Filter

9

Geweldig

Ziet er top uit, we zijn er super blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goede, snelle en vriendelijke service!

Leuke items kunnen bestellen op de website en snel geleverd! Had zelf een foutje gemaakt door slechts 6 gepersonaliseerde shotglaasjes te bestellen ipv 7. Ik heb hiervoor contact opgenomen met de klantenservice en zij hebben mij super goed geholpen. Ze zijn zo vriendelijk geweest om nog een extra shotglaasje te regelen en toe te voegen aan de bestelling. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Producten zijn super

Bestelde producten zeer mooi en goede kwaliteit. Lange wachttijd maar werd wel uitgelegd

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Ik had alles snel in huis. Het productie ziet er prima uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Mooie spullen, snel geleverd en mooi verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden!

Super leuk cadeautje bij jullie besteld. Goed verpakt en snel geleverd. En een heel blij nichtje. Wat wil je nog meer? ☺️

  • Aanbevelen? Ja
8

Alleen maar mooie spulletjes :)

Erg mooie spulletjes en je kunt alles vinden wat je nodig hebt. Helaas was de door mij bestelde loper wat doorzichtig en de doos waarin het verzonden was erg groot maar verder helemaal tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Overzichtelijk en snel

Hele snelle levering! Leuk assortiment en veel verschillend merken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Na het bestellen van de prachtige memorybox als kraamcadeau, kreeg ik een uurtje later het geboortekaartje binnen wat een andere stijl was als dat ik had doorgevoerd. Dankzij het meedenken van Karen kon ik deze nog aanpassen! De kersverse ouders waren dolgelukkig met hun memorybox en lieten zelfs een traantje vallen. Mijn dank is groot!!! Echt een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuk

Top. Snelle levering heel mooi gegraveerd glas.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top ervaring

Al verschillende keren besteld via jullie website. Verrast door de snelle levering en uitstekende kwaliteit! Ik kom zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ruime keuze, mooie vormgeving, snelle service!

Ruime keuze, mooie vormgeving, snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super super super

Ik heb voor onze bruiloft heeeeel veel gekocht, en altijd super en degelijk in gepakt op gestuurd gekregen! Fijne communicatie

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Hele goede service en kwaliteit van spullen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Leuke spullen en snelle levering

Tussen alle mooie spullen het gene gevonden dat ik heb besteld. De volgende dag had ik het binnen en was precies zoals op de foto.

  • Aanbevelen? Ja
10

De producten en service: dik in orde!

Prijs/ kwaliteit in orde. Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
4

Op de foto mooier dan in het echt

Ik heb geloften boekjes besteld. Op de foto zien ze eruit als echt boekjes en een stevige kwaliteit. Ik vond het er leuk uit zien en betaalbaar, dus ik heb het besteld. Toen ik het binnen kreeg schrok ik eigenlijk wel. Het was een papiertje met een touwtje en daarin 2 papiertjes opgevouwen. Wat ik zelf nog had kunnen maken. Ook omdat het gewoon papier is waren de hoeken iets gebogen ( ezeloortjes ). Uiteindelijk ga ik het wel gebruiken omdat ik hier voor betaald heb, alleen vind ik de kwaliteit teleurstellend. Wel was de levering goed en ze hielden me goed op de hoogte van e bestellen en het was binnen 1 dag binnen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snelle verzending en leuke unieke decoratie

De enige website waar ik nog decoratie aankoop. Altijd een goede prijs, veel originele versieringen,...EN super snelle verzending! Super tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie site met ruime keuze

Al een paar keer ballonnen besteld. Ze werden op tijd bezorgd en waren van goede kwaliteit. Wel jammer dat je geen kaartje kan toevoegen als je ze als cadeau verstuurt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte levering en mooie items

Wij hadden 3 soorten bedankjes besteld: flesjes voor olijfolie, buisjes met kurk voor kruiden en waterflesjes. Op deze laatste waren de stickers aangebracht en voor de eerste twee werden de stickers keurig meegeleverd, zoals gevraagd.

  • Aanbevelen? Ja
4

Helium ballonnen blijven niet 7 dagen zoals gezegd wordt.

Ik had helium ballon besteld en ten eerste de ballon was niet helemaal ingevuld met helium en ten tweede na één dag was die al leeg terwijl bij de omschrijving staat dat de helium ballon 7 dagen kan blijven. Ik moets zelf helium kopen en invullen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige producten, ontzettend blij!

Meerdere keren besteld voor onze bruiloft, naast dat het snel geleverd en goed verpakt is zijn het prachtige producten. Waaronder het gepersonaliseerde welkomstbord en ringkoffertjes zijn prachtig!! Zelfs geen schoonheidsfoutje te bekennen.. :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Een feestje in een mooi verpakt doosje

Snel verzonden, mooi verpakt en een aantrekkelijke webshop

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig leuke spullen en goede service!

Hele leuke spullen om een feest mee op te leuken en hele goede service, ik kon makkelijk iets bij bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed

Ik was op zoek naar pastel roze nummer ballonen en kreeg precies wat ik wilde op deze site. Het werd ook binnen 1 dag bezorgd en is het juist kleur dat ik wilde. Super blij mee!

  • Aanbevelen? Ja

Company details

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ

088-0990300

[email protected]

Kiyoh Recensioner

• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.