super goede service

goed bedrijf goede service !!!

Zeer snel en netjes geleverd

Prima printerinkt

Geweldige service vlotte afhandeling

Teleurgesteld

Had setje sublimatie inkt bestelt voor mijn nieuwe epson et15000 had gebeld om te vragen of ze er een extra zwart bij wilde doen voor dat de bestelling werd verzonden scheelt weer verzendkosten . Ze zou het doorgeven maar helaas het zat er niet bij jammer

Beste Klant, Ik begrijp uw telleurstelling, Maar helaas is dit vaak niet mogelijk omdat het te druk is, vooral op maandag toen u belde. Uw bericht is door gegeven maar 40 min na uw telefoontje was uw pakket ook al opgehaald door Postnl, en uw bericht is daarna pas gelezen. Vriendelijke groet Bas Wijffels

"So far so good"

Snelle verzending. Het bijvullen verloopt probleemloos. De kwaliteit van de inkten is excellent, zowel wat betreft het afdrukken van gewone documenten, als wat betreft de prints van foto's op fotopapier. Dit is een evaluatie na gebruik van slechts enkele weken, ik blijf dus nog wel wat voorzichtig.

Snelle levering van een goed produkt

Prima produkt gekregen na een snelle levering

Top snelle leverring

Helemaap prima qua prijs en snelle levering.

Goed en snel

Gemakkelijk de juiste inkt op te zoeken, geen probleem voor mensen met weinig computers ervaring.

Top zeer snel geleverd, makkelijk bestellen

Zeer goed, bedankt mensen Snel geleverd, top producten, tot de volgende keer

Ik ben er blij mee!

Super geadviseerd door Bas, zeer deskundig en erg vriendelijk, denkt met je mee. Uitstekende inkt en hervulbare cartridges. Ik ben er blij mee!

Altijd geweldig

Altijd heel snelle verzending. Prima producten en als iets niet lukt altijd heel goede ondersteuning. Ik koop al jaren mijn inkt bij Smartink.

Top inkt en service

Goede inkt systeem. Ik heb het al meerdere keren besteld en werkt en print perfect. Snelle service een echte aanrader

Geweldige service.

Had een "set ECO tanks" + 1 tank "Black" extra besteld voor mijn printer. Bij levering ontbrak de extra Black. Heb hierover een mailtje gestuurd en de ontbrekende tank is de volgende dag al nageleverd met PostNL. TOP !!!!

Na vullen werkte een cartridge niet meer

Had pech met de printer. Klantenservice werkt snel, vriendelijk en doeltreffend. Zeker aan te raden

Beste Klant, Het beste kunt u in het vervolg direct contact met ons opnemen. Dan helpen we u snel verder. Ik zal u bellen zodat het probleem wordt opgelost Vriendelijke groet Bas Wijffels

Prima inkt zeker het vullen gebruikt het al heel lang

Zeer tevreden en op tijd

Mijn 1ste indruk toen ik de prijs zag had ik er geen vertrouwen in. Toch geprobeerd en ben aangenaam verrast met de resultaten . Dus ik denk wel dat ik een nieuwe leverancier heb gevonden. Zeker qua prijs kwaliteit en kwantiteit

Snelle levering...

Ben zeer tevreden

Zeer tevreden met jullie producten en snelle aflevering

Goed, ga zo door.

Zowel de levering als de werking van de geleverde inkt is zeer naar tevredenheid.

Snelle levering. Goed product

Snelle levering. Goed product

Vlot mijn artikel gevonden, goed ontvangen, snel gebruikt.

Vlot mijn artikel gevonden, goed ontvangen, snel gebruikt.

Uitstekend !

Wel opletten met de installatie van de cartridges, volg de instructies nauwkeurig! Niet vermeld in de beschrijving maar wel heel belangrijk is het NIET terugplaatsen van de transparantie dopjes (met zichbaar gaatje) omdat anders de cartridges de beluchting missen en de printkop stop met printen !

Kan ik nog niet beoordelen

Ik kan over het produkt dat ik heb besteld geen beoordeling geven.Deze komen in September naar Turkije waar ik woon.Ik heb lege cartridge besteld omdat ik ze kan gebruiken met eetbare inkt in een food printer.Canon pixma ip7250.Wel geef ik een beoordeling ivm mijn bestelling .Dagen nadat ik mijn bestelling had gedaan kreeg ik maar geen reactie. Toen dacht ik OEPS!!!!.Ik heb toen contact opgenomen en kreeg toen te horen dat mijn betaling niet was opgevallen. Dit werd wel snel opgelost. eind goed al goed, maar wel even schrikken Mvg Wim Bongers Alanya Turkije aflever adres was Hilversum

Beste klant, Doordat per bank betaald was via een andere naam had, hebben we uw betaling pas later gezien. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Was snel en O.k.

Prima.

Perfect en snelle levering

Volgende dag in huis in een goed verpakt pakketje.

Over Smart Ink

SMART INK® Ontdek ook het gemak van navullen met SMART INK® hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaart honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen. Voor SMART INK® is het leveren van service minstens zo belangrijk als het verkopen van ons product. De kracht van SMART INK® is de combinatie van de allerhoogste kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, service, garantie en ervaring.