afspraken zijn voor ons belangrijk

hebben bestelling geplaatst en gekozen voor snelle levering omdat we dit zaterdag nodig hadden. bij bestelling was levering voorzien op vrijdag; helaas, en natuurlijk omwille van extra feesdag maar op dinsdag geleverd en dus niet meer bruikbaar voor de happening van zaterdag. Mag ook wel gezegd worden; kwalitatief top

Te laat geleverd

Onderwerp zegt het allemaal. Jammer … want resultaat is best OK.

Niet goed

Het was niet duidelijk dat de foto niet op elke bon ging staan

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hey Valentine, We raden onze klanten steeds aan zeker de werktekeningen en aanleverspecificaties op onze website te consulteren. Zo zie je meteen hoe je je bestand dient op te maken. Als je hier vragen over hebt mag je ons altijd contacteren. Onze prepress afdeling helpt je met plezier verder. Nog een fijne dag gewenst, Solène

Niet zo snel

De bestelling van 27 mei nog steeds niet ontvangen en werd zelfs nog niet aan PostNL overhandigd. Jammer. Website wel zeer gebruiksvriendelijk!

Perfecte service, goed prijs kwaliteit verhouding en zeer behulpzaam

Perfecte service, goed prijs kwaliteit verhouding en zeer behulpzaam

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Bert, Fijn om te horen dat je tevreden bent van onze dienstverlening. Hopelijk tot binnenkort! Solène

Geen hulp voor iets dat week later pas is geleverd.

Ik blijf er bij dat jullie hadden kunnen helpen!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Delfine, Ik zie dat je hierover contact hebt gehad met een van onze collega's. Bestellingen worden volledig automatisch verwerkt door ons systeem waardoor het niet mogelijk is deze na het afronden van de bestelling nog te annuleren. Alvast onze excuses dat we je hierin niet tegemoet konden komen. Nog een fijne dag gewenst, Solène

Veruit de goedkoopste, makkelijk te bestellen en snel geleverd

Goed prijzen, snelle levering en kwaliteit is goed

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag, Leuk om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt om de tijd te nemen om deze review te plaatsen, altijd heel aangenaam om te lezen :) Groetjes, Team Printdeal.be

De levertermijn werd niet gerespecteerd en onvoldoende opvolging vanuit klantendienst.

Het volautomatisch platform is gebruiksvriendelijk. Echter de levertermijn is niet realistisch ingeschat en de communicatie in de mails niet duidelijk genoeg. Ik heb mijn beelden afgeleverd en kreeg een melding van ontvangst en een aantal wijzigingen die nodig waren. Het was me niet duidelijk dat er van mij nog actie verwacht werd. Dit zou in de mail duidelijker (in rood of vette letters) moeten aangegeven worden. Deze mail is 5 dagen blijven liggen. Hier suggereer ik jullie om een automatische herinnering in te stellen. Na ontrafeling van de bottleneck werd de beloofde levertermijn overschreden. Bottomline, ik had mijn goederen niet op tijd voor het event en heb een alternatief moeten vinden.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste, Het is jammer om te horen dat je je bestelling 11570452 niet op de verwachte datum heeft kunnen ontvangen. Ik heb het even voor jou nagekeken. Een e-mail van ons controle bestand team werd je toegestuurd op 10/05. In deze mail staat dat je je akkoord moet geven over de aangepast bestand. Zonder jouw goedkeuring kunnen we helaas niet doorgaan met je bestelling. Een collega heeft jou hier via mail verder geholpen na dat je om 16/05 hierop antwoorde en je goedkeuring doorgegeven naar ons controle bestand team. Wij nemen zeker je feedback mee om een automatische herinnering in te stellen. Bedankt hiervoor! Als je nog vragen hebt en/of opmerkingen aarzelt niet om ons weer te contacteren. Groetjes, Team Printdeal.be

goede prijs kwaliteit voor basis drukwerk

Men volgt ook hun beloofde leveringstermijnen.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Annelies, Voor een goeie prijs/kwaliteit doen we het! Nog een fijne dag gewenst en hopelijk tot binnenkort. Solène

Snelle en correcte levering.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Ingrid, Leuk om te horen dat je bestelling tijdig geleverd werd. Aarzel niet ons te contacteren indien je vragen hebt bij een volgende bestelling. We helpen je graag verder! Solène

Zeer goede en snelle service

Mijn volgende bestelling zal zeker terug bij jullie zijn

prachtig zoals altijd

zoals steeds perfecte kwaliteit en zeer netjes geleverd!

Goede verhouding prijs-kwaliteit!

Twee foto’s laten uitvergroten tot poster. Zeer mooie print en eerlijke prijs. Snelle levering.

Makkelijk bestellen bij Printdeal

Je merkt dat Printdeal goed heeft nagedacht over het bestelproces in hun website. Logische stappen waarbij je keuze maakt tot aan het winkelkartetje en handig dat je eenzelfde soort bestelling kan dupliceren voor een ander bronbestand zonder dat je alles opnieuw dient in te geven. Prima over nagedacht dus. Levering zou iets meer gebundeld mogen, verder niets op aan te merken.

Alles wat ik er van gehoopt had

Zeer vlot verloop van bestelling over uitvoering tot levering en met een mooi resultaat. bedankt!

Nog nooit heb ik zo'n goede customer service ervaren!!

De koerierdienst heeft twee grote spandoeken van 4m op 5m20 niet tijdig kunnen leveren. Dat was ons opgevallen de dag vóór onze conferentie. Ik heb dan Printdeal's klantendienst opgebeld om te weten of zij van meer wisten. Op dat moment niet, maar vanaf dan heeft Billie een ongeziene service aangeboden: verschillende spandoeken leveranciers opgebeld, zien of & hoe ze spandoeken kunnen produceren en tegen wanneer, mij opbellen, terug afstemmen met de leveranciers... en wonder boven wonder is ze erin geslaagd op de 2 spanddoeken van 4m op 5m20 (da's heel groot btw, dus niet makkelijk te produceren) op tijd geproduceerd te krijgen. Dank je Billie!

Mooi

Product is mooi afgewerkt, alleen spijtig dat de achtergrond kleur totaal niet overeen komt met wat ik geraagd heb

correcte service - zowel in behandeling als aflevering -

Je krijgt wat je bestelt en dat zeer snel

Ik had dringend nieuwe visitekaartjes nodig in een week met verlofdagen erin. Ik dacht dat het niet zou lukken maar toch slaagde printdeal er in om de kaartjes tijdig te leveren. Knap!

vet

snelle levering,dik in orde

Product niet optimal afgedrukt.

500 flyers besteld. Tweezijdig afgedrukt. 1 zijde perfect, andere zijde: zwarte letters op rode achtergrond, niet goed. In 60% van de flyers is er een verschuiving (vermoed ik) gebeurd waardoor er rond delen van de letters een wit randje verschenen. Resultaat, moeilijke leesbaar.

Reactie van de bedrijfseigenaar

Beste Herman, Spijtig te horen dat je niet tevreden bent over je order 11622089. Is het mogelijk enkele foto's door te sturen? Dan kijken we intern het probleem na. Zodra het probleem is gevonden, stellen we als compensatie een gratis herdruk in spoed voor. Bij verdere vragen horen we het graag. Met vriendelijke groeten, Team Printdeal.be

teleugesteld

Dit is de 2de maal dat we draagtassen bestellen, maar deze keer zijn we beetje teleurgesteld in het resultaat. De logo's staan niet recht op de zakken...staat het logo recht, staat het niet in het midden... Ik had al gereageerd via de gewone mail om dit te melden (met foto;s erbij)

voor een eerste bestelling zag dit er zeker goed uit!

Voor een eerste beleving, was het zeker in orde. Hopelijk naar de toekomst zou houden.

Super de hulp die je krijgt en ook de raad welk materiaal enzo Snelle levering netje verpakt Alles tip

Persooblijk, vriendelijk

Sven, Solijn bij laatste bestelling gesproken en zeer vriendelijk! Dat het levertechnisch niet helemaal juist liep daar voelde ik dat zij het spijtig vonden en best deze om ea asap op te lossen. Thanks !

Over Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas