Fijne service en snelle levering!

Wij hebben een prachtige doopkaars ontvangen. De service was erg goed. Snel contact en er werd meegedacht over de details van de kaars. De levering was erg snel!

Keurig

Goede en snelle levering

Fijne kaarsen, branden heel rustig

Ik was op zoek naar lange kaarsen (diner-kaarsen), maar degene, die ik nu heb was een prachtige aanbieding.

Zeer mooie kaarsen en een perfecte service

Twee grotere kaarsen ontvangen dan besteld en betaald. Contact opgenomen, we konden deze behouden en kregen een korting bon voor de volgende bestelling.

Snel besteld en geleverd, goed verpakt, fijne kaarsen: top!

Geweldig positief

Spoedbestelling binnen 24 uur naar wens geleverd!

Snelle levering, duidelijke website.

Goede kaarsen, snelle service. op voorraad, betaalbaar.

Ik had voor mijn school een grote hoeveelheid kerstboomkaarsjes nodig die ik in geen enkel tuincentrum meer kon vinden. Na speurwerk op het internet kwam ik bij kaarsen-online terecht waar ik voor een betaalbare prijs de kaarsjes kon kopen. Ook werden ze snel geleverd. Chapeau!!

Correct uitgevoerd!

Snelle levering , netjes verpakt , ik bestel er al jaren

We kregen snel wat we wilden

Op zoek naar iets dikkere kaarsen dan de standaardmaten. We vonden ze in de rubriek ‘kerkkaarsen’. Passen goed en staan heel mooi.

Kunststof opvulling

Ik zou liever zien dat er papier of karton wordt gebruikt om de verpakking op te vullen.

Response from the business owner

Vriendelijk dank voor de bestelling kaarsen en deze beoordeling. Wij snappen u helemaal en wij kijken per order of het mogelijk is om de binnenbescherming van de kaarsen zo op te lossen dat er geen kunststof gebruikt hoeft te worden. Maar de vervoerders gooien met de pakketten en zowel u als wij willen dat de kaarsen heel bij u worden afgeleverd. Vandaar dat er soms kunststof gebruikt moet worden. Graag tot de volgende keer. Groeten Chris en Liranda Keereweer www.kaarsen-online.nl

goede ervaring

een groot pluspunt vind ik dat je ook een afhaalpunt kunt kiezen zodat je niet thuis hoeft te blijven

kwam op tijd binnen

zonder verdere mailtjes kwam het mooi op tijd bezorgd

Nemen de telefoon aan op zaterdag als je vragen hebt. Vriendelijk en behulpzaam.

Fijn dat ik ook een datum voor bezorging en bezorg locatie kan kiezen.

Heel goed.

Heel goede service. Snelle, zorgvuldige bezorging. Stevige verpakking. Mooie Adventskaarsen

Fijn dat ik bij jullie de juiste kaarsen vond

Makkelijk bestellen, snelle levering!

Goed product, snel in huis!

Snelle levering en goede en mooie kaarsen top

Vlotte levering en goede informatie.

Produckten makkelijk te vinden op de site.

Gezellig

Wachten op kaarsen voor kerst is leuk

Niet duur is snel geleverd

Snel en niet te duur.

Super snelle levering, zelfs naar Groningen!

Goede kaarsen, branden prachtig en walmen niet!

Niet het bestelde geleverd

48 bolsius kaarssn besteld. 40 geleverd van een ander merk

Response from the business owner

U heeft bij ons kaarsen besteld en inderdaad blijkt e.e.a. niet goed te zijn gegaan. U heeft eerst een beoordeling geschreven en daarna pas hiervan bij ons melding gemaakt. Jammer want wij lossen als iets niet goed gaat dit per direct op. En ook in dit geval hebben wij het opgelost. U hebt toch besloten het andere merk kaarsen te houden en de niet ontvangen artikelen hebben wij nagezonden. Tevens hebben wij u een kortingscode voor een eventuele nieuwe bestelling aangeboden. En uiteraard onze oprechte excuses voor het ongemak aangeboden. Graag tot de volgende keer. vr.gr. Chris en Liranda Keereweer Kaarsen-online