Vorige bestelling enkele jaren geleden was ook goed maar ik zie en merk een betere afwerking en betere service op. Doe zo verder!

Goede en duidelijke service

Bedankt voor de hulp, snelle levering en kwalitatieve producten.

Heel snelle service!

Ruime keuze aan enveloppen, zeer schappelijke prijzen en een heel snelle levering. Wij bestellen zeker opnieuw van deze site.

Vlotte bediening

Content van de vlotte bediening en met het resultaat van de foto’s op forex

Heel tevreden van zeer snelle service

Ik ben zeer tevreden van de kwaliteit en de snelheid waarop mijn bestelling geleverd werd. Ik had namelijk donderdag pas stickers besteld die ik al heel snel nodig zou hebben. Het was dus fantastisch om de volgende dag in mijn brievenbus het doosje terug te vinden. Zo een service kan ik alleen maar aanraden en ook het product is helemaal inorde en zoals ik het wou hebben!!

Vlot en snel

Bestelproces is relatief eenvoudig (als je tenminste weet hoe je correct je bestand moet aanleveren), prijs is naar mijn gevoel zeker OK, en levering was zoals beloofd al na 2 dagne in orde.

perfect

goed gemaakt snelle levering

De beste klantenservice!

Ik bestel al jaren bij Printdeal; zowel zakelijk als privé. De bestelprocedure is eenvoudig, de prijzen zijn scherp en de levertermijnen zijn heerlijk kort. Af en toe sloopt er een foutje in een bestelling, of raakt een zending verloren: zaken die onvermijdelijk zijn en overal voorvallen. Wat helemaal geweldig is, is de snelle en zeer correcte service van Printdeal. Een probleem/verkeerde levering/... het wordt allemaal bijzonder snel rechtgezet. Een dikke merci aan Printdeal en hun klantvriendelijke team!

Hallo Laura, Bedankt voor je jarenlange support bij Printdeal! Super om te horen dat je tevreden bent met onze service, prijzen en snelle levering. Foutjes kunnen gebeuren helaas, maar fijn dat je onze snelle en correcte oplossingen waardeert. We zijn blij dat we je kunnen helpen en waarderen je vertrouwen enorm! Groetjes, De Printdeal.be team

op zich alles oké, maar het was niet op het juiste papier gedrukt

op zich oké prijs-kwaliteit. De leveringsdatum werd niet gehaald. Wat op zicht wel oké is, maar ik merkte dat de 3-luikfolder niet op het juiste papier gedrukt is geweest. De kwaliteit was daardoor minder mooi dan de vorige 3-luikfolder die ik bij jullie liet drukken. Jammer dat daar dan niet open over gecommuniceerd werd. Ik had liever op voorhand geweten dat het papier bijvoorbeeld out of stock was, dan kon ik nog beslissen om op een alternatief papiertje te laten drukken of om nog even te wachten. Mijn -5% korting is ook plots weggevallen.

De levering moet beter

Beste Ik heb vandaag mijn bestelling gevonden ... nadat ik de vraag kreeg om een review te schrijven. De bestelling is 24 u geleden geleverd, gewoon in de brievenbus gedropt. Ik heb een videobel, dus ik weet perfect wanneer er iemand aanbelt ... dat is niet gebeurd. Het heeft de voorbije 24 uur constant geregend ... en terwijl ik aan het wachten was op mijn bestelling, thuis bleef omdat er iets ging komen, kwam er niets ... Deze ochtend vond ik de bestelling. De omslag was nat, de inhoud gelukkig niet. Kijk, met het product is niets mis en jullie kunnen daar eigenlijk niet aan doen ... maar dit wil ik niet meer. Als er een levering komt, dat ze dan aanbellen. Op die manier blijft mijn levering droog en hoef ik niet nodeloos te wachten op iets dat niet gaat komen.

Prima service, zoals aangegeven

Via de website heb ik mijn bestelling geplaatst en deze werd exact geleverd zoals aangegeven!

Zeer goed gedrukt en zeer snelle levering

Onze bestelling werd de dag erna al geleverd. Super tevreden van de bestelde producten.

Volgende dag al geleverd, perfecte prijs kwaliteit garantie

Zeer tevreden!

Zeer goede kwaliteit van het materiaal. Snelle levering.

Volledig volgens afspraak!

Echt een aanrader.

Snel, kwaliteitsvol, betrouwbaar en goedkoop!

Snel, kwaliteitsvol, betrouwbaar en goedkoop!

Vlotte en correcte service

Product zoals besteld, vlotte levering

Altijd tevreden

Printdeal is echt de beste printbedrijf.

Hallo Ruby, Wat een compliment, Hartelijk bedankt hiervoor ! Groetjes, De Printdeal.be team

Zeer correct en mooi product aan scherpe prijs

Ik was op zoek om een hardcover boek in kleur te laten drukken in kleine oplage. Op de printdeal-website vond ik alle info om mijn document digitaal correct aan te leveren. Toen ik alsnog een vraag had, kreeg ik na een telefoontje met printdeal de voor mij ontbrekende info onmiddellijk via e-mail waardoor ik verder kon. Ik maakte mijn keuze van papiersoort en afwerking van de cover en uploadde mijn documenten. Mijn hardcover boek is zeer mooi gedrukt, strak verlijmd en met zorg afgewerkt. De opgegeven prijs en levertijd waren correct. Dit product stemt mij zeer positief waardoor ik mogelijkheden zie om andere van mijn projecten te laten verwezenlijken door printdeal. Heel tevreden!

Hallo Bram, Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je alle nodige informatie vond op onze website en dat we je snel konden helpen toen je nog een vraag had. We kijken er naar uit om in de toekomst mogelijk met een van je projecten te kunnen helpen! Groetjes, De Printdeal.be team

Vlot en gemakkelijk

Dibond bord besteld met grote afmetingen. Snel kunnen bestellen en op 2 weken ontvangen. Proper ingepakt en degelijke kwaliteit. Werktekeningen beschikbaar op de site.

snelle service

is weer in orde , prima

niet zo gemakkelijk qua gebruik van de website maar heel persoonlijke en goede service

het is niet zo evident om zelf te ontwerpen maar dit werd goedgemaakt door een heel persoonlijke begeleiding van Jasper Van Calster

Hallo Carmen, Wat fijn om te horen dat Jasper Van Calster je goed heeft geholpen! We zijn blij dat zijn persoonlijke begeleiding het ontwerpproces voor jou gemakkelijker heeft gemaakt. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Groetjes, De Printdeal.be team

top

gebruiksvriendelijke website, goede kwaliteit drukwerk, levering zoals afgesproken.

Zeer tevreden van het product én van de service door Printdeal.be!

Perfecte service start tot aflevering

Zeer goede service van start to aflevering. kleine aanpassing nodig bij het aanleveren van eigen ontwerpen van roll-up banner. Hier heb ik even moeten zoeken voor ik de juiste procedure had.

Hallo Rudi, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je meer specifieke feedback hebt over onze leveringsprocedure, horen we dat graag via e-mail op [email protected]. We zullen je opmerkingen bekijken en bespreken, en indien mogelijk verbeteringen aanbrengen om het uploadtool nog duidelijker en gebruiksvriendelijker te maken. Groetjes, De Printdeal.be team

Over Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas