mooie kwaliteit en supersnelle levering

mooie kwaliteit en supersnelle levering

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Eva, Wauw, een 10/10! Daar klinken we op voor een fantastisch 2023! Fijne dag nog verder, Billie

Zeer snel op kwaliteitsvolle wijze.

Eén werkpunt: een papierdikte (gram) is niet altijd duidelijk. Dit zorgt ervoor dat ik reeds meerdere malen (ook via ander e-mailadres) drukwerk op "te licht" papier heb laten drukken. - Hoe berekenen jullie dit? - Hoe vertaal je het vermelde aantal gram naar bijvoorbeeld het kaartje dat je laat drukken.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Steven, Bedankt voor je review! Leuk om dat te lezen. Het papiergrammage kan je afhankelijk van de specificaties inderdaad vaak zelf kiezen. Een standaard postkaartje is 300 gram papier. Als je een kaartje wenst dat niet te licht is, zou ik 300 of 400 gram papier aanraden. Als je in de toekomst nog twijfels hebt over welke specificaties je best neemt, raad ik aan om even eerst contact op te nemen met onze klantendienst. Dan helpen we je graag op weg. Ik wens je een top 2023 toe! Billie

Snelle en perfecte uitvoering van besteld order.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Patrick, Wat fijn om dat te horen! Bedankt voor de 10 sterren, dat is altijd leuk! Ik wens je nog een fijne dag en een fantastisch 2023 toe. Billie

Goed bestelproces, kwalitatieve print voor een correcte prijs en levering sneller dan initieel voorzien!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Philippe, Bedankt voor je mooie review! Als we sneller kunnen leveren, proberen we dat uiteraard te doen :-) Snel, sneller, snelst! Ik wens je een fantastisch nieuwjaar toe. Billie

Gekozen papier uitgeput maar dik tevreden met geboden alternatief.⁷

De voorraad van het door ons gekozen papier voor onze kerstkaart was uitgeput. Er werd ons gevraagd of we een alternatief substraat wilden. We gaven aan hiermee akkoord te gaan op voorwaarde dat de kleur en de stijl van het alternatieve papier sterk aanleunde bij onze aanvankelijke keuze. Bij levering bleek dat er heel goed werd rekening gehouden met onze voorwaarde! Een mooi resultaat... en dus een tevreden klant.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Carina, Bedankt voor de volle 10 sterren ondanks het probleem met het papier. Fijn om te horen dat het alternatief ook mooi uitkwam. Ik wens je een prettig 2023 toe! Billie

Altijd snel en goede kwaliteit!

Een dikke pluim voor het printdeal-team! Bedankt om ons drukwerk altijd met de grootste zorg te verwerken en bezorgen.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Ingrid, Wauw, wat een mooie complimenten. Wat fijn om te lezen, daarvoor doen we het natuurlijk. Ik wens je nog een fantastisch 2023 toe en graag tot de volgende keer! Fijne dag, Billie

Okokok

Correct en snel.

Goede software en snelle levering

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Philippe, Bedankt voor je review, dat is fijn om te lezen! Ik wens je een zalig 2023 toe. Fijne dag! Billie

Had een regiseursstoel laten bedrukken, en ben er helemaal zelf weg van.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Kim, Wat leuk om dat te horen! Bestel er nog stiekem eentje voor jezelf, we zullen het niet doorvertellen ;) Ik wens je een fantastisch 2023 toe. Fijne dag nog! Billie

Helemaal zoals verwacht.

Correcte levering

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Kristien, Bedankt voor je review. Bedankt voor de volle 10 sterren! Ik wens je een spetterend 2023 toe. Billie

Vlotte en correcte print en levering

Vlot bereikbaar per telefoon Mooie kwaliteit Goede ser6

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Sieglinde, Wauw, dat is fijn om te horen, bedankt voor je 10 sterren. Ik wens je een gelukkig 2023 toe. Billie

snel en professioneel

Mooie afdruk van onze foto!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Kristof, Bedankt voor je mooie review, fijn om te horen dat je tevreden bent met het geleverde drukwerk! Ik wens je een gelukkig nieuwjaar toe. Billie

goede kwaliteit en zelfs sneller geleverd dan voorzien!

Het drukwerk is in orde. De levering is een dag vroeger toegekomen dan was gezegd bij de bestelling. Top!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Tinne, Bedankt voor je mooie review! Daar doen we het voor :-) Fijne dag en een top 2023 gewenst. Billie

Goede service naar de wensen van de klant.

Alles is vlot volgens de ingediende aanvraag verlopen. Ben zeer tevreden over het aangeleverde product.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Paul, Bedankt voor de 10 sterren, dat is fijn om te horen :-) Ik wens je een fantastisch eindejaar toe! Billie

Snelle levering en kwaliteitsvolle kaarten

Gebruiksvriendelijk website voor het design van de kaarten. Ondanks kerstperiode was het een snelle levering en de kaarten zijn echt prachtig.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Inneke, Wat leuk om dat te horen! Daar doen we het voor :-) Veel plezier met de kerstkaartjes. Ik wens je een 2023 vol snelle leveringen toe! Billie

Mooi product en snel geleverd

Heb een muismat zelf online kunnen maken en deze is nog mooier in het echt. Ook een zeer snelle levering dus alles top!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Kenny, Wauw, 10/10! Leuk om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe muismat. Veel plezier ermee! Ik wens je een spetterend 2023 toe. Billie

Overzichtelijk en snel

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Johan, Bedankt voor je positieve review! Ik wens je een gelukkig eindejaar. Billie

Goed product. Express levering duur en niet gehaald.

Bord zelf was goed en degelijk. Mooi resultaat dat aan verwachting voldoet. De meerkost voor Express levering was weggegooid geld want uiteindelijk pas geleverd een dag voor de standaard levering hoewel dit veel sneller had gemoeten. Wellicht de fout van PostNL maar die hebben dat vaker voor… andere logistieke partner kiezen wat mij betreft! Ik adviseer bPost. Nooit problemen mee en stipt/snel. En betere afleverservice dan PostNL hier. Just saying… Jammer dus vooral dat we de timing van levering niet gehaald hebben. Dat heeft ons kostbare advertentie tijd gekost en was de reden van bestelling met Express service. Drukwerk dus wel dik in orde

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Johan, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je bestelling een vertraging heeft opgelopen. Ik heb je zonet een mailtje gestuurd om de meerkost die niet waargemaakt kon worden te vergoeden. Je mag ons daar altijd voor contacteren, al is dat in de toekomst natuurlijk hopelijk niet nodig. Ik wens je nog een fijne dag en een zalig 2023 toe! Billie

Mooi en snel werk.

Duidelijke informatie, vlot te bestellen en snel en mooi resultaat.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Francois, Wat leuk dat te horen! Bedankt voor je review! Ik wens je alvast een spetterend nieuwjaar toe. Billie

Vlot en transparant

Mn kaartjes waren ondanks een perfecte PDF met bleed en cropmarks niet mooi gecentreerd gesneden… Naar een copycenrer moeten gaan om de kaartjes bij te snijden. Ok, het is “maar” € 30, maar het moet wel juist zijn natuurlijk ;-)

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Camiel, Bedankt voor je review. Wat jammer dat te horen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je even een mailtje gestuurd, we bieden je hier uiteraard graag een oplossing voor aan. In de toekomst mag je ons altijd contacteren via mail of telefoon als er iets niet inorde is, dan helpen we je met plezier verder. Ik wens je ondanks toch een gelukkig 2023 toe. Billie

Sneller dan gezegd geleverd en super kwaliteit.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Lut, Wauw super! Fijn dat te horen. Ik wens je een gelukkig nieuwjaar toe. Billie

een beetje dubbel

Er loopt héél veel mis, maar het wordt wel meteen rechtgezet

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Inge, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat er veel is misgelopen, wel fijn dat we je goed hebben kunnen verderhelpen. Hopelijk loopt het de volgende keer gewoon vanaf de eerste keer goed! Ik wens je een fijn 2023 toe. Billie

Slechte kwaliteit

Niet scherp, slecht uitgesneden

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Seth, Bedankt voor je review. Wat jammer om dat te horen! Ik heb je even een mailtje gestuurd zodat we kunnen bekijken waar het misliep en een gepaste oplossing kunnen voorzien. Ik wens je ondanks toch een gelukkig nieuwjaar toe! Billie

Tevreden over de hele lijn

Precies volgens mijn verwachting

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste, Wauw, wat fijn om dat te horen :-) Bedankt daarvoor! Ik wens je een zalig 2023 toe. Billie

Zeer tevreden over het resultaat en de levering

Correcte levering, goed verpakt voor transport. Mooi resultaat. Zou deze firma opnieuw gebruiken indien nodig.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Mathieu, Bedankt voor je mooie review! Wat leuk om dat te horen. Graag tot een volgende keer :-) Ik wens je alvast een gelukkig nieuwjaar toe. Billie

Over Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas