Laden reviews...
Laden reviews...
189 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten waarderen vooral de snelle levering en betrouwbaarheid. De kwaliteit van de afdrukken en materialen wordt vaak genoemd, net als de duidelijke communicatie van het team. De algemene ervaring laat een goede prijs-kwaliteitverhouding en betrouwbare service zien, met hulp bij problemen indien nodig.
Beveelt aan
26 October 2016
Thomas
Pluspunten
Marlies Cocquyt en Emma: schitterende account managers!
Beveelt aan
26 October 2016
Kristien
Torhout
Beste Kristien,
Alvast bedankt voor je aangename feedback!
Ik ben blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, en dan specifiek over Marlies en Emma. Ik geef dit zeker aan hun door :-)
Vriendelijke groeten,
Lina
Pluspunten
ondanks het online gebeuren een heel fijne service (met dank aan Wout)
Beveelt aan
26 October 2016
Philip
Beveren
Beste Philip,
Bedankt voor je aangename feedback!
Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent over onze service, en dan specifiek die van Wout :-) Ik geef dit zeker aan hem door.
Vriendelijke groeten,
Lina
Pluspunten
Goede service en hulp klantendienst!
VerbeterpuntenHet zou interessanter zijn indien men voorbeeld kon zien op de website voordat de bestelling gebeurt.
Beveelt aan
25 October 2016
anoniem
Beste,
Alvast bedankt voor je aangename feedback!
Ik snap dat je liever eerst een voorbeeld ziet, maar een bestand uploaden kan nu eenmaal pas van zodra er een bestelling geplaatst is. We moeten het bestand ergens kunnen aan vast hangen.
Vriendelijke groeten,
Lina
Pluspunten
Ben zeer tevreden over alles! Perfecte en vooral heel vlotte communicatie met de klantendienst. Voor de volgende uitnodigingen zien jullie mij zeker terug.
Beveelt aan
25 October 2016
anoniem
Beste Jochen,
Alvast bedankt voor je aangename feedback.
Ik ben blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Daar doen mijn collega's en ik het voor :-)
Vriendelijke groeten,
Lina
Verbeterpunten
Ik heb onlangs twee roll up banners besteld en sommige delen van de letters zijn wit in plaats van zwart. De achtergrond loopt hier niet door dus het lettertype wordt wel uitgespaard maar dus maar voor een deel opgevuld met zwart. Ik heb dit pas gezien toen ik er dit weekend mee op een beurs stond. Heel jammer!!!
Beveelt aan
25 October 2016
Katrien Cambré
wechelderzande
Beste Katrien,
Alvast bedankt voor je feedback.
Indien je denkt dat dit een drukfout is, en dus niet aan je bestand ligt, mag je ons steeds via mail enkele foto's bezorgen. Dan kijken we hoe we dit kunnen rechtzetten!
Vriendelijke groeten,
Lina
Pluspunten
Zeer snel en correct
Beveelt aan
25 October 2016
Tineke
Boutersem
Beste Tineke,
Alvast bedankt voor je aangename feedback.
Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Daar doen mijn collega's en ik het voor :-)
Vriendelijke groeten,
Lina
Pluspunten
Prijs kwaliteit zeker OK
VerbeterpuntenDe leveringsafspraken worden heel frequent niet nageleefd qua timing. Is toch echt een minpunt in vergelijking met vorig jaar
Beveelt aan
25 October 2016
Barbara
Gent
Beste Barbara,
Bedankt voor je feedback!
In verband met de leverafspraken: we weten inderdaad dat dit een probleem is én zijn volop op zoek naar een oplossing. Dit krijgt prioriteit op dit moment.
Vriendelijke groeten,
Lina
Pluspunten
Goede service
Verbeterpunten.
Beveelt aan
25 October 2016
Rosette
Begijnendijk
Beveelt aan
25 October 2016
tridis
merchtem
Beveelt aan
25 October 2016
anoniem
Beveelt aan
25 October 2016
Erwin
Zottegem
Pluspunten
alles behalve ...
Verbeterpuntenreeds mail gestuurd. Ik had een eerste order gestuurd en betaling ok. tweede order gestuurd en 3x de betaling gedaan. De derde keer dacht ik echt wel dat de betaling ok was. Weet niet wat er voordien fout ging. Toen ik op de dag van de levering niks kreeg zat ik dik in de ******. Bleek dat ik toch iets fout gedaan had bij de betaling, maar wat weet ik niet. Dat kwam ook niet zo over op het scherm. Gebeld. Goed geholpen. Maar mijn naamkaartjes dienden wel voor een beurs, en daarvoor was het te laat.
Beveelt aan
25 October 2016
dinghy 290
Overijse
Beste,
Alvast bedankt voor je feedback.
Mijn excuses dat er iets misliep tijdens de betaling. Hopelijk kan je de visitekaartjes nadien toch nog gebruiken!
Vriendelijke groeten,
Lina
Pluspunten
Zeer snelle levering. Prima. Keurig product.
VerbeterpuntenAls je een chat voorziet, moet die beschikbaar zijn gedurende de werkuren.
Beveelt aan
24 October 2016
anoniem
Beste Dirk,
Alvast bedankt voor je feedback.
Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent over onze service! Daar doen we het voor :-)
In verband met de chat, we proberen zo veel mogelijk beschikbaar te zijn. Het is echter zo dat we telefonische beschikbaarheid voorrang geven. Als de chat niet actief is, bel ons dan zeker op ons gratis nummer 0800 82 299. Dan helpen we jou telefonisch verder.
Vriendelijke groeten,
Lina
Pluspunten
prijs
VerbeterpuntenKwaliteit Tool op website is volledig onbetrouwbaar (snijlijnen) Geen hulp bij opvolging: enkel aangeven dat drukproblemen fout zijn van de klant.
Beveelt niet aan
24 October 2016
Els
Beste Els,
Alvast bedankt voor je feedback.
Ik vind het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over je bestelling. Kan je me laten weten wat juist misgelopen is? Dan bekijk ik het nog even voor jou zodat we dit verder kunnen opvolgen.
Vriendelijke groeten,
Lina
Pluspunten
Zeer behulpzaam aan de telefoon. Weten waar ze mee bezig zijn Per stuk bestelbaar
Beveelt aan
24 October 2016
www.ledlim.be
Hasselt
Beste,
Alvast bedankt voor je aangename feedback!
Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Daar doen mijn collega's en ik het voor :-)
Vriendelijke groeten,
Lina
Pluspunten
Prima product, snellere levering dan beloofd :-)
Beveelt aan
24 October 2016
Chiro
Beste,
Alvast bedankt voor je aangename feedback!
Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service :-)
Vriendelijke groeten,
Lina
Pluspunten
Ik had problemen met het tijdig uploaden van mijn bestand voor de visitekaartjes waardoor de levertijd een dag was uitgelopen. Even gebeld met printdeal, bestand mogen mailen en gratis spoedlevering gehad omdat ik bij het plaatsen vd bestelling normaal woensdag de kaartjes zou gekregen hebben mr doordat ik het dus niet aangeleverd kreeg voor 15u zou dit donderdag geworden zijn. Niet dus, dinsdag had ik ze al in huis! Top zcht waar! En de kwaliteit en afwerking zijn ook nog eens helemaal goed. Heel erg blij hiermee en ik bestel hier zeker nog. Veel bedrijven mogen aan jullie klantvriendelijkheid en service een voorbeeld nemen! Bedankt!
Beveelt aan
24 October 2016
Nathalie
Kessel-lo
Beste Nathalie,
Alvast bedankt voor je feedback.
Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Daar doen mijn collega's en ik het voor :-)
Vriendelijke groeten,
Lina
Pluspunten
Zoals hierboven beschreven zeer tevreden over printdeal op bijna alle vlakken.
Verbeterpunten1. Graag aandacht hiervoor! Een van mijn klanten had problemen met de levering. Ze heeft dan zelf contact opgenomen met het callcenter van de koerierdienst. Daar vertelden ze doodleuk dat de afzender Printdeal was. Aangezien ik jullie gebruik als leverancier voor veel van mijn drukwerk kan dit absouluut niet!! 2. De reseller kortingen zijn leuk, maar peanuts. Ik steek voor duizenden euros aan drukwerk bij jullie binnen en ondanks de goede prijs/kwaliteit zie ik daarnaast weinig extra motivatie om bij jullie te bestellen. Leuke incentive nu en dan zou geapprecieerd worden. 3. In het verlengde daarvan zouden iets hogere resellerkortingen toch de moeite zijn. Ik werd al gecontacteerd om voor andere bedrijven te gaan resellen en heb eerlijk gezegd al regelmatig getwijfeld om over te stappen.
Beveelt aan
24 October 2016
anoniem
Beste Rob,
Alvast bedankt voor je feedback!
Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent over onze service :-)
Het kan inderdaad niet dat DHL deze informatie aan je klant geeft. Zij zouden gewoon moeten vertellen dat contact moet opgenomen worden met de afzender, zonder namen te noemen. Mijn excuses daarvoor. Ik maak hier een intern dossier van.
Je feedback over het partnerprogramma geef ik door aan onze marketingmanager.
Vriendelijke groeten,
Lina
Beveelt aan
24 October 2016
Unifly
Antwerpen
Beveelt aan
24 October 2016
lobke
izegem
Pluspunten
Zeer goede website waar je een goed visueel beeld krijgt van je bestelling. Kleuren van de uiteindelijke afdruk komen perfect overeen met de gevraagde kleuren.
VerbeterpuntenIndien jullie een standaard formaat aanbieden (bv de 45mm ronde stickers) zou het handig zijn dat deze ook allemaal een snede hebben in het papier waar ze op hangen. Dit voorkomt dat je de stickers beschadigd bij het afpellen.
Beveelt aan
24 October 2016
Sven
Sint-Truiden
Beste Sven,
Alvast bedankt voor je aangename feedback!
Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent over onze service.
In verband met de stickers klein formaat, daar hebben inderdaad niet alle exemplaren een slitlijn. Als je dit toch wenst, kan je dit specifiek in een offerte aanvragen.
Vriendelijke groeten,
Lina
Beveelt aan
24 October 2016
Blue Print
MELLE
Beveelt aan
24 October 2016
liso
gent
Pluspunten
Goede opvolging en communicatie. Snelle levering. Top!
Beveelt aan
24 October 2016
MRservIT
Antwerpen
Beste Mark,
Alvast bedankt voor je positieve feedback!
Ik ben blij dat je tevreden bent over onze service. Daar doen we het voor :-)
Vriendelijke groeten,
Lina
Jouw one-stop shop voor allerlei drukwerken. Het ruimste assortiment van België, precies zoals jij het hebben wil.
- Altijd de beste deal
- Snel, sneller, snelst!
- Al meer dan 8 jaar superbetrouwbaar
- Gewoon goed gedrukt
- Alles waar inkt op kan
- Geen gedoe
Votre magasin pour toutes sortes d’impressions. Le plus grand assortiment en BE. Vous trouverez toujours ce dont vous avez besoin!
- Toujours les meilleurs prix
- Rapide, plus rapide, ultrarapide
- Depuis 2013
- Impression au top
- Tous les supports imprimables
- Sans tracas
Ankerrui 11
2000 Antwerpen
Branch
Reclame, Drukwerk
Specializations
Print, Drukwerk
Webshops