Eenvoudig te plaatsen bestellingen en gemakkelijk te betalen

Snel, efficiënt, eerlijke prijs

Altijd goeie prijs en snelle levering.

makkelijk te bestellen en snelle levering

Wij bestelden een fotoprint op canvas. De instructies voor het aanmaken zijn duidelijk en je krijgt (digitaal) het resultaat te zien voor je de opdracht doorstuurt. Wij ontvingen onze bestelling 2d later.

Eerlijke prijs kwaliteit

Eerlijke prijs kwaliteit en snelle levering

Snelle service en correcte kleur

Vroeger diende

men de verzendingskost te betalen per bestelling, dat is al enige tijd niet meer het geval wat uiteraard super is. Goed verpakt. Heel grote kanaalplaten zou ik wel iets verstevigen zodat ze tijdens de verzending niet kunnen plooien.

Snelle lotte levering

Zeer tevreden .

Goede dienstverlening

bestelling is snel, en volldeig naar wens

" al jaren bestel ik bij printdeal, en ik ben steeds tevreden over de prijs-kwaliteit, en de levering

Goeie communcatie

Toen we de bestelde affiches ontvingen waren we teleurgesteld over de kwaliteit en hebben dit onmiddellijk via mail bekend gemaakt. Enkele uren jaren ontvingen we antwoord dat "printdeal" dit voor ons wenste recht te zetten. Via mail zijn we erin geslaagd om met elkaar te communiceren wat resulteerde in zeer goede en kwalitatieve in orde gedrukte affiches. De affiches werden ons reeds de dag erna in een perfecte staat bezorgd.

Mooier in echt dan tijdens het online ontwerp, top!

De kaartjes zijn in het echt mooier dan wanneer je ze aan het ontwerpen bent, de service achteraf is uitstekend, top service!

Prima prijs/kwaliteit, snel.

Handig online eigen ontwerpen aanmaken en producten bestellen. Goede kwaliteit en snelle levering.

prima ervaring!

Visitekaartjes besteld. Ze zijn de goedkoopste, en ook nog snel geleverd! Een echte aanrader!

TOP

Al hetgeen ze beloven wordt uitgevoerd

Mooi eindresultaat!

Omdat ik steeds de melding kreeg dat de resolutie van m’n foto te laag was heeft het mij wat meer tijd gekost om tot een goede resultaat te komen. Op de site staat er mooi uitgelegd waar je moet op letten, welke formaten te hanteren, niettemin blijft het eventjes goed opletten. De service is goed, de snelheid van levering ook, het resultaat was zelfs beter dan verwacht. Kortom een aanrader.

Alles was goed, maar boven en onder van mijn gedrukte beeld meer gesnijd. Boven beetje text en onder klein beetje logo gekaapt.

snelle levering, perfect uitgevoerd

Een drukwerk laten uitvoeren bij Printdeal kan eigenlijk niet verkeerd lopen. Alle opties qua formaten, papier, bedrukking kunnen op eenvoudige wijze geselecteerd worden. De 3D preview van het drukwerk is een pluspunt.

Uitstekend kwaliteit en service. Topbedrijf!

Eenvoudige manier van bestellen. Overzichtelijke webshop. Heel handig ook is de 3D-weergave van je product. Zo weet je precies hoe de recto op de verso komt en kan je het desnoods nog aanpassen.

goeie support & vlotte afhandeling

goeie support & vlotte afhandeling

Kwaliteit was niet voldoende & sortering was niet correct

In elke stapel was het kaartje langs de buitenkant beschadigd

10 sterren

De service is gewoon top! Blijft een aanrader en zal zeker een vast klant blijven

snelle levering, mooi resultaat

de roll up banner was van mooie kwaliteit. Verbeterpunt: -het rode stickertje stond nu aan de voorzijde wat moeilijk te verwijderen was, beter is om dit aan de achterzijde te bevestigen -draagtas is van mineure kwaliteit (scheurt aan de hoekjes) -gewicht van de banner ook op de website te plaatsen

Heel tevreden!

Heel tevreden! Waarom: ondersteuning per mail en weetjes, tips en vlug respons via mail..vlugge levering en resultaat overtreft mijn verwachtingen!..

Fijne online drukker

Zeer ruime keuze in assortiment en (milieuvriendelijke) opties en snelle levering tegen voordelige prijzen. Kwaliteit eigenlijk altijd goed. Klantenservice ook prima. Nog net geen 5 sterren, omdat bepaalde opties nog missen, terwijl was toegezegd dat ze toegevoegd zouden worden en ondanks de voordelige prijzen, zijn ze niet altijd de voordeligste keuze.

Ankerrui 11

2000 Antwerpen

+32(0) 70 27 50 28

Over Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas