Mijn drukwerk werd snel geleverd en het drukwerk zelf was mooi. Jammer dat er onnauwkeurig gesneden werd en zo de randen niet gelijk waren. Bij vorige bestellingen was dit wel in orde. Ik kreeg onmiddellijk respons op mijn klacht, dus dat was ok. Spijtig dat er gezegd werd dat dit onmogelijk was omdat het een grote snijmachine is. raar want vorige bestellingen waren altijd ok. Toch blij met de herdruk. Dit is de ene keer dat ik tot nu toe niet tevreden was van het druk werk

Levering te laat maar dan toch goed geholpen

Next day bestelling was niet op tijd maar Michiel heeft schitterend werk verricht om levering te traceren en me op de hoogte te houden. Zo werd de schade tov mijn klant toch beperkt Bedankt Michiel !

Zeer correct en interactief website

Goede website, duidelijke prijzen Vlotte levering Een voorbeeld

Geweldig, vlot en correct

Een vlotte bestelling, handige site, een snelle en correcte levering, en dat alles voor een zeer mooie prijs! Ik raad iedereen Printdeal aan! ;)

Geniaal

Supersnelle en vriendelijke levering. Mooi en correct gedrukt Ruim aanbod van artikelen

Super service!

Wou een bestelling plaatsen online maar dit lukte me niet zo goed. Heb hen gebeld en mocht alles door mailen en ze hebben me echt super geholpen. Ze hebben trouwens mijn ontwerp nog mooier gemaakt! Toen mijn reclame bord geleverd werd was er jammer genoeg een fout op gedrukt. Belde ze terug om wat ik ontvangen had en ze waren direct bereid om hun fout goed te maken. Ze hebben op hun kosten een nieuw bord gemaakt en nog wel met een spoedbestelling. Vrijdags laten weten wat de fout was en maandag stond het juiste aan de deur! Echt een super service vind ik! In de toekomst zal Step by Step nog meer laten maken bij hen...

Mooi !

Op zich alles zeer mooi geprint! Ik bestelde zwarte t-shirts die bedrukt werden, het wit was niet volledig wit en de druk was lichtjes hellend - maar ik was al blij dat ik 1 stuk kon bestellen als prototype voor een degelijke prijs! Bedankt!

Topbedrijf !

geen moeite teveel !

Perfecte aflevering

Zoals gewoonlijk TOP!

Schitterend ... alles liep gesmeerd en ook zeer snel!

Prijs - kwaliteit onevenaarbaar!

Kwaliteit en service :-) Als er al iets mis gaat, helpen ze je wel.

Dag Melanie, Dat proberen we inderdaad altijd zo goed mogelijk te doen!! Bedankt voor deze mooie en eerlijke reactie. Geniet van de dag!

Etiketten

Op de site kwam een voorstel hoe ik de etiketten moest schikken maar, deze etiketten bleken niet correct te zijn. De schikking was niet in orde. Jammer dat dit niet kan terug gestuurd worden. Jammer dat jullie dit niet zien waardoor er een aanpassing kan gebeuren of een voorstel kan gemaild worden. MVG Roels

Dag Liesbeth, Wat jammer te zien dat je niet helemaal tevreden bent. Ik wil even kijken waar het mis gelopen is. Het is namelijk zo dat de bestanden die via onze uploadtool goedgekeurd worden, niet meer nagekeken worden door onze prepress. Kan je mij het ordernummer doorsturen naar info@printdeal.be? Dan volg ik het verder op. Alvast bedankt! Lisa

Gewoon goed

Dag Vera, Bedankt om ons te beoordelen. Leuk om te horen dat je tevreden bent. Fijne dag!

Vlotte ontwerpmodus en levering

Dag An, Kort en bondig!! :D Bedankt!!

Topkwaliteit aan een zeer mooie prijs!

Bestellingen worden met zoveel zorg en deskundigheid behandeld, afgewerkt en geleverd in slechts enkele dagen. Bijkomend is het aanleveren zo eenvoudig en gemakkelijk. Het is telkens weer genieten van zoveel professionaliteit! Knap werk door een zeer professioneel team.

Dag Tom, Bedankt voor deze topscore! Daar doen we het voor!!!! Fijne dag!

Zeer mooi

Kwaliteit product, en mooie print

Dag Claudy, Bedankt om te tijd te nemen om ons te beoordelen. Leuk te zien dat je ons zou aanbevelen.

super

nieuwe kaartjes, super service

Dag Martine, Wat fijn dat je tevreden bent. Bedankt voor de mooie score.

Dankjewel Julie! Heel fijn om te zien dat je tevreden bent.

uitstekend

perfecte uitvoering en levering

Dag Loraine, heel erg bedankt voor deze mooie score!

Mooie producten, snelle service

Dankjewel om de tijd te nemen om ons te beoordelen Johan!

Zeer snelle service en precies wat we gevraagd hebben

Zeer snelle service en precies wat we gevraagd hebben.

Blij te horen dat je tevreden bent Evy, hartelijk dan voor deze beoordeling!

TOP

zeersnel geleverd, mooie kwaliteit voor lage prijs

Bedankt voor deze mooie score!

Top service!

Ik bestelde op donderdag, met 'snelle' verzending. Dit werd op maandag verwacht maar dankzij jullie snelle handeling kreeg ik het zaterdag al aan. Dankjulliewel!

Snel, sneller, snelst, dat is ons motto!;) Bedankt voor je mooie score!

Vlotte service en je krijgt waarvoor je betaald.

Heel tevreden we probeerde al een deel verschillende stickers voor op onze verpakking en hebben nu de perfecte voor ons gevonden aan een goeie prijs.

Bedankt voor de 5 sterren, blij te horen dat je tevreden bent over de prijskwaliteit!

Erg snelle levering, goeie kwaliteit

Makkelijke bestelling via direct upload, levering zelfs sneller dan aangegeven: straf !