Zie bovenstaande

Zeer tevreden met Smart Ink.

Ik gebruik de flesjes inkt als navulling voor de printer Brother MFC J6510DW. Hiervoor heb ik ooit de navulbare cartridges aangeschaft bij Smart Ink. Het werkt prima en de inkt is zeer goedkoop. Perfecte combinatie!

Goede producten

Snelle levering, goede producten

Zoals altijd zeer goed

Snel en correct geleverd

Snel goed geleverd, al meerdere jaren ervaring met Smartink

Al meerdere jaren ervaring met Smartink. Goed product ter vervanging van originele Van de printer fabrikant.

Duidelijke website om keuze te maken, betaling vlot, vlot ontvangen.

Duidelijke website om keuze te maken, betaling vlot, en vlot ontvangen.

snelle, vlotte en correcte levering

Goede uitleg over het gebruik van de materialen en snelle levering en.goede prijs, kwaliteit verhouding.

Correcte levering.

Levering kwam aan op de aangeduide dag en uur.

Uitstekend, kwaliteit, goedkoop

Goedkoop is niet altijd duurkoop! Top kwaliteit inkt gekocht voor een habbekrats! En volgende dag in huis!

goede deal en snelle bezorging

gekozen voor een paar euro extra voor wat extra milliliters inkt

Very fast

Had er alleen hij verwacht nog een klein spuitje en gebruiksaanwijzing. Voor de rest super gelukkig met de inkt! Verzendprijs mag ook iets lager nog , zal wel aan mij liggen.

snel en goed

Snel Goedkoop en Goed.

Uitmuntend

Heb alleen maar goede ervaring

goeden produkten

goeden kwaliteit na vul inkt vrij lang hout baar

het is in de praktijk goed te vullen

Gebruik het al jaren de oude printer was overleden nieuw gekocht, maar moet wel kijken of het oké was met inkt te bestellen voor deze nieuwe printer

uitstekende service en snelle levering!

Ik gebruik bedrijfsmatig de sublimatie inkt van Smart Ink. Telefonisch word ik bij vragen uitstekend geholpen en orders worden zeer snel geleverd.

werkt prima , storend is alleen de mededeling op het schermpje ( epson xp970) datik geen originele epson gebruik maar of ik toch wil doorgaan. is het mogelijk die mededeling uit te schakelen?

Beste Klant, Bedankt voor uw review. Helaas krijg je bij alle namaak cartridges deze melding. Hier is niets aan te doen. Vriendelijke groet Bas Wijffels Smart Ink

Duidelijke communicatie, oplossingsgericht

Eerste bestelling geplaatst, snel verzonden en duidelijke communicatie. Pakket echter door een fout van PostNL op een verkeerde locatie bezorgd. Dit is heel netjes opgelost waardoor ik de bestelling een dag later alsnog ontvangen heb.

Goed product

Goed product

Gewoon goed!

Zoals gewend alles keurig geregled vanf het moment van artikel opzoeken op de site van Smartink. Produkt voldoeet meer dan goed en de levering verliep vlot en zonder problemen. De service is uitstekend. Ik had een kleine storing en dit probleem werd op snelle wijze opgelost terwijl er nog niet eens een claim voor was neergelegd. Top!

Al jaren vaste klant

Snelle levering, persoonlijk advies en een uitstekend alternatief voor dure cartridges.

Top spullen gebruik het al jaren .

Doordat ik een nieuwe printer moest kopen (inkt pad zat vol) (en repareren te duur is) nu een XP 8600 en daar natuurlijk ook nieuwe hervulbare cartridges moest hebben deze direkt besteld en zeer snel per briefpost ontvangen. Dus weer tevreden en kan ik weer jaren vooruit. Dank je wel voor de snelle service.

Gemakkelijke bijvul flesjes

Een goede service en snelle levering,ik heb er ook nog liggen in andere kleuren voor het bijvullen van mijn inkt cartrige en is zeer gemakkelijk.Weet wel dat je lege inkt cartriges niet eindeloos kunt blijven vulen.De spons word hard na verloop van tijd waardoor men strepen krijg bij een afdruk.Dus af en toe deze vervangen is dan ook de boodschap.

Beste Klant, Doorgaans gaan hervulbare cartridges wel 5 jaar mee. Bij uw cartridges worden ook rubbers voor de printkop geleverd. indien die rubbers niet geplaats zijn kan dat ook de reden van de strepen zijn. indrogen zien we eigenlijk nooit, zelfs niet na lange stilstand. Neem altijd even contact op in geval van problemen dan lossen we ze op.:) Vriendelijke groet Bas Wijffels

lijkt me goed

inkt nog niet gebruikt

Puike service

Bij een probleem werd ik meteen geholpen, zelfs in e avond.

Over Smart Ink

Ontdek ook het gemak van navullen met Smart Ink hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaard honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen.