Product ontvangen en retour sturen ging soepel!

Helaas had ik iets anders verwacht van de producten die ik had besteld. Het retourproces verliep zeer eenvoudig. Volgende aankoop weer nieuwe kansen.

Prima service! Snelle levering

Bovenstaande spreekt voor zich

Snelle levering, produkt is volgens beschrijving en goed verpakt.

Eenvoudige en duidelijke website. Snelle levering, ook ondanks de drukte rondom feestdagen. Het produkt is zoals beschreven.

heel positief en snel bezorgd

prima ervaring

Duidelijk, correct en snel

Mooie overzichtelijke site, duidelijke teksten en een snelle levering.

Uitstekend en snel

Uitstekend en snel. Ook een berichtje wanneer het pakketjes ongeveer aanakomt, samen met een link om het te volgen.

heel goed

In de fanstore word je altijd heel vriendelijk en goed geholpen

Mag meer unieker

Shirt keurig maar los in standaard plastic zak geleverd. Ingepakt in psv papier of in een mooie psv doos was stukken beter geweest. Betaal 108 euro voor een shirt; dan mag de hele beleving een stuk unieker zijn. Gemiste kans.

no jersey yet

no jersey yet - why the survey ? American customer, speaks English, why is everything Flemmish? My sister speaks Flemish, maybe I can send her a screenshot ;)

Erg Goed

Mooi product (Trui), goede kwaliteit ennsnelle levering.

Zeer klantvriendelijk

Door een abuis mijnerzijds moest ik het bestelde artikel retourneren. Dat ging heel soepel en binnen enkele dagen afgerond. Klasse ! In het verleden al eerder artikelen besteld en dat ging ook allemaal erg soepel. Klantenservice hielp zeer goed bij dragen.

Site werkt snel

Snelle bezorging

Hee mooie lijn kleding

Snel en netjes geleverd.

'S avonds besteld en de andere morgen al geleverd. Goed verpakt en proma kwaliteit. Niets op aan te merken.

Hele snelle levering! Alleen het nieuwe shirt is erg breed, als je lang bent heb je XL nodig en is dan erg wijd! Jammer

Leuke producten en goede service

Goede service en snelle levering van mijn bestelling.

Altijd snel antwoord op een vraag, snelle levering en retour.

Bestelling geleverd overeenkomstig mijn verwachting.

Snel en makkelijk

Makkelijk te bestellen op site. Snel verzonden . Keurig binnen gehad

Geweldig en snel.

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd.

Leuk, snel

Goed product

Goed product Bestellen gaat makkelijk Verzendtijd was wat lang

perfect

Alles is perfect gegaan 1 artikel op nalevering maar kwam zelfs nog eerder binnen als verwacht, pasvorm en kwaliteit uitstekend. De andere artikelen zijn ook mooi, degene waar de artikelen voor waren was er super blij mee

Ik had PS4 spel besteld met bal maar nog steeds geen bal binnen

Ik heb fifa voor de PS4 besteld waar de bal bij zou zitten. Vervolgens is het niet de volgende dag geleverd en de bal heb ik nog steeds niet binnen. Vorige week al een mail gestuurd, reactie gehad dat het duidelijk was maar is nog steeds niets mee gedaan. Ik ben een echt PSV supporter maar jammer dat dit niet goed verloopt. Rede voor verbetering

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.