9

Prima service en kwaliteit

Alles prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top zowel in kwaliteit als service

Ik maakte alle kaartjes (save-the-date, uitnodigingen en bedankingskaartjes) voor onze trouw via jullie website. - duidelijke menu-indeling - veel soorten papier en afwerkingen - je kan meteen berekenen hoeveel het je zal kosten - eigen ontwerp gemakkelijk te uploaden - toen uploaden bij de bedankingskaartjes niet werkte, kon ik het bestand gewoon zo doorsturen waar het persoonlijk gecontroleerd werd. - levertijd zoals afgesproken 1 tip: nog een paar extra vouwwijzen (bv. Bij din-large, optie toevoegen dat één stukje naar voor plooit.) voor uitnodigingen zou wel handig zijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Great

Quick, efficient and professional

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon de beste!

Niet twijfelen, gewoon doen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prijs / kwaliteit zéér goed

Ik bestelde reeds 2 keer een wandsticker . Zeer gemakkelijk om het ontwerp door te sturen , snelle levering ( zelfs expres is mogelijk ) , prima kwaliteit en zeer correcte prijzen . Top !

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima kwaliteit, snel geleverd.

Zoals bij vorige bestellingen, heeft PRINTDEAL mijn bestelling perfect afgewerkt: de kwaliteit is goed en de prijs is heel concurentieel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Goede kwaliteit, duidelijke communicatie en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service en kwaliteit!

Nu reeds 3 bestellingen geplaatst. Deze werden steeds keurig op tijd geleverd. De kwaliteit is zeker goed, zowel van de drukkwaliteit als de materialen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en correct

Ik mocht printdeal leren kennen door wat zoekwerk online. De prijzen zijn correct en de snelheid van enkele werkdagen was perfect. Misschien zelf te perfect, want door een versneld procédé werden mij artikels mer 3 zending verzonden, 3 dagen na elkaar. Dit werd correct opgelost door de klantendienst waardoor ik toch geen 3 dagen aan mijn huis gekluisterd was.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

goede prijs-kwaliteitsverhouding

goede prijs-kwaliteitsverhouding

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service. Merci!

Altijd bereid om te helpen waar nodig.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfecte afhandeling

gisteravond besteld deze morgen geleverd . top !!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitvoering en snelheid van levering zijn top

is niet de eerste maal dat ik hier iets besteld heb en zoals al de keren ervoor ook nu weer zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service.

Heel goede en vlotte service, vriendelijke medewerkers en een zeer uitgebreid en kwalitatief aanbod.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Zeer goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
9

Aandeel van Printdeal was ok, dat van Post.nl niet.

Na het plaatsen van mijn bestelling (6 roll-up banners) heb ik telefonisch contact gehad met Printdeal om nog wat details te regelen (ik kon niet meer zien o de teksten en foto's op de banners wel op dezelfde hoogte stonden): dat werd mooi geregeld. Door mijn onhandigheid betaalde ik het verschuldigde bedrag 2 maal. Na 7 dagen stond het teveel betaalde bedrag terug op mijn rekening! Minder tevreden ben ik over de levering door Post.nl: bij track and trace werd de levering opgedeeld in 2 pakketten; één pakket zou op zaterdag geleverd worden. Dat gebeurde uiteindelijk niet... Op maandag een bericht gekregen dat de bezorger ons gemist had om 09.52u, terwijl we zeker thuis waren. Verrassing: om 13.24u belde de bezorger aan met alle zes de banners in één pakket... Dat kan dus beter!

  • Aanbevelen? Ja
9

Vlotte verwerking en snelle levering

Gemakkelijk qua service

  • Aanbevelen? Ja
9

De bestelling en de afwerking met levering was goed gepland.

Ik geef een 9,5 omdat de levering zelf, maar dat is niet te wijten aan Printdeal, pas een dag later dan beloofd, is toegekomen. De oorspronkelijke leveringsdatum was perfect, omdat wij vanaf zaterdag 3 augustus een fietsweekend hadden vastgelegd. Helaas was de levering pas op 3 augustus toegekomen i.p.v. op de geplande 2de augustus. Gelukkig was onze overbuur juist buiten en heeft hij de levering in ontvangst genomen, anders was het pak een gans weekend buiten aan de voordeur blijven staan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Problemen met postnl, printdeal heeft dit direct professioneel opgelost, topservice

Ik had problemen ondervonden met de levering van postnl, maar na enig contact met printdeal hebben zij direct een passend voorstel gedaan om dit op te lossen, zodat ik toch binnen een paar dagen mijn bestelling had. Zeer professioneel geregeld, zeer goeie klantendienst. Zeer tevreden van.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Blij dat we je hebben kunnen helpen Brecht, en bedankt voor de positieve feedback!

5

Te traag

Ik heb mijn bestelling op 02/07 geplaatst. Op 16/07 zou het geleverd worden. De dag zelf bellen ze me op dat ze pas 5/8 ten vroegste kunnen leveren. Is dat nu nog van deze tijd? Ik had deze besteld voor mijn 26 leden als cadeau op het einde van het kamp. Nu is het een heel geregel om het pakketje nog op tijd op onze kampplaats te krijgen. Had ik dit geweten had ik niks besteld....meer als een maand wachten op 26 bedrukte drinkbussen vind ik er wat over!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag Brenda, Het klopt inderdaad dat je bestelling een vertraging heeft opgelopen bij de productie. Onze productie meldde ons dit, en we hebben je hier onmiddellijk over gecontacteerd. Helaas kon onze productie je order niet eerder afkrijgen. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik zou je graag een compensatie aanbieden voor dit ongemak. Ik contacteer je hierover via mail.

1

Zeer slechte service!

Wij hadden iets besteld om uit te delen op een zomerkamp, dit is een dikke week later dan verwacht geleverd waardoor deze bijna niet optijd waren. Wanneer we hiervoor belden boelden we ons alspf ze hun er niks van aantrokken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Sam, Bedankt voor je feedback. Jammer dat je niet tevreden bent over onze service. We willen je zeker niet het gevoel geven dat we ons hier niets van aantrekken. Spijtig genoeg konden we het afleveradres niet meer voor je aanpassen. Je vroeg voor een compensatie. Deze willen we je zeker geven, zoals aangegeven in onze mail van 5 juli. Indien je deze niet hebt aangekregen, stuur een mail naar info@printdeal.be, en we maken het in orde voor jou.

10

complete service

Wat ik ook bestel prijs / kwaliteit helemaal top altijd duidelijke info zodat ik het gewenste resultaat krijg. Ook leveringen zijn altijd keurig op tijd en ongeschonden

  • Aanbevelen? Ja
10

alles verliep vlot

Het samenstellen van ons product, de bestelling verliepen vlot, de levering was snel.

  • Aanbevelen? Nee
10

Great

Bestellen op zondag, leverdatum woensdag, geleverd dinsdag. Top. Materiaal oogt goed, ben tot nu zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Over Printdeal.be

Filter op taal