Pluspunten
Correcte afhandeling en snelle service
Pluspunten
Prijs kwaliteit is goed
VerbeterpuntenTransport 4 producten in 1 bestelling gedaan maar wel allemaal apart geleverd
Beste, Bedankt voor je feedback, fijn dat je tevreden bent. Wij proberen onze bestellingen altijd zo veel mogelijk samen te verpakken indien mogelijk, soms is dit niet mogelijk bij bepaalde afmetingen en producten. Ik wens je nog een fijne dag verder! Groetjes, Billie
Pluspunten
zeer behulpzame & uiterst snelle service goede prijs & kwaliteit enkel het uploaden online is een rompslomp en een rommeltje wanneer je een grote oplage verschillende formaten wil bestellen, software daarvoor kan beter
Beste, Bedankt voor je feedback. Leuk om te lezen dat je tevreden bent van onze producten en service. Ik begrijp dat dit soms verwarrend kan zijn, indien wij je hierbij kunnen helpen staan we zeker klaar. Momenteel is er een nieuwe uploadtool in ontwikkeling die het uploaden nog gemakkelijker zal maken. Ik wens je nog een fijne dag verder. Groetjes, Billie
Pluspunten
Super betrouwbare kwaliteit!
Verbeterpuntengeen
Beste, Bedankt voor je fijne feedback, fijn dat te lezen! Ik wens je nog een prettige dan verder, Groetjes, Billie
Pluspunten
Enorm vriendelijk geholpen door personeel. Snel en efficient. Bedankt!
VerbeterpuntenIk vond het moeilijk om geen voorbeeld te kunnen zien van de t-shirt en lichtelijk verwarrend om achteraf pas de pdf te moeten doorsturen... Beter is als dit meteen samen kan. (lijkt me)
Beste Robin, Bedankt voor je positieve reactie, fijn te lezen dat je tevreden bent van onze service! Ik begrijp dat dat vervelend is. Dit soort producten worden nog gecontroleerd voor ze in druk gaan. Het bestand toevoegen is inderdaad de allerlaatste stap in het bestelproces. Ik wens je nog een prettige dag! Groetjes, Billie
Pluspunten
Eenvoudig te bestellen, vriendelijk en behulpzaam personeel.
VerbeterpuntenIk bestel balpennen op website in wit en krijg dan later te horen dat ze niet op voorraad zijn, dan maar zwart maar door dit euvel schuift ook de leverdatum op--> gelukkig is personeel behulpzaam na wat doorvragen kunnen ze toch binnen termijn leveren. Zelfde verhaal voor muntjes in wit transparant doosje, pas na bestelling hoor je dat ze niet op voorraad zijn. Als iets niet op voorraad is, zet het dan niet op de website. Onnodige stress voor deadlines. Personeel doet dan wel zijn uiterste best.
Beste, Bedankt voor je feedback, fijn om te lezen dat je tevreden bent van onze service! Voorraden aangeven op de website is inderdaad iets waar wij ook erg naar streven. Hier wordt aan gewerkt. Erg blij te lezen dat wij je in deze toch wel vervelende situatie goed hebben kunnen verderhelpen. Nog een prettige dag verder, Groetjes, Billie
Pluspunten
Nog steeds erg tevreden :-)
Beste, Fijn om te lezen dat je tevreden bent, dat is altijd fijn om te lezen :) Fijne dag nog verder! Groetjes, Billie
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd