Excellent service. Friendly staff.

Keurig op tijd, erg vriendelijke chauffeur en goedkoper dan anderen.

Goed bevallen, voor herhaling vatbaar!

Vanwege klussen in huis en tuin op zoek gegaan naar een grofvuil container en we kwamen uit bij Superbak. Goede prijs, snelle levering en netjes op de oprit neergezet. Fijn is dat je kosteloos kunt verlengen als je klus uitloopt. Eenvoudig aangeven dat de container kan worden opgehaald, jammer dat je geen datum kunt aangeven. Klein verbeterpuntje.

Snel, eenvoudig, voordelig

Heb de bak via website besteld volgende dag keurig geplaatst.

Goed(koop) optijd

prima bedrijf

Makkelijk besteld, goede service, vriendelijk personeel.

Snel geregeld, goed en goedkoop

Makkelijk te reserveren, duidelijk wat er van ons werd verwacht en Superbak kwam afspraak keurig na. Vriendelijke chauffeur/ bezorger

Prima geregeld , keurig op tijd

Goed geregeld en de goedkoopste op het web

Snel en accuraat geregeld voor de beste prijs.

De aangevraagde container werd correct en op tijd geleverd. Bovendien gebruik gemaakt van mooie kortingsactie. Informatie via site en mail was duidelijk.

Prima service. Lekker vroeg geplaatst 7uur. Top

Om 7 uur geplaatst en dezelfde dag weer opgehaald. Prima service. Top

Super handig om te bestellen

Ik doe dit al enkele jaren en het is nog steeds goed

SUPER

Ben dik tevreden. Snelle levering , goede all-in prijs en netjes opgehaald

Goede service en snelle reactie

Prime geregeld dat er op het laatste moment een grotere puincontainer nodig was. Adequaat en correct afgehandeld. Kompliment

Snel, gemakkelijk en netjes geprijsd

Bestellen online en afvoeren online gaat erg makkelijk. Container werd keurig op oprit geplaatst.

Snel levering-ophalen

Goedkoep en snel service

Prima geregeld.

Prima voor elkaar, prettig dat je bij het omwisselen en ophalen niet per se aanwezig hoeft te zijn.

eindelijk een firma die zijn afspraken keurig nakomt

het materiaal is netjes veilig en schoon,brengen en halen conform afspraak netjes.

Prima website, afval container geleverd volgens afspraak en op juiste plaats gezet

volgens afspraak op juiste datum en tijd geleverd

Heel behulpzaam om op een specifieke plek neer te zetten.

Gebracht en gehaald

De bak zou in de ochtend geleverd worden, dit werd eind van de middag. Je zou denken dat de bak dan ook eind van de middag gehaald gaat worden. Dit was om 07.00 uur in de ochtend. Al met al prima, maar zo konden we niet goed rekening houden met de sloop werkzaamheden. Tevens was er onduidelijkheid over bij welk bedrijf de bak gehuurd was?

Snelle levering.

Snelle levering en snel weer opgehaald. Enige puntje voor verbetering is communicatie. Ik wist niet of mijn mail voor het ophalen was aangekomen aangezien ik geen bevestiging hiervan kreeg. Verder alles top.

snel geleverd

snel geleverd en weer opgehaald!

Volgens afspraak ‘s ochtends geleverd en ‘s middags weer opgehaald.

Snelle, precies service nota bene in hartje centrum Delft

Snelle, precies service nota bene in hartje centrum Delft