Altijd goede service, em materiaal

Prima inkt past perfect

Snel geleverd prima product

Instructies goed gelezen: je moet er even de tijd voor nemen. Net een halfuurtje geleden de cartridges gevuld en printer accepteert de cartridges en print prima Geeft wel een melding dat er niet originele cartridges/inkt gebruikt wordt: deze melding kun je negeren. Ik kan geen uitspraken over de toekomst doen maar dat gaan we zijn. Hiervoor 1 keer originele cartridges besteld. De zwarte cartridge was vrij snel leeg en dan kun je haast niet meer fatsoenlijk printen. Dit is een prima alternatief. Snelle levering.

Ik zag de aanbieding van Smart Ink bij Bol.com Ik wilde behalve een setje van 4 kleuren nog een extra flesje van 95 ml van de kleur BLACK. Dit was niet los verkrijgbaar in de verpakking van 95 ml bij Bol.com en wel bij bij Smart Ink. Dus heb ik gekozen voor rechtstreekse bestelling bij Smart. Wel verzendkosten maar per saldo een gelijke prijs. Ben zeer tevreden met de snelle levering en de prima verpakking. Ik blijft jullie klant.

Helemaal goed!

Super hulpvaardig!

Op mijn telefonische vraag bij een probleem met mijn printer werd ik super geholpen. Er werd meegedacht en naar een oplossing gezocht. Een woord: TOP! Bedankt!

Goede service en snel geleverd

Omdat de directe Paypal link niet werkte gaf medewerker telefonische de oplossing om toch met Paypal te betalen dmv van geld overmaken.

Snel geleverd en super producten

Snel geleverd en goede producten Super tevreden van het bedrijf en de services

potjes jaren mee gedaan

Ik had de standaard inkt gekocht, drie kleuren en twee zwart. Jaren mee gedaan, nu de ultra chrome variant gekocht, zichtbaar verschil in kwaliteit bij het afdrukken van foto's. Goed spul, in verhouding vele malen goedkoper.

Ontzettend goede service en snelle levering

Mijn printer deed het niet meer goed. Door hun heel goed geholpen en samen hebben we de problemen gevonden en opgelost

Perfect geregeld Nieuwe A3+ printer weer voorzien van navulbare cartridges voor beide inkt soorten

Ik heb al jarenlang plezier van de diensten van smart ink. Eerst van een zelf vullend systeem met 6 flesjes en slangetjes naar cartridges, later overgestapt op navulbare cartridges, Wat ik persoonlijk makkelijker en sneller vind werken. Het zelf printen op A4, A3 en A3+ blijft op deze manier leuk. Heb nu altijd eigenwerk aan de wand hangen en die zo vaak ik wil kan vervangen

Zending weer snel geleverd.

Van bestelling tot bezorging soepel verlopen. Dat was al in 2014 bij mijn 1e bestelling en nog steeds anno 2021!!!

Gewoon zoals het moet

Goed ingepakt, waardoor mijn inkt op de juiste wijze is aangekomen. Ik ben tevreden. Gr Hans

De inkt cardridges werken prima

De korte handleiding was een beetje verwarrend c.q. klopte niet helemaal. Maar uiteindelijk is het super simpel om de cardridges te installeren.

Altijd naar tevredenheid

Heb de spullen nog niet in gebruik omdat de cartridges nog niet leeg zijn. Bestelling tot levering etc is uitstekend verlopen.

Prima inkt

Ik heb deze bestelling prima ontvangen, ik heb via de mail nog enkele vragen gesteld. en die werden prima beantwoord. Alleen kwam ik 1 klein rubbertje tekort, weet niet of dit erg is moet de cartridges nog installeren.

Altijd TOP!

Na het plegen van een klein telefoontje, was het duidelijk. Had nl een andere printer gekocht, en had nog resterende flesjes inkt. Konden niet gebruikt worden in mijn nieuwe printer! Dus duidelijke uitleg en even tijd voor je! Top service. Groet Wim.

Uitstekend materiaal en service

Als iets niet duidelijk is word je prima geholpen.

onvoldoende

niet echt te vreden na het vullen v de inkttanks bij het plaatsen bleek er een gelemaal niet werken ( code, na verscheiden keren geprobeert te hebben je verwacht tot dat ze eerst de inkttanks gecontroleren voor men ze verstuurd wel een vlote levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Beste Klant, Vervelend dat een cartridge nog niet werkt. Omdat er bij hervulbare cartridges meerdere reden kunnen zijn voor het niet werken. Kunt u het beste even contact met ons opnemen. We geven u dan uitleg hoe u de cartridge werkend te krijgen is. Werkt hij dan nog niet kunt u gebruik maken van onze garantie en ontvangt u snel een nieuwe cartridge. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Excellent service

Very quick response to queries and fast shipping.

Fijne service

Ze leveren zoals beloofd Met goedwerkende cartridges van eigen merk

Goede keuze gemaakt !

Bij Smart Ink terechtgekomen door mijn collega die er goede ervaring mee had. En ik moet zeggen dat hij helemaal gelijk had. Prima service, op het filmpje goed uitgelegd hoe het werkt en voldoende kwaliteit voor thuisdocumenten.

Prijs omhoog voor minder

Toen ik 2 jaar geleden mijn eerste inkten bestelde bij "smartink" werden naast de inkten ook de nodige toebehoren zoals vul-cassettes meegeleverd. Nu krijg ik voor een hogere prijs alleen nog de flesjes inkt. Het gaat hier om de set en niet de lossen flesjes inkt. De inkt daarentegen is super goed dus ik blijf hem wel gebruiken,,,

Beste Klant, Bedankt voor uw review en vertrouwen in ons, U heeft de dye ultra chrome besteld, die is duurder dan dye chrome Chrome is € 4,95 voor 100 ml en ultra chorme € 7,95 voor 100 ml De prijs is niet veranderd, Vorige keer heeft u een set cartridge en inkt samen besteld nu heeft u een set inkt los besteld, dat is het verschil. :) klik volgende keer het nummer van uw printer aan en u vind alle producten voor uw printer in een overzicht. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Subliem

Ik ben zéér tevreden over de geleverde inkt & cartridges, ook in het verleden heeft Bas mij ontzettend goed bijgestaan met een probleem die ik ondervond met een Ciss installatie en dat is een pre om in de toekomst meerdere aankopen bij een webshop te doen, al met al kun je hier met een gerust hart bestellen, levering is snel, updates van bestelling gaat goed, geleverde spullen zijn puik in orde. Met vriendelijke groet, Ronnie

Over Smart Ink

Ontdek ook het gemak van navullen met Smart Ink hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaard honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen.