Vlotte levering en meterkaars is heel overgekomen gelukkig!!

Eigenlijk hetzelfde als hier boven.

Goede uitvoering van de bestelling.

Ondanks de kerstdrukte, kwam de bestelling zeer snel binnen

Goed geregeld

Prettige communicatie. Wij konden aangeven hoe groot het pengat moet zijn. Binnen twee dagen in huis.

Ondanks de drukte van Kerst, snelle levering. Top

probleemloos

Een snelle service (zelfs in de drukke decembermaand). Een goede service (mijn grote lange kaars was goed ingepakt).

Heldere communicatie en gekregen wat ik wilde.

Ik had al ervaring met uw bedrijf, dus ik was erg verbaasd dat de kaars niet kwam. Na een telefoontje bleek hij in Leusden te liggen. Maar hij zou meteen doorgestuurd worden. Dat is ook gebeurd, dus mijn hoge verwachtingen waren terecht. Dan voor uw correcte afhandeling

Uiteindelijk toch goed ontvangen

De eerste bestelling is ergens blijven hangen. Nadat ik heb gebeld is het uiteindelijk, een week later, toch goed ontvangen.

Helder duidelijk produkt

Duidelijk communicatie tussen bestelling en levering product. Product voldoet aan eisen. Prima kaarsen

Mooie kaarsen en snelle levering

Mooie Bolsius kaarsen besteld, snel geleverd en prachtige kaarsen! Aanrader!

Niets op aan te merken,!

Prima! Bestelling klopt en is keurig op tijd. Niets op aan te merken,

Grote keuze aan kaarsen

Ben zo blij dat ik hier die speciale kaarsen vond, die ik voor mijn advent boomwortel nodig had. Kon ze hier in de buurt niet vinden. De verpakking is optimaal en de levering was zeer snel. Hartelijk dank!

Netjes verpakt

Branden slecht

Snelle bezorging. Dat was top. Kaarsen zien er mooi uit en de kleur precies zoals verwacht. Echter de kaars gaat snel, na circa 15 minuten, uit. De lont lijkt te verdrinken in zijn eigen kaarsvet. Heel vervelend. Om de circa 15 minuten kijken of we de kaars weer kunnen aankrijgen.

Snel, sympathiek en accuraat

zeer tevreden, duidelijke site en snelle actie!

Vlot en goed.

Gelukkig nog steeds kerstboomkaarsjes.

Zoals het hoort!

Vandaag bestelt, morgen geleverd. Juiste motto Top

Duidelijke website; het bestelproces is makkelijk te doorlopen; e-mail bevestiging wordt omgaande verstuurd; de snelle levering wordt zeer op prijs gesteld.

zou er weer bestellen

perfect verpakt en snel ontvangen. fijne goede service!

Alles keurig verzorgd afgeleverd.

Zeer goede ervaring

Uitstekend!

Snelle levering - mooi assortiment dus zeer tevreden.

Geweldige site

Donderdag kaarsen besteld. Had ik nodig voor zondag de 1e advent in de kerk. Dhr Keereweer zelf nog aan de telefoon gehad en hij zei dat dat goed moest komen voor de zondag. Ik had ze vrijdag rond de middag al thuis. De kaarsen waren in stevig papier verpakt en ook nog in een doosje met opvulling zodat de kaarsen niet beschadigen. Geweldige service

Telefonisch keurig te woord gestaan. On line bestelling makkelijk te plaatsen en snel geleverd. Top!!

x

x