super goed en snel

super bedankt voor de bestelling. Kwam snel toe en is volledig zoals verwacht.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Luc, Bedankt voor de mooie feedback. Fijn om te horen dat het alle verwachtingen heeft ingelost! Vriendelijke groeten, Team Printdeal.

Makkelijk zelf te maken, goede afwerking en snelle levering

xxxx

Dag Christophe, Bedankt voor deze mooie punten! Team Printdeal

Tip top Firma

Alles tip top in orde en zeer vlugge levering . Top firma !

Bedankt voor deze topscore, Ingrid! Team Printdeal

Juiste prijs-kwaliteitsverhouding

Praktisch bij het bestellen van het courant drukwerk, via een overzichtelijke website. Snelle levering. Communicatie gebeurt met 'echte mensen', geen chatbots.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor deze score Serge! Het zijn inderdaad echte mensen die je verder helpen op het scherm, we zijn blij dat je dit waardeert :) Met vriendelijke groeten, Cédric

vertraging van levering en slecht drukresultaat

Door de trage opvolging is mijn bestelling pas na bijna 2 weken geleverd geweest. Er kan altijd iets mislopen maar dat ik dan opmerk dat mijn produkt afwijkt van de afmetingen waardoor een stuk tekening er niet op staat valt toch hier wat tegen. In November had ik hetzelfde drukwerk geleverd die wel perfect gedrukt werd. Deze druk werd na het aanleveren van de file zelf toegepast. Als u mij kunt laten weten waar het fout liep. Mvg Marc

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Marc, Onze oprechte excuses voor de problemen met je bestelling. Zoals aangegeven in ons mailverkeer, bleek er bij het uploaden van het bestand een verkeerde omzetting te gebeuren. Hierdoor werd een bestand met 10mm snijmarge in druk geplaatst, in plaats van de vereisde 3mm. We hebben dit laten aanpassen door Prepress, onze bestandscontrole, en een gratis herdruk voor je ingezet, welke geleverd is op 2 april. Ik hoop dat deze herdruk naar wens was, en we je in de toekomst nog terug mogen zien. Fijne dag nog, Cédric

Perfecte service

Makkelijk bestellen - erg verzorgd werk - steeds stipte levering op het adres van mijn keuze !!!

Bedankt voor deze mooie score! Team Printdeal

snel en praktisch

duidelijke info hoe je je ontwerp optimaal maakt, duidelijke prijsstelling

Goeie kwaliteit, betrouwbaar en klantvriendelijk

Quasi altijd sneller dan beloofd, en als het al een keer tegenvalt (door transportfirma uitzonderlijk verlaat) werd de express kost netjes terugbetaald op eenvoudig verzoek

Bedankt voor deze waardering Hugo! Met vriendelijke groeten, Team Printdeal

Prima drukwerk, snelle levering

- handige uploadtool - snelle levering - prima communicatie - kwalitatief drukwerk

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor je waardering Benjamin! Met vriendelijke groeten, Cédric namens Team Printdeal

Alles verliep correct.

Ik kreeg een vergoeding en snel ook omdat de bestelling een dag vertraging had. In deze tijden heb ik daar alle begrip voor.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Peter, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling en je begripvolle reactie voor een vertraging. Leuk om te horen dat je tevreden bent! Billie

Lege labels en slechte kwaliteit!

Dat dit bedrijf zich professioneel durft noemen... ik laat autoreclame printen, blijkt dat het gewone lege stickers zijn die ik toegestuurd krijg! Bovendien zijn de stickers erg slechte kwaliteit en maken ze krassen!!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Grietje, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je bestelling niet is aangekomen zoals verwacht. Ik zie dat mijn collega hier reeds een oplossing voor heeft aangeboden in de vorm van een terugbetaling. De stickers worden namelijk zonder dekwit gedrukt, wat maakt dat wit wegvalt in je opmaak en deze ook licht transparant wordt, afhankelijk van de ondergrond. Hopelijk loopt het bij een eventuele volgende bestelling vlotter! Ik wens je nog een fijne dag verder, Billie

Service au TOP !

Commande de magazines agrafés. Service RAPIDE, service client TRES réactif et produit final absolument magnifique et conforme aux attentes. Ils ont même pu régler un problème de ma part alors que la commande était déjà partie pour impression. Je recommande vraiment ! Merci à toute l'équipe super sympa.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bonjour Thomas, Merci pour votre feedback positif ! Cela fait toujours plaisir :-) Belle journée à vous! Billie

Goede druk, levering zoals afgesproken

Service is top!

Is je afdruk niet correct op formaat doorgegeven, Zo opgelost door printdeal.be. zeker tevreden

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Celik, Bedankt voor je positieve feedback! Leuk om te horen dat je tevreden bent, daar doen we het voor :-) Groetjes, Billie

Bestelling via DHL geleverd is onhandig

Verschillende paketten werden geleverd via bpost en postnl die steeds tijdig geleverd worden of achtergelaten worden op een veilige plaats. Via DHL was ik 2 x niet aanwezig en nu moet ik voor een klein pakket helemaal naar Anrwerpen rijden.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Stijn, Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer om te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met DHL. Het is inderdaad zo dat als de chauffeur 2 x probeert de leveren de zending naar een afhaalpunt wordt gebracht. Mocht je in de toekomst liever niet naar het afhaalpunt rijden kan je ons hierover altijd contacteren, dan kunnen we altijd navragen bij transport wat mogelijk is. Hopelijk was verder alles inorde met je drukwerk! Fijne dag nog verder, Billie

Topservice aan topprijzen!

Heel vlotte correcte service met eerlijke prijzen! Zeker en vast een aanrader!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Ahmet, Bedankt voor je positieve beoordeling! Leuk om te horen :-) Groetjes, Billie

Supervriendelijke service en topproducten!

Wij zijn al jaren klant bij Printdeal. Hun topservice verdient een pluim. Ze leveren snel en hebben scherpe prijzen. Doe jezelf een plezier en bestel gewoon.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Paul, Bedankt om al jaar en dag een trouwe partner te zijn. Hopelijk op nog vele jaren!!! Fijne dag!

Super levering

Goede levering en finn onthaal en uitleg aan telefoon Super bediening

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Christel, Bedankt voor deze mooie score. Fijne dag!

perfectt

Besteld en binnen enkle dagen qualitatieve kaartjes

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Julie, Een 10/10, Bedankt!! Fijne dag!

Voldoet perfect aan mijn verwachtingen

Het voldoet aan mijn verwachtingen, mooi gedrukt en sneller geleverd dan gezegd.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Sofie, Leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Fijne dag!

Zeer tevreden, snel en perfecte verwerking!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hey Liesbet, Bedankt voor deze topscore. Fijne dag!

Top kwaliteit

Snelle levering mooie afdruk

Dankjewel voor deze mooie review! Groeten Lisa

100% service

Grote print op dibond besteld (240 cm op 140 cm). Bij levering was de plaat beschadigd door transporteur. Na contactname met printdeal en overmaking van foto's van de schade werd onmiddellijk een nieuwe plaat beloofd. 3 dagen later geleverd. Dat noem ik service. Trouwens de geleverde print was ook top.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Luc, Dankjewel voor deze mooie review! Hiervoor doen we het natuurlijk :) Groetjes Lisa

La qualité, le prix et le service

Printdeal me permet, en tant que Marketing Manager, de gérer moi-même les impressions d'une grande série de supports, de la carte de visite à la PLV pour nos showrooms. Site très simple à utiliser et qui permet de trouver des idées de supports créatifs. Les prix sont hyper compétitifs et le service client hyper réactif. Le seul point négatif à mentionner n'est pas imputable à Printdeal, c'est la livraison. J'ai connu plusieurs erreurs de livraison. Mais Printdeal a directement corrigé le tir à chaque fois.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bonjour Benoît, Merci pour vos gentils mots. Pour la livraison nous dépendons en effet de nos partenaires logistiques. Nous essayons toujours de résoudre le problème quand il y a un retard. Cordialement, Lisa

Competitieve prijzen voor superkwaliteit

Zeer overzichtelijke website en goede ontwerpeditor. Alles is duidelijk, ook voor een leek en je weet op voorhand de exacte prijs voor je begint te ontwerpen. Hier zien ze me ongetwijfeld terug!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Erwin, Heel fijn te lezen dat je goed gebruik hebt kunnen maken van onze ontwerptool. Bedankt voor de mooie review! Groetjes Lisa