Makkelijk, snel, goede kwaliteit!

Prima, tevreden! De prijs is het enige nadeel, voor twee kids een volledig tenue is een flink bedrag.

Geweldig snelle levering

Snel geleverd en goede kwaliteit

Goede artikelen, voor iedere echte fan

Goede en snelle service. Goede kwaliteit artikelen.

Dhl heeft m'n bestelling beschadigd. Dus retour

Vandaag beschadigd pakket binnen. Bericht via PSV dat t retour kan via QR code. Retour instructies gekregen en excuses van PSV store. DUS MATIG KOMT DOOR DHL. Kreeg geen verzendbewijs van DHL dus geen fijn gevoel. DHL heeft er handje aan spullen beschadigd te leveren. Zo triest Mijn order is nu retour 5000375535. Maar hopen dat ik voor vrijdag nieuwe binnen heb. Zaterdag ben ik niet thuis. En het is voor VADERDAG !!!! Dadelijk zit ik zonder vaderdag cadeau. Bedankt DHL Psv store.....dank voor de retour instructies. En de mail. Hopelijk komt t op tijd allemaal goed .

Beste Diana, Heel vervelend allemaal. Ik zie dat er een nieuwe order voor je aangemaakt is, deze zit in verwerking, we doen ons best de cap op tijd bij je te leveren. Onze excuses voor het ongemak. Groeten Team FANstore

Goede service maar duur producten

Ik kunt makkelijk bestellen en redelijk snel mijn bestelling krijgen maar over het algemeen artikelen zijn best duur

Prima kwaliteit shirts

International top

Ik woon sind's (2000) in het Osteoporose mattersburg (50 km. van Wenen). Kheb al en paar bestellingen vor mijn zoon en mijzelf doorgevoert. Kvindt de Versendungskosten wel een beetje te duur.....naja kwil nie zaneku :). Delaatste Bestellung (oranje Shirt+Hoody ) echt meeeega cool designed

Slecht schandelijk slecht nooit meer

Heb een bestelling gedaan 2 juni .staat op voor 23.00 besteld volgende dag binnen . Krijg ik een mail dat het pas 8 juni bezorgd wordt. Nu is 10 juni nog nijs binnen vind dit schandelijk echt betaling gelijk maar verzenden niks . Ik laat het hier niet bij zitten als jullie dat denken. Schandelijke en gewoon nijs laten weten van hun kant wel het geld ontvangen 100 euro

Beste Saskia, Bedankt voor je bericht. We zien dat je een gepersonaliseerd shirt hebt besteld. Voor gepersonaliseerde items geldt een extra levertijd van 3-5 werkdagen extra, zoals ook aangegeven tijdens het bestelproces. Het is vervelend dat deze informatie je is ontgaan. We willen je informeren dat je bestelling al onderweg is. Nog even geduld, je gepersonaliseerde shirt komt eraan! Groeten, Team FANstore

Perfect geregeld

Alles liep soepel. Bestellen, levering, retour sturen, helemaal goed. Binnen enkele dagen zoals beloofd het geld teruggestort op mijn rekening. Dus goede service en kleding zoals je mag verwachten. Goede kwaliteit.

Supergoede online shopping ervaring

Wanneer ik iets bij de PSV fanstore koop, krijg ik duidelijke updates via mail over de verzending en bezorging. Altijd binnen een paar dagen in huis!

Prima.

De service was goed. Snelle en duidelijke reactie!

Fan voor leven

Goed ik ben altijd fan geweest van psv

Mijn zoon is dolgelukkig met zijn uit tenue met naam. Verzenden ging perfect op de beloofde datum. Keurig verpakt.

Duidelijk en snel geleverd

Via duidelijke website besteld en daarna snel geleverd.

Goede service en klachtafhandeling. Dit werd snel geregeld.

Simpele en snelle afhandeling

Simpele en snelle afhandeling. Website werkt prima

Snel, betrouwbaar, overzichtelijk en heel klantvriendelijk

De PSV fanstore is snel, betrouwbaar, overzichtelijk en heel klantvriendelijk. Als een keer een product niet helemaal voldoet dan is contact zoeken makkelijk en denken de medewerkers met je mee en wordt het op een klantvriendelijke en dus echt op de PSV-manier opgelost.

Perfect tenue

Goede service en verzending. Mooi tenue van een top club van zeer goede kwaliteit. Mijn zoon draagt het tenue bij wijze van dag en nacht, blijft prachtig qua kleur en bedrukking blijft erg mooi. Super club , super tenue!!!!

Een dracht maakt macht

Ze mogen wel wat sneller verzenden maar voor de rest topp topp topp

Vriendelijk medewerkers, snelle reactie.

Bestellingen worden snel verzonden. Bij een klacht snel en vriendelijk reactie ondanks teleurstellende uitkomst. Kwaliteit van kleding is niet goed, snel kapot/ beschadigt, maar dit valt dan helaas niet onder garantie.

Uitstrkend

Winkelen bij de PSV-winkel is altijd een geweldige ervaring. De producten zijn van goede kwaliteit, geweldige service. Het enige vervelende is de angst om te wachten tot het arriveert voordat je het gebruikt, maar de leveringen zijn supersnel.

Snelle levering en uitstekend product

Het tenue snel geleverd en met de bedrukking mooi afgewerkt

Snel en altijd goed!

Altijd duidelijk wanneer het geleverd word. En altijd netjes ingepakt.

Altijd geweldig geholpen

Wij worden altijd vriendelijk ontvangen en geholpen! De medewerkers denken altijd mee en bieden goede service! Ik heb ooit zelfs een nieuw shirt gekregen voor mijn zoon omdat de medewerker zelf de bedrukking heel slecht vond! Nou dat noem ik nou service. En ook in-line denken ze goed mee! Ik heb het kampioens boek besteld met meerdere kadobonnen voor kinderfeestje die ik dus eerder nodig had en ook dat werd netjes geregeld! Ik ben heel tevreden!

Bedrijfsgegevens

Stadionplein 4

5616 RX Eindhoven

040-2505505

[email protected]

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.