Goede en snelle service.

Het drukwerk op zich is ok. De afwerking kan beter. De kaartjes zijn horizontaal behoorlijk 'uit het center' gesneden.

betrouwbare en goede service

Al vaak besteld en zelden iets fout

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle service en perfecte kwaliteit

Snelle service en perfecte afdrukkwaliteit!

Vlotte service en punctuele levering.

Correct. Just in time

Mooi, goede afwerking. Snel

Na een beschadigde kaarthouder opgestuurd gehad, zonder discussie een nieuwe gekregen

Zéér goed. Galant hulpvaardig en snelle service

Na levering van het drukwerk merkte ik een fout op die geheel aan mij te wijten was. Toch werd mij door Printdeal spontaan een gratis herdruk aangeboden! Fijne ervaring...

Eenvoudig en snel

Eenvoudig en snel

mooi, correcte prijs, snelle levering

Topkwaliteit en snelheid!

De dag na bestelling, ontving ik deze al thuis. Heel tevreden van.

Ik moest snel een banner hebben en dat heb ik gekregen! Voor een goede prijs en zeer kwalitatief! Met mijn telefoon een foto van een oude foto gemaakt en gewoon een geweldige afdruk op de banner! Ik ben zeer zeker tevreden met mijn bestelling!

Snelle levering en mooi product!

prima!

Amazing team, product and support.

Many thanks to the team that provided support for us and delivered amazing product for our conference.

Te veel reclame

Te veel reclame achteraf en moeilijk om precies te bestellen wat ik wou.

Prima service, prima kwaliteit en aan een mooie prijs !

Een aanrader om bij printdeal te bestellen !

Snelle levering en verwachte kwaliteit.

Kleine prijs voor 500 visitekaartjes die goed zijn van kwaliteit. Levering op verwachte tijd.

Geen mooie afwerking, wel een strakke prijs

Heb 3 verschillende bestellingen geplaatst, geprint of dibond. Helaas was bij 2 van de 3 producten, de vezels van het materiaal niet verwijderd . Geeft geen mooie indruk. Desondanks zal ik in de toekomst een nieuwe bestelling plaatsen. Ga er van uit dat dit een eenmalige toeval is. Snelle service en juiste prijs-kwaliteit.

Vlot en duidelijk.

Duidelijke en gedetailleerde informatie over de verschillende producten beschikbaar op de site. Bestelprocedure gaat vlot en geeft terug duidelijke informatie en tips. Correcte levering en duidelijk gedetailleerde factuur.

Snelle service, fijne service

Niet alleen kunnen ze je echt snel vooruit helpen, ze doen het ook nog eens met de volle goesting als je met vragen zit en met een fijne attente opvolging als er toch wat problemen zouden zijn, bijvoorbeeld bij de levering door DHL of andere waar ze zelf eigenlijk niet eens controle over hebben.

Zeer vlotte service - goede kwaliteit

Vlotte bestelmogelijkheid, correcte levering en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

60 euro meer betaald om de volgende dag in huis te hebben ! 4 dagen later geleverd !

Ik betaalde in totaal 60 euro meer op 2 bestellingen om volgende dag te hebben , zodat ik het de dag erna kon gebruiken … nu 4 dagen later heb ik het binnen , veel te laat ! Heb dit nu niet echt meer nodig (kan het wel nog gebruiken maar toch )

Supersnel

De bestelling werd zelfs een dag vroeger geleverd dan voorzien. Klasse!

Foute verso

Beste Billy en Roel Betreft bestelling 12068164 Ik heb de flyers perfect ontvangen en de kwaliteit en kleur enz zijn echt zoals ik had verwacht. Echter staat de verso van de flyer omgekeerd . De flyers zijn ontworpen om in drievoud te plooien . Resultaat! De binnenzijde staat omgekeerd . Dus totaal FOUT! In mijn mail van 11/11 heb ik foto's bijgevoegd . Ik verwacht dat je dit euvel oplost . Wachtend op een antwoord van u. Groeten Gerry van de Vijfeijke

Beste Gerry, Wat jammer dat te horen! Ik zie dat mijn collega Vincent je hierover al een mailtje had gestuurd met een voorgestelde oplossing. We horen het graag. Ik wens je alvast een prettige dag verder! Billie

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Dag Joke, Wauw, wat een mooie feedback :-) Bedankt daarvoor! Prettige dag nog verder. Billie

Snel en heel mooi afgewerkt Heel tevreden van bestel altijd hier Dank u wel

Dag Christel, Super, wat fijn dat te horen! Fijne dag nog, Billie

Over Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas