Geweldige service

Al jaren lang een tevreden klant. Optimaal advies en service. Ga zo door.

Esperienza pessima.

Acquisto da loro da diversi anni, dal 2017, e mai mi era capitata una cosa del genere. Acquisto un set di cartucce ricaricabili per la mia stampante Canon, sei (6) cartucce con spedizione compresa Euro 42,95. Mi arrivano queste cartucce, a parte identiche a quelle che compreresti da AliExpress o Temu, ma lasciamo perdere questo aspetto, ebbene le cartucce dimostrano subito un problema una volta montate correttamente nella mia stampante. Quella del nero non viene in alcun modo riconosciuta dalla stampante, non solo, ma ogni colta che la vado ad inserire mi resettava la stampante, mettendola in blocco e costringendomi di fatto a doverla ogni volta riavviare per il reset. A questo punto li scrivo per email immediatamente per fare un reso, tra l'altro reso con restituzione del denaro speso poiché prodotto non conforme e difettoso. Ebbene mi rispondono dopo 2 giorni e incominciano a tergiversare. Prima obiettano che abbia inserito le cartucce vuote, ma in realtà era solo un video per dimostrare che il prodotto mi fosse arrivato e che fosse difettoso, ho rifatto la stessa ed identica operazione più volte e con cartucce piene, le so usare le cartucce ricaricabile e sono più di dieci anni che le manovro! All'ennesimo tentativo richiesto da loro in quattro giorni di inutili tentativi e scambi di email, la mia stampante Canon va in blocco definitivo, ho dovuto alla fine buttare via la stampante con tutte le cartucce e l'inchiostro, in poche parole grazie ai loro saggi consigli si è rotta definitivamente la mia stampante! Quindi 250 euro di stampante buttati nel "gabinetto" grazie a questi signori olandesi che fanno tanto i preziosi e i perfettini. Semplicemente vergognosi, non solo fanno perdere tempo, ma l'assistenza è inesistente e non rispettano le normative europee in materia di reso! Irrispettosi, ora capisco come l'Olanda si arricchisce in Europa, tanto vale acquistare direttamente da Temu delle cartucce, tanto i loro prodotti sono delle cinesate e niente più! Mai più!

• Ci consiglieresti? No

Dear Customer, You have send me a picture where you show, you add the cartridges with the air sticker on and no ink. this results in a error due too a vacuum. Stickers have to be off and there has to be ink inside. I have asked you too take steps too make it work again and answer some questions. The new cartridges you bought work different than the ones you bought before. Even Paypal has asked you too answer my questions and they refused your request because of it. I am sure if you answer my questions all works fine. So please send us the info we need and we help you like we always do. kind regards Bas Wijffels

Vlotte, snelle en correcte service.

Netjes verwittigd dat goederen terug voorradig waren. Besteld en één dag nadien reeds bezorgd. Top service.

Super snelle service, prima inkt!

Na eerste maal een probleem is alles toch in orde gekomen

Er stond geen huisnummer op de bestelbon en daarom kon men het pakket niet leveren. Na enkele mailtjes is dan toch alles in orde gekomen en heb ik mijn zending goed ontvangen, waarvoor mijn dank

Alles netjes volgens afspraak geleverd

Gemengde gevoelens

Bestelling werd prima snel geleverd. Zonder instructie, maar gelukkig vond ik een video van Smart Ink over hoe te vullen met dit flesje. Volgens de video moet de tuit worden verwijderd om het folie open te snijden. Toen ik dat echter deed zaten mijn handen meteen onder de inkt die tijdens transport in de tuit was gekomen. Gelukkig had ik er voor de zekerheid papier onder gelegd en kwam er niets op mijn kleding. Reactie Smart Ink: O ja, sorry u heeft al de nieuwe verpakking waar geen folie meer in zit en daar moest ik het mee doen. PS De video zou meteen worden aangepast, maar staat nog steeds online. Wees dus gewaarschuwd!

Beste klant, Vervelend dat dit gebeurd is maar helaas konden wij er niets aan doen zoals uitgelegd. Ik heb u gezegd dat een nieuwe video veel tijd kost, maar hij is in de maak. Vriendelijke groet Bas Wijffels

super goede service

Vandaag besteld ,morgen onytvangen..goede en goedkope inkt..

Een snelle , correcte en klantvriendelijk levering.

Een snelle en correcte levering, ook bij drukte. Dus dat kan ook en daar wordt je blij van . Menig bedrijf kan hier van leren.

goed materiaal, goede mensen en goede acties

ik houd niet van verplichte velden, ik heb hierboven al aangegeven wat ik vind

Supersnel, supergoed!

Dankzij Smartink bespaar ik nu hopen geld en tijd met de navulbare cartridges voor mijn Canon Pixma Pro 100.

goede uitleg en snelle levering

goede uitleg en snelle levering

Boven alle verwachtingen.

+ Klantgericht (neemt ruimschoots tijd om telefonisch te adviseren en zaken te verhelderen). + Klantvriendelijk (voor- en achteraf produktbestelling). + Eenvoudig online bestellen (handige zoektools type printers/inkten). + Mooie prijs-kwaliteit/kwantiteit verhouding + Snelle levering (maakt beloofde bezorging waar). + Degelijke verpakking van bestelde items. + Instructies (video's, e-mail, telefonische info). + Cartridges eenvoudig (na) te vullen, te installeren en printer weer in gebruik te nemen. + Kwalitatief uitstekende inkten (eerste prints zien er prima uit; e.e.a. eveneens afhankelijk van papier keuze en printer instellingen).

Goed maar niet perfect

Algemeen vond ik het goed. De website is goed opgebouwd, de keuze van de producten en de vermelding van hun voorraad lijkt te kloppen. Het werken met postNL is een zeer goede keuze en de levering was dan ook vrij snel In mijn ogen kan er een ster bij indien ze zoals sommige andere webshops kunnen leveren op de volgende dag wat ik ook dacht gezien ze met postNL werkte en dat het meestal dan de service is die je kon verwachten. Inkt is een product wat bedrijven soms snel nodig hebben, maar al bij al was de levertijd aanvaardbaar en konden we snel weer aan de slag.

Prima inkt!!

Geweldige inkt! Mooi systeem zonder knoeien en prachtige afdrukken!!!

Duidelijke website

Lekker snel geleverd, en makkelijk te vullen

Altijd weer snel en correct, èn een goed product.

Altijd weer snel en correct, èn een goed product.

super in alles

Inkt besteld. In no time een reactie. In een super tijd op de post en de volgende dag bezorgd.

Ik ben uiterst tevreden met de hervulbare cartridges.

Ze vodoen aan de doelstelling waarvoor ik ze besteld heb.

Goede service en snelle levering en goede inkt

zeer goed

prettig in gebruik

Prima inkt en goede prijs

Ik ben Zeer tevreden over jullie inkt. Ook de snelle levering stel ik zeer op prijs. Ga zo door.

Wat een service !!

Na een poos de hervulbare cartridges gebruikt te hebben werkte zwart niet meer dus gebeld met Smart Ink. Na een uitgebreide uitleg over de cartridges een aantal tips om ze weer werkend te krijgen werd gezegd bel maar weer als het nog niet likt. twee dagen later weer gebeld, Direct contact en weer en duidelijke uitleg hoe het anders te doen en de opmerking als het niet lukt sturen we nieuwe cartridges op als garantie. Het likte nog niet en bij weer een prettig gesprek en goede uitleg bleek het niet te liggen aan de cartridges maar aan mijn printer. desondanks weer goede tips waardoor het mij lukte ze weer werkend te krijgen. Wat een service van Smart Ink !! Hulde.

ik had mn bestelling de volgende dag al in huis!

snelle levering. goed bedrijf.

Over Smart Ink

SMART INK® Ontdek ook het gemak van navullen met SMART INK® hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaart honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen. Voor SMART INK® is het leveren van service minstens zo belangrijk als het verkopen van ons product. De kracht van SMART INK® is de combinatie van de allerhoogste kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, service, garantie en ervaring.