Levering niet op tijd, maar wel goede opvolging van medewerkers

Ik had 2 bestellingen geplaatst. Eén bestelling liep zeer vlot. De tweede werd niet geleverd. Op de track en trace werd ook niets gemeld waar het pakket zat. Ik had een expres levering gevraagd. Na een telefoontje met één van de medewerkers van printdeal.be werd me al een reductie gegeven en werd een nieuw pakket opgestuurd. Maar ook hier was er een probleem met levering. Nu moet u weten dat er in de periode van de bestelling heel wat feestdagen vielen, zowel in België als in Nederland. De dag na de feestdagen, kwamen er 2 pakketjes toe. Ik kreeg dus een spandoek gratis voor de geleden schade. De medewerkers waren zeer professioneel en konden vlot mijn bestelling opvolgen. Ik ben tevreden, niettemin de levering vertraging had.

Top service en kwaliteit

goede prijs/kwaliteit verhouding

altijd correkte levering

Delai pas respecté

Livraison sans arrêt retardée

Bezorging is ondermaats

Het product is helemaal okee, maar de bezorging is ondermaats. Ik bestel 4 Tshirts. Die worden vervolgens in 2 delen geleverd. PostNL stelt steeds de leverdatum uit. Dan ontvangen wij een pakje met 1 Tshirt. De andere 3 zijn dan ergens onderweg. Die hadden samen verpakt en verstuurd moeten worden. Dat is ecologisch en financieel niet verantwoord. En PostNL levert nooit op tijd.

Snel, maar erg slechte snijservice en customer service

We hebben tot twee maal toe kaartjes laten drukken en in beide gevallen waren er problemen met de snijlijnen waarbij we met een verschuiving zaten van enkele milimeters waardoor een deel van de inhoud niet zichtbaar was langs één van de zijdes. Telkens gebruikten we de online tool en telkens was de kadrering in orde. We hebben een mail gezonden met de vraag om het probleem op te lossen, maar na een kleine week nog steeds geen antwoord. Drukwerkdeal en printdeal hebben aantrekkelijke prijzen en werken heel snel, spijtig dat ze geen betrouwbare kwaliteit leveren.

Goede kwaliteit en goede service

Printdeal levert goede kwaliteit drukwerk, en levert een goede service op gebied van document controle. Ze geven ons goed advies en zijn heel, terecht, streng over de drukkwaliteit. Het leverde een top resultaat. Echt een aanrader!

ontevreden

500 visitekaartjes gekregen met een witte rand onderaan. Dit hadden jujllie moeten zien, én jullie hadden er op moeten handelen.

Goede service goede kwaliteit

Buiten soms te laat leveren is alles prima

Mooie banner

Mooie banner ontvangen, vlotte communicatie en hulp bij moeilijkheden voor het doorsturen!

altijd correct

zeer tevreden van het bedrijf

Vlot en correct!

Zeker een aanrader, een pak goedkoper dan op andere plaatsen maar zonder aan kwaliteit in te boeten. En bovenal: super snelle levering. Perfect!

Bedrukking T-shirts, snel geleverd goede kwaliteit

De bestelling werd heel snel behandeld en kwam aan na 2 dagen! Opgelet met de maten van de T-shirts, die vallen vrij klein uit. Top bedrijf!

goede klantendienst

bij een probleempje bij de bestelling, zeer snel en correct geholpen. Mooie stickers

Mooi en snel

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Karla, Kort en bondig! Zo lezen wij het graag. Fijn dat alles naar wens is en ook snel. Ik wens je alvast een goed begin van de week. Vriendelijke groeten, Pieter-Jan

Bij de eerste rit vloog de magneetsticker er al af.

Ik heb er zeer goed op gelet dat de magneetsticker goed bevestigd was en dat er nergens lucht tussen kon. Aan een snelheid van nog geen 90 km/u ging de sticker al vliegen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jo, Bedankt voor je review en spijtig om te vernemen dat dit je is overkomen. Ik stel je voor om even contact op te nemen met onze klantendienst opdat zij dit samen met je verder kunnen bekijken. Vriendelijke groeten, Pieter-Jan

Snel, correct en mooi drukwerk!

Gebruiksvriendelijk keuze menu om drukwerk te selecteren. Drukwerk wordt sneller geleverd dan op website staat, vb drukwerk besteld op donderdag, zou op dinsdag geleverd worden, heb het 2 dagen later op zaterdag al thuis ontvangen. Mooie kleuren en duidelijke letters. Scherpe prijszetting.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Marina, Leuk om te lezen dat je zeer tevreden bent over het drukwerk, werking van onze website en ook de snelle levering! Dat doet ons veel plezier. Graag wens ik je nog een fijne dag! Pieter-Jan

Uitstekende kwaliteit, klantvriendelijk en eerlijke service!

Ik had extra betaald voor een snelle levering. Omdat aan die snelle levering niet kon voldaan worden, heb ik de extra som zonder dralen terugbetaald gekregen. En de kwaliteit van de affiche is top!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, Helaas kan een postdienst soms een vertraging ervaren. In dat geval begrijpen wij dat betalen voor een dienstverlening die je niet hebt verkregen niet leuk is en betalen wij deze graag terug! Wij zijn alvast blij dat de affiches zelf wel geheel naar wens zijn. Graag wens ik je nog een fijne dag en hopelijk tot een volgende keer. Pieter-Jan

Het uploaden van het ontwerp ging zeer eenvoudig en gemakkelijk. De kwaliteit van het drukwerk was zoals beloofd en de levering zelf was verbazingwekkend snel.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Koenraad, Fijn om te vernemen dat het uploaden van het ontwerp vlot verliep en ook de kwaliteit van de druk naar wens is. Een snelle levering is natuurlijk ook steeds leuk! Ik ben blij dat we aan je wensen hebben kunnen voldoen. Vriendelijke groeten, Pieter-Jan

Kwaliteit, snel en correct.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Leuk dat je tevreden bent over ons drukwerk, snelheid en correctheid, Femke! Wij hopen je ook in de toekomst te kunnen helpen bij volgende bestellingen. Ik wens je nog een fijne dag! Pieter-Jan

Hoge kwaliteit, snel en mooie prijs

Helemaal tevreden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Daniël, Bedankt voor je review! Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de druk, levering en ook prijzen. Ik wens je graag nog een fijne dag! Pieter-Jan

snelle serviceen goede uitvoering

Nadien besef ik dat ik een andere uitvoering (blauwe achtergrond) had moeten vragen gezie affiches gelijmd moeten worden op buitenborden. Maar dat zal wel aan mij hebben gelegen dat ik niet verder in de combibox heb gekeken. anders perfecte uitvoering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Greet, Leuk dat de druk naar wens is. Wij bieden inderdaad diverse materialen aan op de productpagina's. Hier dien je inderdaad het gewenste materiaal te kiezen. Mocht je hier vragen over hebben, stel ik je voor om onze klantendienst even te contacteren opdat zij dit verder met je kunnen bekijken. Met vriendelijke groeten, Pieter-Jan

Al heel veel besteld en alles is altijd tip top in orde !

Alles is altijd in orde, zowel drukwerk als service. Altijd vriendelijk en beleefd .

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Julie, Super leuk om je review te lezen! Fijn om te vernemen dat alles zoals steeds in orde is. Ik wens je graag een goed begin van de week! Pieter-Jan

Goedkoop en snelle levering

Mijn ervaring is met printdeal goed. De prijzen zijn met de concurrentie goedkoper. Maar alleen spijtig dat je geen ontwerp zelf kunt maken zoals bij Vistaprint.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Nancy, Bedankt voor je review! Leuk dat je een goede ervaring hebt met Printdeal. Ik begrijp je opmerking over het ontwerpen. Bij veel producten bieden wij een online ontwerptool aan, maar helaas is dat niet bij alle producten mogelijk. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan kan je steeds onze klantendienst contacteren. Ik wens je nog een fijne dag! Pieter-Jan

11 Ankerrui Antwerpen 2000

+32(0) 70 27 50 28

À propos de Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas

Avis sur Kiyoh