Alles was goed en de bestelling werd heel snel thuisgestuurd

Het materiaal is uitstekend en goed verpakt zoals beschreven

Heel goed.

Heel prettig en snel. Ik had nog wat vragen en deze zijn ook snel en goed beantwoord. Ben ermee aan de slag gegaan en het resultaat was zeer goed bedankt hiervoor.

Een snelle en zeer kundige service.

Ik ben zeer snel met veel geduld van zijn kant, gezien mijn ondeskundigheid, geholpen.

correcte reactie op mijn belvraag over vertraging en cassette vullen

Probleempjes hier mee opgelost, maar toch twee tips: Meldt duidelijker dat giro OV checks bij u voor de levering moeten Het lijkt me tegen inkt morsen duidelijker om aan te geven waarom een zekere volgorde noodzakelijk is, bijvoorbeeld: - Sluit de cassette met de oranje bodemdeksel tegen lekken goed af en maak dus dan pas het vuldopje los. - Sluit dus na het deels vullen van het inkttankje en het in het sponsje opslurpen van de inkt het tankje éérst weer met het dopje af. - Haal dan pas, bijvoorbeeld boven een schaaltje, het bodemdeksel te beginnen bij de ronde opening voorzichtig los. - Zorg, om besmetting te voorkomen, ervoor dat de bodem schoon en droog is (gebleven) en dat u de juiste plaats weet alvorens u de cassette weer in de printer terug zet. m.vr.gr.

Was weer top!

Ik had een probleem met de tips doet mijn printer het weer geweldig. En print weer super mooi. Kleuren zijn weer geweldig wil geen andere inkt meer!

Perfect en snel geleverd

Zo als altijd klasse !

Werkt goed

Dit werkt goed

Ik heb dit product voor het eerste keer gebruikt en het is goed gelukt. Het is een beetje zoeken maar op youtube can je veel video's vinden om te helpen.

Beste Klant, Onderaan uw bestelbon vindt u de handleiding. Ook vind u een snelhandleiding op het doosje. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Kwaliteit en snelle levering

De inkt die Smart Ink levert is van prima kwaliteit.

geweldig

Geef geen problemen

Patience et excellence

J'ai contacté le service car je ne savais pas comment désactiver les mises à jour de mon imprimante. Ensuite, je n'avais pas enlevé les capuchons pour l'air (ce n'était pas comme présenté dans la vidéo) , ce qui a posé quelques soucis pour la mise en route. Avec beaucoup de patience de votre part, et un échange de mails très rapide, le souci a pu être solutionné et tout fonctionne correctement. Un collaborateur au top ! Et un produit impeccable.

Werkt uitstekend

De subilmatie inkt doet zijn werk uitstekend Ik ben erg blij mee

geweldige service

Een vraag over een niet functionerende spuitopening in mijn Epsonprinter werd door de heer Wijffels zeer snel beantwoord met als resultaat dat door zijn hulp mijn printer direct weer in orde was. Chapeau!

uitstekend

in de late namiddag besteld en de volgende dag was mijn bestelling er al

snelle en correcte service

snelle en correcte service

Duidelijke website, snelle levering

Bestelling makkelijk gedaan. Inkt werd snel geleverd.

Super snelle levering

Snelle levering , prima prijzen

Probleemloze en vlotte bestelling

Bedankt smart ink

Goed product en snel geleverd

Goed product, makkelijk in gebruik en snel geleverd!

Aanrader.

Snelle levering. Goede kwaliteit. Voordelig.

Levering snel

Edit: Na het plaatsen van deze review werd ik (op zaterdag!) gebeld en blijkbaar was mijn mail bij hun in het spamfilter blijven hangen. Duidelijke uitleg gekregen en beantwoording op mijn vragen (ook de extra vragen die ik in mijn oorspronkelijke mail niet had gezet). Originele tekst in de review: (had cijfer 5 gegeven) Inkt was wel snel geleverd, maar een mail sturen naar hun klantenservice verwacht ik dan ook snel antwoord, al is het maar een berichtje "we hebben je mail ontvangen en zijn er mee bezig", maar je hoort gewoon niks meer. Geen idee hoe goed de inkt is, want ik wacht dus op hun antwoord.

Super snelle levering

Snelle levering, goede inkt, top!!

goede producten, goede prijs en snelle afhandeling

Flesjes printerinkt besteld en volgende dag geleverd. Had al vaker iets besteld en kom daarom graag terug.

snel geleverd

goede kwaliteids inkt

Perfect geregeld

Bestelde hervulbare cartridges lekker snel geleverd.

Over Smart Ink

Ontdek ook het gemak van navullen met Smart Ink hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaard honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen.