Goed geholpen

Hebben me heel goed geholpen. En de product is super goed uitgekomen. Dank u

Bedankt Moran, blij te horen dat je tevreden bent over onze service! Team Printdeal

Snel geleverde topkwaliteit!

Ik bestelde op maandag een spandoek, om mijn bedrijfje zichtbaar te maken in het straatbeeld. Op vrijdag kon ik hem, samen met mijn zoon, al ophangen! En nu pronkt er een keileuke, mooie, stevige, netjes afgewerkte reclame aan onze gevel!

Dag Els, Blij te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor de score! Team Printdeal

Snel, professioneel en correct

SUPER

Bedankt Michaël, we hopen dat we Super kunnen blijven voor jou :)

In één woord : FANTASTISCH

Fantastisch team ! Onberispelijke service en drukwerk.

Bedankt Thierry voor de fantastische score!

Correcte levering

Expresslevering op tijd!

Bedankt voor je mooie score Stephanie!

ZEER tevreden!

Ben zeer tevreden. Het gaat allemaal supersnel en alles is altijd piekfijn in orde!

Super, echt een aanrader!

De printkwaliteit is echt perfect. Website is makkelijk te bedienen. Snelle levering. Zeer goede prijs/kwaliteit.

Goede service en materiaal

Goede service Mooi materiaal Snelle levering

Prachtig product, en in perfecte staat geleverd

Elke keer als ik wat bestel WEET ik dat het goed is.. Met volle vertrouwen

Dag Carla, Hartelijk bedankt voor je vertrouwen en de volle 5 sterren! :-) Daar doen we het voor! Prettige dag! Billie

Goede en correcte service

Na wat problemen met bedrukking alles netjes rechtgezet door de firma.

Dag Gunther, Bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat we het probleem met je drukwerk toch goed hebben kunnen verhelpen :-) Veel plezier met je drukwerk. Fijne dag! Billie

zeer goede service!

Beste Peter, Hartelijk bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen met onze service. Daar doen we het voor :-) Fijne dag nog verder! Billie

Tot nu toe geen tegenvallers

Al regelmatig iets besteld bij deze drukker en de kwaliteit is altijd prima. Ook de levering is razendsnel. Bij vragen wordt er snel en vriendelijk gereageerd. Ze hebben ook vaak leuke tips en gratis 'freebies'. Niet altijd de voordeligste (al zijn ze dat tegenwoordig wel veel vaker dan een paar jaar geleden), maar wel de leukste drukker wat mij betreft!

Dag Nadia Bedankt dat je de tijd neemt deze feedback te geven. En extra bedankt voor de extreem positieve feedback. Daar doen we het voor! Het Printdeal-team dankt je :) Michiel

Geweldig om mee samen te werken.

Alles klopt van a tot z. Is er dan toch een probleem dat is er steeds een oplossing.

Excellente kwaliteit en service weer eens bevestigd.

Zoals steeds werden alle verwachtingen ingelost.

Ongelooflijk fantastisch

Het gemak van de website, de persoonlijke hulp via chat, eventuele problemen asap opgelost, snel geleverd, kwalitatief drukwerk, ... Ik zou nog een tijdje doorgaan... Bedankt om in het donkere 2020 toch nog kleur te brengen. Ik ben er van overtuigd dat jullie net hetzelfde gaan doen in 2021!

Bliksemsnel, goede kwaliteit

Zeer tevreden van het resultaat: visitekaartjes, notitiekaarten en stickers met logo... Aanrader!

Perfecte service, levering en uitvoering.

Heel tevreden over alles wat ik in 2020 bij Printdeal heb besteld.

Wow Roger, De beste van de klas. Bedankt voor deze topscore! Fijne feesten!

perfect

Er is geen ander woord voor: perfect. Perfecte bestelling, perfecte service, perfecte afhandeling, perfecte levering

Dag Jan, Er is geen ander woord nodig om jouw reactie te omschrijven: PER FECT! Dankjewel voor deze mooie woorden en fijne feesten!

Printdeal is kortom de beste!

De website is heel overzichtelijk. Je vind snel wat je zoekt. Alle producten worden goed omschreven. De aanleveringsprocedure is ook heel duidelijk. Ook interessante artikels waar je handig gebruik kunt van maken! Eén minpuntje, ik zou liever eerst het resultaat van mijn eindproduct kunnen bekijken vooraleer de bestelling te plaatsen.

Het platform laat geen adreswijziging toe

Op nog geen twee weken tijd heb ik twee bestellingen met telkens een ander afleveradres. Het systeem geeft een bug en achter de schermen is het bij jullie ook fout gelopen. Ik riskeer nu mijn tweede bestelling mis te lopen. Zeer jammer.

Alles verliep vlot...

Van ontwerp tot een dringende levering...

gemakkelijk, vlot, kwaliteit/prijs

gemakkelijk, vlot, kwaliteit/prijs en dat is al jaren zo.

Met zorg en kwaliteit, een perfect resultaat

Ik ken print deal nu bijna 10 jaar. Heb er nog nooit spijt van gehad.

PostNL: zo kan het niet !

Voor één keer ben ik echt ontevreden. Niet wegens Printdeal service; die was perfect in orde. Maar wegens die van PostNL (jullie koerierdienst)! Ze hebben tegenwoordig de slechte gewoonte om alle pakjes gewoon af te zetten bij de plaatselijke krantwinkel. Zonder boe of ba. Pas drie dagen na de beloofde leverdatum stelde ik de vertraging vast. Ik moest dan zelf naar Printdeal bellen om te horen dat mijn pakje heel die tijd in de krantenwinkel lag. PostNL zend ook geen enkel bericht dat ik het pakje zelf moet afhalen. En we verwachten de Printdeal zendingen (professioneel materiaal voor ons) uiteraard in de apotheek te ontvangen. Gelieve dus ofwel PostNL tot betere inzichten te brengen, of van koerier te veranderen.

Zeer tevreden van kwaliteit en levering.