Altijd de laatste fan-items.

Fijne website met altijd de nieuwste fanitems op voorraad! Top dat je een email krijgt wanneer er nieuwe items worden toegevoegd, zoals de limited trainings-outfits bv.

Zeer tevreden!

De bestelling werd de volgende dag al geleverd. Kleding is van hoogwaardige kwaliteit en maatvoering komt overeen met verwachting. Ik ben dan ook super tevreden en kan deze aanbevelen!

Dikke prima!

Bestellen via de fanshop gaat makkelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden hoe het met je bestelling staat en de levering was snel. Blije zoon hier!

Overzichtelijke webshop

De webshop is overzichtelijk en werkt fijn. Jammer dat niet alle artikelen meer voorradig waren.

Geweldig shirt

Ik heb een shirt besteld om ingelijst op mijn kamer te hangen, ben er erg blij mee. Er zat ook een handtekening bij dua dat was helemaal top. Snel geleverd!

Netjes en snel geleverd

Gewoon goed.

snelle service en levering.

Snelle levering en alles netjes verpakt.

De bestelling die ik had geplaatst kwam een dag later al binnen. Alles was prima appart verpakt in plastic dn de kwaliteit van de kleding is top.

Hele fijne webstore, met een heldere orderafhandeling

Het doorzoeken van de webshop gaat makkelijk. De uitleg over maten zijn helder. Het bestellen is zo gebeurd. Vervolgens wordt je correct op de hoogte gehouden over je order en de levering gaat ook supersnel. De kwaliteit van de artikelen is zoals je mag verwachten van een officiële fanstore ook perfect. Natuurlijk kun je online vanuit het buitenland voor minder voetbalshirts ed. kopen, maar mijn ervaring is dat kwaliteit en vooral kleuren met wassen van de originele artikelen een stuk beter is. Enige minpuntje is dat je automatisch meegenomen wordt in het mailingbestand, en dan wordt je dagelijks gespamd met mails, maar dat kun je met 1 klik uitzetten.

Goede kwaliteit snelle verzending goede service.

Uitstekend en een top club

Keurig

Bestellen is makkelijk en altijd zonder problemen. Ook de levertijd is altijd ok!

Bestelling was top, levering minder

Shirtjes zijn fantastisch, alleen werd het op de verkeerde plek bezorgd. Geen probleem verder, maar melding waardig

Fijn geholpen

Toen de limited edition teneus online kwamen heb ik het teneu en het trainingspak besteld, de trainingspak was zoals de site had vermeld de volgende dag bezorgd maar het teneu kreeg ik maar niet binnen, ik kreeg een mail met info over verkeerd gelabelde tenues en daarom was mijn maat niet meer leverbaar, ik baalde heel erg maar kreeg even later een mail terug met daarin de vraag of ik het teneu nog had gewild en dat ze deze voor mij klaar hadden gelegd bij psv fanstore ook kreeg ik 2 kortingsbonnen voor de webshop super geholpen en fijn mee gedacht met oplossingen!

zeer goed

snelle levering. Duidelijke omschrijving op de site van de maten en product.

Heel vlotte service, goede communicatie

Ik had last minute nog een wijziging van mijn bestelling gevraagd, ik ontving onmiddelijk reactie en het order kwam aan zoals gevraagd. Top service!

Geen problemen ondervonden

Ik heb van begin tot het einde van mijn bestelling geen problemen ondervonden. Ik heb het artikel besteld en volgens mij de volgende dag of de dag erna is hij afgeleverd.

Alles loopt soepel, overzichtelijk en snelle levering

Snelle levering, zelfs met eigen naam en nummer

Bestellen was erg duidelijk en makkelijk. Kon precies wat ik wilde vinden en bestellen. De levering was ook nog eens snel, zelfs met eigen naam en nummer. Perfect

Top ervaring

Heb meerder artikelen besteld bij die psv fanstore en ze werden altijd erg snel geleverd

Fantastisch!

Fijne webshop, alles makkelijk te vinden. Levering super snel en goede communicatie. Geleverde artikel zijn ook van top kwaliteit!

De winkel heeft alles gedaan wat zij op de site hebben aangegeven. Snelle en goede service

Kampioen!

Mijn hele leven al supporter van deze geweldige club! En de webshop is super. Veel leuke artikelen om te kopen en makkelijk om te zoeken naar artikelen op je wensenlijst. Ook de website is voor mij kampioen van Nederland!

Snelle verzending en duidelijke informatie.

Altijd GEWELDIGE service

Wanneer ik ook bestel de spullen zijn binnen Max 2 dagen in huis! Goede kwaliteit zoals het hoort, als er iets niet goed is of je wil iets retourneren of ruilen is dat allemaal mogelijk zonder enige uitleg of lastige vragen

Bezorging duurt te lang...

Op site staat binnen 24 uur.... Als voor 23.00 uur besteld. Dit klopt niet. Baal hier erg van, heb nl een verjaardagskado besteld. Hoop dat het morgen wordt bezorgd......

Beste Leon, Bedankt voor je bericht. Onze excuses dat je bestelling een dagje later geleverd zal worden. We zullen dit verder onderzoeken en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet nogmaals gebeurt. Groeten Team PSV FANstore

Stadionplein 4 5616 RX Eindhoven

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.