Altijd geweldig

Altijd heel snelle verzending. Prima producten en als iets niet lukt altijd heel goede ondersteuning. Ik koop al jaren mijn inkt bij Smartink.

Top inkt en service

Goede inkt systeem. Ik heb het al meerdere keren besteld en werkt en print perfect. Snelle service een echte aanrader

Geweldige service.

Had een "set ECO tanks" + 1 tank "Black" extra besteld voor mijn printer. Bij levering ontbrak de extra Black. Heb hierover een mailtje gestuurd en de ontbrekende tank is de volgende dag al nageleverd met PostNL. TOP !!!!

Na vullen werkte een cartridge niet meer

Had pech met de printer. Klantenservice werkt snel, vriendelijk en doeltreffend. Zeker aan te raden

Beste Klant, Het beste kunt u in het vervolg direct contact met ons opnemen. Dan helpen we u snel verder. Ik zal u bellen zodat het probleem wordt opgelost Vriendelijke groet Bas Wijffels

Prima inkt zeker het vullen gebruikt het al heel lang

Zeer tevreden en op tijd

Mijn 1ste indruk toen ik de prijs zag had ik er geen vertrouwen in. Toch geprobeerd en ben aangenaam verrast met de resultaten . Dus ik denk wel dat ik een nieuwe leverancier heb gevonden. Zeker qua prijs kwaliteit en kwantiteit

Snelle levering...

Ben zeer tevreden

Zeer tevreden met jullie producten en snelle aflevering

Goed, ga zo door.

Zowel de levering als de werking van de geleverde inkt is zeer naar tevredenheid.

Snelle levering. Goed product

Snelle levering. Goed product

Vlot mijn artikel gevonden, goed ontvangen, snel gebruikt.

Vlot mijn artikel gevonden, goed ontvangen, snel gebruikt.

Uitstekend !

Wel opletten met de installatie van de cartridges, volg de instructies nauwkeurig! Niet vermeld in de beschrijving maar wel heel belangrijk is het NIET terugplaatsen van de transparantie dopjes (met zichbaar gaatje) omdat anders de cartridges de beluchting missen en de printkop stop met printen !

Kan ik nog niet beoordelen

Ik kan over het produkt dat ik heb besteld geen beoordeling geven.Deze komen in September naar Turkije waar ik woon.Ik heb lege cartridge besteld omdat ik ze kan gebruiken met eetbare inkt in een food printer.Canon pixma ip7250.Wel geef ik een beoordeling ivm mijn bestelling .Dagen nadat ik mijn bestelling had gedaan kreeg ik maar geen reactie. Toen dacht ik OEPS!!!!.Ik heb toen contact opgenomen en kreeg toen te horen dat mijn betaling niet was opgevallen. Dit werd wel snel opgelost. eind goed al goed, maar wel even schrikken Mvg Wim Bongers Alanya Turkije aflever adres was Hilversum

Beste klant, Doordat per bank betaald was via een andere naam had, hebben we uw betaling pas later gezien. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Was snel en O.k.

Prima.

Perfect en snelle levering

Volgende dag in huis in een goed verpakt pakketje.

Goed bedrijf inkt goed en scherp geprijsd

Ik gebruik de inkt voor normaal huishoudelijk gebruik met plain papier. Met een printer waar de 6 inkt cassette,s in de kop geplaatst zijn. Cassette zijn makkelijk bij te vullen zonder problemen van lucht bellen. Ik kan het iedereen aanraden. Voor professionals die hun werk tentoonstellen is de inkt niet uv bestendig genoeg.

Gewoon uitstekend.

De inkt is uitstekend, en die navul flesjes zijn zeer handig ik hoef geen injectie spuiten te gebruiken, en ook de levering is zeer snel.

Eerste keer hervullen.

Pakket op tijd aangekomen omdat is niet ver van Tilburg. Eerste keer vullen in lege cartridges ging erg lastig volgens filmpje maar klopt niet helemaal. 2de en daarna gaat veel beter. Oefening baart kunst☺️. Dus beste is luchtgaatje dicht en cartridge in verticaal zetten dus lege vakje naar beneden,vulgaatje open en erin vullen tot vulgaatje. Vulgaatje dicht anders gaat ie lekken dan cartridge normaal stand. Stop in de printer en luchtgaatje open laten. Advies is kopreinigen en dan spuitstuk controle soms geeft aan cartridges worden niet herkend dus eruit dan erin. Dan werkt prima. Hervullen is toch goedkoper dan huismerk. Afdrukken en foto is zeer goed net zo goed als origineel cartridges.

Als je ze mailt over de bestelling dan krijg je gelijk antwoord omdat het druk was bij PostNL en mijn bestelling langer onderweg was. maar als je wat besteld dan krijg je ook gelijk info over hoe je het moet installeren en hoe de cartridges moet bijvullen duidelijke info Echt super

Jammer van de fout die gemaakt is met de inkt

Probleem nog niet opgelost

Beste Klant, U zou mij eerst een foto sturen, voordat ik u verder service zou verlenen. Ik heb deze niet van u mogen ontvangen. Zodra ik die heb ontvangen help ik u graag verder. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Top bedrijf, al jaren!

Ik koop al enkele jaren mijn inkt en refill cartridges bij Smart ink. Ik kan alleen maar aanbevelen. Er wordt goed en adequaat gereageerd op opmerkingen. Van mijn kant alleen maar lof voor dit bedrijf en haar medewerkers.

Snelle levering en goede inkt

Perfecte navulling voor mijn epson

Perfecte inkt, gemakkelijk na te vullen met mijn hervulbare cartridges.

Goed product

Snelle levering en goede inkt

Goed advies met oog op de levensduur printer.

Voor mijn Epson xp-7100 heb ik navulflesjes besteld. Omdat de originele zwarte foto inkt een pigment inkt is die eerder de printer kan verstoppen hebben ze mij een op water basis zijnde zwarte inkt geleverd om zo dit probleem in de toekomst te helpen voorkomen. Mocht ik in de toekomst nog vragen hebben over de inkt of mijn printer mag ik gerust contact met hen op nemen.

Boomstraat 149

5038 GR Tilburg

Over Smart Ink

SMART INK® Ontdek ook het gemak van navullen met SMART INK® hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaart honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen. Voor SMART INK® is het leveren van service minstens zo belangrijk als het verkopen van ons product. De kracht van SMART INK® is de combinatie van de allerhoogste kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, service, garantie en ervaring.