Correcte levering !

Correcte levering en super dienst na verkoop.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Els, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om dat te horen. Fijne dag nog verder! Billie

Heldere website, snelle levering, perfect product

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Annick, Bedankt voor je mooie review! Super fijn dat te horen :-) Graag tot een volgende keer! Billie

Uiterst gebruiksvriendelijke ontwerptool.

Identiek mooi gedrukt zoals weergegeven in de handige ontwerptool. De stevige grote dibond plaat is gaaf afgesneden op de gevraagde afmetingen. Geleverd op de vooropgestelde dag in een stevige doordachte verpakking.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Christian, Bedankt voor fantastische review! Erg fijn om dat te horen. Wij wensen je veel plezier met je drukwerk. Fijne dag nog verder. Billie

vlotte sevice

website en instructies duidelijk

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Daniel, Bedankt voor je review! Duidelijk en vlot, daar gaan we voor :-) Graag tot een volgende keer. Billie

Top Service

De banners waren super mooi afgedrukt, top service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Ruby, Wauw, bedankt voor deze mooie review. Daar doen we het voor :-) Fijne dag nog! Billie

Afhankelijk van welk product

We hadden een sticker besteld en spandoek voor de zaak.De spandoek was echt tof en van goeie kwaliteit de sticker daarintegen voor op de wagen absoluut niet was heel vaag te zien op de auto en de kleuren waren ook niet goed ondanks ons logo door professioneel bedrijf is gemaakt. En eenmaal op de auto zag je daardoor amper wat er opstond dus daarvoor zou zeker niet aanraden

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Kevin, Bedankt voor je review! Wat jammer om dat te horen. Ik heb je een mailtje gestuurd zodat we hier samen een oplossing voor kunnen vinden. Graag tot snel, Billie

Kwaliteit tegen redelijke prijs.

Gemakkelijk besteld en kwaliteit geleverd.

Dag Ton, Bedankt voor je mooie review! Fijne dag nog verder, Billie

Mooie geprinte cd!

Thx voor perfecte service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Marc, Dat klinkt ons als muziek in de oren :-) Graag tot een volgende keer! Billie

Goede service en vriendelijke medewerkers

Ik had wel wat moeite om bestanden aan te leveren, maar kreeg wel telefonische hulp. De levering was sneller dan voorzien. Ik ben dus wel tevreden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Geert, Bedankt voor je fijne review! Wat leuk dat te horen :-) Ik wens je nog een prettige dag verder. Graag tot een volgende keer! Billie

Voor de zoveelste keer een foute levering

We bestellen al 6 jaar klantenkaarten met barcode bij jullie. Sinds enkele jaren kan dit niet meer online gekozen worden. Dus moeten we telkens een offerte vragen om zo een bestelling te kunnen plaatsen en dan de barcode nummers in een bijlage te zetten. Al verschillende keren kregen we kaarten zonder barcodes of met de foute barcodes. Dat is nu ook weer het geval. Ik heb hier gisterenmorgen voor gemaild en nog geen reactie gekregen. We weten niet hoe we ervoor kunnen zorgen dat dit niet meer gebeurt want we verliezen elke keer veel tijd zo.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Saskia, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat dit iets is wat vaker misloopt. Excuses daarvoor. Ik zie dat je reeds in contact bent met mijn collega Vincent hierover en dat we een herdruk op onze kosten voorzien hebben. We nemen je feedback zeker mee voor in de toekomst! Fijne dag nog verder, Billie

Afwerking niet naar wens

Bij ontvangen van visitekaartjes zijn er op elk kaartje (voor en- of achterzijde) een of meerdere witte lijnen aan de rand aanwezig. Variabel per kaartje Bij het voorbeeld op de site (net voordat je bestelt) waren deze niet aanwezig. Ik vind het jammer, want ik heb me toch een goeie 20 minuten beziggehouden met aanpassen op de site net om dit te voorkomen. Ofwel doe ik iets mis, maar als het op het voorbeeld goed is, denk ik dat dit is hoe je de kaartjes ontvangt, niet? De printkwaliteit en de levering zijn wel allemaal in orde, proces ging vlot.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Pieter, Bedankt voor je bericht! Wat jammer om dat te horen. Ik heb je zonet een mailtje gestuurd om samen een oplossing te zoeken voor het probleem en te kunnen kijken waar het misliep. Graag tot snel. Billie

artikelen niet gekregen

Betaald voor next day. Bestelling hellemaal niet gekregen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Geert, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je bestelling een vertraging heeft opgelopen. Excuses daarvoor. Ik zie dat mijn collega voor bestelling 11936160 een creditnota heeft ingezet voor deze spoedkost. Hopelijk is zo alles inorde met je drukwerk. Mocht dat niet zo zijn horen we dat natuurlijk graag! Fijne dag verder, Billie

correct

eerste x besteld en alles goed en kwaliteitvol op tijd geleverd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Louis, Super fijn! Eerste keer goede keer :-) Hartelijk bedankt voor je positieve review. Graag tot een volgende keer! Billie

Alle bestellingen tot nu toe waren TOP

Bestellingen kan je probleemloos ingeven. Ontwerpen gaat gelijk een fluitje van een cent. De leveringen zijn steeds goed op tijd. Meer moet dat niet zijn.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Jozef, Bedankt voor je mooie review. Super fijn dat te horen! Graag tot snel, Billie

Aanrader!

Heel goede ervaring gehad met Printdeal.be!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Monica, Bedankt voor je mooie review! Wat leuk dat te horen. Prettige dag nog verder! Billie

Van a tot z top!

Snelle levering voor op maat iets te hebben. Goeie communicatie. Goeie kwaliteit.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Delphine, Wauw! Een 10/10 :) Daar doen we het voor. Bedankt! Fijne dag nog, Billie

Meestal goed gedrukt & tijdig geleverd

Ik werk bijna altijd met printdeal. Niet altijd de goedkoopste maar dat hoeft niet als de service goed is en dat is t, ook als er iets fout loopt. Wees daar eerlijk in. Niet alle producten zijn beschikbaar dus soms moet ik wel ergens anders drukken.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Annick, Bedankt voor je review! Wat leuk dat we je een goede service hebben kunnen aanbieden als er iets misliep. Graag tot snel! Billie

De slogans aan de praktijk getoetst en ... ze kloppen!

Ik ben al jaren klant en bestel regelmatig. Er werd voor mij al gedrukt op papier, autostickers, vinyl en dit van klein tot groot formaat. De kwaliteit was telkens subliem, geleverd binnen de afgesproken termijnen en tegen een meer dan aanvaardbare prijs. Ik ben best wel kritisch. Ik werk uren om een mooi ontwerp te tekenen en zou dus niet graag hebben dat dit uiteindelijk slordig werd gedrukt. Bij "Printdeal" zetten ze mijn ideeën om in een mooi resultaat, telkens weer.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Marc, Wauw! Wat een super review! De volle 10 sterren :-) Super leuk dat te horen. We zien je graag terug voor toekomstige projecten! Fijne dag verder, Billie

lying society

we ordered a product in express (next day), PRINTDEAL will deliver 4 days late and does not want to find any solution. when it's paid it's too late! This is theft.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hello, Thank you for your review. Sorry to hear that your order was delayed. I looked this up for you, but can't find an account on your email address. Hopefully we have already provided compensation for this in the meantime. Should that not be the case, please feel free to contact us with the order number on info@printdeal.be. Then we will be happy to look for a solution together. Have a nice day! Billie

Vlot, makkelijk, vriendelijk

Al meerdere keren besteld en tot nu toe nog geen enkel issue gehad. Het enige verbeterpuntje dat ik zou kunnen bedenken is dat het makkelijk zou zijn als je bij een herbestelling in de interface gemakkelijk het aantal zou kunnen aanpassen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Tine, Bedankt voor je mooie review en je feedback! Je kan nu het aantal ook aanpassen als je een herbestelling plaatst zonder deze te betalen. Dan kan je nadien het artikel wijzigen naar een ander aantal en daarna betalen. Maar we nemen je feedback zeker mee om dit te vergemakkelijken in de toekomst. Fijne dag! Billie

Top. Waanzin snel

Erg goed.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Filip, Wauw! Wat een mooie review :-) Met het beantwoorden van reviews zijn we helaas wat minder snel ;) Bedankt voor je review. Tot snel! Billie

Goed enkel account aanmaken moeilijker

Account aanmaken ging moeizaam gebeld naar klantendienst

snelle service - goed product

snelle service - goed product

Aangename ervaring, levering iets later dan verwacht maar duidelijke communicatie daarover.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Karlien, Bedankt voor je positieve review! Jammer dat je bestelling een vertraging heeft opgelopen, maar fijn om te horen dat we je correct hebben kunnen informeren daarover. Fijne dag nog verder, Billie

Goede en snelle service tegen lage prijs

Zeer tevreden met de print van de foto 120x60cm

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ronald, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat te horen. Veel plezier met je drukwerk gewenst! Prettige dag, Billie

À propos de Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.