Filter

10

Mooi kleed

Mooi kleed kleindochter

  • Aanbevelen? Ja
7

Leuke spullen!

Leuke spullen voor de kids. Jammer vind ik dat het niet ingepakt wordt, dat zou helemaal top zijn!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging

Geen bijzonderheden, snel bezorgd, leuke spullen

  • Aanbevelen? Ja
9

Top klanten service

Heel snel antwoord op mijn vraag gekregen via mail en ook meteen een oplossing voor het probleem gekregen. Top!

  • Aanbevelen? Ja
10

mooie zachte knuffel

mijn zoontje is heel blij met zijn zachte mooie knuffel

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuke spulletjes, goede prijs, snelle levering

Leuke spulletjes, goede prijs, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Informatie staat duidelijk op de website. Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer mooi product ontvangen

Prachtig houten gastenboek binnen gekregen, ideaal om poloroid foto's in t plakken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super producten

Altijd een feest om te shoppen bij deze winkel. Je krijgt gegarandeerd de producten die je op de site ziet en de levering is snel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi product

Eenvoudig kaarten zelf samen te stellen, gemakkelijk programma om mee te werken. Contact is goed en je wordt prettig en adequaat geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige kwaliteit

Welkomsbord bruiloft aangeschaft en helemaal geworden wat we gehoopt hadden. Snelle verzending en mooie kwaliteit. Ook de tool waarmee je het bord kunt maken met de verschillende lettertypes etc is hartstikke leuk en handig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig kleed en snelle levering!

Meerdere keren besteld bij Kidsdeco en ben ontzettend blij net alle spulletjes en de service. Als er iets is lossen ze het netjes op en de kwaliteit is ook super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Sneller service, mooi materiaal.

Ik kan gerust zijn met de besgelling die ik doe. Ik weet dat het in orde komt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Mooie producten. De kledinghangers zagen er bide mooi en verzorgd uit. Zelf nog een mooi lint er aan geknoopt. Top kado.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, snel en mooie producten!

Mooie spullen, snelle levering, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

18de verjaardag extra speciaal

Voor mijn dochter haar 18de verjaardag hadden we veel decoratie en zelfs gepersonaliseerde chips besteld. Origineel, mooi en prima afhandeling! Het maakte haar verjaardag extra speciaal!

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben super goed geholpen

Wij hadden allemaal leuke spullentjes besteld voor ons bruiloft, er was alleen 1 artikel perongeluk niet geleverd.. na dat ik gebeld had en goed geholpen werd was het missende artikel de volgende dag al in huis!! Onwijze goede service! Zeker een aanrader om leuke en mooie spullentjes tekopen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne website, mooie producten en een snelle levering; kortom: een aanrader!

Mijn producten had ik al snel gevonden. Ik had alles de volgende dag in huis en de uiteindelijke kwaliteit is ook super goed! Kortom zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte, snelle service

Prachtige spullen, Makkelijk te bestellen, Snelle, vlotte service en verzending. Heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijke communicatie, hoogwaardige producten.

Mijn pakketje was uiteindelijk een dag later aangekomen, maar dit was duidelijk gecommuniceerd en het product was van top kwaliteit. Erg tevreden dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Product zoals beschreven heel mooi

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuke spullen om een heel leuk feest te geven.

Snelle levering, duidelijke uitleg van de producten. Hele leuke decoratie voor elk feestje!

  • Aanbevelen? Ja
10

Originele items en snelle levering!

Toen ik verloofd was heeft mijn (toen nog) aanstaande mij de weddingplanner kado gedaan! Deze was echt té leuk! Dus toen vorige week mijn buurvrouw met een ring terug kwam van vanaf je wist ik meteen well kado ik haar wilde geven! Nog steeds leverbaar, op voorraad en binnen 2 werkdagen in huis! Gebruiksvriendelijke website en heel verleidelijk om nog meer in je winkelwagentje te stoppen ;) Ik kom zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel bezorgd

Zaterdagavond besteld en dinsdag bestelling binnen bij afhaalpunt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Producten zijn zoals beschreven op de website. Ook een snelle levering!

  • Zou u ons aanbevelen? Yes

Company details

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ

088-0990300

[email protected]

Kiyoh Recensioner

• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.