Sérieux

Bon service après vente

goed, snelle levering

snelle levering, netjes verpakt,

Prima ervaring

Goed verpakt, snelle levering, duidelijke communicatie.

Snelle levering, goede service

We hebben wat problemen met het vullen van onze ECO tank printer. Smart-ink gaf ons wat tips.

prima !!!!!!!!

~zeer goede service

Satisfait du sav

Très bon service. Très reactif. Je recommande.

Top service!!

Deze mensen weten waar ze over praten!! Super geholpen zelfs met de instellingen van de printer konden ze me helpen. Nemen goed de tijd om je alles uit te leggen. Zelfs toen ik weer belde met vragen was het niet erg en hielpen ze me weer. Bestel hier zeker weer. Hier kennen ze nog echt wat service is.

geweldig

er was 1 cartridge stuk bij levering zonder enige ellende een. nieuwe geleverd

zoals altijd weer perfect geleverd en tegen een goede prijs.

deze inkt tankjes zijn werkelijk een uitkomst, vroeger moest ik met een injectie spuit en handschoenen aan de inkt bijvullen en nu kan ik het wel in mijn zondagse pak doen zonder dat er een druppel naast gaat als je de instructie volgt die je op hun site kunt vinden kan er gewoon niets mis gaan, ik heb nu voor een aantal verschillende printers dit al in gebruik en nu allemaal met de tankjes van Smart Ink werkelijk heel blij mee.

Top service. Als je belt of mail met een vraag altijd een duidelijk en onderbouwd antwoordt. Ik bestel al een aantal jaar met veel plezier.

transporteur pas fiable

Je n'ai pas reçu le colis Je n'ai recu qu'un coup de telephone du transporteur alors que j'etais indisponible mais ma compagne etait a la maison pour receptionner le colis et le transporteur declare etre passé 2 fois sans succes et le colis est retourné a l'expediteur qui me demande de payer a nouveau le transport. Il n'est pas question que je paye a nouveau pour un service aussi "inexistant"

• Nous recommanderiez-vous? Non

Cher client, Le Package vous a été offert deux fois. Puis ça remonte. Dès que le colis nous sera retourné, nous le renverrons Sincèrement Bas Wijffels

Grandioos

Een probleem en zo super goed en snel opgelost. Ik weet waar ik voortaan me inkt moet kopen ga zeker klant blijven.

Achtung! Vor Benutzung erst die Kappen fest verschließen.

Die Tinte lief, obwohl ich die Kappen weiter zu drehte, erst über die Kappen aus. Erst nach sehr festem schließen der Kappen ließen sich die Patronen sauber füllen. Die Druckergebnisse waren erst nach zugabe von einem geringen Anteil Druckkopfreiniger in die Patronem gut (perfekt). Weitere Erfahrungen sind abzuwarten. Unter den vorgenannten Maßnahmen empfehlenswert. Eine deutsche Bedienungsanleitung wäre auch empfehlenswert.

verzending en prijs

nog niet gebruikt , maar verzending en prijs is het heel goed

Vlugge levering

Vlugge levering en correct

Goed en snel geleverd

Besteld de dag er op binnen, helaas zat er een product niet in de doos, mail er naar toe gestuurd ( kerstvakantie) de dag dat ze weer te bereiken waren een mail ontvangen en de dag er op was mijn gemiste product binnen super service

Al jaren klant gewoon goed

Prima service goede kwaliteit meer heb ik niet nodig

snel geholpen na printerprobleem

Site sérieux

Très satisfait des cartouches d'encre rechargeable , Epson 2100 , ça fonctionne parfaitement , très simple à utiliser , bravo au service client très professionnel et réactif qui répond très rapidement au mails ce qui est rarement le cas sur d'autres sites , merci smart ink continuez comme ça.

Zelfs in de drukste maand van het jaar zijn jullie snel

Covid19, decembermaand, dan denk je......dat gaat wel een week duren. Nou, alles behalve dat. Binnen 2 dagen had ik het al in huis. Echt super

Eenvoudig en goedkoper

Aangenaam verast door gemakkelijk gebruik, prijs en manier om afval te verminderen. Mogelijks iets meer informatie voor eerste gebruik, zou van pas komen.

In het verleden al eerder gekocht

Werkt prima.

Snelle levering, goed product

De levering was erg snel en ik heb het het meteen gebruikt. Vullen van de cartridges was zeer eenvoudig. Na installatie van de cartridges in de printer gaf de printer zonder problemen aan dat er volle cartridges aanwezig waren. Printen ging meteen goed.

Snelle levering!

Ik raad aan om te kopen bij smart Ink ! Zeer snelle levering en mooi en goed verpakt. Ik ben er zeer blij mee ! Tip top in orde.

Snelle leverin, geweldige klantenservice

Doordat ik problemen had met mijn printer werd ik door hen geholpen om de boel aan de praat te krijgen. Ze waren zo coulant om eventuele retournering uit te stellen, langer dan normaal. Helaas kreeg ik de printer niet meer aan de praat. Dit is een geweldige klantenservice zoals je dat maar weinig meer beleefd! Zeer aan te bevelen om bij hun te kopen!

Over Smart Ink

Ontdek ook het gemak van navullen met Smart Ink hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaard honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen.