mooie kwaliteit, supersnel

De goedkope visitekaartjes zien er veel beter uit dan ik voor die lage prijs verwacht had: de zachte satijnglans en het gladde papier zorgen ervoor dat de kleuren mooi uitkomen en de letters zijn duidelijk afgelijnd. Het papier is stevig genoeg. De kleine foto's die op mijn naamkaartje staan, zijn wat vlekkerig, maar van ver valt dit niet op. Een aanrader. Bovendien supersnel en gratis geleverd naar België.

mooi afgewerkte plastic visitekaartjes

De plastic visitekaartjes waren mooi afgewerkt Snelle levering

Snelle levering en zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer tevreden. Ik raad Printdeal.be zeker aan.

mooi drukwerk

exact zoals ik wilde

Na 3 pogingen nog steeds niet alles ontvangen

Ik ben klant sinds 12 juni 2017. Geregeld bestel ik hekwerkbanners. 13 producten in totaal vespreid over 4 jaar. Eigenlijk altijd zonder problemen. Kwaliteit OK. Levering OK. Op 11 april 2021 bestel ik opnieuw 2 verschillende hekwerkbanners. Op 21 april heb ik nog niks ontvangen en neem ik contact op met de klantendienst. Zij stellen mij een herdruk voor. OK. Op 27 april heb ik nog steeds niks ontvangen en ze stellen mij opnieuw een herdruk voor + verzending naar ander adres. OK voor mij. Vandaag zijn we 3 mei. Op beide adressen heb ik 1 hekwerkbanner ontvangen. 2x dezelfde, terwijl ik 2 verschillende besteld heb. Waarom zitten beiden niet gewoon in 1 doos? Bijna een maand na bestelling beschik ik nog steeds niet over mijn bestelde producten. Ik heb ook het gevoel dat dit gewoon nooit meer goed komt. De klantendienst vraagt nu plots het bestand opnieuw aan. Geen idee wat ze hiermee gaan doen. Op de website staat alles wat ik gevraagd heb. De afbeelding is volledig correct. Ik kan zelfs gewoon zelf kiezen om dit opnieuw te bestellen. De klantendienst biedt totaal geen hulp. Ze sturen tal van mails en facturen voor 0 euro, maar lossen niks op. Ik wil gewoon mijn bestelde producten. Niks meer, niks minder. Geen idee wat er gebeurd is met dit bedrijf, maar dit is niet meer de betrouwbare leverancier van vroeger.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Jan Bedankt voor de feedback. Het transport is inderdaad vaak onze zwakste schakel. Nogmaals excuses daarvoor. Het is dan ook jammer om te zien dat de gratis herdruk die we hebben ingezet ook niet direct correct is geleverd door de transportfirma. Een 3-tal jaar geleden hebben we beslist om PostNL in te schakelen voor onze kleinere pakketten maar ook daar krijgen we een even groot percentage klachten van binnen. Er bestaat helaas geen transportfirma die met 100% garantie alle pakketten correct kan leveren, maar nemen deze andere klachten wel mee in onze beslissing om op termijn indien nodig van transportpartner te veranderen. Ik hoop samen met je mee dat het vanaf de volgende bestelling terug vlot loopt. Ook wij verliezen geld door herdrukken in te zetten hiervoor (en mogelijks verliezen we ook klanten hierdoor), dus je mag er vanop aan dat we elke vertraging en probleem ook aankaarten bij de partners.

Betrouwbaar en snel

Bijna al ons drukwerk bestellen we bij Printdeal omwille van de enorme keuze en mogelijkheden, en de beste prijs/kwaliteit.

Altijd in orde

Uitstekende snelle service aan professionele kwaliteit

Snel geleverd Scherpe beelden Mooie kleuren Sterk kader

Prima kwaliteit

Omdat ik nog maar net ben gestart met prints te maken was het met een bang hartje afwachten hoe de kwaliteit zou zijn. Omdat de software aangaf dat er onvoldoende resolutie was, was het toch even spannend. Eens thuis aangekomen was al die stress nergens voor nodig, de print was haarscherp en de kleuren waren prachtig. Weer een tevreden klant bij.

Mooie betaalbare kwaliteit !

Visitekaartjes laten maken met eigen ontwerp en het resultaat is uitstekend. Bedankt !

altijd goed

stipte levering en prima product

Goed, maar prijzen drastisch verhoogd (x4)

Reeds meer dan een jaar klant. Altijd het gewenst resultaat gehad. Ik zou ze 5 sterren gegeven hebben indien het volgende niet zou zijn gebeurd: Ik bestelde vaak een enkel stuk (tshirt of sweater met digitale druk), maar heb onlangs opgemerkt dat de prijzen voor de enkele bestellingen tot wel 4x duurder zijn geworden. De goedkoopste zijn ze dus zeker niet meer, zeker niet als je ziet dat de concurrentie op dit moment dus 4x goedkoper is dan hen. Ik dacht eerst dat ik iets fout deed, maar ik kreeg bevestiging van de klantendienst dat de prijzen wel degelijk klopte. Ik vind dit erg spijtig, want ben zeer tevreden over de kwaliteit en de service, maar 41 euro voor een enkele tshirt tov 12 bij de concurrentie (hetzelfde enkele shirt bedrukt en verzonden) kan ik niet verantwoorden. Hopelijk komen ze terug op deze beslissing.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, Bedankt voor je feedback en het compliment over onze kwaliteit en service. Ik vind het natuurlijk wel jammer om te lezen dat de prijzen niet meer zijn wat je ervan verwacht. Om onze kwaliteit te blijven behouden doen we regelmatig een onderzoek en bekijken we onze eigen prijzen met eventuele aanpassingen als gevolg. Ik geef dit sowieso door aan ons marketingteam zodat zij een gepast marktonderzoek kunnen doen naar deze producten. Fijn weekend! Mvg, Printdeal.be team

Dankbaar

Snel en efficiënt

Het was goedkoop en een heel goede kwaliteit

Een goed koopje

correcte en stipte levering

mooi product

super goed en snel

super bedankt voor de bestelling. Kwam snel toe en is volledig zoals verwacht.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Luc, Bedankt voor de mooie feedback. Fijn om te horen dat het alle verwachtingen heeft ingelost! Vriendelijke groeten, Team Printdeal.

Makkelijk zelf te maken, goede afwerking en snelle levering

xxxx

Dag Christophe, Bedankt voor deze mooie punten! Team Printdeal

Tip top Firma

Alles tip top in orde en zeer vlugge levering . Top firma !

Bedankt voor deze topscore, Ingrid! Team Printdeal

Juiste prijs-kwaliteitsverhouding

Praktisch bij het bestellen van het courant drukwerk, via een overzichtelijke website. Snelle levering. Communicatie gebeurt met 'echte mensen', geen chatbots.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor deze score Serge! Het zijn inderdaad echte mensen die je verder helpen op het scherm, we zijn blij dat je dit waardeert :) Met vriendelijke groeten, Cédric

vertraging van levering en slecht drukresultaat

Door de trage opvolging is mijn bestelling pas na bijna 2 weken geleverd geweest. Er kan altijd iets mislopen maar dat ik dan opmerk dat mijn produkt afwijkt van de afmetingen waardoor een stuk tekening er niet op staat valt toch hier wat tegen. In November had ik hetzelfde drukwerk geleverd die wel perfect gedrukt werd. Deze druk werd na het aanleveren van de file zelf toegepast. Als u mij kunt laten weten waar het fout liep. Mvg Marc

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Marc, Onze oprechte excuses voor de problemen met je bestelling. Zoals aangegeven in ons mailverkeer, bleek er bij het uploaden van het bestand een verkeerde omzetting te gebeuren. Hierdoor werd een bestand met 10mm snijmarge in druk geplaatst, in plaats van de vereisde 3mm. We hebben dit laten aanpassen door Prepress, onze bestandscontrole, en een gratis herdruk voor je ingezet, welke geleverd is op 2 april. Ik hoop dat deze herdruk naar wens was, en we je in de toekomst nog terug mogen zien. Fijne dag nog, Cédric

Perfecte service

Makkelijk bestellen - erg verzorgd werk - steeds stipte levering op het adres van mijn keuze !!!

Bedankt voor deze mooie score! Team Printdeal

snel en praktisch

duidelijke info hoe je je ontwerp optimaal maakt, duidelijke prijsstelling

Goeie kwaliteit, betrouwbaar en klantvriendelijk

Quasi altijd sneller dan beloofd, en als het al een keer tegenvalt (door transportfirma uitzonderlijk verlaat) werd de express kost netjes terugbetaald op eenvoudig verzoek

Bedankt voor deze waardering Hugo! Met vriendelijke groeten, Team Printdeal

Prima drukwerk, snelle levering

- handige uploadtool - snelle levering - prima communicatie - kwalitatief drukwerk

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je waardering Benjamin! Met vriendelijke groeten, Cédric namens Team Printdeal

Alles verliep correct.

Ik kreeg een vergoeding en snel ook omdat de bestelling een dag vertraging had. In deze tijden heb ik daar alle begrip voor.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Peter, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling en je begripvolle reactie voor een vertraging. Leuk om te horen dat je tevreden bent! Billie

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement