Filter

7

Topservice

Snelle levering en snelle reactie van klantendienst

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte levering

Alles op tijd binnen en naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
9

GEWELDIG, alleen maar persoonlijke cadeaus

Leuke dingen om te geven en te krijgen. Ik had nu voor mezelf gepersonaliseerde houten paaseieren besteld voor aan een paastak. Met de familienaam en de naam van ons gezin, heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect in orde !

De producten die ik bestelde zijn exact zoals ik me ze voorstelde, heel tevreden klant dus hier. De bestelling was ook heel snel aangekomen !

  • Aanbevelen? Ja
9

Top!

Mooi gastenboek besteld en nog wat andere accessoires. Vlot verzonden en blij met de spullen. Jammer dat veel spullen al uitverkocht zijn en helaas niet op korte termijn aangevuld worden. Dus mensen zijn met mij tevreden! Goed teken en jammer voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en mooi

Super snelle levering en bestelling exact zoals beschreven en op foto

  • Aanbevelen? Ja
9

Precies wat ik ervan verwacht

Duidelijke website, dus snel gevonden wat ik zocht. Gasten boek had een goede kwaliteit en was snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima!

Goed en snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Niets op aan te merken

Snelle levering en verzorgd ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

We Love Deco heeft altijd zulke leuke spullen en bestellen gaat perfect!

Ik had mijn oog laten vallen op een artikel dat op dat moment niet voorradig was. Daarom mij ingeschreven voor een email notificatie. Deze heb ik keurig ontvangen in mijn inbox en daarna heb ik gelijk besteld. De bestelling werd ook weer perfect snel geleverd waardoor ik nu al een super leuke paasdecoratie in huis heb!

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi en wat ik had verwacht

Het gastenboek is van mooie kwaliteit en mooi afgewerkt. Het enige: door het gebruik van de laser stonk het echt enorm toen ik de doos open maakte. Het boek heeft zeker een paar dagen moeten 'luchten' voor de geur minder werd. En jammer dat je het & teken niet kunt kiezen tussen de namen, maar verder prima!

  • Aanbevelen? Ja
5

Slecht afgewerkt

Ik vind het doosje niet genoeg opgeschuurd en het hout zelf kon ook mooier zijn, jammer!

  • Aanbevelen? Nee
1

Negatief

Ik bestelde de chipsblikjes zoals beschreven op foto via de website. Ik kreeg uiteindelijk een doos met rode pringles blikjes geleverd met enkel langs de zijkant een wit papiertje met naam rond gewikkeld. Het rood komt er langs opzij door en aan de bovenkant zie je gewoon het origineel pringlesblik. Dit oogt allesbehalve professioneel en stemt niet overeen met de foto’s op de website. Ik wacht nog steeds op het ERS-formulier dat ik heb aangevraagd, omdat ik met het product op deze manier niets kan doen. Krijg tot op heden geen reactie op mijn mails.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snellle verzending & uitstekende producten

Veel keus, snelle verzending en uitstekende producten

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle goede service.

De producten waren snel geleverd en voldeden aan de verwachtingen. Jammer dat de bezorgers tegenwoordig elke doos openen om te zien of er iets bruikbaars inzit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuke web store, leuk aanbod, aantrekkelijke prijzen, snel geleverd.

Leuke dingen gevonden. Interessante prijzen. Klein, klein minpuntje: niet alles is voorradig.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Leuk dat ze gepersonaliseerde producten ook zo snel verzenden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Lief koffertje

Mooie kwaliteit van het houten koffertje met mooie belettering erop…..werd enorm gewaardeerd als kraamkado!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Leuke producten voor een schappelijke prijs. Snel en netjes geleverd. Aan te bevelen dus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Snel geleverd. Goed verpakt. Alles tip top in orde

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuk, top!

Super goed en netjes bezorgd. Vind het super leuk om dit te geven. En heb meer dan genoeg gekregen! Ik had de buisjes met hartjes erin.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie producten en correcte organisatie.

Ik had gepersonaliseerde muntjes gekocht. De stickers zijn zeer mooi, zoals het voorbeeld op de website zei. Levering was stipt en werd duidelijk over gecommuniceerd over wanneer ik mijn pakketje ging toekrijgen. Voor mijn huwekijksfeest ga ik hier zeker nog bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Supersnelle levering

Handige website, toffe producten en een supersnelle levering !

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering zoals beloofd en gevarieerd aanbod

Voor ieder wat wils; prachtige producten uit verschillende thema's om van jouw trouwdag een mooi samenhangend geheel te maken. Heel tevreden over de snelle levering, evenals de kwaliteit van de producten.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ

088-0990300

[email protected]

Kiyoh Recensioner

• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.