Snelle levering, uitstekend!

Uitstekende info, snelle levering, helemaal goed!

Mooie kaarsen

Goede kaarsen, goed verpakt. Leveren duurde wel aantal dagen. Jammer dat er niet meer kleuren beschikbaar zijn en meer maten.

Dik in orde

Zeer snelle levering, produkt heeft de kwaliteit die ik verwachtte.

Snelle levering en netjes verpakt.

Nog even kijken of de kaarsen inderdaad 7,5 uren lang branden.

Alles op voorraad en snel geleverd

Overzichtelijke website, alle kaarsen leverbaar uit voorraad, correcte afhandeling. Top!

goed verzorg

keurige verpakking

Mooie kaarsen en snel en keurig geleverd !

De kaarsen zijn inderdaad zoals omschreven is en erg mooi, precies de grootte zoals wij wensten. Ze waren netjes op tijd geleverd en keurig verpakt in een doos.

Betrouwbaar.

De kaarsen kwam binnen het behoefte tijdstip.

Heel blij met de kaarsen!

Vind het leuk te weten dat de kaarsen uit Amersfoort komen, daar heb ik jaren gewoond en werk er nog steeds

Kwaliteit van hoog niveau (zowel product als nazorg)

Kaarsen-online heeft me verrast met goede kwaliteit en nog betere nazorg: een aantal kaarsen was door transportfout beschadigd en deze zijn keurig en snel vervangen door nieuwe exemplaren, zonder extra kosten. Prima klantervaring!

Levering volgens afspraak

Levering volgens afspraak klinkt heel normaal maar dat gebeurt niet altijd, vandaar toch een hoge waardering. Hele goede aansteker!!

Mooie producten. Snelle levering. Uiterst zorgvuldig verpakt.

Zeker een aanrader voor een volgende bestelling

Goede service , snelle levering

mijn bestelling was makkelijk te plaatsen en kwam goed ingepakt en snel bij ons thuis.

Netjes steeds berichten ontvangen maar na 2 weken nog geen levering

Communicatie is netjes en attent, 30 dec bericht ontvangen dat kaarsen zijn verzonden, vandaag, 6 januari, nog steeds niets ontvangen. Verzend zelf ook voor onze webshop en levertijd is dan 1 tot 3 dagen.

Mooie kaarsen

Mooie kaarsen. Goed ingepakt en snel geleverd.

Erg goed.

De kaarsen waren netjes verpakt en ook snel geleverd. Ook niet duur.

Prima producten en service

Het bestellen was makkelijk door de overzichtelijke website. Duidelijke communicatie tijdens het hele traject. De kaarsen waren zorgvuldig verpakt en werden op de geplande datum geleverd.

Pakketje kwijt op postkantoortje, dankzij fam. Keereweer, is het toch gevonden, er was niet goed gezocht!

Aanrader

Mooi assortiment, snelle levering van de bestelling die keurig was verpakt.

Goede website, veel keuze en een snelle levering

Super snelle levering.

Mooie kaarsen en de kleuren zijn zoals weergegeven op de site.

Alles oke

Fijn dat ik geen verzendingskosten moest betalen

Perfecte service

Precies geleverd zoals beloofd. Beleefd, gelukkig aangesproken in U-vorm, in plaats van het gebruikelijke ge-jij. En prima bezorgd via Post.nl. Dat gaat altijd goed, in tegenstelling tot DHL.

Goed en super snel ontvangen, zelfs tijdens de feestdagen in Corona tijd.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement