Goed bedrijf inkt goed en scherp geprijsd

Ik gebruik de inkt voor normaal huishoudelijk gebruik met plain papier. Met een printer waar de 6 inkt cassette,s in de kop geplaatst zijn. Cassette zijn makkelijk bij te vullen zonder problemen van lucht bellen. Ik kan het iedereen aanraden. Voor professionals die hun werk tentoonstellen is de inkt niet uv bestendig genoeg.

Gewoon uitstekend.

De inkt is uitstekend, en die navul flesjes zijn zeer handig ik hoef geen injectie spuiten te gebruiken, en ook de levering is zeer snel.

Eerste keer hervullen.

Pakket op tijd aangekomen omdat is niet ver van Tilburg. Eerste keer vullen in lege cartridges ging erg lastig volgens filmpje maar klopt niet helemaal. 2de en daarna gaat veel beter. Oefening baart kunst☺️. Dus beste is luchtgaatje dicht en cartridge in verticaal zetten dus lege vakje naar beneden,vulgaatje open en erin vullen tot vulgaatje. Vulgaatje dicht anders gaat ie lekken dan cartridge normaal stand. Stop in de printer en luchtgaatje open laten. Advies is kopreinigen en dan spuitstuk controle soms geeft aan cartridges worden niet herkend dus eruit dan erin. Dan werkt prima. Hervullen is toch goedkoper dan huismerk. Afdrukken en foto is zeer goed net zo goed als origineel cartridges.

Als je ze mailt over de bestelling dan krijg je gelijk antwoord omdat het druk was bij PostNL en mijn bestelling langer onderweg was. maar als je wat besteld dan krijg je ook gelijk info over hoe je het moet installeren en hoe de cartridges moet bijvullen duidelijke info Echt super

Jammer van de fout die gemaakt is met de inkt

Probleem nog niet opgelost

Beste Klant, U zou mij eerst een foto sturen, voordat ik u verder service zou verlenen. Ik heb deze niet van u mogen ontvangen. Zodra ik die heb ontvangen help ik u graag verder. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Top bedrijf, al jaren!

Ik koop al enkele jaren mijn inkt en refill cartridges bij Smart ink. Ik kan alleen maar aanbevelen. Er wordt goed en adequaat gereageerd op opmerkingen. Van mijn kant alleen maar lof voor dit bedrijf en haar medewerkers.

Snelle levering en goede inkt

Perfecte navulling voor mijn epson

Perfecte inkt, gemakkelijk na te vullen met mijn hervulbare cartridges.

Goed product

Snelle levering en goede inkt

Goed advies met oog op de levensduur printer.

Voor mijn Epson xp-7100 heb ik navulflesjes besteld. Omdat de originele zwarte foto inkt een pigment inkt is die eerder de printer kan verstoppen hebben ze mij een op water basis zijnde zwarte inkt geleverd om zo dit probleem in de toekomst te helpen voorkomen. Mocht ik in de toekomst nog vragen hebben over de inkt of mijn printer mag ik gerust contact met hen op nemen.

geen

geachte , misschien kan ik deze avond wel een beoordeling geven maar zolang mijn zending niet is aangekomen is dat wel moeilijk. Er kan altijd wel een vertraging zijn bij de leverancier dus ik kijk er nog steeds naar uit. Gelukkig voor mij is deze bestelling niet dringend. vriendelijke groeten Karel

Goede prijs, goed product en super snelle verzending

Snelle levering van perfecte inkt voor mijn Canon Pixma Pro9000 ii

Al eerder inkt voor mijn printer besteld, goede vlotte levering van een goede inkt voor mijn fotoprinter. Ik gebruik hiervoor hervulbare cardridges. Scheelt mij veel kosten.

Produkt goed omschreven en snelle leveringevering

Produkt goed omschreven en snelle leveringevering

gewoon goed

voldoet aan de verwachting goed product top.

makkelijk te gebruiken

snelle service en levering makkelijk te vullen geen geknoei met inkt duidelijke beschrijving hoe het product te gebruiken . een echte aanrader voor iedereen .

Eerst niet ontvangen/na 2° verzending gelukkig wel

UPDATE: Na een onderzoek en wat heen en weer mailen werd er beslist de cartridges opnieuw te verzenden en heb ik ze intussen ook mogen ontvangen. Omdat ik in tussentijd nieuwe inktcartridges in de printer had moeten plaatsen, heb ik ze nog wel niet kunnen testen. Mijn bestelling zou zijn geleverd, maar ik mocht helaas nog niets ontvangen. Vreemd, want er is een handtekening vereist voor ontvangst. In de track en trace staat bij handtekening gewoon een verticale streep... Ik hoop alsnog mijn cartridges te mogen ontvangen. Dus voorlopig zeer ontevreden, als ik mijn bestelling ooit krijg en de cartridges werken, kan dit misschien nog bijgesteld worden.

Beste Klant, Erg vervelend dat uw pakket nog niet bezorgd is. Ik heb u gemaild dat Postnl een onderzoekje is gestart en de bezorger gevraagd wordt waar uw pakket is afgegeven. Zodra ik antwoord heb kan ik u verder helpen. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Top service!

Had de zwarte cartridge leeg getrokken, lucht in leiding, printer streepte en kreeg het niet weg. Maar Bas heeft altijd de juiste tip waarna het snel verholpen was. Top! Bij mij draaien alle printers probleemloos op Smartink

Moeilijk geen voorbeeld

Ik miste een handleiding voor hoe je ze moest vullen. Dus voor ik hem ik de printer deed was ik al heel veel inkt verloren. En de printer gaf steeds aan dat ze niet herkend werden. Uiteindelijk gaf hij aan dat er verkeerde inkt in zat en dan geen garantie meer kreeg van Epson. En de bezorging was ook een beetje raar ze hadden het bij de voordeur neer gezet. Was niet thuis vanaf donderdag morgen dus ze hebben daar gestaan tot zondag avond.

Beste klant, Fijn dat u de handleiding alsnog in de email heeft gelezen en dat het nu wel naar behoren werkt. We zullen contact opnemen met post nl want dat kan natuurlijk niet. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Hartstikke goed

De bestelde producten werden op tijd afgeleverd

De bestelde producten werden op tijd en in solide verpakking afgeleverd

I have received my order and am using the ink daily with excellent results

I thought my order was being delivered by DPD Courier which was stated on the Invoice I received, only to be told later that it was coming by nl post which is suffering delays. Smart Ink states as an excuse that if I order on .nl website the Order will be dispatched by Post and if I order on .com website it will be sent out by DPD Couriers!! Another item I have not been informed about is what do I do with a Tracking Number. I cannot find any place on your website to use it — and I have asked four times what do I do with it. Also the "BK" black ink for Epson ET-8550 Printer is not DYE ink which I have been informed was dispatched — it is Pigment. I have used their ink in my Epson ET-8550 Printer printing A4 photographs on Unikit 260gsm High Gloss one sided Photo Inkjet Paper and also print on matt back surface over the past month with excellent results. When ordering ink for an Epson ET-8550 Printer it is necessary to specify Pigment "BK" Black

Dear Customer, Your order was placed by smartink.nl We only ship by postnl on that website , this is mentioned on the website. But we will change it too DPD shipping. Sending too Ireland takes a little longer than mainland Europe also if you use DPD. I explained you got a tracking link wich says your package will be there after the weekend. And I explained you will get dye ink, but if you Needed pigment ink we have that too. I think there is some mis communication here. But your pakkage wil be there soon. Kind regards Bas Wijffels

Geven goed advies en leveren snel en goede inkt!

Smart Ink, doen

Al lange tijd bestel ik bij Smart Ink de inkt voor mijn printers, vroeger al. Momenteel heb ik 3 printers allemaal met hervulbare cartridges van Smart Ink. De bestellingen verliepen vlot en moeiteloos. De kwaliteit is zonder meer goed en betrouwbaar. De hervulbare cartridges worden meteen herkend, werken prima, keer op keer. Het vullen doe je zorgvuldig. Het gaat makkelijk. Mooi dat er een instructievideootje op de site staat. Je wordt even gebeld als jouw bestelling niet helemaal duidelijk is en je kunt zelf even bellen als je vragen hebt. De bereikbaarheid is goed. Service dus. Samenvattend: prima levering, goede betrouwbare cartridges en inkt, goede service. Bedankt Smart Ink.

Over Smart Ink

SMART INK® Ontdek ook het gemak van navullen met SMART INK® hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaart honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen. Voor SMART INK® is het leveren van service minstens zo belangrijk als het verkopen van ons product. De kracht van SMART INK® is de combinatie van de allerhoogste kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, service, garantie en ervaring.