super communicatie perfecte druk

bestelling gedaan pdf geüpload , perfect gekaderd op de site en perfecte gedrukt op tijd geleverd en super kwaliteit druk afwerking echt super raad ik zeker aan iedereen aan

Prijs/Kwaliteit

Altijd netjes afgeleverd en goede kwaliteit. Alleen spijtig dat men de leverdatum niet hebben gerespecteerd.

Goedkoop

Hele snelle levering, goedkope prijs maar helaas fout bij afsneden van mijn visitekaartjes

Snelle levering aan een scherpe prijs

Onze folders zien er prima uit en werden zoals beloofd snel geleverd.

Very cheap

First of all, Printdeal is a very cheap place to have your personalized T-shirt made. They have a simple concept where you upload your image that shall be on the shirt, and from there, everything goes automatic. The quality however is also quite cheap. The T-shirt itself is okay but not wow, and the print that I had was also a bit blurry - but that could be because of the resolution of my image. They also have a very nice and helpful customer service. I can recommend Printdeal if you can compromise a little with the quality. I doesn't cost much to try it out.

Alles perfect gedrukt, en zeer goede prijs en kwaliteit!! Minpunt --> sturen op via 'PostNL' en deze leveren steeds te laat of zeggen dat ze al geleverd hebben en komen pas 2 dagen later aan met het pakketje. Wat heel frustrerend is omdat je soms meer betaald voor 'levering volgende dag' maar deze komt dan uiteindelijk niet de volgende dag (terwijl Printdeal wel op tijd verstuurd).

• Zou u ons aanbevelen? Yes

duidelijke website - goede communicatie

De website is zeer duidelijk en gebruiksvriendelijk. Zo bestelde ik een banner en heeft de interface de nodige opmerkingen gemaakt en vragen gesteld. Het resultaat wordt vooraf getoond en was uiteindelijk na levering zoals verwacht. Kwaliteit en levertermijn zeer goed. Ik zla nog bestellen via deze website.

Extrêmement déçue par la lenteur de la livraison et la qualité du produit reçu!

46! 46€ pour un sweat-shirt extrêmement fin, qui va très certainement se détendre après le premier lavage. Je me demande encore et toujours si je n'ai pas reçu du noir, plutôt que du bleu marine tellement c'est foncé. L'impression est médiocre alors que j'ai pris la meilleure qualité. Il y a de toutes petites bulles sur tout le logo et sur le blanc, c'est comme s'il y avait des tout petits trous fort peu esthétique. Je n'ose imaginer la qualité de la version low quality! La livraison a pris 10 jours ouvrables, soit le double de ce qu'ils promettent! Quand on informe le service clientèle que la livraison est urgente car il s'agit de sweat-shirts pour un évènement professionnel, on me répond qu'on est désolé mais qu'on peut nous offrir une réduction de 15%. Sérieux les gars??? quel professionalisme. Vraiment je ne recommande absolument et je proscris d'ore et déjà ce site de mes contacts!

• Nous recommanderiez-vous? Non

bestelling is goed verlopen, levering een soep.

bestelling is goed verlopen, levering een soep.

prima service en top resultaat

gemakkelijke tool om drukwerk te ontwerpen, snelle service, prijs-kwaliteit prima in orde, snelle en correcte levering, geen opmerkingen.

altijd top

goed zoals altijd

Precies hoe ik het verwacht heb

Ziet er prima uit, op tijd geleverd, niets veels toetevoegen.

Zeer vriendelijke hulp

Het drukwerk was prima. De laatste levering had nogal wat voeten in de aarde

Correct!

Bestellingen worden altijd op de beloofde dag geleverd. Suggestie: een bonussysteem dat trouwe klanten beloont!

Verdeeld

Eerste keer dat er een probleem was met het geleverde product. Wel correct afgehandeld, maar de fout was bitter.

Ruim voldoende

Vlotte service op de website, maar geen goede opvolging van verzending. Niet toegekomen op ons leveradres; en geen melding gehad van levering bij het postpunt (dagbladhandel om de hoek); waardoor we bijna onze bestelling gingen gemist hebben wegens terugzending indien ik de track & trace link niet gecheckt had.

Produkt was goed, maar de next-day delivery kwam pas na 2 dagen.

Wanneer je een rollup-banner bestelt voor een evenement en men belooft dat die de volgende dag geleverd wordt, dan is het wel zeer vervelend wanneer die er pas is na 2 dagen, terwijl het evenement al begonnen is en dit evenement 150km van de leverlocatie is. De geleverde oplossing is dan maar wat mager: de next-day-kosten terugbetalen. Het gaat hem niet om de kosten, maar over het feit dat de banner er niet op tijd was. Daar kan dan niks aan gedaan worden ...

Toezegging niet nagekomen

Mijn bestelling: 11590620, vier platen. Op voorhand gebeld met U. Bij de vier platen zouden 4 sets afhouders geleverd worden. Normaal zou u zeggen. Ook de telefoniste, die even navraag had gedaan bevestigde dat. Dus wat geleverd 1 set afhouders. De platen waren goed dus toch een aanbeveling.

snelle professionele service

Zeer goede ervaring met de website en bestelling daarna zeer accuraat uitgevoerd door Printdeal.be

Zending niet ontvangen

Ik heb volgende email gestuurd naar info@printdeal.be maar geen antwoord gekregen: Beste Printdeal team, Met de zending van onze bestelling 11536521 is alles fout gelopen: PostNL beweert geprobeerd te hebben, gisteren om 14:39 het pakje in onze office af te geven, maar dat is een LEUGEN! Ik was zelf op kantoor gisteren en de receptie was de hele tijd bezet! Ik ben dan maar deze morgen naar de Hoogstraat in Gent gereden (zogezegd PostNL outlet) – dat heeft mij 2 uren gekost daar dat midden in het centrum van Gent is – maar dat was een klein brolwinkeltje, en het was gesloten vandaag om 11:20 !!! Openingsuren volgens screenshot onderaan: 10:30 – 20:00 Ik kan daar nu echt niet nog eens omgaan, dus stel ik voor om het op 9 mei te laten terugkeren. Kunnen jullie het dan aub asap naar ons sturen? Ik hoop dat het dan ook wekelijk op kantoor afgegeven wordt! Onze kantoor uren zijn Ma. – vr. van 9:00 – 18:00

Altijd snel en tiptop in orde!

idem

nog steeds niet ontvangen

Track and trace zegt dat adres onbereikbaar is ?!?!? Helemaal normaal bereikbaar, maar pakket nog steeds niet ontvangen

Uitstekend!!

Snelle service en mooie print!! Een aanrader

Heel fijne ervaring

Zeer makkelijke website, lage prijs en goede kwaliteit. Het enige wat af en toe mis liep was als ik het business kaartje wou aanpassen dat de website soms vast liep (na een 5de aanpassing of zo) en ik opnieuw moest beginnen. Maar t gaat zo snel dat dat ook geen ramp is. De bestelling werd ook snel aan huis geleverd.

À propos de Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement