Waardeloze levering en nazorg van klacht uitermate slecht

Bij ontvangen van een shirt als cadeau voor €104,95 zagen we dat. De naam verkeerd gedrukt was. Uitermate slecht en de klachten afhandeling zeer matig en ik vind dat psv meer mag doen om deze grote fout binnen het proces van versturen te erkennen. Zeer slecht

Zeer slecht

is bekend bij PSV

Top kwaliteit!

Gepersonaliseerd shirt met snelle levering!

Werd keurig geholen waren niet odringerig en hadden echt hard voor mij als klant en goede kennis van producten.

Goed.

Goed. Snelle bezorging goed kwaliteit

Goede service Komt optijd thuis aan

Een prettige ervaring

Het is overzichtelijk en lukt altijd snel.

Geweldige club, geld goed besteed

De webshop functioneert optimaal. Leuk dat jullie veel producten hebben, veel kleinigheidjes, dat shopt lekker. De PSV Schoolagenda is ook een uitkomst, want vanwege de covid had ik voor dit jaar nog geen agenda kunnen aanschaffen. Ik overwoog een ster minder te geven vanwege de dure producten, die vond ik wat aan de dure kant, maar van de andere kant zijn ze ook wel kwalitatief top, echt fijne stofjes.

Snelle service en een topshirt

De bestelling kwam erg snel binnen. Was goed verpakt en de kwaliteit van het shirt en de bedrukking is top.

Snel, soepel en eenvoudig.

Website is overzichtelijk. Bestellen is eenvoudig. Levering was snel en zonder problemen. Geen negatieve ervaringen

Goed en snel

Ik bestel regelmatig wat bij de PSV Fanstore. Ik heb hier nooit problemen mee gehad. Iedere bestelling wordt snel en netjes geleverd en ook met retourneren is alles goed geregeld! Ik zou het bestellen op deze website aan iedereen aanbevelen, behalve Ajacieden.

Vandaag besteld, morgen in huis!

Ik heb dit seizoen tweemaal een bestelling geplaatst. En beide keren werd de bestelling de dag erna al bezorgd, super!

Goede en snelle service

Prettig

Snelle en goeie levering

Nooit geen klachten over shirts gehad, bedrukking blijft ook goed zitten. Levering met bedrukking ook goed.

Goede service, want het was nog onduidelijk of ik het Madueke shirt met het nieuwe rugnummer ging krijgen maar dit is uiteindelijk toch goedgekomen.

snel wat bestellen en heel snel geleverd

ik heb al zo veel besteld via de psv fanstore en ik ben nog elke onder de indruk hoe snel mijn aankopen thuis krijg een tevreden klant die graag terug komt

Goede kwaliteit netjes ingepakt!

Het was een snelle site, goeie kwaliteit, mooi shirt.

Werd snel geholpen

Ik had een paar een maanden geleden gevraagd wanneer er weer shirt bedrukking mogelijk is bij de keepers shirtjes. Kreeg binnen het uur al antwoord op mijn vraag. Het werd goed uitgelegd dat het binnenkort waarschijnlijk weer kan.

Goede kwaliteit en snel geleverd. Enorm blij ermee

Gewoon netjes geregeld

Toen ik de bestelling deed had ik binnen 2 dagen mijn bestelling netjes bedrukt in huis.

Fijn voor het gebruik op mobiel en pc. Ook duidelijk en snel.

Zie bovenstaand

Perfecte ervaring, snelle en kwalitatieve bezorging

Shirt besteld met bedrukking. Bij andere clubs, (Ajax), moet je een paar maanden wachten tot je hem binnen hebt. Bij de PSV fanstore duurde dit een paar dagen. Helemaal top.

goede website en snelle levering

Het was zeer eenvoudig om de bestelling te plaatsen en er was een snelle levering. Het resterende saldo kon ik in de winkel besteden.

Op gestoken duim !

Hartelijk dank voor de snelle en correcte levering van het PSV thuisshirt ! Mijn kleinzoon draagt het met trots op zijn voetbal trainingen.

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.