Prima website, afval container geleverd volgens afspraak en op juiste plaats gezet

volgens afspraak op juiste datum en tijd geleverd

Heel behulpzaam om op een specifieke plek neer te zetten.

Gebracht en gehaald

De bak zou in de ochtend geleverd worden, dit werd eind van de middag. Je zou denken dat de bak dan ook eind van de middag gehaald gaat worden. Dit was om 07.00 uur in de ochtend. Al met al prima, maar zo konden we niet goed rekening houden met de sloop werkzaamheden. Tevens was er onduidelijkheid over bij welk bedrijf de bak gehuurd was?

Snelle levering.

Snelle levering en snel weer opgehaald. Enige puntje voor verbetering is communicatie. Ik wist niet of mijn mail voor het ophalen was aangekomen aangezien ik geen bevestiging hiervan kreeg. Verder alles top.

snel geleverd

snel geleverd en weer opgehaald!

Volgens afspraak ‘s ochtends geleverd en ‘s middags weer opgehaald.

Snelle, precies service nota bene in hartje centrum Delft

Snelle, precies service nota bene in hartje centrum Delft

Top. Snel geleverd en daags na melding alweer opgehaald

Komen hun afspraken na.

Online bestelt en volgende dag geleverd

Ging erg vlot de ene dag bestelt en de andere dag geleverd wat ook erg fijn was geen tijdslimiet.

vlekkeloze service

Na eerste telefonische contact voor toelichting werd alles uiterst efficient, helder en correct afgehandeld.

Bak niet geleverd en geen reactie

Dinsdag besteld voor levering donderdag. Nu zaterdag en nog niets gehoord.

Bestellen, leveren en ophalen volgens afspraak

Zo simpel en helder als het hoort te zijn. Leveren en ophalen volgens afspraak en van alles duidelijke bevestigingen.

Niet geleverd wat beloofd

10 kuub besteld en betaald, maar 6 kuub geleverd. Na opmerkingen aan de transporteur is de bak weer meegenomen en later die dag is een 9 kuub geleverd “10 kuub bestaat niet”

Houd zich aan de afspraken inzake brengen en afhalen van de container.

We hebben nog weinig ervaring met het huren van een container. Even afwachten.

chaos

Toen de bakken verwisseld werden is er een volle container omgevallen over de hele parkeerplaats heen. Grote klap en veel zooi. Gelukkig was er snel hulp en hebben ze alles opgeruimd. Goed personeel, slecht materiaal naar mijn indruk.

Superservice

Top zoals altijd

Prima, snel, netjes

Was er snel, 3cm, zelfde dag gebeld om op te halen. De volgende dag netjes en vroeg.

Perfect geregeld

Perfect geregeld

Gewoon super! 👍

Netjes volgens afspraak en snelle service

Online besteld volgende dag in huis gebeld voor ophalen en was dezelfde dag opgehaald hele top

Pluspunten

Zeer snelle levering en snel weer opgehaald.

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel en makkelijk zelf te regelen voor een goede prijs!

• Prijs
  • Kwaliteit