Filter

10

Prima verzonden

Leuke verpakking en ook echt het gevoel dat je iets moois gaat uitpakken/ kado

  • Aanbevelen? Ja
8

Ziet er netjes uit, precies zoals beloofd

Op tijd verzonden

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi glas, snelle levering

Het glas dat we besteld hebben voor onze getuige was snel binnen. Ziet er keurig uit het voelt btj of er nog glassplintertjes aan de letters zitten maar dat is wrs nieuwigheid. Kortom wij zijn blij met het uitgezochte kado.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kwaliteit van de spullen en origineel.

Goeie kwaliteit van de spullen. Goeie levering misschien zelfs wel iets te snel maar de ballonnen bleven goed hard.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service

Bestelling mooi op tijd geleverd en netjes zoals we verwacht hadden , TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi product snel besteld en geleverd

Mooi gepersonaliseerd raambord. Snel besteld en ook snel geleverd. Ik ben er blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en mooi

Super snelle levering. Precies zo als aangeboden. Mooi en met handige instructies

  • Aanbevelen? Ja
4

De raamsticker was niet aan te brengen

Wij hadden een ronde raamsticker besteld voor de geboorte van onze dochter. We hebben met drie man geprobeerd deze aan te brengen maar de sticker verwijdde bij elke aanraking waardoor het onmogelijk was deze op t raam te krijgen. De klantenservice was vriendelijk en behulpzaam, we kregen ons geld terug. Jammer van de sticker, hij was super mooi maar niet aan te brengen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Geweldig

Top producten en heel snelle levering! Ik zou het iedereen aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Erg tevreden! Mooie stuks

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging

Snel bezorgd en goed product , de garage zag er goed uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Extra touch voor een leuk feestje

Voor de vrijgezellen van mijn zus kochten we een aantal spulletjes. Deze werden de volgende reeds netjes geleverd en naar wens! Heel tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Ik werd gebeld omdat ik niet goed had gekeken naar het naambordje. Super nette service en we zijn mega blij met het naambordje. We hebben al meerdere keren de vraag gehad waar hij vandaan komt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig!

Vlotte bestelling en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en mooie producten!

Ik was op zoek naar een kraamcadeau. Genoeg keuze uit mooie producten! Dus ik ben zeker geslaagd. Fijne service ook, ik had het zeer snel in huis. Heel fijn voor mensen die last minute nog iets nodig hebben zoals ik!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel je bestelling in huis

Goede producten en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Duidelijk en snel

Duidelijke webwinkel en zeer snelle levering. Product voldoet volledig aan verwachting

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en snelle service

Goed en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer veelzijdige site

Super service nadat bestelling niet 100% in orde was dus ik ga zeker nog eens terug komen. Het probleem keurig netjes opgelost zonder daar extra kosten aan te verbinden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie memory box

Wij hebben een memory box besteld. Met daarop de naam, datum, gewicht en lengte. Het ziet er heel mooi uit en was snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Heel erg veel keuze en een snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles volgens verwachting

Zowel het product zelf als de levering en service voldeden volledig aan mijn verwachtingen . Ik zou hier zeker nog spullen bestellen. Ook een heel fijn en ruim aanbod.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch !

Alles is perfect in orde, en heel goed verpakt en helemaal op tijd geleverd !

  • Aanbevelen? Ja
9

Super leuke spulletjes en snelle service!

Het eerste feestje van onze 1 jarige dochter had niet mooier kunnen zijn met de versiering die we hier gekocht hebben! Wij komen zeker nog terug voor komende feestjes, het aanbod is zo divers dat er voor elke gelegenheid iets tussenzit!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle toplevering

Leuke items - snelle levering - top! Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ

088-0990300

[email protected]

Kiyoh Recensioner

• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.