Had ik jaren eerder moeten doen!

Al jaren verbruik ik best wel veel inkt op jaarbasis voor mijn printwerk. Dit printwerk moet over het algemeen van goede kwaliteit zijn. In het verleden heb ik wel eens geknoeid met het handmatig navullen van de cartridges maar ik ben daar van afgestapt toen ik zo’n 2 jaar geleden Smart Ink ontdekte. Ik heb toen een Ciss systeem van Smart Ink aan mijn Brother printer gekoppeld en gebruik daarbij ultra chrome dye inkt. In een woord fantastisch! Goede kwaliteit inkt, werkt zonder problemen met de printer en geeft mooie afdrukken. En bovenal bespaart inderdaad behoorlijk wat euro’s ten opzichte van de aanschaf van losse cartridges. Jammer dat ik niet eerder op dit systeem ben overgestapt!

Heel goed, goede service.

Goed geholpen en goede service.

Correcte afwerking van de bestelling

Uitstekende afwikkeling van de bestelling

Goede en snelle levering

De link naar Smartink werkte prima.

Zeer goede service!

Snelle verzending, zeer goed en stevig verpakt voor verzending. Een extra handleiding mee in de verpakking zou handig zijn. Maar online vindt je ook wel een duidelijk filmpje voor inktcartridge installatie. Hier moet je wel even naar opzoek.

Beste Klant, De handleiding zit vast aan de bestelbon. Tekst en een link naar de video zijn hier toegevoegd Vriendelijke groet Bas Wijffels

Correct en snel

De levering gebeurde correct en snel zoals beloofd, enkel had ik wat problemen om een nieuwe printer in te stellen met deze cardriges, maar de aanhouder wint, en het is me gelukt :-)

Gewoon de aller beste.

Gewoon de beste bedrijf als het om inkt etc gaat. Super personeel denkt met je mee en staan altijd voor je klaar. We hoeven geen ander bedrijf meer dan Smart ink

Altijd super !

Al jaren fan van smartink ! En verschillende personen door verwezen .

Goede service,snelle levering

Overzichtelijke site, snel geleverd

Super kwaliteit en altijd op tijd geleverd

Zeer overzichtelijke website en alles is makkelijk te vinden. Bezorging is altijd op tijd.

Snel met leveren

Bestelling van navul inkt wordt vlot afgehandeld.

Zeer snelle services betreft ook met de bestelling op de site! Duidelijk en ook de prijs! andere dag al in huis zeer goede service van Smart Ink

Mijn inkt systeem 2015 gekocht begon kuren te vertonen, de zwarte cartridge moest na 2 pagina's printen er uit en er weer terug in, dit aan Bas medegedeeld en hij heeft mij div tips gegeven om het probleem op te lossen, helaas bleef het probleem zich voor doen. Smart inkt heeft toen bij een inkt bestelling een gratis nieuwe cartridge geleverd. ik kan niet anders zeggen dan een super service voor een 6 jaar oud systeem. smart inkt bedankt en nog vele jaren blijf ik printen met jullie systeem. Groet Theo

Hoedje af voor de uitstekende service !

Net mijn eerste bestelling aangekregen. 4 flesjes inkt voor HP printers. Zeer snelle levering ! Aangezien we zo tevreden zijn hebben we besloten om volgende maand nog 2 extra printers aan te schaffen (wij printen veel voor onze hobby's) en hiervoor ook inkt + hervulbare cartridges te bestellen bij deze website. Een echte aanrader !

Verbeterd, ten opzichten van vorige keer 2006

De inkt, is van betere kwaliteit geworden dan voorheen. Prima, als je het mij vraagt dus, opschaal van 1 tot 10 7,8. Prima dus.

Goede kwaliteit en betrouwbaar

Duidelijke website, goede communicatie Kan geen verschil ontdekken in kwaliteit met originele cartridges After sales prima, geen gezeur indien iets niet klopt

Eenmaal in de printer werkt het perfect, gewoonweg PRACHTIG!

Super kwaliteit, echt zoals beschreven op de website

Geweldig goede service

Nadat ik mijn pakketje had gekregen bleek dat er 2 inkt flesjes verdwenen waren. Na contact met smartinkt, en bewijs opgestuurd te hebben van een doos die stuk was, had ik de ontbrekende inkt de dag erna al in huis. Super!!

prima, snelle dienstverlening

binnen een dag geleverd

Erg mooi product Alleen begreep eerst niet dat je losse cardrige er bij moet kopen Werkt mooi en eenvoudig

Smartink doet wat het belooft!

Meerdere malen voor sprinters besteld en gaat altijd goed. Zeer aan te bevelen!

Goed geholpen

En snel geleverd

Prima klanten contact

Bestelling klopte niet helemaal maar prima opgelost.

super

Super inkt zeer aan te bevelen

Over Smart Ink

Ontdek ook het gemak van navullen met Smart Ink hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaard honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen.