Fan voor leven

Goed ik ben altijd fan geweest van psv

Mijn zoon is dolgelukkig met zijn uit tenue met naam. Verzenden ging perfect op de beloofde datum. Keurig verpakt.

Duidelijk en snel geleverd

Via duidelijke website besteld en daarna snel geleverd.

Goede service en klachtafhandeling. Dit werd snel geregeld.

Simpele en snelle afhandeling

Simpele en snelle afhandeling. Website werkt prima

Snel, betrouwbaar, overzichtelijk en heel klantvriendelijk

De PSV fanstore is snel, betrouwbaar, overzichtelijk en heel klantvriendelijk. Als een keer een product niet helemaal voldoet dan is contact zoeken makkelijk en denken de medewerkers met je mee en wordt het op een klantvriendelijke en dus echt op de PSV-manier opgelost.

Perfect tenue

Goede service en verzending. Mooi tenue van een top club van zeer goede kwaliteit. Mijn zoon draagt het tenue bij wijze van dag en nacht, blijft prachtig qua kleur en bedrukking blijft erg mooi. Super club , super tenue!!!!

Een dracht maakt macht

Ze mogen wel wat sneller verzenden maar voor de rest topp topp topp

Vriendelijk medewerkers, snelle reactie.

Bestellingen worden snel verzonden. Bij een klacht snel en vriendelijk reactie ondanks teleurstellende uitkomst. Kwaliteit van kleding is niet goed, snel kapot/ beschadigt, maar dit valt dan helaas niet onder garantie.

Uitstrkend

Winkelen bij de PSV-winkel is altijd een geweldige ervaring. De producten zijn van goede kwaliteit, geweldige service. Het enige vervelende is de angst om te wachten tot het arriveert voordat je het gebruikt, maar de leveringen zijn supersnel.

Snelle levering en uitstekend product

Het tenue snel geleverd en met de bedrukking mooi afgewerkt

Snel en altijd goed!

Altijd duidelijk wanneer het geleverd word. En altijd netjes ingepakt.

Altijd geweldig geholpen

Wij worden altijd vriendelijk ontvangen en geholpen! De medewerkers denken altijd mee en bieden goede service! Ik heb ooit zelfs een nieuw shirt gekregen voor mijn zoon omdat de medewerker zelf de bedrukking heel slecht vond! Nou dat noem ik nou service. En ook in-line denken ze goed mee! Ik heb het kampioens boek besteld met meerdere kadobonnen voor kinderfeestje die ik dus eerder nodig had en ook dat werd netjes geregeld! Ik ben heel tevreden!

Sneller service

T-shirt van top kwaliteit. Mooie design!

Zeer uitgebreid assortiment

Veel keuze en leuke spullen met PSV!

Duidelijk

Makkelijk te gebruiken website, overzichtelijk

Hele goede ervaring

Snel en secuur geleverd

Helemaal super!

Makkelijke bestelling, niet super snelle levering

Klacht netjes afgehandeld

Een haakje in het nieuwe psv shirt wat ik online had besteld, geen probleem, ik kon meteen een nieuw shirt meenemen in de winkel, netjes opgelost!!

Snelle verzending

Snelle verzending

Heel mooi tenue met naam & nummer mogen ontvangen!

Snelle levering en kwaliteit van de kleding mn zoontje is supertrots

snelle en super goede levering

Hele snelle en goede levering van mijn bestelde shirt en voetbal tenue

Kleding van goede kwaliteit

Ik heb een setje kleding gekocht voor mijn dochter. De stof is van erg goede kwaliteit en het was volgens afgesproken levertijd binnen. Heel tevreden mee dus!

Mooie producten, goede service

Stadionplein 4

5616 RX Eindhoven

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.