Bestellen ging soepel en snel.

Bestelling was zo gepiept, levering ging ook goed, had naar mijn idee dagje eerder binnen kunnen zijn maar enfin, iedereen heeft ‘t druk dus geen probleem.

De beste website van het www

Uitsterst goeie website, duidelijk en snelle levering.

Dit is de eerste keer bij PSV fanstore

Ik ben een PSV fan en ik ga nu altijd voor psv en wil meer weten over PSV Eindhoven

Eerste en laatste keer

Eerste en laatste keer besteld.. Lekker in de winkel halen. 1,5 week moeten wachten. Gebeld dat het lang duurde omdat we het setje wat we besteld hadden graag mee wilde nemen voor mijn zoontje op vakantie. Ze zouden de bestelling pushen, dag erna nog niks van verzending ontvangen. Uiteindelijk gebeld of het op een ander adres kon komen omdat we 2 weken op vakantie zijn. Dat kon, alleen hadden ze het verkeerde adres doorgegeven aan DHL. Moest maar even zelf met DHL contact opnemen. Ik had wel iets meer service verwacht voor een setje van 120 euro wat mijn zoontje 1 seizoen kan dragen. Dus voor mij nooit meer.

Beste Ramon, Bedankt voor je mail. Ik stuur je even een mail wat betreft je order. Groeten, Miranda

Netjes een hele blijde zoon.

Super netjes Verzonden. Verzending duurde even maar dit was er netjes bij vermeld.

Blij en tevreden met de aankoop!

Alles netjes verpakt, bezorgd volgens afspraak. Goede kwaliteit.

Makkelijk besteld en volgende dag in huis.

Doen wat ze beloven

Mooi tenue echter jammer dat het door omstandigheden even duurde

Er waren wat problemen met de bedrukking bij de leverancier, helaas werd ik er niet van op de hoogte gebracht, pas na er een aantal keer achteraan te zijn geweest werd dit gemeld. Daarom kan ik ook niet anders dan een onvoldoende geven. Uiteindelijk ter compensatie een paar sokken (wel van oud tenue) maar het gaat om het gebaar, zullen we maar zeggen. Het is kwalitatief een mooi shirt, ik ben er ontzettend tevreden mee, maar zoals gemeld was het fijner geweest als de communicatie ivm de vertraging vanuit de fanstore was gekomen in plaats dat wij er meerdere keren over gemaild en gebeld moeten hebben.

Beste Bram, Bedankt voor je bericht. Ik stuur je even een mail wat betreft je bestelling. Groeten, Miranda

Shiret besteld waren snel binnen in de juiste maat.

Voor het nieuwe seizoen heb ik het uit en thuis shirt besteld van PSV ook met de verwachting dat dit het seizoen gaat worden.

Online super

Makkelijke site goed en duidelijk alles aangegeven

Snel en correct

Goede kwaliteit, verzending kan sneller

Goede kwaliteit. Verzending kan wat sneller duurde nu best lang voordat ik ons mooie uit shirt aan kon trekken

Vanaf het kopen tot ontvangen erop verheugd!

Snel,makkelijk en alles nagekomen zoals aangegeven. Vol met enthousiasme verheugd tot het pakket aankwam, bij aankomst meteen onze psv shirts aan gedaan!

Shirt kwam niet optijd

Het pakket kwam Fk laat

Beste Jan, Ik probeer je een e-mail te sturen, maar helaas komt deze niet aan. Heb je voor mij een ordernummer dan kijk ik het even voor je na. Groeten, Miranda

Uitshirt besteld en binnen een paar dagen al netjes thuis

Was heel snel en goed geleverd

Ik vond dat me bestelling snel en goed was geleverd

De producten die je besteld zijn zeer goed en worden snel geleverd

Helaas niet de oplossing die wij nodig hadden

Uiteindelijk wel het shirt binnengekregen, maar later dan gehoopt. Ik heb maar 3 sterren gegeven, daar de bedrukking nu al scheurt. We hebben het volgens de wasvoorschriften gewassen.

Snel bezorgd en goed bezorgd

De bestelling was vlug geregeld. En netjes verpakt Iets retour sturen gaat ook makkelijk en vlug

De ervaring was top net zoals PSV zelf!

Wij hadden een topervaring, zijn erg blij met onze gepersonaliseerde PSV shirts die we kunnen gebruiken voor het juichen voor het nieuwe seizoen. Dit was dus een top ervaring net zoals PSV een top ploeg is!

Goede site

De website is goed navigeerbaar en duidelijk waar alles is.

Fantastisch kon niet beter

Mijn aankopen zijn niet te beschrijven

Mooi pak, duurde wat lang voor ontvangen

Mooi psv pak voor verjaardag van zoon. Wel redelijk duur maar dat weet je vooraf. Duurde wel wat langer voordat hij ontvangen was (1 week na bestellen).

Snelle levertijd, zeer professioneel.

Snelle levertijd, zeer klantvriendelijk personeel.

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.