Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, wordt netjes nagekeken en eventueel aangepast. Duidelijke webshop. Enkel het versturen vond ik wat ingewikkeld. Elk product apart versturen vind ik wat verspilling en niet ecologisch, maar begrijp wel de waarom.

Top en verwachtingen overtroffen

Ik had jullie gecontacteerd omdat mijn andere kaartjes achterbleven en begon stilletjes aan in paniek te geraken! Maar bij jullie was alles op 1 2 3 geregeld en de bierviltjes zijn super!

perfect

perfecte service, goeie kwaliteit, aannemelijke prijs

snelle en goede service

Prijs/kwaliteit goede verhouding, snelle levering en na service indien nodig

bijna alles wat ik zoek op één plek

enorm veel mogelijkheden en correcte service, een aanrader

Vlotte bestelling en snelle levering

Makkelijk te gebruiken interface met goede instructies voor de opmaak van onze beachflag

...................

Vlug en goede kwaliteit

Goed overzicht op de site, Makkelijk uitgelegd, prachtige kwaliteit.

Top service, supersnelle levering!

Heel tevreden van de kwaliteit van ons drukwerk (500 flyers - offset). Snelle levering gekozen, dag na bestelling, en was ook op tijd. Top!

Kwalitatief en mooi afgewerkt

Het spandoek is van kwalitatief materiaal gemaakt en oogt zeer mooi en afgewerkt. Enkel de levering met postnl zorgde voor wat problemen maar dat zegt meer over de koeriersdienst.

Slechte ervaring

Niet goed.

afdruk vertoont foute sporen

afdruk vertoont foute sporen

snelle levering, topkwaliteit

Zeer mooie kwaliteit, scherpe foto mogelijkheid om de foto zelf te verschuiven tijdens het opmaken. geen enkele opmerking

Dag Deborah, Wauw, een 10/10! Daar doen we het voor! Bedankt daarvoor. Graag tot een volgende keer, Billie

Tevreden over de kwaliteit en op tijd geleverd!

zeer tevreden

Makkelijk bestelproces, correcte afhandeling Hoge kwaliteit!

Hallo, Wauw, wat een fijne review! Bedankt daarvoor! Graag tot snel! Billie

Het is het waard!

Ik ben super tevreden!! Jammer dat ik deze website niet eerder heb kunnen vinden. Ik heb op 2andere websites mijn bord laten ontwerpen voor boven de 100 euro’s.. en mislukt ook nog.. het is zeker het geld waard! Zeker een aanrader!!

Hallo, Bedankt voor je fijne bericht en fantastische score! Wat leuk om dat te lezen. Graag tot een volgende keer! Billie

Perfect professioneel

Perfect professioneel

Dag Daniel, Bedankt voor je positieve review, wat fijn om dat te horen! Groetjes, Billie

picobello

picobello

Dag Eric, Bedankt voor je positieve review, wat fijn te horen dat alles Picobello was! Groetjes, Billie

Alweer vlotte levering

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, ben tevreden

Hoi Hugo Bedankt voor je review. Wat fijn te lezen dat er alweer een vlotte levering heeft plaatsgevonden én je ook tevreden bent over de prijs-kwaliteit! Nog een hele fijne dag Shauni

De geleverde stickers zijn van zeer slechts kwaliteit

Ik had 500 ronde stickers besteld in 'beste kwaliteit'. Bij levering bleek dat deze stickers van papier waren, niet UV resistent, niet resistent tegen water, slecht afgesneden met op de meeste stickers nog een scheve witte rand en sommige stickers zijn reeds verkleurd.

Hoi Stef Bedankt voor je review. Wat vervelend te lezen dat je niet tevreden bent over de geleverde stickers. Dat kan uiteraard de bedoeling niet zijn. Stuur ons gerust even een mail op [email protected], dan kijken we graag even mee. Nog een hele fijne dag! Shauni

Correcte service en mooi resultaat

Hoi Marleen Bedankt voor de 10! :-) Blij te lezen dat je tevreden bent. Nog een hele fijne dag! Shauni

Bestellen en klaar!!!!!!

Op het gebied van Printdeal, geen problemen hoor. Wel juist een opmerking: Voor Printdeal vind ik de koerierdienst DHL niet goed. Waarom 1, DHL heeft geen ophaalwinkels in de buurt van Oostende. Dus niet thuis heb je 2 de kans en daarna gaat hij terug naar de depot van DHL. 2. Voor een kleine vlag, waarom in zo een grote doos stoppen, kan evengoed in een envelop en in de brievenbus deponeren. Dan hoef je niet thuis te blijven

Hoi Peter Bedankt voor je review. Ik begrijp je reactie. We blijven uiteraard kijken wat de beste optie is, en dat geldt ook voor de verpakking. Het is altijd het beste om een adres op te geven waar iemand aanwezig is om het pakket in ontvangst te nemen. We zullen je opmerking mee nemen voor de toekomst. Nog een hele fijne dag! Shauni

Prima T-shirts

Over de website De voorgestelde kleur flessengroen op de foto van de T-shirt klopt niet, het staal flessengroen tussen de volledige stalenlijst is meer betrouwbaar. Wat ik ook gehoopt had want, de kleur op de foto is meer kaki en kan je bezwaarlijk flessengroen noemen. Verder alles prima! Tevreden klant:-)

Hoi Sonia Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de kleur niet helemaal overeenkomt met je verwachtingen. Je mag ons steeds een mail sturen op [email protected], dan kijken we graag even met jou mee. Wel fijn te lezen dat je desondanks toch tevreden bent :-) Nog een hele fijne dag verder! Shauni

Top service!

Heel tevreden van de service. Er was een foutje gebeurd met de tool waardoor een png een zwart vlak was in het eindresultaat. Ik heb contact opgenomen met het service team en zij konden mij snel helpen. Zo'n snelle service is heel aangenaam, bedankt daarvoor.

Hoi Karel Bedankt voor de 10! Heel fijn dat het team jou kon helpen, daar zijn we er uiteraard voor. Nog een hele fijne dag! Shauni

Nette afwerking en correcte levering. Ik zou jullie zeker aanbevelen

Hoi Marina Bedankt voor deze mooie review! :-) Hopelijk tot snel! Nog een fijne dag Shauni

Bedrijfsgegevens

Ankerrui 11

2000 Antwerpen

+32(0) 70 27 50 28

[email protected]

Over Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.