Een deal is een deal

Vlotte prijsofferte en afhandeling van de bestelling

Helemaal niets op aan te merken !

De bestelling verliep vlot, de on-line hulp was efficiënt, de levertermijn werd gerespecteerd en de gehanteerde prijzen zijn goed. Meer moet dat niet zijn ...

Ik moest veel vragen stellen, daar werd meteen duidelijk op geantwoord. Hopelijk is het drukwerk even kwalitatief als het personeel.

Mooie en snelle verwerking van het aangeleverde materiaal !

Ik had graag de matte druk zoals reeds gezien bij kennissen. Het resultaat voldoet volledig aan de verwachtingen. Eveneens zeer snelle verwerking en levering. Jullie staan genoteerd voor de toekomst en ik geef het door aan anderen. Hartelijk dank.

Deux commandes parfaites

Par deux fois j'ai fait appel aux services de printdeal. Dans les 2 cas, tout a été respecté. Qualité, délai, livraison. Je ne peux que recommander le sérieux de cette entreprise.

Zeer simpel te bestellen en tevens erg voordelig

Voor een verjaardagsfeest had ik gouden enveloppen nodig. Deze website was het voordeligst en tevens was de interface / tool om deze te bestellen het meest professioneel. Grote aanrader!

Perfecte service, als steeds

Voor de derde opeenvolgende keer zetten we onze krant in productie. Alles werd perfect verzorgd en tijdig afgeleverd.

Zeer klantvriendelijk.

Zeer positief. Na een melding over strepen op een spandoek stelde de firma op basis van een foto analyse zelf voor om het euvel kosteloos te verhelpen en maakte binnen de 24 uur nieuwe afdrukken. Dit was zeer attent van hen en kan ik allen maar appreciëren. Dank u wel printdeal.

Zeer goede, persoonlijke en correcte opvolging van het drukwerk.

Uitstekend, snel en goede kwaliteit.

Ik ken print deal al zeer lang. Alles was altijd correct geregeld. De prijs is ook vrijwel democratisch.

Ik ben zeer tevreden van het resultaat!

Als niet computer-nerd hebben jullie mij perfect geholpen met het aanpassen van mij foto , feedback van de resolutie en het maken van mij ideale reclamebord. In het bijzonder wil ik Michiel Adriaensen hier nog eens voor bedanken! Groetjes Moto's Lycke

perfect !!

levering en uitvoering perfect in orde, geen opmerkingen

Printdeal levert professioneel drukwerk voor een aanvaardbare prijs.

Net kaartjes besteld. Dat ging heel vlot. De levering was snel en het resultaat was OK. Ik ben heel tevreden.

TOP

Altijd klaar, goede kwaliteit, foutmarge binnen marge ;)

Correcte en snelle afhandeling.

de 5 sterren zeggen alles

goede en snelle service

Heel goede service en kwaliteit

Heel goede service en kwaliteit en vroeger geleverd zoals afgesproken

Prima service, snelle levering, mooi resultaat

We hadden snel 2 roll-up banners nodig en ik kon deze online heel snel en makkelijk bestellen. Na telefonische assistentie was ik zeker dat de betaling ontvangen was en de bestelling in orde.

uitstekend geleverd

Levering Binnen de kortste tijd , over alles duidelijkheid , niets op aan te merken. Doe zo verder.

Alles zoals ik had verwacht!

Alles is perfect verlopen en de kwaliteit is top!

Heel vlotte samenwerking, mijn klant is heel tevreden met het resultaat!

Snelle reactie op mijn offerteaanvraag - vlotte begeleiding door de aanleveringsstappen - op tijd geleverd bij mijn klant - mijn klant is heel tevreden met het resultaat

Mooie kwaliteit en snelle levering.

Mooi afgewerkt en snel

Bestellen is simpel, de prijzen doenbaar voor een kleine vereniging als de onze. Pluspunt is de gratis verzending en de snelle levering

NOG STEEDS GEEN LEVERING GEZIEN

BESTELPROCEDURE WAS VERKEERD KON NIET UPLOADEN OP JULLIE SITE IEMAND HIELP FINAAL EN MELDDE PER MAIL DAT HET AAN JULLIE LAG MAAR DAT ALLES TOEN OK WAS ( 6 NOVEMBER) OP 11 NOVEMBER WERD GEMAILD DAT IK DIENDE TE UPLOADEN. BLEEK NIET NODIG -KREEG MAIL DAT ALLES ZEKER OP 14 NOVEMBER IN DE VOORMIDDAG VOOR 11 UUR GING GELEVERD WORDEN KREEG TRACINGCODE- BLIJKT NU DAT DE LEVERANCIER TWEE DAGEN VERTRAGING HEEFT EN DUS IS DE KLANT DAN MAAR GESTART ZONDER POS GERIEF. DIT KAN ECHT NIET VIND IK EN VERWACHT VAN JULLIE DAN OOK EEN ERNSTIG VOORSTEL OM DIT OP TE LOSSEN. HOPELIJK WORDT ER MAANDAG ALSNOG GELEVERD.

Beste Patrick, Ik zou je graag willen helpen, maar ik vind geen account op je emailadres. Zou je een mail kunnen sturen naar info@printdeal.be met je ordernummer, ter attentie van Cédric? Zodoende lossen we het samen op. Met vriendelijke groeten, Cédric

goede service

ok