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen half 9 en 17 uur via [email protected] of +31880990300.
Voor nu wensen we je nog een fijne dag toe en we hopen je alsnog terug te zien in onze webshop!
Met vriendelijke groet,
Team Welovedeco