Uitstekend.

Niets op aan te merken. Vlotte levering, goed verpakt. Mooi produkt.

Snelle levering, goede levering en als er iets mis is wordt het per ommegaande geregeld. Dit bedrijf verdient een 10

snelle levering goed produkt

Een correcte en snelle levering

Correcte en snelle service en levering!!

Geleverd wat we besteld hadden :)

Enorme keus en snelle aflevering.

Nou kan er natuurlijk weinig mis gaan met Bolsius kaarsen, de grootte van de door mij gekozen kaarsen zijn perfect voor mijn standaard.

Bestelling is snel geleverd, keurig verpakt en de prijzen zijn netjes. Zeker een aanrader waard.

Prima levering!

Snelle levering, goed verpakt (niet met plastic) en de kaarsen waren onbeschadigd. Alles bij elkaar top!

Drijfkaarsjes zijn uitstekend. Maar ook heel veel keus in het totale asortiment

Snel en netjes afgehandeld.

Slecht

Bestelde artikel tijdig geleverd alleen wanneer je her retour wil sturen wordt ineens niet thuis gegeven...

Response from the business owner

Beste mevr. Wij snappen dit echt niet. U geeft een beoordeling op basis van aannames en veronderstellingen. U heeft bij ons inderdaad kaarsen afgenomen en die hebben wij snel geleverd. Als u de kaarsen wilt retourneren dan kan dat altijd. Geen enkel probleem. Maar dan zult u ons daar wel van op de hoogte moeten stellen. Wij hebben geen mail ontvangen met een verzoek. Telefonisch heeft u geen contact met ons opgenomen. Als wij om wat voor reden dan ook niet zouden reageren op een mail had u ook even de telefoon kunnen pakken. Dan was het snel geregeld. Jammer dat er dan op deze wijze een beoordeling wordt geschreven die absoluut geen recht doet aan onze manier van werken. Na het schrijven van onze reactie belde u binnen 5 minuten. Wij hebben alles met elkaar doorgenomen en u gaf te kennen dat het inderdaad mogelijk was geweest om eerst even te bellen. De kaarsen gaat u terugsturen en wij betalen het bedrag van de kaarsen netjes terug. Chris en Liranda Keereweer Kaarsen-online

Na bestelling keurige duidelijke afhandeling

Zie aanbeveling in een zin en de sterren code

net wat ik verwachtte

geen extra ervaring

Patrick

Altijd op tijd en geweldig ingepakt.

goede service

kwaliteit en service goed

prettig

afhandeling is correct

Fijn telefonisch contact en snel alles geregeld en de mooie dompelkaarsen de volgende dag in huis !

Snel en servicegericht!

Topkwaliteit aan een betaalbare prijs

Heel fijne ervaring gehad bij Kaarsen-online. Allereerst is er een ruim aanbod aan kaarsen én is dit aan een betaalbare prijs. Vervolgens wordt je correct op de hoogte gehouden over de status van het product. Tot slot is er een heel vlotte service. Binnen twee dagen is het product aan huis bezorgd.

Makkelijk besteld en snel bezorgd

Bestelling was makkelijk, niet alle kaarsen die ik wilde waren op voorraad, dat was jammer.

Vertrouwd en altijd snelle service

Een assortiment buiten de standaard, en altijd snelle service.

Goed en snel

Goede gel vuurpotten. En zeer snel geleverd.