Boven alle verwachtingen.

+ Klantgericht (neemt ruimschoots tijd om telefonisch te adviseren en zaken te verhelderen). + Klantvriendelijk (voor- en achteraf produktbestelling). + Eenvoudig online bestellen (handige zoektools type printers/inkten). + Mooie prijs-kwaliteit/kwantiteit verhouding + Snelle levering (maakt beloofde bezorging waar). + Degelijke verpakking van bestelde items. + Instructies (video's, e-mail, telefonische info). + Cartridges eenvoudig (na) te vullen, te installeren en printer weer in gebruik te nemen. + Kwalitatief uitstekende inkten (eerste prints zien er prima uit; e.e.a. eveneens afhankelijk van papier keuze en printer instellingen).

Goed maar niet perfect

Algemeen vond ik het goed. De website is goed opgebouwd, de keuze van de producten en de vermelding van hun voorraad lijkt te kloppen. Het werken met postNL is een zeer goede keuze en de levering was dan ook vrij snel In mijn ogen kan er een ster bij indien ze zoals sommige andere webshops kunnen leveren op de volgende dag wat ik ook dacht gezien ze met postNL werkte en dat het meestal dan de service is die je kon verwachten. Inkt is een product wat bedrijven soms snel nodig hebben, maar al bij al was de levertijd aanvaardbaar en konden we snel weer aan de slag.

Prima inkt!!

Geweldige inkt! Mooi systeem zonder knoeien en prachtige afdrukken!!!

Duidelijke website

Lekker snel geleverd, en makkelijk te vullen

Altijd weer snel en correct, èn een goed product.

Altijd weer snel en correct, èn een goed product.

super in alles

Inkt besteld. In no time een reactie. In een super tijd op de post en de volgende dag bezorgd.

Ik ben uiterst tevreden met de hervulbare cartridges.

Ze vodoen aan de doelstelling waarvoor ik ze besteld heb.

Goede service en snelle levering en goede inkt

zeer goed

prettig in gebruik

Prima inkt en goede prijs

Ik ben Zeer tevreden over jullie inkt. Ook de snelle levering stel ik zeer op prijs. Ga zo door.

Wat een service !!

Na een poos de hervulbare cartridges gebruikt te hebben werkte zwart niet meer dus gebeld met Smart Ink. Na een uitgebreide uitleg over de cartridges een aantal tips om ze weer werkend te krijgen werd gezegd bel maar weer als het nog niet likt. twee dagen later weer gebeld, Direct contact en weer en duidelijke uitleg hoe het anders te doen en de opmerking als het niet lukt sturen we nieuwe cartridges op als garantie. Het likte nog niet en bij weer een prettig gesprek en goede uitleg bleek het niet te liggen aan de cartridges maar aan mijn printer. desondanks weer goede tips waardoor het mij lukte ze weer werkend te krijgen. Wat een service van Smart Ink !! Hulde.

ik had mn bestelling de volgende dag al in huis!

snelle levering. goed bedrijf.

Snelle levering, prima inkt, kortom ik ben zeer tevreden.

Prima inkt voor je Epson eco tank!

Deze inkt werkt prima op een Epson eco tank printer , mooie kleuren bij afdrukken op aluminium tshirts en mokken aanrader!

Levering niet volledig

Geen contact kunnen nemen wegens volledig bedrijf in verlof...

Werkt erg goed

De cartridges werken echt super in mijn Epson xp8700 ! Het is erg makkelijk om ze te vullen je moet daarbij wel goed opletten. Bij het vullen van de cartridges moet je de inkt in het reservoirtje doen en dan even wachten tot het wordt opgenomen door de Spons. Doe dit enkele malen achter elkaar en zorg ervoor dat de container nooit voller gaat dan 80%. Zodra de Spons verzadigd is nog eenmaal tot 80% de container bijvullen en klaar is kees super goedkoop printen en de inkt van Smart Ink is ook super.

Top !

Duidelijke website. Gemakkelijk juiste product vinden. Snelle verzending !

Top product

Snelle levering besteld dag later ontvangen klasse

Prima materiaal, snelle levering.

Makkelijke site, prima ervaring over de jaren heen.

Snel en accuraat

De gezochte cartridges snel gevonden en besteld. Een dag later had ik ze in huis. Top!

Niets op aan te merken.

Vlot verloop, wel een dagje langer gewacht dan normaliter voorzien doch dat maakt de zaak niet uit.

Super service en levering

Zeer snelle levering en mijn artikel was tijdelijk niet leverbaar maar is onwijs goed opgelost. Ik was al fan maar ben heg nu nog meer.

COLIS EN ATTENTE ET SERVICE CLIENT INEXISTANT

Bonjour, service lamentable car je n'ai ni de nouvelles de mon colis commandé le 27/11/2023, ni de retour du service client suite à mes 2 mails envoyés. Nous sommes le 05/12/2023 et c'est le néant total... Un numéro d'expédition a semble t-il été attribué et c'est tout. Cordialement

goede prijs kwaliteitverhouding en service

Voorafgaande aan mijn bestelling had ik nog wat vragen die snel en correct zijn beantwoord. Bestellen en levering ging snel. Instructie hoe je de cartridges moet vullen is helder (tekst als video) en kun je stap voor stap opvolgen. Kan SmartInk zeker aanbevelen omdat er iemand met ervaring achter het concept staat en achter zijn producten staat. Dat heb ik gemerkt nav het contact.

Boomstraat 149

5038 GR Tilburg

Over Smart Ink

SMART INK® Ontdek ook het gemak van navullen met SMART INK® hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaart honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen. Voor SMART INK® is het leveren van service minstens zo belangrijk als het verkopen van ons product. De kracht van SMART INK® is de combinatie van de allerhoogste kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, service, garantie en ervaring.