zeer vlugge levering TOP

zeer vlugge en verzorgde levering dank u wel TOP

Snelle service in Tilburg

Bas (Tilburg) stuurde me snel de hervul- bare cartridges die ik hard nodig had.

super service

doen er alles aan om je te helpen bij problemen zodat je printer weer werkt supper

Ik heb nog niet gebruikt

Ik moet eerst mijn andere informatie ktekelsyraat opmaken voor ik het kan beoordelen.

Top service en natuurlijk 100 den euro's goedkoper uit met Smart Ink 👌👌👌

Top servive en je bespaart echt 100 den euro's met zo'n CISS systeem van smart ink echt top eenmaal geïnstalleerd werk alles optimaal en maar printen met die grote 100ml tankjes ernaast gevuld met inkt ben echt heel tevreden met dit systeem toppers 👌👌👌 Voor het eerst dat ik kennis maakte jaren geleden met mijn eerste Canon CISS systeem was het wel even moeilijk om het te installeren maar elke keer goed telefonischinformatie gehad hoe en wat ik moest doen en die filmpjes die we ook al krijgen bij onze CISS systeem zijn al ook echt top en voldoende uitleg 👌👌👌 Dit is echt voor degenen die het haten om keer op keer nieuwe dure cardridges aan te schaffen en keer op keer alles eruit te halen en weer te installeren het is echt top bedacht en dat weet deze ontwerper ook heel goed dit CISS systeem is het master systeem voor onze printers 👌👌👌 Verder niks te zeggen ben te blij met dit CISS systeem dus beveel het ook 1000% aan eerlijk waar. Mvg J.Matyar

Snelle levering, niet duur, een aanrader

Zie boven

Op tijd en voldoet aan mijn verwachtingen

Aanbevolen door een vriend. De verwachtingen waren hoog gespannen! Tot nu toe komen ze allemaal uit.

Mijn hervulbare sublimatie cartridges zijn keurig afgeleverd met ingesloten bij de factuur de gebruiksaanwijzing voof het vullen en instaleren, Toppie

nooit problemen gehad

30 januari 2020 bestelling geplaatst Brother LC223 hervulbare cartridges bestelling is nog niet binnen

Beste Klant, Uw pakket is donderdag 30 jan verstuurd. Waarschijnlijk door het weekend en drukte vertraagd? Ik zag dat het vandaag bezorgd is. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Snelle levering.

Snelle levering. Maar de gebruiksaanwijzing voor het vullen van de cartridges mocht beter.

absoluut top

duidelijke website bestelling volgende dag bij de deur afgeleverd

Perfect!

Al jaren ben ik een tevreden klant. Al enkele keren ben ik gaan zoeken op het internet naar overige en betere leveranciers, maar tevergeefs. Ik kom steeds 'noodgedwongen' maar graag terug naar Smart Ink. Verder zoeken hoeft echt niet.

Snelle levering, prima kwaliteit inkt, goedkoop printen op deze manier.

Hervulbare cartridges zijn goed in gebruik en makkelijk te hervullen. Heb al vaker navulinkt besteld.

Snel geleverd en goed verpakt. Ik had sublimatie-inkt besteld voor mijn printer. 3 potjes hadden een spuitmondje en eentje was geleverd met een injectienaald en spuit. De flesjes met spuitmondjes zijn ideaal, maar met de spuit en injectienaald is een gedoe en veel geklieder. Bij mijn vollende bestelling informeer ik even naar een flesje met spuitmond.

Beste Klant, Helaas waren de flesjes met naalddop tijdelijk niet beschikbaar voor sublimatie inkt. Voor alle andere inkten hebben we de flesjes met naalddop volop beschikbaar. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Zeer snelle levering

Gewoon erg goed

Super goed

Bij vragen uitgebreid uitleg! En heel vriendelijk

zeer goed

goede kwaliteit inkt en snelle levering

Vriendelijk contact via de mail. Sublimeer inkt gekocht en kreeg daar een uitgebreide gebruiksaanwijzing bij ivm het opstarten van een nieuwe printer! Afdrukresultaat is ook super

product goed , personeel niet

heb 2 x zwart besteld en is 1 x geleverd. moet zeuren en mailen voor het 2e betaalde potje jammer groet wj traa

Beste Klant, Onze excuses als er een flesje zwart niet bij zat. Wij hebben u een mail gestuurd met een vraag, deze werd pas na twee weken beantwoord, daarom konden we u niet eerder service verlenen. Vriendelijke groet Smart Ink

Uitstekende producten, levering en prijzen!

Succes met je bestelling!

Snelle en correcte levering

De producten waren netjes ingepakt en waren snel geleverd en van goede kwaliteit.

Goede website en ook product is ook niet te duur.

Goed product voor een normale prijs.

Erg goede webwinkel

Eigenlijk alles wat je wil. Snelle levering, goedkope producten, je bespaart echt een hoop geld, vriendelijke klantenservice.

Top inkt

Op de handleiding op het inkt flesje staat ‘bijgeleverde naald gebruiken bij om de fles door te prikken’. Deze zat er niet bij. Gelukkig had ik er nog een liggen van de vorige set. Anders had ik ze niet open kunnen maken. Vandaar geen 5 sterren. Inkt zelf is top.

Goed product.

De hervulbare inktpatronen zijn ideaal, ik heb ze voor het eerst gevuld en geinstalleerd en ze werken perfekt.