Altijs erg snel klaar met de juiste spullen en maten

Zelfs met deze drukke periode kreeg ik mijn spullen goed binnen. Met deze drukte is dat gewoon uitstekend!!

Mooi pak met mooie pasvorm

Bezorging was snel. Mooi pak, perfecte pasvorm en betaalbaar.

Top service en blij met m'n aankoop

Blij met m'n trainingspak alleen jammer dat het logo er niet opgenaaid is en dat de Puma strepen nu al los gaan

Mooie producten; erg snelle service

Erg snel geleverd.

Vriendelijk, hulpvaardig en enthousiast!

De verkopers helpen gericht, snel en zijn eerlijk. Daarnaast vind ik ze super vriendelijk bij het bedrukken van shirts. Ze vragen echt wat je het mooist vindt en laten de verschillen zien. Echte toppers!!

Shirt besteld, super, snel levering

Ik had een PSV thuis shirt besteld, alles stond er duidelijk bij waaruit in kon kiezen. Ik had nog nooit eerder besteld, maar het was mij meteen duidelijk. Ook een snelle levering! Erg blij mee.

PSV heeft het goed voor elkaar in de fabstore.

Mooie ruime store met vriendelijk en zeer behulpzaam personeel

Bestelling Snel en keurig ontvangen!

Goede kwaliteit en super snelle levering

Topkwaliteit

Goede kwaliteit en blijft mooi na het wassen.

Overzichtelijke site, snel geleverd top!

Mijn aankoop op de PSV FANstore ging vlekkeloos, er was genoeg keuze en de website was overzichtelijk. Nadat ik mijn aankoop had gedaan, was de levering snel. In een woord top!

Niet de volgende dag in huis

Er staat op de site: voor 23:00 besteld = morgen in huis. Dit is nooit het geval. Zelfs buiten de drukke periodes word hier niet aan gehouden. Jammer! Volgensmij is het ook in het algemeen zo dat fanstores het niet halen om het de volgende dag te bezorgen? Of heb ik dat fout?

Snelle, goede levering. Goede kwaliteit. Wij zijn blij.

Goed en snelle reactie

Goed geholpen en te woord gestaan. Levering wordt duidelijk omschreven.

Gewoon goed verlopen

Het uitzoeken en bestellen is makkelijk verlopen

Snelle en overzichtelijke website

Ik ken de website natuurlijk al goed en wat goed waar alles te vinden is, maar de website is nooit overbelast en werkt daarom altijd snel. Verder past de website/vormgeving goed bij Psv!

Misschien een idee om de opbrengst of een gedeelte ervan te schenken aan de Alzheimer stichting Zo zou Skieten Willy het vast ook gewild hebben

oké

Goedendag meneer/mevrouw, U wilde een beoordeling, nou hier is ie. Het pakketje was mooi op tijd volle credits voor dat. ik bestel alleen nooit meer wat op de PSV site. ik ben namelijk een FC Utrecht supporter, we gaan aankomende zondag ook zeker de punten mee terug nemen naar de domstad. Mijn vriend daarin tegen was jarig en wilde hem een cadeau geven. dus het was eens en nooit meer. ik hoop dat u verder een fijne dag heeft. ik heb gekozen voor de totale punten, omdat Utrecht ook de totale punten zal meenemen. er schijnt een kans te zijn dat het bon bedrag terug verdient kan worden. ik schat mijn kansen niet heel hoog in toch zou ik het eventueel op prijs stellen als Utrecht toch wel verliest. Met vriendelijke groet, Robin Kool

het ziet er mooi uit

Het is een Sinterklaas kADO, mijn kleinkind zal er blij mee zijn

Gewoon perfect

In 3 termijnen betalen is gewoon zo fijn,je kan toch je dingen kopen en met zulke maanden toch niet teveel kwijt zijn in 1 keer perfect

Alles voor de échte fan!

Op wedstrijddagen is het doorgaans druk voor de wedstrijd. Op een doordeweekse dag is het lekker rustig en heb je alle tijd om de kleding te passen, goed te bekijken en te laten bedrukken.

Mijn zoon is hele.aal gek van PSV. Voor de site besteld bij de PSV fanstore. Leuke artikelen en zeer snel bezorgd! Zelf in deze drukke maand. TOP!

Goed en snelle service

Goede en snelle service. Volgende dag al binnen

Prima service!

Spullen worden snel geleverd, als was het wel een dag later dan beloofd. Wel vind ik het vreemd dat de voorraad niet gelijk bijgewerkt wordt.

Goede kwaliteit

Heerlijk warme broek en trainingstop voor de winter. Super kwaliteit. Is erg warm, fijn om met dit weer in te trainen.

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.