Goede en snelle service

Verrassende optie op goede en goedkope inkt. Jammer alleen van de voortdurende tegenwerking van de leverancier van de printer: Epson!

Supersnel

Goede kwaliteit en snelle levering! Al jaren klant

Dankzij jullie overzichtelijk site heb ik zonder moeite mijn printer kunnen ombouwen naar sublimatie printer!

Kwaliteitsproducten en uitstekende service

Inkt van hoge kwaliteit. Snelle verzending

Alles klopt!!

Prima en snel geregeld!

Prima inkt

De inkt is prima. Nog geen verstoppingen met de Epson et-14000. Kleuren zien er prima uit!

Het was heel snel geregeld

Top !!

Snel, accuraat en super goede helpdesk. Al jaren een uitstekende ervaring met Smart Ink !!

Goed kwaliteit zelfde inkt als HP, snelle levering

Heel goede service

Ik had mijn bestelling niet helemaal goed gedaan. Dit merkte Smartink ook en belde met de vraag of dit de bedoeling was. Dat bleek niet zo en het teveel betaalde geld werd cash bij mijn bestelling geretourneerd. Wat een service.

betrouwbaar

correct, behulpzaam

Prima site, duidelijke info, goed product, snel geleverd.

Voor mijn fotoprinter ga ik deze inkt ook bestellen.

zeer goed

snel en goed

Het kan niet beter

Correcte, snelle levering van prima producten.

Super snel

Ik bestel nog omdat ik heel tevreden ben

Good

Everything went as good as planed good service Will use Smart ink again

Snelle, professionele afhandeling van mijn bestelling.

Gevraagde werd snel en zonder poespas geleverd.

snelle service

eerst vraag gesteld, snel antwoord ontvangen daarna bestelling geplaatst en dag erop ontvangen.

Alles perfect snelle levering

Goede snelle service

Ik heb de navulcartridges en bijbehorende inkt gekocht. Het navullen is makkelijk en zeker met behulp van het filmpje. Op mijn gestelde vragen kreeg ik direct antwoord. Ik ben zeer tevreden over de winkel, service en smartink systeem.

Goede hulp en top spullen

Gemaild met een vraag voordat ik ging bestellen. Snel antwoord en goede hulp gekregen. Spullen zijn goede kwaliteit en de pigment inkt zier er ook super uit.

Super snel geleverd

perfect

Veel kennis over printers in algemeen. Als je belt over een probleem word dat zeer goed opgelost en alles op een begrijpelijke manier besproken. Heeft goede tips over het gebruik van zijn product met jouw printer. De inkt levert goede resultaten op zoals beloofd en goede prijs.

Nadat ik erachter kwam( zonder beschrijving helaas) hoe ik de inktcapsules moest openen wat een smerig karweitje was, kon ik de inkt toevoegen aan de printer.