Mooi

Mooi maar er waren wat kleine beschadigingen aan van kleine dingen die tussen de platen zaten

Dag Gregory, Bedankt voor je beoordeling! Ik heb je even een mailtje gestuurd om een oplossing te zoeken voor de beschadigde platen, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie je reactie graag tegemoet. In afwachting een fijne dag en goede gezondheid gewenst! Billie

Drukwerk

Even meedelen: Heel tevreden over de hulp dat me geboden werd via telefoon van verschillende medewerkers. Wat ik wel miste bij het uploaden was de positionering-overzicht dat ik normaal krijg als iets upload. Misschien is dat er niet als je een brochure download. De enige dag had ik een actie, de volgende dag moest ik een nieuwe upload doen maar viel niet meer onder die actie, dit viel me onmiddellijk op omdat die om echt paar 100 euro ging. Maar dit heb ik aangehaald en zonder problemen een creditnota gekregen.

Dag Billy, Bedankt voor je review. Bij brochures kan je inderdaad je bestand niet positioneren naar wens. Dan vragen wij het bestand up te loaden zodat onze prepress deze kan controleren voor druk. Als er iets mis is, contacteren ze jou. Onze actie op de brochures is inderdaad net afgelopen. Goed te horen dat je een creditnota ontvangen hebt voor het prijsverschil. Groetjes Lisa

Gemakkelijk, snel en goedkoop

Het is online gemakkelijk om uw design te maken met een tool. De levering was binnen de 2 dagen en ik kan niet zelf voor die prijs maken. Top service en de mail's zijn meestal informatief met handige tips. Thx daarvoor

Dag Kurt, Wat fijn dat je zo makkelijk een design hebt kunnen maken in onze tool. Bedankt voor de mooie review. Groetjes Lisa

Zeer goede service

Makkelijke website, zeer snel geleverd en heel mooie afwerking!

Beste, Bedankt voor je positieve beoordeling :-) Veel plezier met je drukwerk. Fijne dag verder! Billie

Prachtig drukwerk

Prachtig drukwerk, uitstekende kwaliteit, op tijd geleverd,

Beste, Fantastisch om te horen dat je tevreden bent van de kwaliteit van je drukwerk. Veel plezier met je bestelling! Bedankt voor je positieve beoordeling :-) Groetjes, Billie

Altijd correct, vlot, snel... kortom nooit problemen.

Geen opmerkingen. Doe zo voort ;)

Dag Ingrid, Fijn om te horen dat alles goed verlopen is en je tevreden bent van Printdeal.be! Het is altijd leuk om te horen dat we zo verder mogen doen :-) Groetjes, Billie

gemakkelijk, snel en goed

De werking van de website is makkelijk, de bestelling is goed gemaakt conform verwachtingen en werd tiidig geleverd. alles naar wens dus.

Dag Peter, Bedankt voor deze mooie beoordeling! :-) Groetjes, Billie

super goede service.

Mijn bestelling was beschadigd door de transporteur. Na een telefoontje was dit onmiddellijk opgelost. De volgende dag was de roll up banner correct geleverd. Zeer mooie prints en handig verpakt in een trendy draagtas. Nogmaals bedankt voor de correcte service.

Dag Werner, Al de sterren en dan nog eens 10/10, hartelijk bedankt voor je vertrouwen en je positieve beoordeling! Daar doen we het voor :-) Groetjes, Billie

Goede service en kwaliteit.

Goede service en kwaliteit.

Eindelijk !

Eindelijk heb ik een oplossing gevonden voor al mijn printopdrachten. Een simpele folder maken duurde vroeger dagen en het resultaat met kleurenkopietjes was matig. Nu laad ik alles op naar de website en één of twee dagen later staat de koerier aan mijn deur met schitterend drukwerk aan een onklopbare prijs. Win/win heet zoiets.

Dag Freddy Wauw, dankjewel voor deze mooie feedback! Het Printdeal-team dankt je voor het vertrouwen. :) Michiel

kwaliteit en service is top!

kwaliteit en service is top!

Handige site, duidelijke afspraken, scherpe prijzen

Handige site, duidelijke afspraken, scherpe prijzen

Eenvoudig ontwerpprogramma

Door de toegankelijke manier van werken heb ik op een eenvoudige manier mijn product kunnen ontwerpen en bestellen

Dag Barbara, Bedankt voor deze topscore! Fijne dag! Team Printdeal

Topproducten aan een goede prijs en snel geleverd!

Bestellen is zeer gemakkelijk. Levertijden zijn kort. Producten zijn steeds van topkwaliteit

Prijs/kwaliteit ratio bij de besten

Zeer gebruiksvriendelijke website, technische uitvoering uitstekend, korte leveringstermijnen en scherpe prijs. Ook prima ondersteuning via talrijke blogs.

Dag Werner. Wat fijn dat je de tijd genomen hebt om deze mooie woorden te sturen. Daar doen we het voor! Bedankt! Team Printdeal

Goede begeleiding, snelle service

Bedankt voor deze feedback Marjon! Heel fijn dat je tevreden bent. Team Printdeal

Snel en goed resultaat

Alles werd vlot en zonder problemen geleverd. Kwaliteit is zeer goed.

Bedankt voor deze mooie score, Herman! Team Printdeal

Goed geholpen

Hebben me heel goed geholpen. En de product is super goed uitgekomen. Dank u

Bedankt Moran, blij te horen dat je tevreden bent over onze service! Team Printdeal

Snel geleverde topkwaliteit!

Ik bestelde op maandag een spandoek, om mijn bedrijfje zichtbaar te maken in het straatbeeld. Op vrijdag kon ik hem, samen met mijn zoon, al ophangen! En nu pronkt er een keileuke, mooie, stevige, netjes afgewerkte reclame aan onze gevel!

Dag Els, Blij te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor de score! Team Printdeal

Snel, professioneel en correct

SUPER

Bedankt Michaël, we hopen dat we Super kunnen blijven voor jou :)

In één woord : FANTASTISCH

Fantastisch team ! Onberispelijke service en drukwerk.

Bedankt Thierry voor de fantastische score!

Correcte levering

Expresslevering op tijd!

Bedankt voor je mooie score Stephanie!

ZEER tevreden!

Ben zeer tevreden. Het gaat allemaal supersnel en alles is altijd piekfijn in orde!

Super, echt een aanrader!

De printkwaliteit is echt perfect. Website is makkelijk te bedienen. Snelle levering. Zeer goede prijs/kwaliteit.

Goede service en materiaal

Goede service Mooi materiaal Snelle levering