Mooi product, goede communicatie, kleding vertoont helaas snel slijtage

Binnen 1 a 2 weken zaten er haakjes in de kleding

Beste Aafke, Bedankt voor je bericht. Ik stuur je even een mailtje om te kijken wat er precies mis is. Groeten Team FANstore

Altijd behulpzaam, snel antwoord via de mail en/of WhatsApp. Mijn laatste bestelling o.a. het nieuwe uitshirt, daarop ontbrak 1 mouwsponsor (50+ mobiel) heel vriendelijk contact gehad met Annemarie Sleddens, het shirt teruggestuurd t.a.v. van haar zodat de mouwsponsor alsnog bedrukt kon worden en later weer teruggestuurd werd naar mijn huisadres, erg netjes.

Ik had een shirt + bedrukking. Erg snel binnen met een leuke kaart erbij.

Snelle levering!

Snelle levering, webshop is duidelijk en overzichtelijk.

Eenvoudig bestellen/ snelle levering

Eenvoudig bestellen, snelle levering, prima totale ervaring

Het psv tenue wordt goed geleverd. Mooi in plastic en netjes verpakt. Goede kwaliteit.

Super snel besteld en netjes verpakt aangeleverd. Tenues zitten als gegoten en de kids weer super blij.

Fijne koopervaring!

Het bestelproces is heel duidelijk en lekker vlot, de levering was sneller dan verwacht, altijd leuk. Goede communicatie mbt de levering, netjes bedrukt en verpakt, kortom prettig kopen zo..

Verjaardagskado (bedrukt uit tenue) voor 10 jarige zoon blijkt heel klein & kort te vallen!

Onze zoon werd gister 10 en wilde graag het nieuwe uit tenue. Hij is niet groot en vrij tenger voor z'n leeftijd en aangezien z'n tenues van Nike in maat 140 nog echt wat te groot vallen, dacht ik er voor de zekerheid ook goed aan te doen om dit PSV tenue in maat 140 te laten bedrukken en bestellen. Krijgen we hem binnen, blijkt het nog net geen 'naveltruitje'! ZO JAMMER DAT ER NERGENS OP DE SITE VERMELD STAAT HOE KLEIN EN VOORAL KORT DIT SHIRT VALT!!! Gelukkig kon het broekje, die ook klein valt nog wel geruild worden en een groter shirt opnieuw aangeschaft, maar moest daarvoor wel vanaf Apeldoorn naar Eindhoven rijden om het nog op tijd in huis te hebben. Op zich geen probleem, maar ik zal hier in ieder geval nooit meer wat bestellen!! 95 Euro van het bedrukte shirt gewoon weggegooid (en bovendien had zelfs ook nog het rugnummer bovenaan losgelaten!!)

Beste Celcia, Wat vervelend dat het shirt te klein is. Ieder merk valt natuurlijk anders qua maat. Op onze site hebben we daarom een maattabel gezet zodat je de juiste maat kunt kiezen. Zou je daar even naar willen kijken of deze maten kloppen met het shirt wat je ontvangen hebt? Het kan misschien zo zijn dat het shirt niet goed gelabeld is. Je mag ons altijd mailen. psvfanstoreonline.nl Groeten Team PSVFANstore

De maten passen goed De kleinkinderen zijn er supper blij mee.

Niks gemoedelijk, gewoon koud kil zakelijk

Ik begrijp dat namen en nummers nog niet definitief zij en dat PSV Fanstore daar niks aan kan doen, maar om dan zo koud, kil en zakelijk te reageren op een normale mail van mij vind ik wel erg jammer. Mijn zoon van 11 kocht onlangs van zijn verjaardagsgeld het nieuwe shirt met Tillman nummer 10. Tillman was net gekocht dus sowieso een zekerheid voor komend seizoen. Vol trots als enige op zijn school in Harderwijk het tenue dragen. En dan opeens enkele dagen later krijgt Lang opeens nummer 10. Enorme domper voor hem. Is er dan echt geen mogelijkheid om de naam te verwijderen en dan Lang er op te bedrukken?

Beste Paul, We begrijpen volledig hoe teleurstellend het moet zijn voor je zoon om zo'n situatie mee te maken, zeker als hij het shirt met trots heeft uitgekozen en gedragen. Het is altijd lastig met de rugnummers tot aan de transferperiode, en we vinden het echt vervelend dat dit invloed heeft gehad op zijn ervaring. Bij het bestellen hebben we daarom ook een melding staan om teleurstellingen te voorkomen. Heel vervelend dat je de melding over het hoofd hebt gezien. Helaas, zoals eerder vermeld in de mail, is het niet mogelijk om de bedrukking van een shirt te verwijderen zonder het te beschadigen. Excuses hiervoor. We sturen je nog even even persoonlijke mail. Groeten Team PSVFANstore

Snelle service en prachtige shirts

De bedrukte shirts van mijn zoon ontving ik supersnel. Dank

Goede en snelle service!!

Super geregeld, was sneller binnen dan we verwacht hadden.

Heel fijn dat je de maten kunt beoordelen op de website. Beide jongens zijn er tevreden met de nieuwe kleren van hun favoriete club! Service van PSV van is goed zowel telefonisch, als in de winkel (personeel) en online.

Alles in een dag geleverd, tevreden met de aankopen.

Geweldige ervaring, snel geleverd!

Alles liep vlekkeloos en heel snel! Zeer netjes verpakt en top kwaliteit spullen.

Top kwaliteit

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Goede kwaliteit en de extra opties perfect uitgevoerd

PSV Top!

Ik koop altijd de nieuwe tenues voor mijn kleinzoontje..in de winkel hoef ik zijn naam niet meer op te schrijven..Ze weten het gewoon!

Was allemaal goed geregeld

Ben al vanaf mijn 12 de fan van psv kijk alle wedstrijden en geniet ervan ben nu 65 jaar krijg ik nu een petje van psv zou wel leuk zijn

Blije zoon

Mooi tenue bedrukt met naam en pyjama! Zoont weer blij!

Veel snel

Veel snel delivery!

Snelle en goede service.

Het shirt is snel bezorgd en kwam aan in een prima verpakking. Ga zo door!

Zeer goede kwaliteit

We hadden al trainingstenue gekocht Al tig keer gewassen, maar blijft gewoon goed. Nu dus het tenue voor volgend jaar en gelukkig voor onze zoon kwam het tenue voor dit seizoen ook weer op voorraad. Toch nog een leuke verjaardag. Thx

Fantastische club

Kledinglijn ziet er gewoon top uit Goed bedrukt goeie stof Online besteld en.de maten komen goed overeen met je eigen maat ik blijf een psv supporter

Goede service vriendelijke mensen!!!

Me sokken kwamen later, ik in paniek maar werd niet moeilijk gedaan top service!

Stadionplein 4

5616 RX Eindhoven

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.