Zeer goede service

Makkelijke website, zeer snel geleverd en heel mooie afwerking!

Prachtig drukwerk

Prachtig drukwerk, uitstekende kwaliteit, op tijd geleverd,

Altijd correct, vlot, snel... kortom nooit problemen.

Geen opmerkingen. Doe zo voort ;)

gemakkelijk, snel en goed

De werking van de website is makkelijk, de bestelling is goed gemaakt conform verwachtingen en werd tiidig geleverd. alles naar wens dus.

super goede service.

Mijn bestelling was beschadigd door de transporteur. Na een telefoontje was dit onmiddellijk opgelost. De volgende dag was de roll up banner correct geleverd. Zeer mooie prints en handig verpakt in een trendy draagtas. Nogmaals bedankt voor de correcte service.

Goede service en kwaliteit.

Goede service en kwaliteit.

Eindelijk !

Eindelijk heb ik een oplossing gevonden voor al mijn printopdrachten. Een simpele folder maken duurde vroeger dagen en het resultaat met kleurenkopietjes was matig. Nu laad ik alles op naar de website en één of twee dagen later staat de koerier aan mijn deur met schitterend drukwerk aan een onklopbare prijs. Win/win heet zoiets.

Dag Freddy Wauw, dankjewel voor deze mooie feedback! Het Printdeal-team dankt je voor het vertrouwen. :) Michiel

kwaliteit en service is top!

kwaliteit en service is top!

Handige site, duidelijke afspraken, scherpe prijzen

Handige site, duidelijke afspraken, scherpe prijzen

Eenvoudig ontwerpprogramma

Door de toegankelijke manier van werken heb ik op een eenvoudige manier mijn product kunnen ontwerpen en bestellen

Dag Barbara, Bedankt voor deze topscore! Fijne dag! Team Printdeal

Topproducten aan een goede prijs en snel geleverd!

Bestellen is zeer gemakkelijk. Levertijden zijn kort. Producten zijn steeds van topkwaliteit

Prijs/kwaliteit ratio bij de besten

Zeer gebruiksvriendelijke website, technische uitvoering uitstekend, korte leveringstermijnen en scherpe prijs. Ook prima ondersteuning via talrijke blogs.

Dag Werner. Wat fijn dat je de tijd genomen hebt om deze mooie woorden te sturen. Daar doen we het voor! Bedankt! Team Printdeal

Goede begeleiding, snelle service

Bedankt voor deze feedback Marjon! Heel fijn dat je tevreden bent. Team Printdeal

Snel en goed resultaat

Alles werd vlot en zonder problemen geleverd. Kwaliteit is zeer goed.

Bedankt voor deze mooie score, Herman! Team Printdeal

Goed geholpen

Hebben me heel goed geholpen. En de product is super goed uitgekomen. Dank u

Bedankt Moran, blij te horen dat je tevreden bent over onze service! Team Printdeal

Snel geleverde topkwaliteit!

Ik bestelde op maandag een spandoek, om mijn bedrijfje zichtbaar te maken in het straatbeeld. Op vrijdag kon ik hem, samen met mijn zoon, al ophangen! En nu pronkt er een keileuke, mooie, stevige, netjes afgewerkte reclame aan onze gevel!

Dag Els, Blij te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor de score! Team Printdeal

Snel, professioneel en correct

SUPER

Bedankt Michaël, we hopen dat we Super kunnen blijven voor jou :)

In één woord : FANTASTISCH

Fantastisch team ! Onberispelijke service en drukwerk.

Bedankt Thierry voor de fantastische score!

Correcte levering

Expresslevering op tijd!

Bedankt voor je mooie score Stephanie!

ZEER tevreden!

Ben zeer tevreden. Het gaat allemaal supersnel en alles is altijd piekfijn in orde!

Super, echt een aanrader!

De printkwaliteit is echt perfect. Website is makkelijk te bedienen. Snelle levering. Zeer goede prijs/kwaliteit.

Goede service en materiaal

Goede service Mooi materiaal Snelle levering

Prachtig product, en in perfecte staat geleverd

Elke keer als ik wat bestel WEET ik dat het goed is.. Met volle vertrouwen

Dag Carla, Hartelijk bedankt voor je vertrouwen en de volle 5 sterren! :-) Daar doen we het voor! Prettige dag! Billie

Goede en correcte service

Na wat problemen met bedrukking alles netjes rechtgezet door de firma.

Dag Gunther, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat we het probleem met je drukwerk toch goed hebben kunnen verhelpen :-) Veel plezier met je drukwerk. Fijne dag! Billie

zeer goede service!

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen met onze service. Daar doen we het voor :-) Fijne dag nog verder! Billie