Niks dan lof

De bak was voor de morgen besteld en dat was al om 9 uur dus de hele dag de tijd om hem te vullen. Het was slechts 3 kuub dus zo klaar. De dag erop doorgegeven dat hij vol was en de dag daarna netjes opgehaald. Hij was misschien wat te vol maar daar maakten ze geen probleem van.

Keurig op de gewenste plaats gezet, alleen te laat geleverd!

Ruim een week van tevoren een sloop container besteld 6 kuub. Aangegeven dat ik hem vrijdag 's morgens geplaatst wilde hebben. Of ik het zeker wist moest dit bij bestellen nogmaals bevestigen, want dan kon ik hem niet meer wijzigen naar een andere dag. Hoefde ook niet de gewenste dag 's morgens hadden we echt een bak nodig. Helaas kwam hij niet 's morgens maar 's middags om 14.30 uur. Keuken lag er inmiddels voor het grootste deel uit daar zijn we eind ochtend mee begonnen, achtertuin helemaal vol en wederom met alle spullen onnodig nog een keer in de handen om de container te vullen. Gelukkig is de container gekomen dat was het belangrijkste, maar ik vroeg niet voor niets om de ochtend. Ophalen verliep wel heel vlot, vrijdagmiddag direct weer melding gemaakt om maandag op te halen. Ophalen gebeurde direct op maandagmorgen top, dan heeft de rest van de omgeving ook geen last meer van onze container.

Slechte ervaring. Betaald maar geen bak! Geld is nog steeds niet terug

Op 12 juni container 6k besteld. Zou de 15e geleverd worden, echter dat gebeurde niet. Tijdens telefonisch contact een dag later hierover bleek er een fout in de planning te zijn geweest. De bak kon pas in de namiddag geleverd worden. Dat was voor mij te laat dus bestelling geannuleerd en in mijn woonplaats een weliswaar duurdere bak besteld die meteen geleverd werd. Het reeds betaalde bedrag zou teruggestort worden. Dat gebeurde niet. Twee dagen gewacht en weer gebeld, een uur lang, eindeloos doorverbonden met diverse personen in België. Niemand kon mij helpen. Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn geld.

Als volgens afspraak en makkelijk te regelen

Makkelijk te bestellen. Goede beschrijving over wanneer je welke container nodig hebt en alles volgens afspraak

Doen precies wat we afgesproken hadden.

Piekfijn geregeld, goede service.

Container op juiste dag geplaatst, echter niet op gewenste plek omdat de chauffeur ons niet telefonisch (in zakelijk gesprek) kon bereiken. We konden hem na het gesprek nog net op tijd bereiken en hij is omgedraaid en heeft container even verplaatst. Prima service! Ook ophalen is snel en makkelijk geregeld, er zit geen tijdslimiet aan, en op de verzochte dag opgehaald.

Eén dag van te voren gereserveerd, de volgende ochtend om 7 uur stond ie er! Formuliertje ingevuld, dag later is ie weer opgehaald. En de prijs is ook top, volgens mij de goedkoopste van NL. Volgende keer weer een superbak!

Altijd goede service

Te lang gewacht

Container 2 dagen van te voren besteld voor in de ochtend. Na meerdere keren te hebben gebeld kwam het pas in de middag om 14:00 uur.

Container word niet opgehaald op afgesproken datum

Ik vind dit een slecht bedrijf Container besteld was vol,gebeld op donderdag28 mei, dat vrijdag 29 mei de container opgehaald moest worden Zijn gewoon niet gekomen,ik heb om 16.45u vrijdag weer gebeld,krijg je een antwoord apparaat,er zijn wachtende voor u,en hup gesloten,de container stond op een afrit bij de buren,heeft daar de hele pinksterdagen gestaan Dinsdagmorgen weer gebeld,zou opgehaald worden,WEER niet gebeurd!! Wel betalen van tevoren,maar niet afspraken nakomen,zeer slecht bedrijf

Prima geregeld

beetje vroeh

Uhm, sommige mensen slapen nog om 10 over half 7 sochtends, om dan te bellen waar de bak moet vind ik niet echt klantvriendelijk.

very good experience

Everything was on time and very professionally dealt with.

snel en goed geleverd

De bestelde bak is snel geleverd en goed geplaatst, alles volgens afspraak. De bak is nog niet afgehaald.

Snel en makkelijk bestellen

Snel en gemakkelijk besteld. Duidelijk..keurig op tijd geleverd en zeer netjes geplaatst.

redelijk tot goed in ieder geval ruim voldoende

Bak zou op woensdag gebracht worden. Na bellen (eerst 45 minuten in de wacht gestaan omdat alle medewerkers bezet waren) werd de klacht adequaat en correct op gepakt. Uit telefonisch contact bleek dat het drukke verkeer er debet aan was. Had graag zelf gebeld willen worden. Volgende morgen werd de bak geleverd.

Perfecte service

Alles is goed gegaan

Netjes volgens afspraak

Container geplaats volgens afspraak.

Uiteindelijk alles gelukt, maar niet soepel

Ik had bij de reservering meteen de ophaaldatum als opmerking toegevoegd (klantenservice had laten weten dat dit kon). Ik had dit erg duidelijk neergezet, maar toch heeft iemand dit verkeerd gelezen en heeft de ophaaldatum als brengdatum gezet.. Ik belde om 16.45 waar de bak bleef waarop bleek dat ik dus niet op de planning stond. Dit is gelukkig wel nog geregeld en binnen 30 minuten kwam de bak alsnog. De bak werd vervolgens ook niet opgehaald op de gevraagde ophaaldatum die ik bij de reservering had vermeld. Na het invullen van het ophaalformulier wel de volgende ochtend opgehaald. Advies: vul gewoon een ophaalformulier in en zet het niet bij de opmerkingen, want dan wordt het blijkbaar te ingewikkeld.

Excellent service. Friendly staff.

Keurig op tijd, erg vriendelijke chauffeur en goedkoper dan anderen.

Goed bevallen, voor herhaling vatbaar!

Vanwege klussen in huis en tuin op zoek gegaan naar een grofvuil container en we kwamen uit bij Superbak. Goede prijs, snelle levering en netjes op de oprit neergezet. Fijn is dat je kosteloos kunt verlengen als je klus uitloopt. Eenvoudig aangeven dat de container kan worden opgehaald, jammer dat je geen datum kunt aangeven. Klein verbeterpuntje.

Snel, eenvoudig, voordelig

Heb de bak via website besteld volgende dag keurig geplaatst.

Goed(koop) optijd

prima bedrijf

Makkelijk besteld, goede service, vriendelijk personeel.