perfect

Perfecte service, kwaliteit, levering,....

Blij te horen dat je tevreden bent Michael, bedankt voor deze goede review!

Prima product

Online de maten, kleur, afwerking en andere ingeven gaat zeer vlot. De prijs was zeer democratisch. Levering zelfs vroeger dan beloofd. Het product was goed verpakt en was zoals ik had verwacht.

Bedankt voor de goede beoordeling Geert!

Eerste bestelling.... Gewoon TOP

Banier besteld en zelfs in deze corona tijden enorm snel geleverd. Mijn klant was ook onder de indruk en heel tevreden. Nog een positief punt nergens stond reclame op de verpakking zodat ik deze gewoon aan mijn klant kon overhandigen.

toppie

zoals steeds alles vlot verlopen

Bedankt voor je vertrouwen Christel!

Snel , correct en goede prijs kwaliteir

Snel , correct en goede prijs kwaliteir

Gemakkelijk en vlug!

Het programma om zelf je kaartje te ontwerpen was heel simpel en duidelijk. Zondag gemaakt en woensdag ontvangen, ging dus heel vlug! De kaartjes waren ook heel mooi geprint op mooi dik papier.

Altijd heel tevreden!

Vorige bstellingen gingen vlotjes alsook de laatste. Heel tevreden van de materialen en het werk. Probleempjes worden perfect opgelost. Heel blij ze te hebben gevonden.

Prachtige kwaliteitsvolle goudgele enveloppen

Ik was op zoek naar kwaliteitsvolle goudgele enveloppen omdat wij de 150 leden van onze FERM afdeling een zonnebloem-kaartje wilden sturen, om hen een hart onder de riem te steken in deze Corona-tijden. Zelf heb ik op de enveloppe "We missen je FERM" afgeprint. De enveloppes met de kaartjes en de zonnebloemzaden werden door de bestuursleden persoonlijk aan de leden overhandigd. De commentaren waren alle lovend.

Afwerking zoals gevraagd en snelle levering.

Afwerking van het drukwerk helemaal zoals gevraagd en levering ruim binnen de vooropgestelde leveringstermijn.

Snelle en vlotte afhandeling

Excellent service

Produits de qualité et service rapide merci

Behang print

Mooi en snel

Alles verliep vlot

Snel, mooie afwerking

Steeds zeer correct en snel!

Steeds zeer tevreden over de service die we ontvangen. Indien er zich toch een probleem voordoet wordt dit steeds zeer snel beantwoord. Uitstekende service!

Topafwerking

Zeer mooie visitekaartjes !

TOP

Prijs-kwaliteit is TOP. Gemakkelijk bestellen en duidelijk. Snel geleverd

tevreden over kwaliteit en levertermijn

ik had nooit gedacht dat de geleverde bestanden zo mooi zouden overkomen op de spandoeken.

Eerst even een offerte Aanvragen; binnen een dag reactie én een hele goede prijs. Bestanden uploaden en de eerste levering was de volgende dag al binnen... de overige onderdelen een dag later. Prima kwaliteit!!

Dag Edwin Hartelijk dank voor je bestelling en deze mooie feedback! :) Michiel

Ondanks de drukte mooi en snel resultaat

Ik heb al regelmatig besteld en altijd tevreden. Problemen worden op een degelijke manier opgelost. De hulp via chat is een meerwaarde en de personen waar ik mee in contact kwam waren heel vriendelijk en behulpzaam.

Dag Willem Super tof dat je de tijd neemt voor feedback te geven. En dan nog mooie woorden ook. Een dikke merci van heel het Printdeal-team! Michiel

perfect op alle vlakken

vanaf het eerste contact tot de levering 10/10

Gemaakt zoals ik het wil

Mooi afgewerkt snelle service dik in orde

Beaux produits et rapide !

Je remercie amplement le sérieux de cette entreprise. Très bons produits, envoi rapide (beaucoup plus rapide qu'annoncé) et un site très facile d'emploi !

Super service, snel geleverd

Handige ontwerptool en super service! Snel geleverd.

top service

zo goed als mogelijk

De beste keuze, snel, duidelijk, informatief, prijs-kwaliteit top!

Al enkele keren heb ik zaken laten drukken en bedrukken bij Printdeal. Na elke bestelling komt er onmiddellijk een duidelijke mail met een overzicht van de bestelde zaken, er komt een tweede mail die u op de hoogte brengt van de productie of de aanpassingen die moeten gebeuren en bij het verzenden van de bestelling krijg je een mail. Dat is geen overbodig mailverkeer, maar duidelijkheid naar de klant. Bij het inloggen kan je een overzicht krijgen van de vroeger bestelde zaken en als nodig aanpassingen aanbrengen of snel terug bestellen. Zoals ik in de header van deze reactie heb geschreven. Printdeal is voor mij de beste keuze, snel, duidelijk, informatief en prijs-kwaliteit top!