Filter

10

Top!

Producten zijn zoals beschreven op de website. Ook een snelle levering!

  • Zou u ons aanbevelen? Yes
10

Top kwaliteit

Positieve ervaring en ruim op tijd geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top snelle service

We love deco hebben een snelle service. En ik ben enorm tevreden met de tafelkleed die ik heb besteld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal blij met de bestelling!

Ideaal, alles op 1 plek.... goed zoeken en je komt telkens weer nieuwe leuke items tegen!

  • Aanbevelen? Ja
10

super

heel leuke deco en super snelle levering. Telkens top!

  • Aanbevelen? Ja
10

super leuke producten

fijne website, goede prijzen, leuke producten en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele prettige wenshop

Duidelijke foto en omschrijving product, snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect!

Heel mooi artikel, en heel snel aangekomen! Ik ben heel blij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie artikelen

Bestellen en de volgende dag in huis! Super leuke originele versieringen besteld voor een leuke prijs! Ik zal het volgende feestje weer hier bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooie kwaliteit, iets langer moeten wachten.

De gepersonaliseerde snijplank en stickers zijn in mooie kwaliteit aangekomen. Het duurde alleen vrij lang eer ze geleverd werden. Verder alles prima naar wens, en zag het nog beter uit dan verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie producten en snel in huis.

Uit het mooie assortiment heb ik allerlei leuk speelgoed uitgezocht. Als kraamcadeaus voornamelijk. De prijzen zijn scherp èn alles was heel snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering en kwalitatief goed product

Bestelling helemaal volgens verwachting en super leuk dat er een pakketje bij zat om het gewichtje leuk te verpakken. Twee mini puntjes die verbeterd zouden kunnen worden; 1. Iets kleinere doos (a la greetz) 2. Bezorgdata kunnen selecteren zodat je niet alleen 1 dag van te voren kan bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Alles was heel goed verpakt. Kreeg genoeg stickers en snoepgoed dat er zelfs overbleef. Kwaliteit is ook top!

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie producten aan een eerlijke prijs.

De bestelling is heel vlot verlopen. Twee dagen later had ik al mijn producten. Ziet er allemaal heel leuk uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantvriendelijk, mooie producten en snelle levering!

De producten die we besteld hebben zijn van mooie kwaliteit en zien er goed uit! We hadden een vraag over 1 artikel en werden super geholpen door de klantenservice! Daarna gelijk besteld en binnen een paar dagen al in huis, zelfs met het product waarbij het hout gegraveerd moest worden. Echt top! Zou zo weer bestellen (:

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnel & Topkwaliteit

Ik kocht al meerdere keren bij weddingdeco en ben dus een tevreden en terugkerende klant. Hun spullen zijn altijd zeer mooi en van kwaliteit. Het fijne is dat ze betaalbaar zijn en een goede service leveren, ook bij vragen. Ik blijf er kopen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super tevreden!

Voor de baby kamer een aantal items besteld. Snel geleverd en van goede kwaliteit, het maakt de baby kamer helemaal af.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

Goede serves, snelle levering en top kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
9

Precies zoals gehoopt

Zelf stickers ontworpen en flesjes besteld. Beide zijn supermooi aangekomen. De stickers waren makkelijk te ontwerpen en zijn heel mooi geworden. Wel even moeten wachten op de bestelling, er was een probleem met de printer en zo was er een achterstand opgelopen. Na een mailtje was dit uitgeklaard en indien ik ze dringend nodig had gehad waren ze er zeker achteraan gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ontwerp programma geboorte bord loopt vast

Het leek ons leuk om een geboortebord hier te kopen. Na het ontwerp te hebben gemaakt liep de pagina vast. Het ontwerp kon niet meer teruggehaald worden. Toen moesten wij opnieuw een ontwerp maken. Daarna lukte het bestellen van het bord wel. Later bij bezorging zagen wij dat er toch één getalletje verkeerd erop stond. Waarschijnlijk verkeerd gegaan omdat we weer helemaal opnieuw het ontwerp moesten maken. Daarna bij de klantenservice gevraagd of we samen tot een oplossing konden komen. Helaas was dit niet mogelijk. Uiteindelijk gekozen om dan maar geen bord te kopen. We vinden het niet waard om 70 euro uit te geven voor een bord dat tijdelijk hangt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vlotte service en leuke producten. Duidelijke communicatie

Dit bedrijf voorziet in mooie producten, waar je leuke dingen mee kan doen bij het decoreren van uw feest. De communicatie verloopt ook heel gemakkelijk en vlot. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super fijn en heb mijn bestelling altijd snel binnen!

Ik bestel altijd voor onze jaardagen de benodigde spullen bij jullie. Je kan altijd van die super leuke pareltjes vinden. Ik vind heel erg belangrijk dat ik mijn spullen altijd heel snel in huis heb en dat terwijl ik in Belgie woon.

  • Aanbevelen? Ja
9

Professioneel, snel en hip

Met de mooie collectie aan items is er altijd wat te kiezen. Steeds weer iets nieuws. Foto’s beschrijving en verdere informatie is compleet. De service is snel en adequaat. Voor mij de plek voor cadeautjes voor onszelf en anderen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Gewoon goed

Snelle levering, mooie producten. heel blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuk assortiment en snelle bezorging!

We hebben een paar leuke items bij We Love Deco BV besteld voor ons eerste kindje die op komst is. We zijn er erg blij mee, foto’s komen overeen met hoe het er in het echt uitziet. We zouden hier in de toekomst zeker weer een bestelling plaatsen!

  • Aanbevelen? Ja

Company details

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ

088-0990300

[email protected]

Kiyoh Recensioner

• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.