Keurig

Bestellen is makkelijk en altijd zonder problemen. Ook de levertijd is altijd ok!

Bestelling was top, levering minder

Shirtjes zijn fantastisch, alleen werd het op de verkeerde plek bezorgd. Geen probleem verder, maar melding waardig

Fijn geholpen

Toen de limited edition teneus online kwamen heb ik het teneu en het trainingspak besteld, de trainingspak was zoals de site had vermeld de volgende dag bezorgd maar het teneu kreeg ik maar niet binnen, ik kreeg een mail met info over verkeerd gelabelde tenues en daarom was mijn maat niet meer leverbaar, ik baalde heel erg maar kreeg even later een mail terug met daarin de vraag of ik het teneu nog had gewild en dat ze deze voor mij klaar hadden gelegd bij psv fanstore ook kreeg ik 2 kortingsbonnen voor de webshop super geholpen en fijn mee gedacht met oplossingen!

zeer goed

snelle levering. Duidelijke omschrijving op de site van de maten en product.

Heel vlotte service, goede communicatie

Ik had last minute nog een wijziging van mijn bestelling gevraagd, ik ontving onmiddelijk reactie en het order kwam aan zoals gevraagd. Top service!

Geen problemen ondervonden

Ik heb van begin tot het einde van mijn bestelling geen problemen ondervonden. Ik heb het artikel besteld en volgens mij de volgende dag of de dag erna is hij afgeleverd.

Alles loopt soepel, overzichtelijk en snelle levering

Snelle levering, zelfs met eigen naam en nummer

Bestellen was erg duidelijk en makkelijk. Kon precies wat ik wilde vinden en bestellen. De levering was ook nog eens snel, zelfs met eigen naam en nummer. Perfect

Top ervaring

Heb meerder artikelen besteld bij die psv fanstore en ze werden altijd erg snel geleverd

Fantastisch!

Fijne webshop, alles makkelijk te vinden. Levering super snel en goede communicatie. Geleverde artikel zijn ook van top kwaliteit!

De winkel heeft alles gedaan wat zij op de site hebben aangegeven. Snelle en goede service

Kampioen!

Mijn hele leven al supporter van deze geweldige club! En de webshop is super. Veel leuke artikelen om te kopen en makkelijk om te zoeken naar artikelen op je wensenlijst. Ook de website is voor mij kampioen van Nederland!

Snelle verzending en duidelijke informatie.

Altijd GEWELDIGE service

Wanneer ik ook bestel de spullen zijn binnen Max 2 dagen in huis! Goede kwaliteit zoals het hoort, als er iets niet goed is of je wil iets retourneren of ruilen is dat allemaal mogelijk zonder enige uitleg of lastige vragen

Bezorging duurt te lang...

Op site staat binnen 24 uur.... Als voor 23.00 uur besteld. Dit klopt niet. Baal hier erg van, heb nl een verjaardagskado besteld. Hoop dat het morgen wordt bezorgd......

Beste Leon, Bedankt voor je bericht. Onze excuses dat je bestelling een dagje later geleverd zal worden. We zullen dit verder onderzoeken en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet nogmaals gebeurt. Groeten Team PSV FANstore

Bestellen ging makkelijk, snel geleverd en mooie kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Alles prima in orde

Snelle levering en alles keurig in orde

Top kwaliteit en snelle levering

Onlangs heb ik een shirt en broekje besteld bij de PSV fanstore, deze waren van uitstekende kwaliteit en er was ook sprake van een snelle levering.

Snelle levering!

Na een zware periode van niet mogen voetballen door ongeluk is hij weer helemaal het mannetje met zijn nieuwe trainingspak

Toptop

IKZIE DE LAMPEN ALWEER SCHIJNEN

Goede kwaliteit tenue, mooi!!

Fijne snelle service van een mooi kwalitatief teneu!!

Mijn ervaring is goed, shirtje wel prijzig, maar dat is overal wel

Een goede service, goed geholpen en duidelijk over wanneer het bezorgd zou worden, shirt was wel wat duur maar dat is overal zo

Goede en vlotte levering

De eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

Over PSV FANstore

PSV FANstore is de officiële winkel van PSV. De meest uitgebreide PSV-collectie is verkrijgbaar via deze officiële webwinkel en in de PSV FANstore in het Philips Stadion. Tevens biedt de PSV FANstore de beste service waarbij klanttevredenheid te allen tijde voorop staat. Regelmatig zullen wij onze klanten verrassen met spectaculaire acties. Met jouw aankoop in de PSV FANstore, zowel in het Philips Stadion als online, steun jij PSV direct op weg naar nieuwe successen in de toekomst.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.