uistekend

ik kan dit product bij iedereen aanbevelen .

Perfecte kwaliteit

Snelle levering met kwalitatief goede producten.

Service zoals service bedoeld is, gewoon top.

Geweldige service en snel, uitstekende kwaliteit materialen en simpel te bestellen

Prima inkt, snelle levering

De 2e keer dat ik deze inkt bestel, was er een beetje huiverig voor eerst, maar door het prijsverschil met de originele cartridges toch maar een geprobeerd. Kleuren zijn prima en de levering als Speedy Gonzales sneller dan verwacht.

Goede service en snel, maar minimale gebruiksaanwijzing

Hetgeen ik ontvangen heb in een doos is snel en goed geleverd. 9 hervulbare cartridges voor de Epson 3800 en 9 flesjes met inkt. Ziet er goed uit. Wat ik vreemd vind is dat hier geen gebruiksaanwijzing bijzit. Er staan tekstjes op de flesjes, maar deze bieden geen volledige dekking. Er kunnen nog dingen fout gaan. Er wordt over ''dopjes'' gesproken, maar er zijn twee dopjes en het is voor mij niet (volledig) duidelijk naar welke dopjes er wordt gewezen. Verder is er helemaal geen informatie over hoe om te gaan met de hervulbare cartridges. Ik weet toevallig dat je de chips van de originele Epson cartridges moet verwijderen en ergens op de nieuwe moet plaatsen. Maar hoe is dus onduidelijk. Een duidelijke tekening van de hele procedure lijkt mij onmisbaar.

Beste klant, In de email die u heeft ontvangen vindt u een speciale video met uitleg over uw type cartridges. Dan zal alles duidelijk worden. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Super goede en meedenkende service

Smartink denkt mee en is zeer goed bereikbaar bij problemen. Zeer klantvriendelijk!

heel fijne inkt

werk nu al meer als een jaar met de uv inkt gewoon top

snelle levering ,goed produkt

Snelle levering en inkt is makkelijk bij te vullen met deze flessen en stukken goedkoper dan grote electronica-zaken. Goed product.

Snel en volgens afspraak

Tegen een zeer concurrerende prijs werd de inkt voor de Epson ecoprinter snel geleverd.

tevreden

- de inkt werd snel geleverd en waren goed verpakt - de flesjes zien er handig uit - de kwaliteit van de inkt zal moeten blijken

Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit inkt! Uitstekende service

goed en snel

ik ben super tevreden over de bestelling. ik vul mijn inkt patronen van mijn Canon printer met uw inkt. misschien een kleine tip. ik ben 86 jaar en het vullen valt niet altijd mee. moet heel voorzichtig zijn. misschien in de toekomst een ander systeem. ik weet niet of het mogelijk is

Goede inkt mooie kleuren ... en mocht je der niet uitkomen ... als je dan belt staat hij altijd klaar en probeerd je te helpen

Juiste en snelle levering

Snelle levering, heb het product nog niet gebruikt

Alles was goed en de bestelling werd heel snel thuisgestuurd

Het materiaal is uitstekend en goed verpakt zoals beschreven

Heel goed.

Heel prettig en snel. Ik had nog wat vragen en deze zijn ook snel en goed beantwoord. Ben ermee aan de slag gegaan en het resultaat was zeer goed bedankt hiervoor.

Een snelle en zeer kundige service.

Ik ben zeer snel met veel geduld van zijn kant, gezien mijn ondeskundigheid, geholpen.

correcte reactie op mijn belvraag over vertraging en cassette vullen

Probleempjes hier mee opgelost, maar toch twee tips: Meldt duidelijker dat giro OV checks bij u voor de levering moeten Het lijkt me tegen inkt morsen duidelijker om aan te geven waarom een zekere volgorde noodzakelijk is, bijvoorbeeld: - Sluit de cassette met de oranje bodemdeksel tegen lekken goed af en maak dus dan pas het vuldopje los. - Sluit dus na het deels vullen van het inkttankje en het in het sponsje opslurpen van de inkt het tankje éérst weer met het dopje af. - Haal dan pas, bijvoorbeeld boven een schaaltje, het bodemdeksel te beginnen bij de ronde opening voorzichtig los. - Zorg, om besmetting te voorkomen, ervoor dat de bodem schoon en droog is (gebleven) en dat u de juiste plaats weet alvorens u de cassette weer in de printer terug zet. m.vr.gr.

Was weer top!

Ik had een probleem met de tips doet mijn printer het weer geweldig. En print weer super mooi. Kleuren zijn weer geweldig wil geen andere inkt meer!

Perfect en snel geleverd

Zo als altijd klasse !

Werkt goed

Dit werkt goed

Ik heb dit product voor het eerste keer gebruikt en het is goed gelukt. Het is een beetje zoeken maar op youtube can je veel video's vinden om te helpen.

Beste Klant, Onderaan uw bestelbon vindt u de handleiding. Ook vind u een snelhandleiding op het doosje. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Kwaliteit en snelle levering

De inkt die Smart Ink levert is van prima kwaliteit.

geweldig

Geef geen problemen

Patience et excellence

J'ai contacté le service car je ne savais pas comment désactiver les mises à jour de mon imprimante. Ensuite, je n'avais pas enlevé les capuchons pour l'air (ce n'était pas comme présenté dans la vidéo) , ce qui a posé quelques soucis pour la mise en route. Avec beaucoup de patience de votre part, et un échange de mails très rapide, le souci a pu être solutionné et tout fonctionne correctement. Un collaborateur au top ! Et un produit impeccable.

Over Smart Ink

Ontdek ook het gemak van navullen met Smart Ink hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaard honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen.