Slechtste webshop ervaring! Doe jezelf een plezier en koop hier niet

We kochten een afgeprijsde buggy, kregen bevestiging en dan niets meer.. Na zelf een mail te sturen, kregen we het nieuws dst de buggy helaas niet meer beschikbaar was, maar als we extra zouden betalen, ze wel een andere kleuren wilden opsturen.. Toen ik dat een beetje omgekeerde wereld vond, bleek hun enige oplossing annulatie. Geen klantvriendelijkheid, geen oplossing, en ik wacht nog steeds op een offciele annulatie bevestiging en terug betaling.. Deze shop is duidelijk niet gemaakt om als webshop te functioneren Betaal dus gerust ergens anders wat meer, want deze shop bespaart op elke vorm van service.

Spullen worden niet geleverd en slechte service

DOE JEZELF EEN PLEZIER EN KOOP HIER NIET! Ook niet als het goedkoper is dan ergens anders. Je krijgt je spullen namelijk niet. Bij deze de tijdslijn, inclusief wat ze per mail beloofde: - 26 november: bestelling Nuna PIPA next Compatible (levertijd: de volgende dag) - 5 december: "verwachte levertijd: 2-3 weken" - 22 december: "de levertijd is nog onbekend" - 19 januari: "we verwachten eind deze maand te leveren" - 2 februari: "we leveren binnen een week" - 3 februari: "we verwachten binnen 2,5 week te leveren" - 13 februari: "we hopen de stoel eind deze week te ontvangen, maar dat durf ik niet 100% te garanderen" - 23 februari: "we verwachten half maart te kunnen leveren" Inmiddels is de stoel geannuleerd en in de tussentijd overal flink in prijs gestegen. Voor al dit gedoe is op geen enkele manier een compensatie aangeboden om de verloren kosten, tijd en energie te compenseren.

Gewoon ronduit slecht

Boxbumper 7 weken na bestelling nog niet in huis. Op het eerste telefoontje na kreeg ik enkel een update als ik zelf mailde. Ik vind dat heel slecht, had niet het gevoel dat ze hun best deden. Bestelling geannuleerd en de boxbumper elders besteld, volgende dag in huis.

Een afgeprijsde buggy besteld. Dezelfde dag nog verzonden en de volgende dag in huis. Bestelproces makkelijk en duidelijk. Erg blij met het product :).

Bizar slechte service

Product besteld, zou volgende dag geleverd worden. Geen enkel bericht. Na 1,5 week zelf contact opgenomen. Lang in de wacht moeten staan om te horen dat het product pas over minstens 2 weken leverbaar is (straks zijn we dus 4 weken verder ipv 1 dag!!!) Inmiddels zijn alle Black Friday aanbiedingen voorbij. Zo ook mijn kans om goedkoper en sneller hetzelfde product te kopen. Geen enkele tegemoetkoming van het bedrijf. Belachelijk!

Geweldige service

Ik ben zeer tevreden over de service van babyland zaandam (met name de service die ik van Eeke de Wit heb gehad)! Een aantal weken geleden was ik opzoek naar een limited edition kleur van een uitbreidingsset van mijn kinderwagen Joolz geo 2. Deze was nergens meer te verkrijgen. Dus als laatste hoop belde ik babyland zaandam en Eeke zou bij Joolz zelf informeren of deze nog verkrijgbaar zou zijn. Dit is haar gelukt!! Terwijl ik zelf ook met joolz had gebeld en mij toen verteld werd dat deze kleur niet meer te verkrijgen was. Ik ben enorm blij dat het haar is gelukt. GELWEDIGE service. M.v.g Bahar Kohler

Heel blij met mijn kinderwagen die hier behoorlijk wat goedkoper was dan elders. Was op voorraad en werd de volgende dag al geleverd. Prima communicatie en geen enkel probleem ervaren. Zeker een aanrader!

Goede service!

Ik heb online een Sebrabedje gekocht. Ben later telefonisch en via mail zeer goed en vriendelijk geholpen door Patrick en Jeroen heeft ervoor gezorgd dat ik het bedje op tijd had. Bedankt hiervoor. Ga zo door!

Schandalig!!!!

Wat een arrogantie dit bedrijf! Ik ben schandalig te woord gestaan door de eigenaar Marc de wit deze man zal het probleem nooit bij hem zelf zoeken, maar service kan een klant hier niet verwachten!

Super klantvriendelijk bedrijf

Had n bestelling geplaatst voor n meerijdplankje van Joolz. Daarvan bleek het kliksysteem van n wieltje niet te werken. Daarover gebeld en de zelfde dag werd n nieuw wieltje gestuurd. Jeroen en Alex bedankt voor de snelle levering. Top ga zo door.

Vreselijke vent de eigenaar.

We zaten rustig een set bij elkaar te zoeken, komt die eigenaar boos naar ons toe: ‘Gaan jullie nog wat kopen of niet!’ Wat een mafkees! De dames is de winkel zijn heel lief, maar de eigenaar is om te kotsen! Naar deze winkel kom ik nooit meer!

Zeeeer slecht geen 1 ster waardig

We hebben de verkeerde kinderwagen gekregen dezelfde dag nog gebeld en hun maakte ons wijs dat het zo is. De volgende dag terug gegaan de eigenaar dik mannetje met brilletje begon te schreeuwen en te schelden woorden zoals oprotten kei hard in de winkel. En als nog ons niet de juiste kinderwagen willen geven.

Pluspunten

Ik ben erg tevreden over hoe mijn bestelling is afgehandeld. Ik wordt netjes gebeld door jullie om te informeren over de levertijd van een besteld product. Het is dat ik dit product momenteel wel eerder nodig heb dan de levertijd helaas, maar daar kunnen jullie niets aan doen. En vervolgens is het zonder enige moeite mogelijk om mijn bestelling te annuleren. En dit stel ik absoluut op prijs! Dus tevreden, zeker weten :)! Een mogelijke volgende bestelling zal ik zeker wederom bij jullie plaatsen.

Klantvriendelijkheid staat absoluut hoog bij jullie, hou dat vast :)!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Kan geen enkel positief punt benoemen

Zeer slechte service en te duur.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik schrijf normaal nooit een review, maar vond dit bedrijf zo slecht dat ik even de tijd heb vrijgemaakt om wat te schrijven. Slechte winkel en zeer slecht personeel. Eigenaar is erg bot en houdt zich niet aan de afspraken. Als je vraagt waarom er niet aan de afspraken wordt gehouden, dan word je simpelweg genegeerd! Ik raad deze winkel absoluut af! Bespaar jezef de moeite!

Pluspunten

Fijne website, snelle levering, mooi product

Niet

Pluspunten

- very friendly staff - talked to two very competent people and felt that they gave good and helpful information

- some of the staff seemed to be only possible to manage payments not give information

Pluspunten

Snelle service! Na bestelling nog iets willen toevoegen, dat was geen probleem! Volgende bestelling bestel ik hier weer!

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik had een campingbedje besteld met verstelbare bodem. Topmark Charlie.Maar bij aflevering bleek dit campingbedje geen verstelbare bodem te hebben, terwijl dit wel op de site stond. Ik heb hier over geklaagd dat de site misleidend was. Ik heb ook besloten om het campingbedje te houden. Ik zou nog een attentie krijgen voor het ongemak maar tot op heden niets ontvangen. Dus niet helemaal tevreden.

Pluspunten

Snelle levering. Nette pakketen. Product ook goed

Pluspunten

Artikel was niet leverbaar, kregen goed (duurder) alternatief aangeboden voor dezelfde prijs

Website voorraad up to date hebben

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, Producten zijn goed verpakt.

De pakbon zat verfrommeld tussen het pakket. Een week later is het product bij diverse babywinkels €20 goedkoper dan bij Babyland (Tripp Trapp stoel en de Newbornset is €10,- goedkoper bij diverse andere babywinkels). Wat betreft het product zelf en de afhandeling vanuit Babyland, een goede ervaring, echter gezien de misgelopen korting als ik betere research had gedaan, zou ik in het vervolg bij andere babywinkels de aanbiedingen afwachten.