Slecht, komen afspraken niet na

Bak besteld voor vrijdag middag omdat ik had geregeld dat mensen (een uit buitenland) over het weekeinde zouden komen helpen. Gebeld om 16:45 te vragen waar de bak blijft, antwoord was : weet het niet en dat het nog geleverd kon worden tot 18:30 en over een kwartier gaan wij dicht. Bak is niet geleverd. Maandag gebeld met Superbak, zij wisten niet waarom de niet geleverd was, het zou waarschijnlijk maandag ochtend komen. Bak is geleverd maandag ochtend. Dinsdag gebeld om de bak donderdag ochtend te laten ophalen, bak is niet opgehaald. Ik heb meerdere keren gebeld om te informeren waarom de bak niet is opgehaald en wanneer de bak wel wordt opgehaald. Afgesproken was dat Superbak zou informeren bij het bedrijf en erop terug komen. Ik ben niet teruggebeld. Uiteindelijk wordt de bak vrijdag middag opgehaald. Advies: gebruik een ander bedrijf!!!

Erg duur!

Gegarandeerd de goedkoopste??? Je moet goed zoeken om ze zo duur te vinden...

Perfecte service voor een prima prijs

Eerste bak dag tevoren moeten afzeggen vanwege Corona quarantaine: zonder discussie geld teruggestort. Tweede bak tijdig en netjes geplaatst en gehaald. Echte aanrader.

Snel geleverd,goede communicatie en de goedkoopste

super

ik heb een container besteld en zelfde dag op laten halen Zeer vriendelijk personeel die mij top te woord stonden en alles zo gedaan zoals ik dat wilde........ Super :-)

Prima bak

2e bak hier besteld en beide keren prima geleverd en opgehaald. Makkelijk online regelen

Twee keer een bak gehuurd. Zeer prettig dat de bak langer dan vier weken kosteloos mag blijven staan. Ook telefonisch helder te woord gestaan en verder alles prima online te regelen. En inderdaad de goedkoopste.

snelle service

Vriendelijk geholpen en een uitstekende service. Alles volgens afspraak geregeld.

heel goed

heel goed

Perfecte service

De voordeligste in de markt. Minder restricties over wat er in de container mag. Waar zit de adder? Nergens, soepel contact, alles volgens afspraak verlopen. Top!

snelle service

makkelijke duidelijke site zonder poespas , snelle levering. superbak levert overal en is de goedkoopste die ik vinden kon. ik zal zeker vaker bij superbak een bak huren.

Zeer tevreden.

Container een aantal dagen van te voren online aangevraagd bij superbak en op de dag van levering is deze door de chauffeur van Renewi perfect geplaatst. Superbak is ook nog eens een stuk goedkoper dan andere container aanbieders.

Telefonisch vriendelijk en goed geholpen, op tijd geleverd en snel opgehaald

Telefonisch goed en vriendelijk te woord gestaan. Container werd op tijd geleverd en na het invullen van de formulier weer snel opgehaald. Wij zijn zeer tevreden.

perfect geregeld!

op tijd geleverd (beetje vroeg, maar goed) en op tijd weer opgehaald. Uitstekend!

Op tijd gebracht. Goed geplaatst en op tijd ggehaald.

Snelle levering, snel ophalen tegen een eerlijke prijs. Helemaal goed.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Container enkele dagen van te voren aangevraagd bij Superbak en netjes in het dagdeel naar keuze geleverd werd deze door Van Gansweinkel geleverd. Vervolgens online melding gemaakt dat deze enkele dagen later vol zat, waarna deze de volgende dag weer netjes werd opgehaald. Ook nog eens 40 euro goedkoper dan afvalbakkie en andere aanbieders, dus meer dan tevreden.

Snelle levering, aardige chauffeurs

Inmiddels mijn 4e bak bij deze partij besteld. Ze leveren snel, overleggen steeds netjes waar precies de bak moet worden geplaatst en doen niet moeilijk over de ophaaldatum. 'Laat maar weten wanneer 'ie vol is' Fijn, zo zaken doen!

Snelle levering met scherpe prijs

Inmiddels vijf keer een container gehuurd en ben erg tevreden. Levering binnen twee werkdagen. Ze zetten de container neer waar je maar wil en is binnen 10 minuten gedaan. Een pré is naast de prijs het feit dat je ruim de tijd hebt om de container te vullen.

Vragen om oordeel voor levering

Ik heb twee weken geleden een container gehuurd via superbak voor in augustus. Ondertussen heb ik al een tweede herinnering voor beoordeling gekregen (ruim een maand voor levering). Tot dusver ben ik bang; waarvoor heb ik betaald, komen ze wel, enz? Maar gezien ze erg aandringen op een recensie... hierbij.. Ik heb nog geen idee! Ik weet niet of ze komen, uberhaupt op tijd. Maar ze willen schijnbaar graaaaaag recensies. Eerst leveren voor beoordelen.

Leveren en ophalen met zeer veel vertraging

Leveren van de container 1 dag te laat, Ophalen van de container inmiddels 1 week te laat.......

Niks dan lof

De bak was voor de morgen besteld en dat was al om 9 uur dus de hele dag de tijd om hem te vullen. Het was slechts 3 kuub dus zo klaar. De dag erop doorgegeven dat hij vol was en de dag daarna netjes opgehaald. Hij was misschien wat te vol maar daar maakten ze geen probleem van.

Keurig op de gewenste plaats gezet, alleen te laat geleverd!

Ruim een week van tevoren een sloop container besteld 6 kuub. Aangegeven dat ik hem vrijdag 's morgens geplaatst wilde hebben. Of ik het zeker wist moest dit bij bestellen nogmaals bevestigen, want dan kon ik hem niet meer wijzigen naar een andere dag. Hoefde ook niet de gewenste dag 's morgens hadden we echt een bak nodig. Helaas kwam hij niet 's morgens maar 's middags om 14.30 uur. Keuken lag er inmiddels voor het grootste deel uit daar zijn we eind ochtend mee begonnen, achtertuin helemaal vol en wederom met alle spullen onnodig nog een keer in de handen om de container te vullen. Gelukkig is de container gekomen dat was het belangrijkste, maar ik vroeg niet voor niets om de ochtend. Ophalen verliep wel heel vlot, vrijdagmiddag direct weer melding gemaakt om maandag op te halen. Ophalen gebeurde direct op maandagmorgen top, dan heeft de rest van de omgeving ook geen last meer van onze container.

Slechte ervaring. Betaald maar geen bak! Geld is nog steeds niet terug

Op 12 juni container 6k besteld. Zou de 15e geleverd worden, echter dat gebeurde niet. Tijdens telefonisch contact een dag later hierover bleek er een fout in de planning te zijn geweest. De bak kon pas in de namiddag geleverd worden. Dat was voor mij te laat dus bestelling geannuleerd en in mijn woonplaats een weliswaar duurdere bak besteld die meteen geleverd werd. Het reeds betaalde bedrag zou teruggestort worden. Dat gebeurde niet. Twee dagen gewacht en weer gebeld, een uur lang, eindeloos doorverbonden met diverse personen in België. Niemand kon mij helpen. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn geld.