Filter

9

Super!!

Mooi kleding hangen, mooi materiaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topwinkel

Je kan er heel veel verschillende merken terugvinden en hun aanbod is heel divers. De webshop is ook zeer makkelijk in gebruik en nodigt uit tot meer kopen. Check ook regelmatig de Sale voor leuke koopjes aan leuke, kleine prijzen! Je aankoop wordt zeer snel verzonden en is steeds zorgvuldig verpakt. Een echte aanrader voor alle mama’s, papa’s en kindjes!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service!

Prachtig product, goede en snelle service! We kunnen niet wachten om te gaan trouwen

  • Aanbevelen? Ja
9

Breed assortiment en snelle verzending

Aantal babyartikelen gekocht. Veel keuze uit goede, hippe merken. Nette verzendtijd en prima verpakt. Blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Mijn bestelling is heel snel geleverd en daar bovenop mooier dan ik had verwacht Ik ben er heel blij mee ! Bedankt deco bv.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top!!

Snelle bestelling en levering! Super leuke dingen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering prachtige producten

Goede prijs voor kwalitatieve producten. Veilig bestek voor de baby.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Alles is aangekomen zoals verwacht ☺️ Heel mooi materiaal en mooi verpakt . Ik ben blij dat ik bij jullie heb besteld

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten en een topservice!

De producten die ik besteld heb waren heel mooi, kwalitatief goed. Service ook erg goed; pakketje mooi ingepakt, snel geleverd. De mailing ook precies goed, geen overbodige mailtjes en duidelijke taal. Ga er zeker vaker wat bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Ik ben erg blij met de bestellingen en hoe het geleverd wordt. Ik heb het vaak de volgende dag al binnen en dat is echt heel fijn. Er is ook zoveel keuze en dat maakt het extra makkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastische website

Ik bestel al enkele jaren deze mooie spullen van de deco websites en het moet gezegd worden dat ze steeds netjes op tijd leveren, alles komt in goede staat toe en het zijn ook gewoon super leuke spullen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig treat yourself bord

Product snel ontvangen, duidelijk op de hoogte gebracht van mijn bestelling per mail, product is zoals verwacht. Ga hier zeker vaker bestellen

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte bestelling

Leuke website met thema’s. Snelle service en levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering en mooi product

Op zich ben ik heel erg tevreden. Het enige minpunt is dat de doos openingen heeft voor handvatten waardoor er een opening in de doos ism ik heb niet gezjen dat dit het geval was bij de grotere maat. Als je de doos wil hebben om herinneringen in te bewaren dan is dat niet echt handig en omdat de kleinere doos dit niet heeft heb ik het niet in de gaten gehad helaas.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Fijne site om dingen te zoeken en leuke series zodat je alles in dezelfde stijl kunt uitzoeken. Snelle levering ook al hadden we gepersonaliseerde spulletjes besteld.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Snel verstuurd en een mooi product

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooie decoratie en ziet er net zo uit als op foto

Nog niet uitgepakt maar ingepakt ziet het er heel mooi uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service prima producten

Heel toffe producten

  • Aanbevelen? Ja
9

Tevreden!

Snelle en vlotte bestelling. Wat geleverd was, was identiek aan de afbeelding. Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super leuke feestversiering

Fantastisch leuke feestversiering voor mijn dochter haar eerste verjaardag. Mooie keuze en snelle levering. Top!

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slecht

Heb 2 weken op bestelling gewacht, contact opgenomen, dame aan de telefoon zei dat ik maar opnieuw moest bestellen en betalen! Na weer een telefoontje zouden ze post.nl gaan checken, Na een week teruggebeld, pakket was terecht! Werd gelijk verzonden, weer afgewacht, krijg ik een mail dat bestelling retour is gekomen en niet meer geleverd kan worden?????!Nu maar afwachten of ik mijn geld terug krijg!

  • Aanbevelen? Nee
9

Artikelen zien er mooi uit. Snelle levering

Artikelen zien er mooi uit. Was speciale bestelling . Blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Percies zoals het afbeelding

Super services snel binnen erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Mooi en op tijd snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi ontwerp

Was me niet duidelijk toen ik de sticker maakte, dat mijn afbeelding te lage resolutie had. Jammer dat de site dit niet beter aangeeft

  • Aanbevelen? Ja

Company details

131 Pieter Zeemanweg

Dordrecht 3316 GZ

088-0990300

[email protected]

Kiyoh Recensioner

• Alla kunder kan lämna en recension, men alla recensioner måste följa våra användarvillkor och integritetspolicy
• Vi genomför både automatiska och manuella granskningar för att minimera förekomsten av falska recensioner.
• Recensioner som skickas in ”spontant” publiceras direkt online och granskas inom 72 timmar för verifiering.