gewoon super

inkt werkt perfect mooi resultaat

Super snelle levering.

Super service,snelle levering

Super service,bas denkt mee geeft goede adviezen. Levering is supersnel zoals wordt aangegeven.zeker aan te raden aan iedereen die inkt wil bestellen. Top winkel en top bedrijf. Bij mijn tweede bestelling was de verkeerde zwart ink geleverd maar bas heeft dit prima opgelost en dag later heb ik de juiste ontvangen. Ik zou smartink zfs kiezen boven de meeste ink onlineshop. Ik geeft zelfs een 11 als cijfer als dat zou kunnen :)

Zeer tevreden en kom zeker weer terug

Ben zeer tevreden over Smarkt Ink. Jaren terug hier een CISS gekocht en ben daar nog steeds heel tevreden over. Laatst voor het eerst extra inkt gekocht en ook dat bevalt perfect. Prima bang for your buck. Kom hier zeker weer terug.

TOPPER, zeer aan te bevelen

Wij gebruiken in al onze printers de inkt van Bas, bij "Uitdagingen" met de printers neemt bas altijd de tijd voor ons en geeft hij goede adviezen en oplossingen. Evelien van Flachsfotografie.nl (en Ron voor de problemen)

Super goede service zoals altijd

Na de bestelling aangeven tijd gekregen

advies en service ten top

na een telefoontje natuurlijk het advies gekregen wat ik nodig heb. en na bestelling super snel geleverd!

Goede service en vriendelijk

Bestel hier me inkt al een ruime tijd. Altijd goed service en tips. Als je der niet uit kom bel en staat je vriendelijk te woord. Ik zal hier vaker bestellen. Tot de volgende bestelling

Super service na 3 jaar gebruik van mijn ciss.

Heb 3 jaar geleden een ciss voor mijn brother printer gekocht, heeft alles super gewerkt tot vorige week, toen deed de chip niet meer resetten. Direct contact opgenomen met smartink wat het zou kunnen zijn, na een paar tips van Bas, alle tips gecheckt bleek niet te werken, toen zei Bas ik stuur wel een nieuwe zwarte cartridge inclusief arc chip, ik vroeg wat kost mij dat dan, is gewoon garantie. 2 dagen later patroon op de mat gevallen, heb eerste de chip op mijn zwarte patroon erop gedaan, patroon erin gedaan, werkte nog steeds niet, dacht dan maar de nieuwe patroon inclusief de nieuwe chip maar op de ciss vervangen en dan weer ontluchten. Toen werkten weer alle kleuren. Heb de inkt in de kapotte patroon eruit gehaald met een spuit toen zag ik dat iets los in de patroon zitten, dus de oude patroon was dus kapot. Heb toch ook maar de oude chip op de nieuwe patroon aan de ciss gedaan, werkte niet helaas. Was dus toch de patroon kapot en het chipje erop, dank zij de goede garantie service ( 3 jaar later dan aanschaf datum ) dus super service en winkel. Niets dan lof ook alweer een nieuwe set flesjes inkt besteld. Bas van Smartink.nl super bedankt dank zij U werkt mijn printer weer als vanouds:)

Prima service met zeer goede kwalitiet

Goede voorlichting via telefoon, Snelle levering. Goede kwaliteit

Zoals afgesproken alles mooi op tijd geleverd đź‘Ť

Prima op tijd geleverd

Snelle en goede service!

De volgende dag al in huis en een super duidelijke uitleg! Toen ik er niet helemaal uit kwam heb ik gelijk gemaild en kreeg super snel een reactie terug met de oplossing!

Gewoon perfekt

Uitstekende en vakkundige adviezen en perfecte service.

goede en snelle service

Ik heb een hele goede ervaring met smartink, correcte service en niet te beroerd om opnieuw de nieuwste cartridges te sturen, ik ben heel blij met smartink.

Combinatie inkt-papier is uitstekend

Snelle en keurige verzending.

Besteld en de volgende dag keurig verpakt in huis. Uniek vulsysteem met duidelijke handleiding.

Het was niet dat wat ik verwacht had geen functie van de cartridges.

De cartridge lopen niet helemaal vol neemt de inkt niet helemaal op. Blijven witte pleken in de cartridge zitten geen inkt wat door loopt En zo kon ik ook niet printen zwart bleek helemaal niet te functioneren naar het invullen. Ik heb nu € 21.95 voor niets uit gegeven waar ik niets aan gehad heb. De inkt is wel goed. Mijn printer heb ik vandaag naar media merk gebracht om te recycle. Ik wilde de cartridge eruit halen was niet meer mogelijk. Alles was om te huilen. Heb een nieuwe printer gekocht een HP.

Beste Klant, Heel vervelend dat u tegen problemen aan loopt! Cartridges met een spons lopen nooit helemaal door in het begin, waar je ze ook koopt. om de lucht te verwijderen moet u extra handelingen verrichten. We leggen dit uit in de video. Jammer dat u niet de tijd heeft genomen om contact op te nemen, dan hadden we u zeker kunnen helpen. Ook heeft u bij ons 100% garantie. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Super geholpen

Super en echt ook de spullen de volgende dag huis.

Volgende dag in huis.Op een vraag van mij via email eerst snel gereageerd .

Super!!

Zeer nette service en super snel geleverd ! Zeer zeker een aanrader.

Top service, aanbeveling om zaken mee te doen

Prima bedrijf waar je niet alleen goed je service vindt, maar ook hoogwaardige producten. Ook de aftersales is uitstekend.

de service was goed en op de aangegeven dag

de verpakking was netjes verpakt

prima!

goed telefonies advies gehad en volgende dag in huis

zeer goed

zeer goede service en heel vlug en kwaliteit zekers aanbevelen