Tevreden klant

Ben altijd blij met de bestellingen van de fanshop !! Altijd een snelle levering en mijn aankopen stellen nooit teleur

Nieuwe trainings teneu was net vers op fe site direct besteld en de volgende dag was deze al. Binnen, super.. Kind blij, mama blij

Heb leuke dingen gekocht

Omdat ik er lang van kan genieten en lekker zit Maar het is wel een beetje duur

Goede en snelle service En natuurlijk super mooi psv pak voor mijn zoontje. Wij wonen in Scheveningen maar toch is hij voor psv

Snelle verzending

Super kwaliteit en snelle service

Bestelling was makkelijk en opties voor opdruk op het shirt werden goed verwerkt . Ook een wijziging kort na de bestelling, werd uitstekend opgepakt.

Prettige site, duidelijk en overzichtelijk

Duidelijke en overzichtelijke site, makkelijk in gebruik

Pak besteld als verrassing voor mijn zoon en was de volgende dag al binnen! Echt super!

Top, was snel geleverd

Ik ben eerst naar de psv fanstore geweest, het product dat ik wilde was niet meer in mijn maat. De werknemer daar heeft online gekeken of het shirt daar nog wel in mijn maat was en dat was gelukkig. Ik heb het shirt toen meteen besteld en de dag erna was hij al binnen.

Yoohoo

Eindelijk mijn eigen PSV tenue

Fantastisch ervaring

Ik heb fantastische ervaring met de PSV Famatore met bestellen van PSV accesoires, shirts, of andere leuke dingen.

Prima webwinkel!

Tip: Zorg voor meer beschikbaarheid in de kindermaten, populaire maten zijn snel uitverkocht

Product snel geleverd, zoontje erg blij. Hij zei: eindelijk een psv pakje voor mij;-)

Zoals altijd prima.

Eigenlijk nooit problemen met iets of iemand gehad. Alles altijd keurig op orde. Mocht het niet op orde zijn (in het verleden weleens gebeurd) lossen ze het keurig voor je op. Bestel er bijna iedere maand wel iets

Geweldig super blij mee

Hele snelle levering,volgende dag in huis superrrr

Altijd de laatste fan-items.

Fijne website met altijd de nieuwste fanitems op voorraad! Top dat je een email krijgt wanneer er nieuwe items worden toegevoegd, zoals de limited trainings-outfits bv.

Zeer tevreden!

De bestelling werd de volgende dag al geleverd. Kleding is van hoogwaardige kwaliteit en maatvoering komt overeen met verwachting. Ik ben dan ook super tevreden en kan deze aanbevelen!

Dikke prima!

Bestellen via de fanshop gaat makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling staat en de levering was snel. Blije zoon hier!

Overzichtelijke webshop

De webshop is overzichtelijk en werkt fijn. Jammer dat niet alle artikelen meer voorradig waren.

Geweldig shirt

Ik heb een shirt besteld om ingelijst op mijn kamer te hangen, ben er erg blij mee. Er zat ook een handtekening bij dua dat was helemaal top. Snel geleverd!

Netjes en snel geleverd

Gewoon goed.

snelle service en levering.

Snelle levering en alles netjes verpakt.

De bestelling die ik had geplaatst kwam een dag later al binnen. Alles was prima appart verpakt in plastic dn de kwaliteit van de kleding is top.

Hele fijne webstore, met een heldere orderafhandeling

Het doorzoeken van de webshop gaat makkelijk. De uitleg over maten zijn helder. Het bestellen is zo gebeurd. Vervolgens wordt je correct op de hoogte gehouden over je order en de levering gaat ook supersnel. De kwaliteit van de artikelen is zoals je mag verwachten van een officiële fanstore ook perfect. Natuurlijk kun je online vanuit het buitenland voor minder voetbalshirts ed. kopen, maar mijn ervaring is dat kwaliteit en vooral kleuren met wassen van de originele artikelen een stuk beter is. Enige minpuntje is dat je automatisch meegenomen wordt in het mailingbestand, en dan wordt je dagelijks gespamd met mails, maar dat kun je met 1 klik uitzetten.

Goede kwaliteit snelle verzending goede service.

Uitstekend en een top club

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.