Prima service en produkten!

Al 3 keer besteld, en 3 keer content van het produkt en service!

Prima kwaliteit en snelle levering, blij met het resultaat.

Doosjes zijn van prima kwaliteit en de levering was mooi op tijd, wat niet altijd het geval is met online print services.

Zo praktisch en prijs-kwaliteit helemaal OK!

Je moet even moeite doen om je sjabloon er netjes op te plaatsen maar eens je sjabloon is opgeladen via je account kan je met enkele klikken nieuwe ladingen gepersonaliseerde enveloppen ed. bestellen!

Zelfs special requests zijn voor Printdeal.be geen probleem!

Vroege deadline, dus vroeger geleverd op aanvraag!

Snel correct, goede prijs.

Goed gemaakt aan correcte niet te dure prijs, tijdig geleverd.

Uitstekend drukwerk!

zeer hoge kwaliteit drukwerk aan zeer goed prijs!

Gewoonweg formidabel

Toppie

Mooi snel gedrukt en geleverd echter verkeerd advies qua gewicht van de flyers

Flyer advies dikte papier mag zwaarder zijn zodoende het een stevig kaartje wordt.

Steeds correct en op tijd

kwaliteitsdrukwerk

Heel gemakkelijk bestellen, bij problemen word je altijd geholpen. Indien het drukwerk niet ok is, krijg je gratis herdruk. Wij zijn tevreden.

Altijd goed

Snel en correct geleverd met prima kwalilteit

Super rollup, prima,kwaliteit, snel geleverd! Heel tevreden

Super makkelijk en correct

Super makkelijk en correct

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het was een snelle service en goed gedaan. Precies wat ik wilde.

bestelling maar deels ontvangen

Ik ben erg teleurgesteld omdat ik maar 1 van de 3 bestelde autostickers heb ontvangen terwijl ik deze wel heb betaald . Waar blijven mijn stickers ?

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Isabel, De stickers zijn geleverd in een afhaalpunt, mijn collega Lisa heeft je hierover een mail gesturd op 24 september met de locatie. Ik hoop dat we je hiermee voldoende hebben geholpen. Mocht je toch nog vragen hebben, aarzel niet om ons te contacteren.

Snelle service en mooi product!

Positief

steeds tevreden

nog nooit ontevreden geweest over Printdeal maar dit keer extra tevreden omdat een probleem (door mijn onoplettendheid) zeer snel opgelost werd.

Goeie kwaliteit, goeie prijs, eenvoudige bestelling

Heb dit besteld en 3 dagen later was dit bij ons. Echt super. Onze spandoek is zeer mooi afgewerkt.

ok

snel

snel en drukwerk van uitstekende kwaliteit

zijn fijne samenwerking, problemen worden snel inefficiënt opgelost, onze grote bestelling is tijdig aangekomen, als nieuwe klant zijn wij uiterst tevreden en hebben we een nieuwe partner gevonden voor al ons drukwerk.

snel en goed

Goede snelle levering, zoals beloofd.

Correct

Correct betaalbaar

Prettig en vlot werken met printdeal!

Alles prima in orde! Vlotte afhandeling van online bestelling en ontvangst van de producten.

snelle en correcte levering

Duidelijke website, competitieve prijzen en snelle levering. Steeds tevreden bij elke bestelling.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement