super

ik vind als ik wat besteld je de volgende dag al in huis heb als je vragen heb zijn ze super EEN PSV FAN

Vriendelijk en snelle reactie

Na mijn online bestelling had ik nog een vraag. per mail contact gehad met iemand van de fanstore. Snelle en een hele vriendelijke reactie. Zeer tevreden.

In 2 woorden: prima service.

Mijn ervaring tot nu toe is alleen maar goed. Had een short besteld die te ruim bleek. Andere maat besteld en de eerste geretourneerd. Alles goed en snel afgehandeld zoals beloofd door de FANstore. Zonet het T-shirt Skiete Willy besteld en verwacht net zo'n afhandeling als eerder waarover geen twijfel. Met andere woorden: geen klachten, van harte aanbevolen.

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen

de shop is makkelijk te navigeren, loopt niet vast, verkoopt goede kwaliteit spullen, en is niet duur

Duidelijke website, snelle levering en kwaliteits producten.

Een trainingspak besteld van PSV voor mijn dochter. Het trainingspak ziet er prachtig uit. Goede kwaliteit. Duidelijke website en snelle levering.

Bestelling keurig en super snel binnen!

Geweldig! Snelle levering

Goeie levertijd en leuke acties!

Goed kwaliteit en snelle levering

De ervaring was wederom prima. Er word snel geleverd en de prijs kwaliteitsverhouding is prima.

Herinnering voor altijd

Dit authentic uitshirt is een van de mooiste ooit van PSV. Daarom ben ik heel blij dat ik het heb gekocht, want hiermee heb ik een prachtige herinnering aan dit fantastische seizoen.

Mooie kwaliteit en snel in huis!

De kleren van psv zijn van een goede kwaliteit! Ik bestel altijd wel een maat groter. Niet op de groei, maar omdat de ‘kinder’ kleding iets kleiner uitvalt. Je hebt alles snel in huis: vandaag besteld, morgen hebben ze het aan!

Mooi shirt makkelijk te bestellen

Ik heb 2 shirts besteld. Helaas klopten de maten die op de site stonden niet en heb ik ze moeten retourneren voor een grotere maat. Deze handeling vond ik wel omslachtig. Ik kon ze niet ruilen voor een grotere maat, dus moest weer betalen en dan best een poos wachten voordat het geld was teruggestort van de geretourneerde shirts. Daarom een goed ipv uitstekend.

Alles wunderbar

Die Bestellung klappte ohne Probleme, bin daher sehr zufrieden

Supermooi pak

Fijn trainingspak zowel om te chillen als om te sporten.

Gave limited edition collectie

Met het uitkomen van de PUMA Blue-Poison Pink collectie meteen een shirt voor mij en mijn vriendin besteld. Twee dagen later meteen in huis. Super!

Prima, verpakking was wel kapot

Snelle service en snelle levering. Het pakket zelf was goed verpakt, maar de kleding zat in kapotte plastic zakken. Het was er niet bij eentje het geval, maar bij alle drie. Dit was wel jammer, maar verder tevreden

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen prijzen ook goed

De webshop is super overzichtelijk je kunt alles snel vinden, vind het handig dat er groepen zijn dus eerst kies je welke je wilt die training uit thuis. En je kunt makkelijk alles sorteren. De prijzen zijn ook goed

Super blij en snelle service

De PSV poison pink collection was zeer gewild en ook zo uitverkocht. Wat baarden wij. Op goed geluk ging in naar de Fanstore in het centrum en kreeg de tip om de website in de gaten te houden voor een nalevering. Daar was niks aan gelogen. Na 2 dagen stond de nalevering online en kon ik nog mooi 3 shirts voor ons als gezin bestellen. Allemaal blij met deze pink limited edition!

Mooiste uit-tenue ooit gemaakt, qua kleuren en disign

Kleinzoon eenzelfde uit tenue cadeau gedaan. Nu samen als (oud 70-tig jarige Eindhovenaar) nu trainen binnen onze club. Hmmm. Byzonder in het westen van het land. Verrassende gesprekken in overvloed

Top levering

Voor mijn zoontje zijn verjaardag had ik een cadeau gekocht bij de fanshop, mijn zoontje werd extra verrast door de leuke kaart met handtekening die jullie hadden toegevoegd van zijn favoriete speler Bakayoko. helemaal top

Geweldig pak!

Zit super fijn ziet er super mooi uit en ben er zo super blij mee

Gebruiksvriendelijk, duidelijk en snel! Gewoon prettig.

Beschikbaar wat we aan wilden schaffen, site is gemakkelijk in gebruik en afhandeling van de bestelling snel! Ons meisje ging de week erna voor het eerst naar het stadion met haar nieuwe psv tenue aan, ze was al fan maar door de sfeer toen gaat het alleen nog maar over PSV!!

Perfect.

Eerste keer besteld. Ben erg tevreden met het product.

Prachtige merchandise en snel geleverd

Via de PSV site keuze gemaakt en via inlog besteld en ook snel in huis

Snelle bezorging, goed verpakt, blij mee!

De shirtjes die ik heb besteld zijn van goede kwaliteit, ik had ze de volgende dag al in huis. Verder netjes verpakt. De site van PSV FANstore is duidelijk en overzichtelijk. Kortom, zeker een aanrader!

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.