Levering volgens afspraak

Levering volgens afspraak klinkt heel normaal maar dat gebeurt niet altijd, vandaar toch een hoge waardering. Hele goede aansteker!!

Mooie producten. Snelle levering. Uiterst zorgvuldig verpakt.

Zeker een aanrader voor een volgende bestelling

Goede service , snelle levering

mijn bestelling was makkelijk te plaatsen en kwam goed ingepakt en snel bij ons thuis.

Netjes steeds berichten ontvangen maar na 2 weken nog geen levering

Communicatie is netjes en attent, 30 dec bericht ontvangen dat kaarsen zijn verzonden, vandaag, 6 januari, nog steeds niets ontvangen. Verzend zelf ook voor onze webshop en levertijd is dan 1 tot 3 dagen.

Mooie kaarsen

Mooie kaarsen. Goed ingepakt en snel geleverd.

Erg goed.

De kaarsen waren netjes verpakt en ook snel geleverd. Ook niet duur.

Prima producten en service

Het bestellen was makkelijk door de overzichtelijke website. Duidelijke communicatie tijdens het hele traject. De kaarsen waren zorgvuldig verpakt en werden op de geplande datum geleverd.

Pakketje kwijt op postkantoortje, dankzij fam. Keereweer, is het toch gevonden, er was niet goed gezocht!

Aanrader

Mooi assortiment, snelle levering van de bestelling die keurig was verpakt.

Goede website, veel keuze en een snelle levering

Super snelle levering.

Mooie kaarsen en de kleuren zijn zoals weergegeven op de site.

Alles oke

Fijn dat ik geen verzendingskosten moest betalen

Perfecte service

Precies geleverd zoals beloofd. Beleefd, gelukkig aangesproken in U-vorm, in plaats van het gebruikelijke ge-jij. En prima bezorgd via Post.nl. Dat gaat altijd goed, in tegenstelling tot DHL.

Goed en super snel ontvangen, zelfs tijdens de feestdagen in Corona tijd.

mooie kaarsen, goede service

wellicht de mogelijkheid bieden een kaartje bij te voegen? (Voor als je de kaarsen laat bezorgen als cadeau).

Ze doen maar wat.

Ruim voor de kerst mooie kaarsen besteld. Komen ze net op tijd binnen(!ja, het is druk, daar kan niemand iets aan doen. Helaas is de order zonder overleg aangepast. Mooi diep groen zonder overleg aanpassen naar Lemon?? Als klap op de vuurpijl ook de duurdere Metallic kaarsen vervangen door standaard rood. Als je probeert te bellen wordt er niet beantwoord. Eens maar nooit meer.

Response from the business owner

Allereerst natuurlijk vervelend dat u niet tevreden bent. Wij willen graag als volgt reageren om toch e.e.a. verder aan u uitleggen. U heeft de kaarsen besteld op 14 december. Een dag na het drukste weekend van het jaar. Onze leverancier Bolsius heeft de laatste weken door Corona flinke problemen om kaarsen te leveren. Vaak weten wij niet wat wel of niet wordt geleverd. Tevens werken wij met de helft minder mensen op de werkvloer door de RIVM richtlijnen. Om alle orders te verwerken werken wij daardoor het dubbele aantal uren t.o.v. normaal en dat 7 dagen per week. De order van u bleef vrijdag 18 december hangen op een aantal kaarsen die er niet waren. Dat betekende dat de order niet weg kon. Maar wel met het grote risico dat u de kaarsen niet voor de Kerstdagen in huis zou hebben. Wij wilden u bellen om te overleggen maar u had bij het bestellen geen telefoonnummer genoteerd. Via mail is op dit moment geen optie daar dit veel te veel tijd in beslag neemt en dan zou de order weer achter in de rij moeten aansluiten. De medewerker heeft toen er inderdaad andere kaarsen bij gedaan die in zijn beleving wel zouden passen. Maar dat is en blijft persoonlijk. Dat wij telefonisch niet bereikbaar zijn klopt niet. Er heeft iemand 1 maal gebeld rond 18.00 uur. Mogelijk was u dat. Wij waren op dat moment druk bezig met het inpakken van orders. Wij hebben teruggebeld maar er werd niet opgenomen. Wij hebben inmiddels als coulance de Metallic kaarsen terugbetaald. Ondanks alles wensen wij u uiteraard toch hele fijne Feestdagen.

Goede service en snelle antwoorden

Snelle antwoorden op mijn vragen en goed geholpen

Snelle levering en een mooi product

Makkelijke site Snel besteld en met een paar dagen netjes in huis volgens afspraak

Snel en betrouwbaar

Gewoon prima!

Stipte uitvoering van bestelling en prima product!

Vlotte behandeling en duidelijke site.

snelle bezorging en mooie kaarsen

mooie kaarsen

Mooi op tijd bezorgd

Prima kaarsen

zie verder

Ik heb eigenlijk maar één woord nodig: prima!

Prima. In deze drukke periode goed op de hoogte gebracht van de aankomst tijd

Snelle en correcte aflevering op het opgegeven moment!

12 Stellingmolen

De lutte 7587RV