Beloven maar niet leveren

Ik had een bedrukt shirt besteld. Twee keer nagevraagd of deze nog wel kwam. Twee keer was het antwoord 'Ja maar er vertraging in levering.' Paar dagen daarna werd de bestelling geannuleerd door ze. Een vriend van me had exact hetzelfde shirt in de exacte maat 20 min later gekocht, maar wel gekregen. Rara politiepet.

Liever iets anders willen hebben maar was uitverkocht

Zie bovenstaand

Bestelling geannuleerd door fout fanstore en niet opgelost

Ik had een wedstrijdshirt in de sale gekocht. Deze niet ontvangen, dus na een week contact opgenomen met de klantenservice over de status van mijn bestelling. Inmiddels was het product uitverkocht en dus niet meer leverbaar. De bestelling is door de fanstore geannuleerd. Erg teleurstellend. Wel werd mijn geld direct teruggestort.

Aanbod niet actueel

Deel van mijn bestelling bleek al uitverkocht te zijn. Toen ik een ander product wilde kiezen stonden er weer artikelen als beschikbaar die dat toch niet bleken te zijn. Voelde een beetje alsof die er als lokkertjes op bleven staan.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Makkelijke en duidelijke procedure om te bestellen. En daarnaast was de levering (zelfs in de corona tijd) erg snel. Niet vervelend voor de kinderen ;-).

Amateuristisch is het juiste woord

Tijdens de corona periode meerdere producten besteld. De een wordt geannuleerd zonder toestemming, de andere niet geleverd. Echt gênant hoe slecht jullie om gaan met klanten. Zowel telefonisch als via email niet bereikbaar. Zelfs naast het veld een totale wanprestatie.

producten zijn prima, bereikbaarheid waardeloos

In korte tijd 3 bestellingen gedaan. Twee keer perfect, volgende dag geleverd, mooie kleding. Derde bestelling bleef "in bestelling staan". Inmiddels 7 dagen. Via telefoon: alles onbereikbaar ("vanwege Corona" is ingesproken...: waarom kun je dan geen telefoon opnemen ????) Via website: contactgegevens allemaal onbereikbaar. De contactgegevens staan er nog gewoon op, zonder melding dat het niet bereikbaar is. Via mail: op alle mailadressen, van fanshop tot DC tot andere adressen: foutmeldingen, In totaal liefst 6 keer. Nog eens een mailadres gekregen via iemand die bij PSV contacten heeft. Daar is reactie op gekomen, en product eindelijk verstuurd: link van DHL is ontvangen. En bijzonder: op de website staat nu, terwijl het al verzonden zou zijn, nog steeds "bezig met verwerken"...

ze snappen er niks van

doe 2 bestellingen en zeg de zelfde uur de ene af steuren ze di ik af gezegt heb nar mij op en de andere zegen ze af

Slechte communicatie

Setje kleding besteld. Ik snap dat er door corona leveringen langer op zich kunnen laten wachten. Maar ik heb 2 keer gebeld naar het nummer uit de orderbevestiging. Daar is niemand aanwezig en verwijzen je naar de mail. 3 mails gestuurd en op geen enkele en reactie ontvangen.

Teleurgesteld

Mijn zoontje van 11 had deze polsbandjes gekocht. Op de site stond namelijk aangegeven dat deze bandjes om zo'n beetje elke pols zouden passen. Echter was het voor mijn zoontje niet duidelijk dat het hier ging om bandjes voor volwassenen. Derhalve zijn ze veel te groot en niet te gebruiken voor mijn zoontje. Hij is enorm teleurgesteld.

Een goede ervaring.

Netjes verpakt, op tijd bezorgt

Zoals het hoort.

Zoals het hoort is ie ook gewoon op een prima tijd onlangs deze tijden gewoon netjes mooi aangekomen.

Leuk om in de uitverkoop een shirt te kopen voor onze kleine neef.

Snelle behandeling van de aankoop. Duidelijkheid omtrent eventueel retourneren

Duurde ruim een week voor bezorging

Product was prima alleen duurde lang voordat het geleverd was

Alles zoals je zou verwachten

Prima, online aanbieding klopte met de advertentie, bestellen ging gemakkelijk en bezorging volgens opgave.

Helemaal prima

Goed alleen ietsjes later bezorgd ivbm drukte door corona

Goede kwaliteit, snelle levering, top!

Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden.

Na een prettig doorlopen bestelproces op een overzichtelijk site werd de kleding snel geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop.

Overzichtelijke website

Het gekozen product was makkelijk te vinden

Snelle levering maar bij bij alle 3 bestellingen die ik gedaan heb maar bij 1 bestelling was een beveiliging niet verwijderd en dat vindt ik slordig. Ik moet nu naar een winkel of de fysieke winkel om dit te corrigeren.

Fantastisch!

Mooie producten van de mooiste club van NL.

Goede kwaliteit en service

Goed bevallen, voor herhaling vatbaar

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.