tevreden snel geleverd

netjes ingepakt en snel geleverd aanrader

Goede producten, snelle verzending

De producten zijn van goede kwaliteit en de levering is snel. Ik ben tevreden over kaarsenonline en kom vaker terug.

Supersnelle en correcte levering

idem

Top service, snel geleverd en erg mooie kaarsen.

Mooie kaarsen uitgezocht en werden snel geleverd. Prima service.

Twee dagen na mijn bestelling al in huis.

Snelle en adequate beantwoording van vragen.

Snelle afhandeling van de bestelling.

Klantvriendelijk

Door geklungel van PostNL verliep de zending niet goed. Fijn meegedacht. Top.

Zie hieronder.

De kerstboomkaarsjes van Muller die ik ontving voldeden goed. Ze zijn kwalitatief vergelijkbaar met de Bolsius kerstboomkaarsjes.

Prima bedrijf

Alles keurig geleverd, vlot contact met klantenservice

Snelle levering en artikelen goed verpakt (ook geen overbodig grote verpakking).

Goede prijs en snelle service

De kaarsen hadden een prima prijs en het werd de volgende dag al geleverd. Helemaal top!

Goed verpakt en snel geleverd!

Besteld en de volgende dag in huis

Snelle levering en goed en keurig verpakt

Supersnelle levering

Makkelijk te bestellen via de site, lage prijzen en heel snel geleverd! Top!

verrassend snel

ene dag besteld meteen betaald en andere dag in huis eindelijk een webwinkel die zich aan zijn woord houd en dat net voor kerstmis

Prachtige kaarsen

Vorige week een bestelling geplaatst, en gisteren even gebeld om te vragen hoe de status van de bestelling was. Heel snel iemand persoonlijk aan de telefoon, wat heel prettig en uitzonderlijk is. Mij werd verzekerd dat ik vandaag de bestelling zou ontvangen. En inderdaad, vanmiddag ontvangen, prachtige kaarsen, zorgvuldig verpakt. Hartelijk dank daarvoor. Met vr.gr. Ina Schippers

Vrij eenvoudig te bestellen, keurig afgeleverd bij ophaaladres. Helemaal toppie! Hi

Eenvoudig te bestellen, kaarsen waren goed verpakt. Via Email keurig op de hoogte gehouden wat de status was Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen

Bijzonder goede service.

Wij hebben de pech gehad, dat een grote kaars, door het vervoer, gebroken aan kwam. De service was bijzonder goed. een zeer snelle reactie op onze mail, met een aanbod om direct een nieuw kaars te sturen. Wij waarderen dit bijzonder.

Bijzonder correcte afhandeling

Na een misser bij de bezorgdienst direct gereageerd en opgelost. Goede kwaliteitsproducten.

meer dan voortreffelijk bij het oplossen van leveringsproblemen door post nl

zie voorgaande

Uitstekend.

Problemen met levering (PostNL) zijn top opgelost!

Snel en correct!

Een vlotte levering

Ruim assortiment en bestelling werd snel geleverd

gewoon prima

Mijn volgende bestelling komt eraan.

12 Stellingmolen De lutte 7587RV