very good selection, fast delivery

very good selection of candles, fast delivery, well packaged, overall very satisfied.

hoe komt het dat ik 5 km moet rijden voor en afhaal punt

en waarom mag ik zelf geen afhaal punt te kiezen

Response from the business owner

Vriendelijk dank voor de beoordeling. U heeft ervoor gekozen om de kaarsen aan huis te laten leveren. Dat doet u altijd zo. Echter u was niet thuis en dan worden de kaarsen naar een afhaalpunt gebracht. Dat dit 5 km bij u vandaag is is uiteraard vervelend doch daar hebben wij helaas geen invloed op. Wij hopen echter wel dat u net als altijd tevreden bent over het product. Wij zien u graag terug in onze webwinkel. Vr. gr. Chris en Liranda Keereweer www.kaarsen-online.nl

helemaal goed

Alles prima verzorgd.

Zal zeker nog eens kaarsen bestellen

is allemaal heel goed verlopen

mijn ervaring is als zeer goed te omschrijven

Mooie kaars, zeer snel geleverd.

Beoordeling is niet op basis van product.

Product is simpelweg wat je bestelt, niks aan op te merken. Zeer vlotte verzending ook, binnen anderhalf dag had ik het product in huis. Echter met verzendingkosten kostte dit al met al 30 euro voor een zak waxinelichtjes, lokale winkel had op het moment geen voorraad waar je dezelfde zak voor slechts een paar euro op de kop tikt. Goed alternatief dus, maar verhouding kwa prijs ligt een flink stuk hoger.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Er was een kaars te weinig geleverd. Maar dit is perfect en snel opgelost

Snelle service en top producten

Druip kaarsen besteld en 2 dagen later al in huis. Goede service. Bedankt

Prachtig assortiment en duidelijke website

Mooie assortiment kaarsen en een duidelijke website Snelle levering. Dus ben zeertevreden

Uitstekend product!

Hele mooie druipkaarsen. Daarnaast was de levering heel snel en correct.

Uiterst correct; van bestellen tot uitlevering.

Fijn om hier zaken mee te hebben gedaan.

netjes

geen problemen alles netjes en vlot

TOP!

Nu door de Corona maatregelen alle vele winkels gesloten zijn heb ik deze joekels van kaarsen online gekocht. Uitstekende keuze, leuk afgeprijsd, en een snelle levering. Helemaal goed om het in deze tijd binnen gezellig te maken.

Snelle levering, uitstekend!

Uitstekende info, snelle levering, helemaal goed!

Mooie kaarsen

Goede kaarsen, goed verpakt. Leveren duurde wel aantal dagen. Jammer dat er niet meer kleuren beschikbaar zijn en meer maten.

Dik in orde

Zeer snelle levering, produkt heeft de kwaliteit die ik verwachtte.

Snelle levering en netjes verpakt.

Nog even kijken of de kaarsen inderdaad 7,5 uren lang branden.

Alles op voorraad en snel geleverd

Overzichtelijke website, alle kaarsen leverbaar uit voorraad, correcte afhandeling. Top!

goed verzorg

keurige verpakking

Mooie kaarsen en snel en keurig geleverd !

De kaarsen zijn inderdaad zoals omschreven is en erg mooi, precies de grootte zoals wij wensten. Ze waren netjes op tijd geleverd en keurig verpakt in een doos.

Betrouwbaar.

De kaarsen kwam binnen het behoefte tijdstip.

Heel blij met de kaarsen!

Vind het leuk te weten dat de kaarsen uit Amersfoort komen, daar heb ik jaren gewoond en werk er nog steeds

Kwaliteit van hoog niveau (zowel product als nazorg)

Kaarsen-online heeft me verrast met goede kwaliteit en nog betere nazorg: een aantal kaarsen was door transportfout beschadigd en deze zijn keurig en snel vervangen door nieuwe exemplaren, zonder extra kosten. Prima klantervaring!

12 Stellingmolen De lutte 7587RV