Ik heb mijn bestelling nooit gekregen

Antwoord op mijn mails en geef me mijn geld terug

Goedemiddag Simon. Spijtig om te lezen dat je geen antwoord hebt verkregen op je e-mail. Ik stel je voor om contact op te nemen met onze klantendienst op het e-mailadres [email protected] of even te bellen naar ons op op het nummer 0800 82 299 zodat wij dit verder kunnen bekijken.

Goede kwaliteit en een snelle service.

Dag Sandra, Kort en bondig! Leuk om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit van het drukwerk en de snelle service. Mochten wij je in de toekomst nog kunnen helpen, dan vernemen wij dat natuurlijk graag! Ik wens je nog een fijne dag! Pieter-Jan

Service op snelheid

Duidelijke website, vlotte betaling en heel snelle levering!

Dag Kevin, Wat een positieve reactie! Leuk dat je tevreden bent over onze website en dienstverlening. Wij hopen je ook een volgende keer verder te kunnen helpen! Ik wens je alvast een fijne dag en een goed begin van de week! Pieter-Jan

Verkeerd gedrukt en een paar posters met strepen

Ik ben beter gewoon , maar uiteraard komen jullie mooi weg met de extra controlekost die ik niet wenste te betalen Eigen schuld dan zeker. 7 mm witte boord aan de zijkant , heel professioneel is dat niet .

Oei, Ivan, dat is spijtig om te lezen dat je een witte boord hebt op je drukwerk. Ik stel je voor om even contract op te nemen met onze klantendienst opdat wij de oorzaak kunnen bekijken en proberen achterhalen en je op basis van deze informatie correct kunnen informeren. Ondanks alles, wens ik je nog een fijne dag en een hopelijk alsnog goed begin van de week.

Vroeger dan leverdatum

Wat heerlijk om mijn boek tot leven te zien komen via jullie. We krijgen heel veel complimenten over het boek en dit is ook mede dankzij jullie. Daarbij werden de boeken nog eens twee dagen sneller geleverd dat aangeven datum. We bestellen snel bij. Dank je wel

Wat een fijne woorden, Rob! Ik ben blij te lezen dat je tevreden bent met het boek en dat je veel complimenten hebt verkregen. Leuk voor ons om een dergelijke reactie en ervaring te lezen. Pieter-Jan

vergeten te drukken

jullie hebben gewacht om te drukken op een mail die je al lang had. Als ik niet gebeld had, lag het er misschien nog. (Normaal loopt dit vlot) De levering door postNL. Om 6 na middernacht wordt er gemeld dat het pak er om 9.30 zal zijn. Moeten we 's nachts iemand vinden die daar om 9.30 kan zijn. Alle bedrijven gaan hier maar om 11 uur open. En wanneer je er dan bent om 9 (want vorige keer waren ze een uur te vroeg) krijg je de melding dat het pas na 13.20 komt. Ik heb gevraagd om in een afhaalpunt te leveren maar dat blijkt niet te kunnen. Waarom kan dat niet? Het is niet zoveel.

Dag Gerd, Oei, dat is niet leuk om deze ervaring te lezen! Ik stel je voor om contact op te nemen met onze klantendienst opdat zij deze melding in detail kunnen bekijken. Ondanks alles, alsnog een fijne dag! Pieter-Jan

Het resultaat is niet hetzelfd als op de printout als voorbeeld

Bij het logo op het spandoek is een andere kleur tevoorschijn gekomen dan op de voorbeeld afdruk. Ik had de achtergrond speciaal wit gelaten daar deze als wit werd weergegeven in jullie voorbeeldafdruk. Heeft waarschijnlijk te maken met aard van bestand. Ook sommige foto's zijn niet echt duidelijk van dichtbij, op afstand wel ok maar niet Professioneel. Daar de beurs waar we ze willen gebruiken reeds volgende week is kunnen we geen nieuwe meer laten maken. Volgende keer moet ik het toch iets anders aanpakken !

Dag Luc, Bedankt voor je review. Ik begrijp dat niet leuk is om te ervaren. Ik stel voor dat je even contact opneemt met onze klantendienst opdat wij dit verder kunnen bekijken en kunnen proberen de oorzaak te achterhalen. Ik wens je ondanks alles nog een fijne dag! Pieter-Jan

Correcte service

Prachtige afwerking

Dag Brigitte, Bedankt voor de leuke feedback!

Top service en kwaliteit

Dag Joerie, Bedankt voor de leuke boodschap!

Topkwaliteit, goede service, zeer goede prijs en snel geleverd kortom de perfecte partner om mee samen te werken, een aanrader.

zeer goed en altijd correct

zeer correct altijd op tijd

Dag Jean, Bedankt voor de leuke reactie!

Heel snelle service.

Snelle service !

Dag Katy, Leuk om te horen dat je een fijne ervaring had met Printdeal.be!

Zeer gemakkelijk opladen van eigen bestanden! Geweldige service!

Zeer gemakkelijk opladen van eigen bestanden! Geweldige service!

Dag Corine, Vriendelijk bedankt voor de positieve woorden! Daar doen we het voor.

Vriendelijke service

Wij kregen goed advies voor een alternatief dat sneller kon geleverd worden.

snelle service

goede printkwaliteit

Hey Bart, Bedankt voor je beoordeling!

Goede kwaliteit, snelle levering, goede service

positief

Normaal was levering voorzien maandag 4/3/2024 wat al snel is, vandaag pakket al ontvangen... Top! Jullie hebben een jeugdvoetbalploeg heel gelukkig gemaakt ;-)

Beste Ann, In ons team zitten medewerkers van jeugdvoetbalploegen. Dit doet daarom nog meer plezier om te lezen! Bedankt voor de reactie!

Perfect zoals ik het wou, snel geleverd, en competitief van prijs

...

Super service!

Zeer vriendelijk onthaald als nieuwe klant. Prima service.

Hey Els, Bedankt voor de vriendelijke reactie! Het doet ons plezier om te horen dat je een positieve ervaring had. Fijne dag verder gewenst!

Super vlotte service!

Mooie prints, snelle levering en fijn contact met de klantendienst.

Bedankt voor de leuke reactie! We doen altijd ons allerbest voor een positief resultaat.

Altijd topkwaliteit, altijd top service

Al veel besteld, spandoeken, affiches. Telkens topkwaliteit en snelle service

Beste Ivo, Bedankt voor jouw topreactie. Daar doen we het voor.

Gemakkelijk en snel!

Gemakkelijk bestelproces, snelle service en de kwaliteit van de stickers is heel goed!

Dag Kathleen, Leuk om te horen dat het een vlotte service was! Bedankt voor jouw reactie.

Bestelling gedaan als test maar resultaat was matig

Kwaliteit van de diverse T shirt's die ik bestelde als proef was ondermaats in vergelijking met andere bestellingen bij overige leveranciers, dit zowel op kwaliteit van de shirt's maar ook en vooral op de print. Ik vind het jammer om te melden maar is de realiteit. Wat niet wegneemt dat ik deze shop wel zou aanbevelen, de levering was snel en correct afgehandeld.

Dag Ronny, Bedankt voor de eerlijke feedback! Fijn dat je ons alsnog zou aanbevelen!

Perfecte service na verkoop

1 van de canvassen die ik bestelde vertoonde een kleine printfout. 2 werkdagen laten zit er al een (gratis) nieuwe in de bus. Top!

Over Printdeal.be

Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil. - Altijd de beste deal - Snel, sneller, snelst! - Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar - Gewoon goed gedrukt - Alles waar inkt op kan - Geen gedoe Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin! - Toujours les meilleurs prix - Rapide, plus rapide, ultrarapide - Depuis 2013 - Impression au top - Tous les supports imprimables - Sans tracas