Super prettig contact

Ik had storing aan mijn Epson r3000. Hierover redelijk uitgebreid kunnen spreken Kosteloos wordt nieuwe cartridge verzonden! Gesprek was (weer) zeer prettig en ik hoop na de Corona ellende bij hun een kopje koffie te komen halen! Dit ook als dank voor devoot mij nu vertrouwde service

Ik ben tevreden.

De inkt print uitstekende foto's

en de hervulbaren cartridges zijn meer dan goed

Niet wat ze beloven.

De kwaliteit van de pigment inkt lijkt me goed. Maar het navulsysteem van de cartridges is niet zoals men beloofd, je krijgt er gewoon spuiten en naalden bij om je cartridges na te vullen. De naalddop waar men het over heeft om handig na te vullen, kun je na het 1e gebruik niet meer luchtdicht afsluiten wat de inkt niet ten goede zal gaan. Dus uiteindelijk moet je gewoon de inkt opzuigen en in de cartridge doen, wil je het systeem luchtdicht afsluiten. Hoe moeilijk kan het zijn er een paar dopjes bij te doen? Ik heb nu alles de 1e keer gevuld en de Printer, een Epson Stylus Photo R1900 had geen problemen met de reset cartridges, dus dat lijkt prima te werken. De volgende keren vullen zal wel een grotere smeerboel worden omdat de plastic membraampjes zijn doorgeprikt onderaan de cartridge door het plaatsen. Al met al is er nog wel wat te verbeteren. Gelukkig lijkt de inkt kwaliteit prima, dat levert ze een krappe voldoende op.

Beste klant, U heeft inkt voor een 8 kleuren printer besteld, helaas hebben we voor uw printer de inkt alleen in andere flesjes. We hebben dit ook op de bewuste pagina vermeld en de foto’s zijn ook anders. U kunt de dop afsluiten met de draaidop. Voor alle andere printers hebben we wel flesjes met een naalddop en afsluit dopje De cartridges hebben een afsluit systeem, dus als u straks de cartridge verwijderd sluit hij zichzelf af zodat hij niet lekt. Mocht u nog vragen of hulp nodig hebben dan horen we graag van u. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Prima inkt voor betaalbare prijs

Korte levertijd en ook de telefonische helpdesk gaf me een goed advies.

Top produkt

Mijn ciss werkt al jááááren. Nu pas mijn voorraad inkt op. Nieuw setje erin en hoop printen maar. Ik heb al veel geld bespaard. Thanx

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering en een zeer goede prijs.

Snel

Snelle levering. Goed verpakt. Duidelijke site. Zeer vriendelijke klantenservice.

Zeer klantvriendelijk bedrijf

Ik heb eigenaar Bas via e-mail en telefoon gesproken. Ik heb een erg prettige ervaring met dit bedrijf. Er wordt goed meegedacht en snap je het vulproces niet direct, dan wordt er -zelfs telefonisch- contact met je opgenomen. Uitgangspunt van dit bedrijf is dus ook dat de klant tevreden moet zijn.

Voor Canon niet aan te bevelen

Ik gebruik het systeem al enige tijd en heb in het begin problemen gehad met het bijvullen. Het was één grote kliederboel. Bleek gedeeltelijk aan mijzelf te liggen. Echter : de AVR chips werken alleen als je pas bijvult als de printer software 'leeg' toont. Maar vele malen na vullen bleef de software 'leeg' aangeven. En dan werkt de printer niet meer. Al je dan ook nog eens enkele malen de beruchte B200 error krijgt dan ben je er wel een keer klaar mee. Met andere vreemd merk cartridges geen probleem. Ik kan na schoonmaken en opnieuw aanbrengen van kop en catridges de storing niet meer wegkrijgen. En 2 catridges blijven knipperen ondanks dat deze netjes gevuld zijn en de chips voorzichtig zijn schoongemaakt (net als overige contactpunten). Kortom : dit wordt een andere printer.......Gedeeltelijk door de niet lekker werkende catridges. Jammer.

Beste Klant, Erg jammer dat u niet direct met ons contact opneemt, zodat we samen met u een oplossing kunnen zoeken voor het probleem. Wij staan bekend om onze uitstekende service. Als u de stappen uit de video over slaat en de bijgeleverde kapjes bij Canon cartridges niet op de cartridges plaatst dan loopt de inkt er zo uit. Als u de cartridges eerder vult dan wordt aangeven in de handleiding dan gebeurd er niets, u mag pas bijvullen als cartridge volledig gestopt is. De melding B200 komt ook voor bij gebruik met originele cartridges en huismerk cartridges, erg voorbarig dat u denkt dat deze melding door ons product komt, you tube staat vol met B200 meldingen. Neem aub contact met ons op, wellicht kunnen wij uw problemen oplossen. Zelfs als u denkt dat niet meer mogelijk is. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Goede kwalitatieve inkt, samen met de lege cartridges van smart ink makkelijk te gebruiken. Er wordt ook een duidelijke handleiding bijgeleverd.

goede inkt snelle levering

reeds meerdere sets inkt er besteld goede kwaliteit

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Website is makkelijk te bedienen, en het werd ontzettend snel geleverd. Top!!

Uitstekend alternatief voor de veel duurdere originele inkt. Snellere levering.

Smart ink heeft mij goed aan de telefoon geholpen

Ik stel het op prijs, jullie zijn echt behulpzaam.

Alen houbi

Ik zi allas in de ourden Bedenkt.

De cartridges die ik had besteld waren niet compitable met de firmware van mijn printer. Smart Ink heeft als oplossing aangeboden om het geld te retourneren zonder de cartridges daarbij terug te hoeven sturen. Wanneer er nieuwe chips beschikbaar zijn worden wij hierover geïnformeerd om eventueel de cartridges met de nieuwe chips te voorzien en uit te proberen.

super service

hele snelle service

Super geholpen en duidelijke uitleg over het gebruik van het product

Nog nog prima

Het vervangen van de cartridges ging erg makkelijk. Alleen las ik in de mail met orderbevestiging dat ik geen updates meer vanuit Epson mag installeren. Is dat juist? Gaat dat geen impact hebben op de regelmatige macOS aanpassingen van mijn iMac?

Correcte service

Een tevreden klant.

Snel - no nonsense

Indertijd telefonisch goed advies gekregen, en nabestellen gaat snel en gemakkelijk.

Zoals gebruikelijk goed

Al jaren een prima ervaring

Volgende dag in huis super

Super snel

Prima afhandeling