Filter

10

Dik in orde

Alles zoals afgebeeld en optijd verzonden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Benodigdheden klopte, geweldig!

Goed en netjes ingepakt, zeker een aanrader om te bestellen ga ik in ieder geval zeker vaker doen.Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Had meer van het product verwacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Voor mijn kleindochter ballenbak balletjes gekocht bij We Love Deco/ Kidsdeco. Een dag later werden ze al geleverd. Vergeleken met andere aanbieders ook gunstig in prijs.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne website, veel keuze

Ik vind het een fijne website. Veel keuze, veel verschillende producten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige warme jas!

Prachtige warme jas besteld en hij was de volgende dag al binnen. Super, bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
6

Goede producten, maar de levering kwam laat

Volgens de website zou de bestelling dezelfde week nog binnenkomen. Na anderhalve week heb ik een mail gestuurd waar het blijf. Een half uur daarna kreeg ik de bevestiging dat het gestuurd was. De producten zijn wel goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Super snelle levering van mijn bestelde producten. Producten naar wens. Helemaal super dus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuk persoonlijk bedankje voor een eerlijke prijs

Fijne software met leuke mogelijkheden om een persoonlijk bedankje te maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service, mooie producten.

Uitgebreid assortiment! Snelle levering van de producten en de kwaliteit is super.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Snel in huis, superservice!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel mooi geboortebord gekregen!

Mooi geboortebord binnen gekregen, was makkelijk zelf te bewerken met verschillende lettertypes. Heel leuk! En ook nog eens goed betaalbaar.

  • Aanbevelen? Ja
8

Producten van goeie kwaliteit, voor een niet al te hoge prijs.

De producten zijn zoals ze op de website waren. ze kwamen op tijd aan. Om en om, fijne ervaring, zeker vaker doen

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi product

Zoals beschreven op de website, goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima service

Via de webshop bestelling gedaan. Snel ontvangen. Goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie spullen, snel geleverd

Voor onze bruiloft gepersonaliseerde box en gastenboek besteld. Zeer tevreden, netjes gedaan een mooie kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Dino traktatiezakjes gekocht voor een kinderfeestje en ik ben zo verrast hoe leuk en goed het bedrijf met mijn bestelling om ging. Met de mails die ze stuurde kreeg ik al gelijk zoveel zin om de doos uit te pakken. Zal er nog vaker feest aankopen doen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en makkelijk monteerbaar

Snel geleverd en makkelijk te monteren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top en super snel!

Top en super snel!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig!

Perfect wat ik wou, en super snelle levering dat mooi, veilig verpakt was!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel ontvangen en mooi ingepakt

Enig is dat de artikelen best prijzig zijn, maar verder goede en snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede prijs kwaliteit, snel geleverd

De producten waren zoals verwacht, een goede prijs kwaliteit en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service. Prachtige artikelen

Alle producten zijn zeer overzichtelijk weggezet op de site. Zeer snelle levering na plaatsen van bestelling. En vooral de kwaliteit van de producten zijn uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Wauw! Wat een goede service. Ik had een bestelling gedaan waarvan er artikelen bedrukt moesten worden met een persoonlijke boodschap. Dit duurt dan 2 a 3 dagen langer. Eenmaal gebeld te hebben, hebben zij alsnog een spoed verzending aangemaakt. Heel netjes en fijn ben ik te woord gestaan en hele nette verzend service. Aanrader voor als je gaat trouwen. Want eigenlijk wil je alles hebben van deze shop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele mooie folieballonnen!

Erg blij met mijn bestelling, 7 dagen na het feest zweven de folie ballonnen met helium nog steeds in de lucht! Ook erg snelle levering en fijne website!

  • Aanbevelen? Ja

Company details

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ

088-0990300

[email protected]

Kiyoh Recensioner

• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.