De leukste boutique, en nog fairtrade ook!

Altijd weer een succes, mijn bezoekjes aan Very Cherry. Mooie collecties en vriendelijk personeel.

Fijne service, prachtige kleding!

Ik ben dol op de fantastische collecties van Very Cherry, en de meiden zijn vriendelijk, goed op de hoogte en denken fijn mee!

Klantenservice reageert niet op mails

Ik heb een rok gekocht, die helaas te groot was. Ik heb binnen het tijdstip van 14 dagen terug gezonden, maar het pakket werd waarschijnlijk niet aangenomen en kwam weer bij mij terug. In een mail heb ik gevraagd of het adres misschien niet klopte; geen reactie. Na nog een mail, waarop eveneens geen enkele reactie kwam, ben ik erg teleurgesteld. Jullie hebben een klant verloren. Jammer, want ik vind de kleding prachtig.

leukste winkel van Rotterdam!

lieve dames, goed advies en altijd tijd om je te helpen.

Snel geleverd en weer mooi verpakt! Rok zit als gegoten, ben er heel blij mee! Gabriele, Den Bosch

Clothes to love🌸

I love very cherry clothes and I would be happy to fill my wardrobe with only "very cherry" items. The fact that it's fairtade is wonderful. And the guidance and costumer care is super perfect. Fast delivery to Denmark.

Zeer snelle levering, mooie kwaliteit

Erg aan te bevelen

Een jas besteld rond hemelvaart, op de website stond voor 16:00 besteld, morgen in huis* maar dat was helaas niet zo.. Gelukkig had ik geen haast :). Ik heb via afterpay een mail ontvangen, maar niet via VeryCherry zelf, dat mijn bestelling geplaatst was.. dus twijfelde ik of het wel was gelukt. Na het weekend kreeg ik een mail dat mijn bestelling onderweg was van VeryCherry en daarna is mijn pakketje snel bezorgd! De jas zat goed verpakt en ik ben er heel erg blij mee! Enige puntje van kritiek is dus de communicatie via mail :)

In 1 woord geweldig!

In 1 woord geweldig!

Pluspunten

Snel antwoord op de vragen en zeer aandachtig.bestelling snel geleverd

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Alles Bestens, das Päckchen kam am Samstag an, so dass ich es gleich in Empfang nehmen konnte. Jederzeit wieder, denn die Schnitte passen immer perfekt. Vielen Dank!

Verbesserungspunkte

keine, alles Bestens!

Pluspunten

persoonlijk en behulpzaam!

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Before purchasing I wrote to VC about sizing. After getting advice from the team I ordered my size and it fits perfectly! Everything from service to mail ws spotless! <3

Pluspunten

Snelle en nette verzending

n.v.t.

Pluspunten

Top top top! Broekpak paste volgens plan. (Ondanks dat ik een Large moest kiezen, mt 40 en boven 80D) Zit heerlijk en krijg nogal wat complimenten!! Dank jullie wel, keep up the good work x Ruth, van MamaMaria

Pluspunten

Snelle levering, mooie producten.

Pluspunten

Keurige verpakking, goede communicatie, aantrekkelijke website

Geen

Pluspunten

Goed op de hoogte worden gehouden over je bestelling. Vriendelijk te woord gestaan

Afleveringen bv Jumbo,AH enz

Pluspunten

Veel keuze mogelijkheden, netjes snel bezorgd, je krijgt je pakje als een echt kadootje voor jezelf maakt heel speciaal!

Pluspunten

Snelle levering. Mooi en netjes ingepakt.

Pluspunten

Snelle levering.

N.v.t