Fantastische service

Wij hebben meerdere malen een bestelling gedaan bij de store. De eerste keer was een product van de bestelling helaas van slechte kwaliteit, netjes mijn geld terug gehad! En de andere draagt mijn zoon nog met veel plezier! Bij de tweede bestelling wederom een super goed product. Zelf zijn de producten wel echt prijzig voor een gemiddelde portemonnee, dat is het enige jammere, vandaar een 8. Verder top service!

Snelle levering en leuke producten

Leuke dingen gekocht voor mijn 3 zoontjes voor Pakjesavond! Nuttig en toch leuk voor ze. Aangezien ze liever voetballen dan met LEGO spelen, kan ik hier goed slagen voor ze.

Ik werd goed geholpen in de shop en kon gelijk het jasje meenemen.

Goed. Alles verliep soepel en moeiteloos.

Superleuk pak van haar favoriete club

Stralend het voetbalveld op voor onze dochter. Ze is er onwijs blij mee. Past goed.

Top website en snelle levering

Via whatsapp gevraagd wat mogelijk was mbt een trainingspak kopen. Alles ging perfect. Vervolgens besteld en betaald. Volgende dag in huis. PAV mooie club maar gelukkig ook een goede fanstore!

Super ervaren

Ik kreeg mijn kleding snel (binnen 48 uur), goede kwaliteit, mooi verpakt

Bestelling werd snel geleverd. Ook werd er mee gedacht vanuit de klantenservice bij het verhelpen van een probleem.

Alle producten zoals omschreven en snelle Levering.

Snelle service, snelle levering, mooi resultaat

Bestellen was makkelijk en duidelijk, snelle levering en resultaat mooi

Goed en snel

Bestellingen waren snel in huis en de kinderen waren er blij mee. Bidon was wel kapot helaas na 1 keer vallen. Verder prima webshop.

Geweldig om zo'n mooi shirt te hebben

Heb al lang zo'n thuisshirt willen hebben en het valt me niet tegen

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede ervaring met de PSV fanstore. Kwaliteit van de kleding is goed. En wordt netjes op tijd geleverd. Blij mee!

Super mooi pak, goede kwaliteit en erg snel verzonden.

Snelle verzending!

Mijn zoontje zal heel blij zijn met zijn nieuwe psv trainingspak!! Snelle levering. Dankjewel!

Ik heb zonder enige moeite alles kunnen vinden en kunnen bestellen

Heel fijn en snel

Het was heel fijn om artikelen op te artikelen op te zoeken en dit kan ook heel snel. Ook de bestelling zelf ga je heel snel doorheen. Één opmerking is wel dat ik op mijn telefoon het artikel er niet tussen zag staan en op mijn laptop wel. Misschien dat jullie hier iets mee kunnen?

Ik heb een bedrukt shirtje in de verkeerde maat besteld en het was nog mogelijk om een dag later mijn bestelling te annuleren. Top!

Leuk

Maar ik zou toch als een ''bol com'' achtige manier willen kopen, Dus als ik een een voucher code zou hebben dan zou ik graag tegelijkertijd heel veel willen gebruiken plus met extra korting van mijn seizoenkaart.

Teleurgesteld

Als je iets op vrijdag om 17 uur besteld heb je t niet de volgende dag binnen ook al staat t zo wel op de site !

Ronduit slecht!

Wij wilden een uit tenue voor onze zoon. Aangekomen bij de store bij het stadion op vrijdag om 17:06h......dicht!. Toen maar naar de winkel in de stad gegaan. Alleen was daar de kledingmaat niet op voorraad van het broekje. Het was voor zijn verjaardag dus wilden wij graag een compleet tenue. Uiteindelijk toch maar alleen het shirt gedaan maar toen bleek de bedrukkingsapparaat niet te werken. Toen hebben we maar alles geannuleerd en geprobeerd alles via de webwinkel te bestellen. Dit heeft maanden geduurd ivm dat niet alles op voorraad was. Uiteindelijk na maanden heeft hij een tenue maar wel zonder sokken. Deze waren nu weer niet op voorraad!!.

Gewoonweg geweldig

Vanaf mijn luierstoel bestelling gedaan zelfs het retour sturen is makkelijk psv top,

Goede service en fantastische levering!

Het was vanaf het begin duidelijk wanneer ik mijn pakketje binnen zou krijgen, iets wat ik erg prettig vond! Het pakket was top, zat veilig verpakt en als verassing een mooi kaartje van de speler waar ik het shirt van gekocht heb!

Alles klopte, snelle levering

Inmiddels al een kast vol kleding van PSV, Het meeste fysiek in de shop gehaald i.v.m. een lange levertijd voor bedrukte shirts in het verleden. Na mijn laatste ervaringen zal ik toch weer meer online gaan bestellen door de goede en snelle service

Duidelijk super service en snelle levering!

Snelle service en goede kwaliteit

Twee trainingspakken besteld, zien er goed uit. Wel jammer dat er geen tussenmaten zijn en de broeken in verhouding groter zijn dan de truien. Losse onderdelen kunnen bestellen zou fijn zijn. De kinderen zijn er superblij mee.

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.