Goede prijs, snel verzonden, goed verpakt.

Prima. Kom zeker terug.

Printen zonder zorgen

Mijn oude printer is weer helemaal up to date zonder vervelende meldingen of er inkt besteld moet worden. Nu heb ik voldoende inkt voor zeker 1 à 2 jaar voor een fractie van de prijs.

Goed produkt en snel geleverd.

Overzichtelijke website, simpele manier van bestellen, goed product, snelle levering en nette prijs.

Super!!!

Het is een super bedrijf. Zeer vriendelijk, goede uitleg en snelle levering. Ze hadden mijn telefoontje gemist en ik werd zelfs terug gebeld. In één woord GEWELDIG!!!

Snelle levering en top inkt.

1e bestelling was met resettende cartridges. En 100 ml flesjes inkt. Nu de 2e bestelling weer snel geleverd. Top inkten. Makkelijk te vullen cartridges. Top service.

Supersnelle levering!!!!

Kennins van zaken, en nemen de tijd voor een eerlijk en goed advies

Hebben een veel kennis van hun product. Denken mee met de klant. Nemen de tijd om een degelijk, helder en onafhakelijk advies te geven. Top!

Kan niet beter, althans, ik zou het niet weten

Snelle verzending van een inmiddels derde set Smart ink(t). Mij bevalt het!

Een tien is teveel ;-)

Ik gebruik al jaren de inkt en de cartridges van Smartink, en eerder de grote tanks. Het werkt en print allemaal perfect. Voor de duidelijkheid lijkt het mij goed om toe te voegen dat ik alles calibreer met colormunki van X-rite. Om foto goed af te kunnen drukken op goedkoop papier is dat wel nodig. Maar zo maak ik wel super afdrukken voor heel weinig. Op mijn fotoclub heeft niemand door dat ik zo zuinig ben.

Prima website, snelle levering

netjes en snel bezorgd

zeer netjes en snel binnen en de prijs is ook super zeker een aanrader

Slecht

Mijn bestelling zonder inkt

Beste Klant, De hervulbare cartridges worden standaard zonder inkt geleverd. Op de product pagina vermelden we daarom dat u de inkt zelf bij moet bestellen. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Goede service en producten

Goede betaalbare producten, snelle service , vond de website wat springerig , springt telkens terug naar boven

Altijd telefonisch geduldig te woord gestaan,en van goede adviezen gegeven. Ik de gebruik de inkt al een paar jaar, tot grote tevredenheid. Ook mijn dochter en vriendin gebruiken het . ik heb het al bij velen aanbevolen.

goed en snel

weinig aan toe te voegen

Uistekend

professioneel

deskundig en goed advies

Snel, behulpzaam en prima kwaliteit!

Refillable inktcartridges voor Epson R3000 besteld: Snel, behulpzaam en prima kwaliteit!

niks te klagen, zoals het hoort

SNELLE LEVERING EN GOEDE KWALITEIT IK BEN ER CONTENT MEE.

Waar gewerkt wordt worden ook foutjes gemaakt, maar het is nu eenmaal een menselijke eigenschap waar ik mijzelf ook wel op betrap. Zo was de vorige bestelling wel in orde, maar bij de levering bleek de kleur cyaan niet aanwezig maar wel de kleur zwart, dus het aantal klopte wel maar de inhoud van het pakket iets anders de bestelling en de faktuur. Nu gaat de inkt hier wel vanzelf op en vandaaar deze bestelling van j.l. en heb ik alles weer op orde, dus heb ik het niet nodig gevonden te reklameren. Hier gaat ook weleens iets fout, HET SCHIJNT MENSELIJK TE ZIJN

Beste heer Peek, Voordat het pakket dicht gaat maken wij een foto van de inhoud en de bon en het verzend label. https://photos.app.goo.gl/DmQZJ1DLSxaFFzYm6 Uw vorige levering lijkt toch correct. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Altijd perfect !

3 jaar geleden begonnen met sublimeren , toen kwam ik op smart inkt uit om mijn Epson printer te voorzien van sublimatie inkt. Als ik ergens niet uit kwam heeft Bas me super geholpen . Ik heb al veel mensen doorverwezen naar smart inkt !

Niet te duur maar niet helemaal zoals verwacht

Inkt prima Prijs prima Levertijden je snel Helaas flesjes met spuitmond en zonder met injectiedlpuiten. Ja 1 soort verwacht ( spuitmond)

Beste Klant, Helaas kunnen we voor sublimatie inkt niet altijd flesjes met naalddop leveren. Voor dye en pigment inkt wel. Op de product pagina van de sublimatie flesjes hebben we dit vermeld. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Geweldig, snel, behulpzaam, prima produkten.

Omdat ik na de zoveelste keer weer alles onder de inkt had - bij de navulbare cartridges die ik eerder gebruikte waar je met een injectie spuit de inkt eerst met een hand het flesje vast houdend en met de andere de injectie spuit de inkt uit een flesje moet zuigen en daarna al druppelend deze in de cartridge moet hangen - was ik het zat en was blij verrast dat Smartink flesjes verkocht met een spuitje die je direct in de cartridge kunt houden en gewoon zonder handschoenen aan je cartridges kunt vullen. Bij de levering kreeg ik ook een aantal rubbertjes waarvan me niet duidelijk was waar ik die voor kon gebruiken maar met een telefoontje naar Bas van Smartink werd het me helemaal duidelijk uitgelegd en kreeg ik tevens nog een tip dat op de bevestigings mail van de bestelling van Smartink een link naar Youtube staat waar e.a. door middel van enkele filmpje wordt uitgelegd. Het werkt echt ontzettend gemakkelijk om nu even je cartridges bij te vullen en begrijp je iets niet dan is een telefoontje genoeg om het je helemaal uit te laten leggen, dus met mij heeft Smartink er zeker weer een klant bij.

Super snel, mooie prijs en goede service!

Bestel gedaan en volgende dag thuis geleverd! Daarna telefonisch advies gevraagd over iets anders en super hulp gekregen! Top!

Hele fijne partij!

Ik had een vraag over sublimatie inkt en kreeg super fijne en goede uitleg hoe ik alles moest doen en wat ik moest bestellen! Volgende dag meteen in huis! Bedankt en tot de volgende keer!