Werkt erg goed

De cartridges werken echt super in mijn Epson xp8700 ! Het is erg makkelijk om ze te vullen je moet daarbij wel goed opletten. Bij het vullen van de cartridges moet je de inkt in het reservoirtje doen en dan even wachten tot het wordt opgenomen door de Spons. Doe dit enkele malen achter elkaar en zorg ervoor dat de container nooit voller gaat dan 80%. Zodra de Spons verzadigd is nog eenmaal tot 80% de container bijvullen en klaar is kees super goedkoop printen en de inkt van Smart Ink is ook super.

Top !

Duidelijke website. Gemakkelijk juiste product vinden. Snelle verzending !

Top product

Snelle levering besteld dag later ontvangen klasse

Prima materiaal, snelle levering.

Makkelijke site, prima ervaring over de jaren heen.

Snel en accuraat

De gezochte cartridges snel gevonden en besteld. Een dag later had ik ze in huis. Top!

Niets op aan te merken.

Vlot verloop, wel een dagje langer gewacht dan normaliter voorzien doch dat maakt de zaak niet uit.

Super service en levering

Zeer snelle levering en mijn artikel was tijdelijk niet leverbaar maar is onwijs goed opgelost. Ik was al fan maar ben heg nu nog meer.

COLIS EN ATTENTE ET SERVICE CLIENT INEXISTANT

Bonjour, service lamentable car je n'ai ni de nouvelles de mon colis commandé le 27/11/2023, ni de retour du service client suite à mes 2 mails envoyés. Nous sommes le 05/12/2023 et c'est le néant total... Un numéro d'expédition a semble t-il été attribué et c'est tout. Cordialement

goede prijs kwaliteitverhouding en service

Voorafgaande aan mijn bestelling had ik nog wat vragen die snel en correct zijn beantwoord. Bestellen en levering ging snel. Instructie hoe je de cartridges moet vullen is helder (tekst als video) en kun je stap voor stap opvolgen. Kan SmartInk zeker aanbevelen omdat er iemand met ervaring achter het concept staat en achter zijn producten staat. Dat heb ik gemerkt nav het contact.

vermiste zending perfect opgelost

Normaal zending volgende dag binnen, nu werd de te verwachten datum steeds een dag opgeschoven. Na een telefoontje werd binnen een paar dagen een nieuwe zending verstuurd. Die is binnen gekomen en nu kan ik weer verder. Bedankt Bart

Een heel goede website

Zeer snelle levering.

Slechte levertijd

Op de site staat, voor 16:00 bestelt volgende dag geleverd. Op donderdag voor 16:00 wordt maandag geleverd volgens postnl.

Beste Klant, Dat klopt, maar er staat ook op de site: Onder normale omstandigheden heeft u het product binnen 1 dag in huis. Een dag voor black friday, zijn geen normale omstandigheden. Ik zag op uw tracking dat het zondag is geleverd, dat is erg snel tijdens black friday. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Alles goed gegaan en verzending binnen de tijd ga zo door SUPER

Prima inkt en gemakkelijk in gebruik

Bijvullen is kinderspel.

Ik kocht in 2021 4 flesjes 100ml inkt en doordat ik af en toe iets print, kijk ik nu pas tegen de bodem aan. Prima kwaliteit over de jaren heen! Navulbare cartridge zijn ook nog steeds goed, maar beginnen wel op te raken.

Ik ahd per abuis de verkeerde cartridges besteld, mocht deze op kosten bedrijf retour zenden. Heel vriendleijk te woord gestaan aan de telefoon en gelijk oplossend nagedacht.

service is toppie

In mijn zending miste 1 fles inkt. Smart Ink een bericht gestuurd en de volgende dag re missende fles binnen. Het reageren op een manco e-mail kan iets sneller, maar de oplossing is gewoon goed

al jaren trouwe klant

Ik kan smart ink iedereen aanraden! Wij gebruiken het al jaren en het geeft prima resultaten. Als je vragen hebt, worden deze ook super beantwoordt. Ik vraag me af waardoor zo veel mensen nogveel te veel geld voor afval (wegwerpcartriges) betalen.

goede producten.en waar voor je geld

mijn epson printer werkt met smartink even zo goed.zo niet beter als epson cartridges .

Ik had een vraag en kreeg heel snel antwoord. Bestelling is ook snel en netjes geleverd.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd. Ik kan nog niets zeggen over de werking aangezien ik inkt altijd in het voren bestel.

Zoals gehoopt

Makkelijk te bestellen en snel in huis.

prima inkt

Prima ervaring goede service

Een prima kwaliteit product en zeer handig bij het vullen van de inkt cartridges

super goede service

goed bedrijf goede service !!!

Over Smart Ink

SMART INK® Ontdek ook het gemak van navullen met SMART INK® hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaart honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen. Voor SMART INK® is het leveren van service minstens zo belangrijk als het verkopen van ons product. De kracht van SMART INK® is de combinatie van de allerhoogste kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, service, garantie en ervaring.