Goede kwaliteit

Al jaren lang bestel ik bij Smart Ink hervulbare Cartridges en Inkt voor de Canon printers die ik heb gehad. Nog nooit problemen gehad en altijd mooie afdrukken, zowel op foto papier als op gewoon papier. De informatie op de website is zeker niet slecht maar kan wel beter. Als ik op type printer zoek, Canon Pixma TS6350, dan komt de Ultra Chrome Dye Inkt niet in het zoekresultaat te staan, terwijl deze inkt wel geschikt is voor mijn printer. Al vaker was het voor mij onduidelijk welke inkt of hervulbare cartridges geschikt zijn voor mijn printer. Vragen hierover zijn per mail of telefonisch keurig beantwoord.

Altijd geweldig

Ik ben al jaren klant bij SmartInk. Altijd supersnelle levering en zeer vriendelijke en behulpzaam als je eens assistentie nodig hebt.

Gewoon heel goed

Inkt besteld, de volgende dag geleverd en zeer goede kwaliteit

top bedrijf

een bedrijf die doet wat ze beloven.

Zeer snelle en nette levering

Perfecte service

Na wat problemen met mijn printer werd ik prima geholpen. Foto's zien er perfect uit!

Gewoon goed

Inkt is goed. Correcte levering. Jammer je geen lege inktpatronen met chip per kleur kan kopen. Dus 1 patroon waarvan de chip niet meer werkt. En men is verplicht de 4 kleuren opnieuw te kopen !

Gewldig binnen een dag geleverd

Top product erg tevreden!!

Vlotte levering.

Prima !

een winkel met hart voor de klant

Dit is mijn tweede bestelling bij Smart Ink en alles verloopt vlekkeloos. Dat gaat zelfs door als je de spullen binnen hebt gekregen. Het vullen van de cartridges verkoopt eveneens vlekkeloos. Een aanrader om de krankzinnige inktprijzen te omzeilen

prima en beter

Service ongekend. Prijs prima.

snel en goed verzorgd

Goed, zer betrouwbaar, kundig

nvt

Goed produkt en snel geleverd!

Leeg veld

Echt perfect met een hele goeie service

Fantastisch snel geleverd en ik werd zelfs gebeld omdat een transactie niet goed was gegaan, top bedrijf met een top product

Topkwaliteit zonder geknoei!

snelle levering, goede kwaliteit.

Snel

De producten zijn snel geleverd en goed verpakt. Alleen mis ik een kleine handleiding voor het product, of een link op de site om het online op te zoeken. De mail met een paar vragen werden heel snel beantwoord.

Super service!

Ik ben heel uitgebreid voorgelicht over de sublimatie inkt die ik wilde kopen. Veel uitleg en tips mbt kleuren, instellingen etc. Tip: een video hoe de ecotanks te vullen...

snelle service, goede inkt

Geleverd zoals beloofd, goed product en goed verpakt

Alles in goede orde ontvangen, nu hopelijk een goed resultaat

Nog geen ervaring. Dat moet nog komen.

eindelijk goedkope inkt

Snelle service en goede prijs