Goede en snelle service

Goede en snelle service

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Joke, Wauw, wat een mooie feedback :-) Bedankt daarvoor! Prettige dag nog verder. Billie

Snel en heel mooi afgewerkt Heel tevreden van bestel altijd hier Dank u wel

Dag Christel, Super, wat fijn dat te horen! Fijne dag nog, Billie

MALAFIDE

Zeer snelle leverdienst. Kan ik niets van zeggen. Waar ik wel een zeer zware opmerking over heb, Ik heb dingen ontworpen op jullie website en bij mij op de pc ziet dit er waanzinnig proper uit. Ik heb even nagebeld om te vragen of de beeldkwaliteit in de grote versie ok was. Hier is mij gemeld dat dit niet ok was maar dat dit niet meer aangepast kon worden. Deze gingen gewoon in slechte kwaliteit geleverd worden. Maaaaaaarrrrr ik kon wel nieuwe bestellen. Waarom moeten mensen al hun gegevens invullen als ze niet even contact kunnen opnemen als ze dit zien op hun pc met de vraag van: bent u wel zeker dat u dit wil laten afdrukken want de beeldkwaliteit is te laag. Dan kan je als klant nog iets doen. Maar nee, je kan altijd nieuwe laten afdrukken ... ??? Ik voel me zeer zwaar int zak gezet. 5 banners waarvan maar 1 met goede kwaliteit. ( de goede is ook geen foto natuurlijk maar alleen tekst ) Ik vind dit zeer onprofessioneel. Hier spendeer ik geen euro meer. Een ander mag duurder zijn maar ik heb dit nog nooit voorgehad. Ik moet blijkbaar een ster geven maar 1 van de 5 geslaagd is voor mij een dikke 0!!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Raf, Wat jammer om dat te horen. We hebben dit voor je bekeken en gezocht waar dit juist is misgelopen. Ik heb je zonet een mailtje gestuurd ivm je bericht met een voorgestelde oplossing. Hopelijk kunnen we je zo alsnog van drukwerk voorzien waar je tevreden van bent. Ik hoor het graag! Billie

teleurgesteld over doffe kleuren

Ik liet 50 kaartjes drukken en de kleuren zijn niet helder. De druk benadert zeker niet de kwaliteit die ik verwacht. Dat de prints met mijn goedkope inktjet printer mooier zijn over vollere kleuren beschikken vind ik vreemd. Ik had van een drukker minstens evenwaardige kwaliteit verwacht en dacht dat het zelfs een betere uitstraling zou geven. Helaas dus niet voor herhaling vatbaar.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Besye Silvia, Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat te horen. Uiteraard bekijken we graag wat er misliep zodat we een oplossing kunnen zoeken voor dit probleem. Ik kan op basis van je gegevens helaas geen bestelling terugvinden. Zou je ons kunnen contacteren via 'info@printdeal.be' met het ordernummer en wat foto's? Dan bekijken we dit graag voor jou. Fijne dag nog! Billie

Super kwaliteit én goede service!

Ik had 50 stuks verjaardagskalender en 50 stuks jaarkalender besteld. Bodo van de binnendienst heeft me geholpen kleine aanpassingen te doen in het ontwerp. De 100 kalenders waren binnen 2 dagen geprint en zelfs op zaterdag geleverd! De kwaliteit van de kalenders is uitmuntend! Een dikke merci Printdeal voor jullie professionaliteit!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Ivo, Wat leuk dat te horen. FIjn dat we je goed hebben kunnen verderhelpen. Graag tot je volgende drukwerk! Billie

Alles verloopt perfect

Wij hebben al diverse keren bij Printdeal besteld, en alles verloopt altijd perfect, en wij zullen in de toekomst nog bestellen bij Printdeal.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Philip, Wauw, wat een mooie review! Super bedankt daarvoor. Graag tot snel! Billie

Steeds perfect werk en vlotte levering

Zeer goedkoop, goeie kwaliteit en snel geleverd.

Zeker een aanrader!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Igor, Wat fijn dat te horen, bedankt voor je mooie feedback! Graag tot een volgende keer, Billie

Ik reken al bijna 8 jaar op Printdeal

Al vele jaren werk ik met Printdeal voor divers drukwerk. Recent nog voor een grote beachflag. De kwaliteit hiervan was boven de verwachtingen. Printdeal faalde nooit en dat van gebruiksvriendelijkheid in de webshop t.e.m. levertermijn en facturatie.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Geert, Bedankt voor je mooie feedback! Wat fijn dat te lezen. Daar doen we het voor. Graag tot een volgende keer :-) Fijne dag, Billie

Vlotte bestelling en service

Redelijk

Er waren toch een paar mis druks, en geschuurd tussen.

alles zoals afgesproken

alles zoals agesproken

Levering trekt op niets.

Sorry, maar ik krijg geen gehoor bij postnl, dus wil ik hier melden dat ik nog steeds geen pakketje heb ontvangen. Postnl wil/kan niet zeggen waar mijn pakje is !

Reactie van de bedrijfseigenaar

Goeiemorgen Koen Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je nog steeds geen pakketje hebt ontvangen. Onze excuses alvast! Dat kan uiteraard de bedoeling niet zijn. Is het mogelijk om even een mail te sturen naar info@printdeal.be, met vermelding van het ordernummer? Dan kijken wij het graag even voor jou na! Team Printdeal.be

Super !!!

Het was perfect en mooi op tijd …

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Kwaliteit en snel geleverd!

Al 3x besteld en telkens een top levering. Mooi, scherp drukwerk en telkens vroeger geleverd dan voorspeld. Ook een heel accuraat programma om je ontwerp in te maken. Een echte aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Debbie, Bedankt voor deze positieve reactie. Het is een plezier voor ons om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het drukwerk en ook over onze service. Mocht je vragen hebben bij het plaatsen van een volgende bestelling, dan staan onze collega's steeds klaar. Fijne dag en alvast een goed weekend. Vriendelijke groeten, Pieter-Jan

Heel mooi gedaan

Makkelijk om te maken, bestellen en een vlotte aflevering

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Patsy, Fijn om deze positieve reactie te lezen. Wij zijn blij om te vernemen dat je tevreden bent over je bestelling. Fijne dag alvast nog en een goed weekend! Pieter-Jan

SUPER prijs/kwaliteit

Sneller geleverd dan verwacht. Zeer goede kwaliteitsmateriaal en een leuke doe-het-zelf ontwerper op de website. Zeker een aanrader!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Cagri, Bedankt voor je positieve woorden en leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze online ontwerptool. Ik wens je alvast nog een fijne dag en een goed weekend. Groeten, Pieter-Jan

Mooie kwaliteit, jammer dat de uitsnijdingen niet correct zijn.

Er is steeds een witte rand te zien. Bij de opmaak online was het voorbeeld wel correct.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Joeri, Bedankt voor je bericht en spijtig om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent van de wijze waarop je drukwerk is aangeleverd. Is het mogelijk om ons een e-mail te sturen op info@printdeal.be met enkele foto's in bijlage opdat wij je melding verder kunnen bekijken? Vriendelijke groeten, Pieter-Jan

Juiste print en vlugge levering

Bestelling werd zeer snel geleverd en veel complimenten gekregen over de kwaliteit van de kaartjes! Ze zijn erg mooi en hebben een speciale toets.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Kathleen, Leuk om te lezen dat ook andere mensen tevreden zijn over de kwaliteit van je kaartjes. Ook voor ons is het steeds leuk om deze complimenten over ons drukwerk te lezen. Ik wens je nog veel plezier met deze kaartjes en alvast een goed begin van het weekend. Vriendelijke groeten, Pieter-Jan

Mooi op tijd en correct afgewerkt drukwerk!

Alles is goed verlopen, kaartjes waren mooi op tijd, zelfs een dag eerder geleverd! Mooi papier en de kleuren zoals verwacht, Bedankt!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Tania, Leuk om te lezen dat je bestelde kaartjes geheel aan je verwachtingen voldoen. Wij zijn alvast blij om deze positieve woorden te lezen. Ik wens je een fijne dag en een goed weekend. Vriendelijke groeten, Pieter-Jan

Zeer tevreden over kwaliteit en levertermijn! Spijtig dat je geen kortingscode krijgt als je veel bestelt.

Snelle en correcte opvolging van het order + snelle levering

Werken met Printdeal is altijd een plezier : de snelle opvolging van het order én de snelle levering zijn top !

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Kristine, Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de opvolging van mijn collega's en de snelle levering. Wij wensen je alvast een fijn weekend. Groeten, Pieter-Jan

Heel vriendelijk en meedenkend

Vriendelijke service, doorgaans ook goed bereikbaar.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Arjen, Bedankt voor je positieve reactie. Wij proberen steeds zo spoedig mogelijk te reageren op e-mails en zijn alle van maandag tot en met vrijdag van 9u tot en met 17u30 telefonisch bereikbaar. Mocht je verdere vragen hebben, dan vernemen wij het graag. Ik wens je alvast nog een fijne dag en een goed begin van het weekend. Groeten, Pieter-Jan

Over Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas