Supersnel!

's Avonds om 19.00 besteld en de volgende ochtend al afgeleverd op het afhaalpunt. Steeds goed op de hoogte gehouden via emails van de fanshop en DHL. Erg mooi shirt.

Steeds maar weer overal de beste in

Wat zijn wij een gezonde mooie club

Super! Mooiste club wat er is

Fantastische site

Geweldige site met veel keuzes

Mooie kwaliteit

Super mooie site...alles heel duidelijk, en Super snelle levering

Super club

Super club zeer vriendelijk en ook zeer kids vriendelijk Altijd welkom

Top site altijd betrouwbaar snelle levering goed bezig Jongens. Vooruit nu rood witten!

Top site

Alles werkt het doet niet moeilijk hangt nooit vast je hebt geen last van vertraging er is nooit een storing vaak is er veel uitverkoop en natuurlijk is het van de beste vlub uit Nederland

Geweldig psv eindhoven

Gewoon geweldig

Werkte goed

Het werkte erg goed alleen is het best duur

's avonds besteld, volgende dag in huis!

Makkelijk site om te bestellen Bedankt voor snelle service

Makkelijk, snel, goede kwaliteit!

Prima, tevreden! De prijs is het enige nadeel, voor twee kids een volledig tenue is een flink bedrag.

Geweldig snelle levering

Snel geleverd en goede kwaliteit

Goede artikelen, voor iedere echte fan

Goede en snelle service. Goede kwaliteit artikelen.

Dhl heeft m'n bestelling beschadigd. Dus retour

Vandaag beschadigd pakket binnen. Bericht via PSV dat t retour kan via QR code. Retour instructies gekregen en excuses van PSV store. DUS MATIG KOMT DOOR DHL. Kreeg geen verzendbewijs van DHL dus geen fijn gevoel. DHL heeft er handje aan spullen beschadigd te leveren. Zo triest Mijn order is nu retour 5000375535. Maar hopen dat ik voor vrijdag nieuwe binnen heb. Zaterdag ben ik niet thuis. En het is voor VADERDAG !!!! Dadelijk zit ik zonder vaderdag cadeau. Bedankt DHL Psv store.....dank voor de retour instructies. En de mail. Hopelijk komt t op tijd allemaal goed .

Beste Diana, Heel vervelend allemaal. Ik zie dat er een nieuwe order voor je aangemaakt is, deze zit in verwerking, we doen ons best de cap op tijd bij je te leveren. Onze excuses voor het ongemak. Groeten Team FANstore

Goede service maar duur producten

Ik kunt makkelijk bestellen en redelijk snel mijn bestelling krijgen maar over het algemeen artikelen zijn best duur

Prima kwaliteit shirts

International top

Ik woon sind's (2000) in het Osteoporose mattersburg (50 km. van Wenen). Kheb al en paar bestellingen vor mijn zoon en mijzelf doorgevoert. Kvindt de Versendungskosten wel een beetje te duur.....naja kwil nie zaneku :). Delaatste Bestellung (oranje Shirt+Hoody ) echt meeeega cool designed

Slecht schandelijk slecht nooit meer

Heb een bestelling gedaan 2 juni .staat op voor 23.00 besteld volgende dag binnen . Krijg ik een mail dat het pas 8 juni bezorgd wordt. Nu is 10 juni nog nijs binnen vind dit schandelijk echt betaling gelijk maar verzenden niks . Ik laat het hier niet bij zitten als jullie dat denken. Schandelijke en gewoon nijs laten weten van hun kant wel het geld ontvangen 100 euro

Beste Saskia, Bedankt voor je bericht. We zien dat je een gepersonaliseerd shirt hebt besteld. Voor gepersonaliseerde items geldt een extra levertijd van 3-5 werkdagen extra, zoals ook aangegeven tijdens het bestelproces. Het is vervelend dat deze informatie je is ontgaan. We willen je informeren dat je bestelling al onderweg is. Nog even geduld, je gepersonaliseerde shirt komt eraan! Groeten, Team FANstore

Perfect geregeld

Alles liep soepel. Bestellen, levering, retour sturen, helemaal goed. Binnen enkele dagen zoals beloofd het geld teruggestort op mijn rekening. Dus goede service en kleding zoals je mag verwachten. Goede kwaliteit.

Supergoede online shopping ervaring

Wanneer ik iets bij de PSV fanstore koop, krijg ik duidelijke updates via mail over de verzending en bezorging. Altijd binnen een paar dagen in huis!

Prima.

De service was goed. Snelle en duidelijke reactie!

Stadionplein 4

5616 RX Eindhoven

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.