Fijne & vlotte service

Helaas is omruilen van maat niet mogelijk, dus dan een nieuwe bestelling plaatsen, maar verder alles prima geregeld!! Fijne webshop!

Goed alleen bezorgkosten vind boven €75,00 vind ik niet kunnen.

PSV beste club van Nederland!

PSV is de beste!

Appeltje eitje

Ik kon makkelijk de tenue's zoeken die ik wilde bestellen. Ook was makkelijk aan te geven wat ik qua bedrukking wilde. De communicatie daarna over de bezorging was niet zo goed. Kwam later als wat na bestelling stond aangegeven maar geen mail van ontvangen.

Super tof

Leuke winkel, Leuke spullen, kon niet kiezen maar nu een super tof trainingspak

Mooi spul!

Wat is onze zoon (10 jaar) blij met zijn nieuwe spullen van zijn favoriete club! Goede en snelle levering!

Snelle reactie

Bestellin werd wel laat geleverd

PSV forever

Goed verpakt shirt, goede wasinformatie

Wordt snel bezorgd en ze hebben heel mooi kleren.

Ik heb een trainingspak gekocht voor sport

Top store

Als we hier shoppen zijn mijn boys altijd blij.

Superservice

Ik miste een badge op het shirt en kon het kosteloos opsturen, binnen een paar dagen had ik het shirt alweer terug!

Product kwaliteit is goed.

Er werd niet voldaan aan aangegeven verwacht levertijd. 2 dagen later toen ik contact op heb genomen, kwam er binnen een half uur van mijn melding een melding binnen dat het product was verstuurd. Daarna de reactie op mijn contact.

Mijn zoon is iedere keer weer blij!

Wat ik ook bestel, iedere keer weer is mijn 9-jarig zoontje super blij!

Prachtig shirt, zeer netjes geleverd

Mijn zoon was zeer blij met zijn custom met naam bedrukte shirt voor zijn verjaardag. ‘Best day ever’ mede dankzij de geweldige set van bedrukt shirt en. broek.

Goede en snelle service

Had bestelling gedaan voor mijn kleindochter die op 14 september geboren is in Lovanger in Zweden Omdat ik de 24e september ernaar toe ging had ik maar weinig tijd om te bestellen want ik wilde haar naam erop gedrukt hebben Dus het was spannend of het optijd geleverd zou worden Het was dus toch nog op tijd Mijn complimenten voor de goede en snelle levering Groetjes trotse opa Jan

Is goed

Heel fijn

Hele mooie spullen en snelle service

De kids zijn erg blij met de mooie pakken

Goeie service

Mooie overzichtelijke website, alles was goed verlopen en snelle levering.

Duidelijke website en snelle levering

Mooie duidelijke website en snelle levering. Erg tevreden over mijn aankoop. Goede kwaliteit en natuurlijk gewoon een prachtig shirt van een prachtige club.

Top kleding!

Onze kinderen lopen heel graag in de tenues en trainingspakken van PSV. Tegenwoordig zijn ze ook fan van de joggingpakken. Uiteraard mogen de pyjama’s ook niet ontbreken… Goede service! Bestelling is steeds snel binnen.

Ik werd goed geholpen

Ookal was het telaat verzonden ben ik superblij met m’n voetbal pakje!

Geweldig verjaardagscadeau!

Ik heb twee truien gekocht voor de verjaardag van een vriend. De levering naar Duitsland verliep probleemloos en de kwaliteit van de truien is geweldig! Dankzij jullie heb ik het mooiste verjaardagscadeau gegeven! Bedankt!

Mooie sportkleding van goede kwaliteit , snel geleverd.

Mooie sportkleding! Goede kwaliteit!

Goede maten en snelle bezorging

Stadionplein 4

5616 RX Eindhoven

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.