Snel, gemakkelijk en correcte prijs

zeer eenvoudig om drukbestanden op te laden. indien je toch orderbegeleiding nodig hebt, staat Emma direct voor je klaar.

Het totaalconcept klopt.

Ik bestel regelmatig drukwerk en steeds wordt alles mooi afgewerkt en tijdig geleverd. De ontwerptool is zeer gemakkelijk in gebruik. Deze zou nog verder ontwikkeld mogen worden, Het enige minpunt vind ik dat je geen proef pdf kan afdrukken of opslaan ter controle of hergebruik. Ik bestel vaak zowel flyers als affiches en moet dan 2x een volledig ontwerp maken. Het zou handig zijn dat je 1 ontwerp kan aanpassen aan verschillende toepassingen.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Bart, Bedankt voor je positieve feedback over onze service en de kwaliteit van ons drukwerk. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de afwerking en de tijdige levering. Wat betreft de ontwerptool, we waarderen je suggestie voor verdere ontwikkeling en zullen dit zeker meenemen in onze overwegingen voor toekomstige verbeteringen. Als je verdere vragen of suggesties hebt, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om te helpen! Met Vriendelijke Groeten, De Printdeal.be team

Snel, zeer correct en hulpvaardig

Site duidelijk, gemakkelijk ontwerp maken en vlot bestellen. Bovendien prima advies gehad.

Snel, professioneel en heel behulpzaam

Zelfs als je voor de eerste keer een brochure online samenstelt zijn de richtlijnen eenvoudig. Als er toch iets ontbreekt wordt je daarop gewezen en met de hulp van de medewerker komt alles snel in orde.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Magda Baptist, Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat het samenstellen van je brochure online eenvoudig was, zelfs als het je eerste keer was. Onze medewerkers staan altijd klaar om te helpen, en we zijn blij dat alles snel in orde was. Als je in de toekomst nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder! Met Vriendelijke Groeten, De Printdeal.be team

Niets ontvangen

De leveringsdatum werd niet gerespecteerd. Ik kan niets beoordelen als ik nog niets heb ontvangen. Ok stuurde daarover gisteren een mail, echter bleef deze onbeantwoord.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Anja, Het spijt me zeer om te horen dat je je bestelling later hebt ontvangen dan verwacht. Ik zie inderdaad dat je een e-mail hebt gestuurd, en deze werd op 9/04 beantwoord. Onze klantenservice heeft contact opgenomen met DHL over je pakket, en om ervoor te zorgen dat je je bestelling toch nog sneller kunt ontvangen, hebben ze een gratis herdruk laten uitvoeren. Deze herdruk is al uit onze productie en je zou deze in de komende dagen moeten ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! Met Vriendelijke Groeten, De Printdeal.be team

Correcte levering, kwaliteit OK

Geleverd volgens afspraak. Kwaliteit zeer OK.

Niet meer....

Door een onduidelijk bestelsysteem - waarbij je eerst moet betalen en dan pas de foto's uploaden - bestelde ik per ongeluk 3 exemplaren van dezelfde foto ipv 3 verschillende foto's. Ik heb toen onmiddellijk gebeld naar Printdeal om de bestelling te annuleren. Dat was 's namiddags omstreeks 15 uur. Men zou dit proberen? De volgende morgen kreeg ik mail dat mijn bestelling in productie ging. Dus 2 nutteloze afdrukken op Alu Dibond ontvangen en betaald. Toen ik reclameerde stelde Printdeal een commerciële geste (korting) voor. Daar ben ik niet op ingegaan. De fout lag niet bij mij. De foto's werden, mooi verpakt en op tijd geleverd. De kwaliteit van de afdrukken kan beter.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Bennie, Vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad, onze excuses hiervoor! Ik heb het even voor je nagekeken. Het is zeker mogelijk om eerst je bestand te uploaden door op 'Lever je ontwerp aan' te klikken bij de productpagina, helemaal aan het einde. Je kunt ook een bestelling plaatsen zonder te betalen of een bestand toe te voegen. Deze bestelling wordt pas automatisch naar de productie doorgestuurd wanneer deze betaald wordt en er een ontwerp aan gekoppeld is. Dit laatste proces verloopt automatisch en gaat dus heel snel. Het kan dan gebeuren dat het niet meer mogelijk is om de bestelling te annuleren omdat deze al in druk is. Omdat we volledig begrip hebben voor eventuele verwarring tijdens het bestelproces, zullen we je klacht verder behandelen en een passende oplossing aanbieden. Met Vriendelijke Groeten, De Printdeal.be team

Goede service, snel en goed drukwerk

Goede service, snel en goed drukwerk

Mijn drukwerk is na 1 week nog steeds niet aangekomen....

Ik heb flyers besteld, deze zouden vorige week donderdag moeten aankomen, maar nog steeds geen flyers....

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Anny, Bedankt voor het delen van je ervaring! Het spijt ons te horen dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Om dit probleem snel op te lossen, wil ik je graag doorverwijzen naar onze klantenservice. Je kunt contact met hen opnemen via e-mail op [email protected] of door ons te bellen op het nummer 0800 82 299. Ze staan klaar om je verder te helpen en het probleem recht te zetten. We horen graag van je en zullen ons best doen om dit snel op te lossen! Met vriendelijke groet, De Printdeal.be team

top

snel & goed

vlotte en goede service

Voor ons motortreffen hadden we affiches en flyers nodig. Goede website waarbij het eenvoudig is om je eigen ontwerp up te loaden. Resultaat is zeer goed en de prijs valt mee.

Top kwaliteit voor een lage prijs!!!!!!

Top kwaliteit voor en lage prijs!!

Top service !

Folders laten drukken , kwaliteit zoals ik wenste en op tijd zoals beloofd !

snelle levering, goeie kwaliteit en goeie prijs!

snelle levering, goeie kwaliteit en goeie prijs!

Altijd snel altijd correct.

Werk er al jaren mee, zeer tevreden.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Youri, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je altijd tevreden bent geweest met onze service. We waarderen het vertrouwen dat je al jaren in ons stelt. Als je in de toekomst weer hulp nodig hebt, zijn we er altijd voor je!

Service zoals verwacht: kwaliteit product in orde, leveringstermijn zoals voorgesteld

Zie zin hierboven.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Eddy, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat onze service aan je verwachtingen voldeed, met een product van goede kwaliteit en een levering binnen de voorgestelde termijn. Als je in de toekomst weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar! Met vriendelijke groet, De Printdeal.be team

... snel en keurig

... snel en keurig en kwaliteit

ze houden woord

Had een spandoek besteld voor de thuiskomst van onze zoon na zijn eerste zeeklassen. Ik heb het ontwerp gemaakt met hun ontwerpprogramma en dat ging heel vlot. Heb ook voor ik bestelde even telefonisch contact gehad met een medewerker en deze stond me met de glimlach bij. Zeer vriendelijk en behulpzaam. Waarna ik vervolgens de bestelling heb geplaatst. De levering gebeurde op de afgesproken dag. Bij het openmaken van de verpakking waren we (ik en mijn vrouw) versteld van de professionele kwaliteit. Dit overtrof onze verwachtingen. zeker waar voor je geld. Het spandoek was netjes afgewerkt (zoals besteld, met ringen om de 50 cm en een zoom) en van zeer stevig materiaal. Ook de print was perfect, idem als het voorbeeld in hun ontwerpprogramma. Ik kan alleen maar lovend zijn over dit bedrijf. het was aangenaam met hen samen te werken. Als ik in de toekomst nog iets nodig heb zijn zij de eerste waaraan ik denk.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Alex, Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de bestelling van het spandoek voor de thuiskomst van je zoon. Het doet ons goed dat het ontwerpprogramma soepel werkte en dat je telefonisch vriendelijk geholpen werd. Bedankt voor het aangename samenwerken en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Met vriendelijke groet, De Printdeal team

Snel en zeer correct

Ik bestelde naamkaartjes en banners. Zeer tevreden over de prijs en kwaliteit

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Johnny, Bedankt voor je positieve feedback over de naamkaartjes en banners. We zijn blij dat je tevreden bent over zowel de prijs als de kwaliteit. Als je weer iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar! Met Vriendelijke Groeten, De Printdeal team

Goede en vlotte service

Topkwaliteit voor een faire prijs

De levering was later dan voorzien maar de communicatie errond was helemaal duidelijk en op tijd. Erg tevreden!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Els, Dank je wel voor je feedback! Het spijt ons dat de levering later was dan verwacht, maar we zijn blij om te horen dat je tevreden bent over de duidelijke en tijdige communicatie. Onze excuses voor eventueel ongemak. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, De Printdeal.be team

Geweldige kwaliteit en perfect en snel geleverd

Geweldige kwaliteit en perfect en snel geleverd

Excellente kwaliteit, snelle levering, problemen snel opgelost zonder zeuren.

Ik was niet tevreden over de keuze van het papier, wat te licht uitviel naar mijn smaak. Een tweede bestelling voor een andere flyer was al in productie, maar ik kon toch nog een dikker papier kiezen zonder extra kosten. Tweede druk was prima. Vriendelijke klantendienst en geen gezeur.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Rudolf, Dank je wel voor je positieve feedback! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de hulp die je van onze klantendienst hebt ontvangen. We staan altijd voor je klaar als je hulp nodig hebt of vragen hebt! Fijne dag verder!

Perfect product afgeleverd zoals altijd

Wij hebben een foto op een groot formaat aluminium plaat laten afdrukken bij Printdeal: 80 cm * 60 cm. De kleuren zijn zoals beloofd geweldig mooi. De plaat is vrij dun, dat staat ook zo beschreven, maar er zit een dik aluminium kader achter de plaat wat het tot een sterk geheel maakt; Op het kader hangt 1 haak die je over de hele breedte van het kader van links naar rechts kan schuiven. Hierdoor is de bevestiging slechts met 1 boorgat en hangt je kader altijd recht. Ook een correcte levering natuurlijk. Geweldige aanrader!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Bart, Bedankt voor het uitgebreid review! Leuk om te horen dat je zo van je bestelling hebt genoten en dat deze aan al je verwachtingen heeft voldaan. Dat horen we altijd heel graag!

vlotte samenwerking

De man die me heeft geholpen bij een probleem met het aantal was erg behulpzaam en duidelijk

Over Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas