service is toppie

In mijn zending miste 1 fles inkt. Smart Ink een bericht gestuurd en de volgende dag re missende fles binnen. Het reageren op een manco e-mail kan iets sneller, maar de oplossing is gewoon goed

al jaren trouwe klant

Ik kan smart ink iedereen aanraden! Wij gebruiken het al jaren en het geeft prima resultaten. Als je vragen hebt, worden deze ook super beantwoordt. Ik vraag me af waardoor zo veel mensen nogveel te veel geld voor afval (wegwerpcartriges) betalen.

goede producten.en waar voor je geld

mijn epson printer werkt met smartink even zo goed.zo niet beter als epson cartridges .

Ik had een vraag en kreeg heel snel antwoord. Bestelling is ook snel en netjes geleverd.

Gemakkelijk besteld en snel geleverd. Ik kan nog niets zeggen over de werking aangezien ik inkt altijd in het voren bestel.

Zoals gehoopt

Makkelijk te bestellen en snel in huis.

prima inkt

Prima ervaring goede service

Een prima kwaliteit product en zeer handig bij het vullen van de inkt cartridges

super goede service

goed bedrijf goede service !!!

Zeer snel en netjes geleverd

Prima printerinkt

Geweldige service vlotte afhandeling

Teleurgesteld

Had setje sublimatie inkt bestelt voor mijn nieuwe epson et15000 had gebeld om te vragen of ze er een extra zwart bij wilde doen voor dat de bestelling werd verzonden scheelt weer verzendkosten . Ze zou het doorgeven maar helaas het zat er niet bij jammer

Beste Klant, Ik begrijp uw telleurstelling, Maar helaas is dit vaak niet mogelijk omdat het te druk is, vooral op maandag toen u belde. Uw bericht is door gegeven maar 40 min na uw telefoontje was uw pakket ook al opgehaald door Postnl, en uw bericht is daarna pas gelezen. Vriendelijke groet Bas Wijffels

"So far so good"

Snelle verzending. Het bijvullen verloopt probleemloos. De kwaliteit van de inkten is excellent, zowel wat betreft het afdrukken van gewone documenten, als wat betreft de prints van foto's op fotopapier. Dit is een evaluatie na gebruik van slechts enkele weken, ik blijf dus nog wel wat voorzichtig.

Snelle levering van een goed produkt

Prima produkt gekregen na een snelle levering

Top snelle leverring

Helemaap prima qua prijs en snelle levering.

Goed en snel

Gemakkelijk de juiste inkt op te zoeken, geen probleem voor mensen met weinig computers ervaring.

Top zeer snel geleverd, makkelijk bestellen

Zeer goed, bedankt mensen Snel geleverd, top producten, tot de volgende keer

Ik ben er blij mee!

Super geadviseerd door Bas, zeer deskundig en erg vriendelijk, denkt met je mee. Uitstekende inkt en hervulbare cartridges. Ik ben er blij mee!

Altijd geweldig

Altijd heel snelle verzending. Prima producten en als iets niet lukt altijd heel goede ondersteuning. Ik koop al jaren mijn inkt bij Smartink.

Top inkt en service

Goede inkt systeem. Ik heb het al meerdere keren besteld en werkt en print perfect. Snelle service een echte aanrader

Geweldige service.

Had een "set ECO tanks" + 1 tank "Black" extra besteld voor mijn printer. Bij levering ontbrak de extra Black. Heb hierover een mailtje gestuurd en de ontbrekende tank is de volgende dag al nageleverd met PostNL. TOP !!!!

Na vullen werkte een cartridge niet meer

Had pech met de printer. Klantenservice werkt snel, vriendelijk en doeltreffend. Zeker aan te raden

Beste Klant, Het beste kunt u in het vervolg direct contact met ons opnemen. Dan helpen we u snel verder. Ik zal u bellen zodat het probleem wordt opgelost Vriendelijke groet Bas Wijffels

Prima inkt zeker het vullen gebruikt het al heel lang

Zeer tevreden en op tijd

Mijn 1ste indruk toen ik de prijs zag had ik er geen vertrouwen in. Toch geprobeerd en ben aangenaam verrast met de resultaten . Dus ik denk wel dat ik een nieuwe leverancier heb gevonden. Zeker qua prijs kwaliteit en kwantiteit

Snelle levering...

Bedrijfsgegevens

Boomstraat 149

5038 GR Tilburg

013 750 6082

[email protected]

Over Smart Ink

SMART INK® Ontdek ook het gemak van navullen met SMART INK® hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaart honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen. Voor SMART INK® is het leveren van service minstens zo belangrijk als het verkopen van ons product. De kracht van SMART INK® is de combinatie van de allerhoogste kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, service, garantie en ervaring.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.