Snel en correct

Snel en correct

Dag Christophe, Bedankt voor je review! Met een 10/10 op snelheid en correctheid zijn wij erg blij. Gelukkig nieuwjaar gewenst! Billie

Goede en snelle service.

Het drukwerk op zich is ok. De afwerking kan beter. De kaartjes zijn horizontaal behoorlijk 'uit het center' gesneden.

Dag Rudy, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je kaartjes niet naar verwachting waren. Ik heb je zonet een mail gestuurd, zodat we dit voor je kunnen bekijken en een oplossing zoeken. Ik hoor het graag! Ik wens je alsnog een prettig 2023 toe. Billie

betrouwbare en goede service

Al vaak besteld en zelden iets fout

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Dag Kris, Bedankt voor je mooie review! Daar doen we het voor :-) Gelukkig nieuwjaar gewenst. Billie

Snelle service en perfecte kwaliteit

Snelle service en perfecte afdrukkwaliteit!

Dag Michaël, Wat fijn om te horen! Bedankt daarvoor. Ik wens je een gelukkig nieuwjaar toe. Billie

Vlotte service en punctuele levering.

Dag Ingrid, Bedankt voor je positieve reactie. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en de levering. Ik wens je alvast nog een fijne dag! Pieter-Jan

Correct. Just in time

Mooi, goede afwerking. Snel

Dag Michel, Leuk om te lezen dat je tevreden bent over het drukwerk en de afwerking daarvan. Ik wil je graag nog een fijne dag wensen en een goed begin van het weekend! Pieter-Jan

Na een beschadigde kaarthouder opgestuurd gehad, zonder discussie een nieuwe gekregen

Dag Chris, Spijtig om te vernemen dat je de kaarthouder beschadigd hebt ontvangen. Ik ben blij om te lezen dat mijn collega's reeds een gepaste oplossing hebben geboden en een nieuw exemplaar hebt verkregen. Ik wens je nog een fijne dag! Pieter-Jan

Zéér goed. Galant hulpvaardig en snelle service

Na levering van het drukwerk merkte ik een fout op die geheel aan mij te wijten was. Toch werd mij door Printdeal spontaan een gratis herdruk aangeboden! Fijne ervaring...

Dag Chris, Leuk om te lezen dat je tevreden bent over je ervaring bij ons. Dat is voor ons leuk om te vernemen. Ik wens je een fijne dag! Pieter-Jan

Eenvoudig en snel

Eenvoudig en snel

mooi, correcte prijs, snelle levering

Topkwaliteit en snelheid!

De dag na bestelling, ontving ik deze al thuis. Heel tevreden van.

Ik moest snel een banner hebben en dat heb ik gekregen! Voor een goede prijs en zeer kwalitatief! Met mijn telefoon een foto van een oude foto gemaakt en gewoon een geweldige afdruk op de banner! Ik ben zeer zeker tevreden met mijn bestelling!

Dag Ruud, Leuk om te lezen dat je tevreden bent over het drukwerk en de snelle aanlevering daarvan. Ook voor ons is het altijd een plezier om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling. Ik wens je nog een fijne dag en alvast een goed weekend! Pieter-Jan

Snelle levering en mooi product!

prima!

Amazing team, product and support.

Many thanks to the team that provided support for us and delivered amazing product for our conference.

Te veel reclame

Te veel reclame achteraf en moeilijk om precies te bestellen wat ik wou.

Dag Andre, Spijtig om te vernemen dat je problemen ervaart bij het bestellen van de gewenste producten. Bij vragen kan je steeds contact opnemen met mijn collega's of mijzelf opdat wij het verder met je kunnen bekijken. Ik wens je alvast nog een fijne dag. Pieter-Jan

Prima service, prima kwaliteit en aan een mooie prijs !

Een aanrader om bij printdeal te bestellen !

Dag Kathleen, Leuk om te lezen dat je ons aanbeveelt bij anderen! Ik wil je graag een fijne dag wensen en alvast ook een goed weekend! Pieter-Jan

Snelle levering en verwachte kwaliteit.

Kleine prijs voor 500 visitekaartjes die goed zijn van kwaliteit. Levering op verwachte tijd.

Geen mooie afwerking, wel een strakke prijs

Heb 3 verschillende bestellingen geplaatst, geprint of dibond. Helaas was bij 2 van de 3 producten, de vezels van het materiaal niet verwijderd . Geeft geen mooie indruk. Desondanks zal ik in de toekomst een nieuwe bestelling plaatsen. Ga er van uit dat dit een eenmalige toeval is. Snelle service en juiste prijs-kwaliteit.

Dag Kurt, Spijtig om te vernemen dat je niet geheel tevreden bent over het plaatmateriaal. Ik stel je voor om ons een e-mail te sturen naar info@printdeal.be met de vermelding van je order- of factuurnummer en enkele foto's in bijlage. Op die manier kunnen wij het verder in detail met je bekijken en een beter beeld verkrijgen van deze melding. Ik wens je nog een fijne dag! Pieter-Jan

Vlot en duidelijk.

Duidelijke en gedetailleerde informatie over de verschillende producten beschikbaar op de site. Bestelprocedure gaat vlot en geeft terug duidelijke informatie en tips. Correcte levering en duidelijk gedetailleerde factuur.

Dag Kurt, Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de werking van onze website en de informatie die we aanbieden. Mocht je toch vragen hebben over producten of bestellingen, mag je mijn collega's en mij steeds contacteren. Ik wens je een fijne dag en alvast een goed begin van het weekend. Pieter-Jan

Snelle service, fijne service

Niet alleen kunnen ze je echt snel vooruit helpen, ze doen het ook nog eens met de volle goesting als je met vragen zit en met een fijne attente opvolging als er toch wat problemen zouden zijn, bijvoorbeeld bij de levering door DHL of andere waar ze zelf eigenlijk niet eens controle over hebben.

Beste Erik, Wat fijn om deze positieve reactie te lezen. Sommige zaken vallen inderdaad buiten onze controle, maar we proberen je steeds zo goed mogelijk verder te helpen bij problemen. Ook bij volgende bestellingen mag je ons steeds contacteren bij vragen. Ik wens je alvast een prettige dag verder! Pieter-Jan

Zeer vlotte service - goede kwaliteit

Vlotte bestelmogelijkheid, correcte levering en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Beste Iris, Bedankt voor deze positieve woorden. Het is leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze werking en dienstverlening. Ik wens je alvast een prettige dag verder! Pieter-Jan

60 euro meer betaald om de volgende dag in huis te hebben ! 4 dagen later geleverd !

Ik betaalde in totaal 60 euro meer op 2 bestellingen om volgende dag te hebben , zodat ik het de dag erna kon gebruiken … nu 4 dagen later heb ik het binnen , veel te laat ! Heb dit nu niet echt meer nodig (kan het wel nog gebruiken maar toch )

Beste Femke, Spijtig om te vernemen dat je het drukwerk te laat hebt ontvangen. Helaas kunnen wij vertragingen per post niet altijd uitsluiten en kunnen deze tot onze grote spijt soms voorkomen. Ik zie dat je ondertussen ook reeds contact hebt gehad met mijn collega's. Wij hebben je reeds een terugbetaling aangeboden voor de kosten van de next day levering voor je bestelling. Wij hopen alvast dat je tevreden bent met deze oplossing en tussenkomst van onze collega's. Ik wens je alvast een prettige dag verder! Pieter-Jan

Supersnel

De bestelling werd zelfs een dag vroeger geleverd dan voorzien. Klasse!

Foute verso

Beste Billy en Roel Betreft bestelling 12068164 Ik heb de flyers perfect ontvangen en de kwaliteit en kleur enz zijn echt zoals ik had verwacht. Echter staat de verso van de flyer omgekeerd . De flyers zijn ontworpen om in drievoud te plooien . Resultaat! De binnenzijde staat omgekeerd . Dus totaal FOUT! In mijn mail van 11/11 heb ik foto's bijgevoegd . Ik verwacht dat je dit euvel oplost . Wachtend op een antwoord van u. Groeten Gerry van de Vijfeijke

Beste Gerry, Wat jammer dat te horen! Ik zie dat mijn collega Vincent je hierover al een mailtje had gestuurd met een voorgestelde oplossing. We horen het graag. Ik wens je alvast een prettige dag verder! Billie

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Dag Joke, Wauw, wat een mooie feedback :-) Bedankt daarvoor! Prettige dag nog verder. Billie

Over Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas