Gewoon uitstekend

Zeer goed.

Via de webshop kaarsen besteld. De volgende dag zijn ze al bezorgd. Kwaliteit van de kaarsen is heel goed.

Goede kwaliteit, prima service

Goede en snelle service. Zeer tevreden

Zoals gebruikelijk perfect geregeld

Zie boven

Prima assortiment, prima levering

Kaarsen-online heeft een verrassend groot en divers aanbod van kaarsen. De website is overzichtelijk. De levering is ook snel en goed.

Prima snelle levering

Wij zijn zeer tevreden.

De heer en mevrouw Keereweer zijn bereid je te helpen wanneer je moeilijkheden hebt. Het is nooit te veel .gevraagd. Deze mensen krijgen van ons een 10.

Snelle levering!!

Zeldzaam goed

Had een spoed opdracht. Dan is het oh zo fijn als je iemand kan bellen, die bereikbaar is, ook na 1700, die je vraagt snapt, het regelt, de belofte nakomt, en dan nog persoonlijk mailt om te vertellen dat je pakket daadwerkelijk verstuurd is. En komt dus op tijd binnen is. Dat noem ik dus service met een grote S. Bedankt

Alles goed bezorgd.

Wat ik besteld heb is goed ontvangen ook op de afgesproken datum.

Snelle levering!

Alles perfect geregeld.

Zoals hierboven omschreven.

Top snel geleverd.

Goed allemaal had de grootste stomp kaarsen van Bolsius besteld. Hadden ze bijna nergens anders volgens mij, dus blij mee. En wat al zei snel geleverd.

Mooie kaarsen

Mooie dompelkaarsen voor een nette prijs. Dompelkaarsen branden zo mooi! Snel geleverd.

Goed verpakt, op tijd ontvangen.

Geheel tot tevredenheid.

prima service

Mooi op tijd verzonden. keurig verpakt.

Zie hieronder

Alles is goed gegaan,en zo behoort het ook te zijn Een beoordeling is niet op zijn plaats. Wanneer iets misgaat en dat dan goed wordt opgelost is dat voor mij een reden om sterren te geven en een beoordeling te schrijven Groeten,Ed

Je krijgt wat je ziet

Lekker snel en verzorgt.

Tevreden met het product en de communicatie!

In corona jaar 2020 waren mijn gewenste producten niet te bestellen en een jaar later kreeg ik een berichtje of ik nog geïnteresseerd was. Nu heb ik alsnog de kaarsen kunnen bestellen die ik graag wilde hebben. Dat is toch service! De levering bij het PostNL punt was wat onduidelijk en Chris en Liranda hebben per omgaande de juiste informatie doorgestuurd.

Top,,

Hele fijne kaarsen.

Ondanks de kleine bestelling, een zeer snelle opvolging en levering. U ziet mij zeker terug! Een welgemeende dank u.

Heb best lang moeten zoeken achter het formaat kaarsen voor in mijn tinnen lamp uiteindelijk hier gevonden en super snelle levering.Alleen had ik nog wel 1 opmerking waarom het doosje met 100 kaarsen niet nogeens ineen andere doos verpakt want tijdens het vervoer wordt er gewoon mee gesmeten.

goede service en levering

alles ging vlot