Alles in orde!

Alles in orde!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Erik, In orde voor ons als het in orde is voor jou :) Bedankt voor je mooie score! Team Printdeal.be

Altijd dezelfde vlotte en snelle service. De kwaliteit is ook zoals het hoort.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Vlot en betrouwbaar

Enige minpuntje was de verpakking. Ik bestelde al eerder en toen altijd prima maar deze keer waren de kaarten los, met slechts 2 kartonnetjes tussen in plaats van een 5à 10tal. De kartonnen verpakking wasvdedeukt en met extreem veel plakband van PostNL samengepkakt. Daardoor waren er een tiental kaarten aan de rand beschadigd.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Leen, Onze excuses dat een deel van je kaarten beschadigd is aangekomen. Dit willen we uiteraard rechtzetten. Kan je een foto van de kaarten doorsturen? Dan kan ik ze op onze kosten voor je herdrukken, of een andere compensatie aanbieden. Ik hoor het graag.

uitstekend

mijn probleem werd direct opgelost via Kathy

TOP

Ik begin met mijn eigen zaak en durfde niet echt online bestellen. Ben nog beetje van de oude stempel, heb graag nog contact met de leveranciers in levende lijve. Maar ik vind mijn kaartjes geweldig, zowel papier als kwaliteit. U hebt er een trouwe klant bij en hopelijk op nog meer, zodra de reizen weer gaan boomen.

vlotte verwerking en positief over de telefonische ondersteuning (0800-nr)

idem

Topkwaliteit en service!

Steeds prachtig drukwerk! Steeds op tijd geleverd! Steeds hulpvaardige medewerkers om elk probleem op te lossen! Steeds aan interessante prijzen! Beste printdienst van België!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Roel, We doen ons best! Jouw woorden zorgen er mede voor dat we ons beste beetje steeds proberen voor te zetten. Fijne dag!

Super snelle service

Duidelijke keuze mogelijkheden

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Gunther, Topscore, bedankt hiervoor!! Fijne dag!

al dikwijls samengewerkt en telkens prima!

Het drukwerk bleek altijd net beter dan verwacht! Soms wat zoeken op de website, maar na een telefoontje met de klantendienst was dat zo opgelost!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Leon, Bedankt voor deze mooi worden. We staan steeds klaar om je verder te helpen. Fijne dag!

Geheel volgens verwachting

Perfecte kwaliteit voor schappelijke prijs

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste, Bedankt voor deze topscore! Daar doen we het voor.

Goed,

Er is wel nog werk bij jullie mensen die PLOTWERK verrichten. Wij grafici weten dat elke plotter verstaat dat een "CutContour" meerdere snijlijnen mag bevatten, blijkbaar zijn jullie daar niet van op de hoogte. Zodoende moet ik al dat soort werk uitbesteden naar een andere leverancier (drukzo).

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Paul, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat onze Prepress reeds contact met je had opgenomen hierover. Onze contour gesneden stickers worden standaard maar in één enkele vorm uitgesneden. Ze zijn ertoe bedoeld uitgesneden te worden in één enkele vorm (een cirkel, driehoek, ster, ...). Het is daarbij niet de bedoeling dat er meerdere kleine details in verschillende vormen worden uitgesneden. Dan moet er eventueel geopteerd worden voor een belettering. Aangezien deze werkwijze niet naar je verwachting was, hebben we je order op je vraag geannuleerd en terugbetaald. We hopen je nog terug te zien in de toekomst, bij verdere vragen staan we klaar voor je. Fijne dag nog, Team Printdeal.be

Snelle levering maar…

Super handige interface. Snelle levering. Maar… 1. Hoekjes nogal veel geplooid 2. 1 lebel is niet correct gedrukt/interface verwarrend want de 3d preview gaf het wel correct weer Mooi maar net niet de 100% kwaliteit die we zoeken

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Sabrina, Spijtig te horen dat je niet 100% tevreden bent over je bestelling 10886890. We willen graag voor de 100% gaan, dus zou je enkele foto's kunnen sturen? Dan kunnen we op zoek gaan naar de gepaste oplossing om het beter te doen. met vriendelijke groeten, Team Printdeal.be

Snel, vlot & makkelijk

oplossing binnen handbereik

heb veel inlevingsvermogen ervaren en je staat centraal in de weg naar de oplossing.

Zeer goede en snelle service

Op een paar dagen na bestelling de goederen goed en verzorgd ontvangen.

Vlotte service en levering op vooropgestelde datum.

Gebruiksvriendelijke website om te raadplegen en te bestellen. Vlotte service en levering op vooropgestelde datum.

Goed afgewerkt snel geleverd

Heel eenvoudig te bestellen. Mooie afwerking en snelle levering.

Sterk drukwerk in een mum van tijd.

Zoals steeds werd mijn bestelling perefect gedruk en snel en verzorgd gratis thuis geleverd. Tot mijn grote tevredenheid.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Georges Het doet ons een plezier je feedback te lezen. Hartelijk dank voor de perfecte score. Het Printdeal-team dankt je! :)

By far de G.O.A.T onder de online drukkers

Prijs/kwaliteit: Mooie prijzen voor kwaliteit Ondersteuning: Staan steeds ter beschikking bij vragen en problemen, stellen handige werktekeningen beschikbaar met een infosheet voor jouw specifiek ontwerp. Levering: Steeds op tijd en vaak zelf vroeger dan verwacht!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Hilde, Bedankt voor de mooie 5 sterren!! Fijne dag!

Schitterend resultaat!

De flyers zijn kwaliteitsvol en werden volgens afspraak geleverd.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Els, Bedankt voor de prachtige score. We doen ons best! Fijne dag!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Vlotte levering

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Hugo, Bedankt voor deze mooie score!! Fijne dag!

Altijd kwaliteit, altijd op tijd

Altijd kwaliteit, altijd op tijd

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Johan, Bedankt voor deze mooie score en woorden!! Fijne dag!

bedrijf met kennis van zaken

Spandoek laten maken op Mesh doek met de Belgische vlag. De website is super fijn en gebruiksvriendelijk om mee te werken. Mailing ontvangen dat alles goed ontvangen was. Korte termijn geleverd. Goede kwaliteit. Bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering & mooie printkwaliteit. Wij bestellen zeker nog!

Mooi resultaat! Voor een mooie prijs!