Moeilijk geen voorbeeld

Ik miste een handleiding voor hoe je ze moest vullen. Dus voor ik hem ik de printer deed was ik al heel veel inkt verloren. En de printer gaf steeds aan dat ze niet herkend werden. Uiteindelijk gaf hij aan dat er verkeerde inkt in zat en dan geen garantie meer kreeg van Epson. En de bezorging was ook een beetje raar ze hadden het bij de voordeur neer gezet. Was niet thuis vanaf donderdag morgen dus ze hebben daar gestaan tot zondag avond.

Beste klant, Fijn dat u de handleiding alsnog in de email heeft gelezen en dat het nu wel naar behoren werkt. We zullen contact opnemen met post nl want dat kan natuurlijk niet. Vriendelijke groet Bas Wijffels

Hartstikke goed

De bestelde producten werden op tijd afgeleverd

De bestelde producten werden op tijd en in solide verpakking afgeleverd

I have received my order and am using the ink daily with excellent results

I thought my order was being delivered by DPD Courier which was stated on the Invoice I received, only to be told later that it was coming by nl post which is suffering delays. Smart Ink states as an excuse that if I order on .nl website the Order will be dispatched by Post and if I order on .com website it will be sent out by DPD Couriers!! Another item I have not been informed about is what do I do with a Tracking Number. I cannot find any place on your website to use it — and I have asked four times what do I do with it. Also the "BK" black ink for Epson ET-8550 Printer is not DYE ink which I have been informed was dispatched — it is Pigment. I have used their ink in my Epson ET-8550 Printer printing A4 photographs on Unikit 260gsm High Gloss one sided Photo Inkjet Paper and also print on matt back surface over the past month with excellent results. When ordering ink for an Epson ET-8550 Printer it is necessary to specify Pigment "BK" Black

Dear Customer, Your order was placed by smartink.nl We only ship by postnl on that website , this is mentioned on the website. But we will change it too DPD shipping. Sending too Ireland takes a little longer than mainland Europe also if you use DPD. I explained you got a tracking link wich says your package will be there after the weekend. And I explained you will get dye ink, but if you Needed pigment ink we have that too. I think there is some mis communication here. But your pakkage wil be there soon. Kind regards Bas Wijffels

Geven goed advies en leveren snel en goede inkt!

Smart Ink, doen

Al lange tijd bestel ik bij Smart Ink de inkt voor mijn printers, vroeger al. Momenteel heb ik 3 printers allemaal met hervulbare cartridges van Smart Ink. De bestellingen verliepen vlot en moeiteloos. De kwaliteit is zonder meer goed en betrouwbaar. De hervulbare cartridges worden meteen herkend, werken prima, keer op keer. Het vullen doe je zorgvuldig. Het gaat makkelijk. Mooi dat er een instructievideootje op de site staat. Je wordt even gebeld als jouw bestelling niet helemaal duidelijk is en je kunt zelf even bellen als je vragen hebt. De bereikbaarheid is goed. Service dus. Samenvattend: prima levering, goede betrouwbare cartridges en inkt, goede service. Bedankt Smart Ink.

Top product

Kwaliteit: Ik print al jaren hoogwaardige kunstdrukprints op mijn Epson Surecolor en de kleurresultaten zijn niet anders dan met de originele Epson inkt. Kosten: Ik heb 1x een set hervulbare cartridges (voor mij 9 kleuren en 9 flesjes) gekocht met flesjes inkt en nu al jaren geen kosten meer voor inkt dus ik ben zeer tevreden. Mijn kosten per print zijn met smartink aanzienlijk omlaag gegaan! Daarnaast wil ik nog een groot compliment maken voor de klantenservice die mij belangeloos hebben geholpen met een print-probleem dat eigenlijk thuis hoorde bij Epson. Top service!!

Netjes snel en goed

Alles dikke prima!

Ik heb nu een aantal bestellingen gedaan voor mijn grootformaat fotoprinter in flessen van 500ml. En die inkten zijn hartstikke prima! Ook betreft de kleurhoudbaarheid lijkt dat ook helemaal in orde. En dat scheelt nogal met de originele cartridges, die nu omgerekend ongeveer 480 euro per liter kosten...nu kost het me 29,95 per halve liter. En de service is ook hartstikke goed: alles snel geleverd en goed verpakt. Dikke pluim!

Vlot en snel geleverd

Smartink scheel mij al jaren veel geld

Snelle levering tegen een goede prijs

Voor mijn (oude) Brother all-in-one bestel ik al jaren de navulinkt Smart Ink. Die levert prima afdrukken. Voor foto's is die inkt minder geschikt ook al staat dat wel op de fles.

Beste Klant, Bedankt voor uw review. De reden dat uw foto's niet goed zijn kan aan het volgende liggen. Iedere printer staat standaard op normale kwaliteit, zodra u een foto wil afdrukken dan moet u de kwaliteit op hoog zetten in instellingen van de printersoftware er moet ander papier worden geselecteerd. Foto glossy, mat of satijn. Laat u de instellingen standaard staan dan krijgt u slechte kwaliteit foto's en bij de verkeerde papier keuze zelfs lijnen in uw print omdat er te weinig inkt gebruikt wordt voor dat type papier. Dit is bij ieder merk printer zo, stelt u alles goed in dan ziet de foto er net zo goed uit als bij de fotograaf ook met onze goedkopere inkt. Vriendelijke groet Bas Wijffels

uitstekend

snelle levering,goed produkt, bijgeleverde informatie is belangrijk en werkt!

Prima, service en afhandeling zoals het hoort

Prima, service en afhandeling zoals het hoort

Perfect.

Goede produkten en snelle levering.

Goede duidelijke website. Bestellen en betalen eenvoudig en de produkten de volgende dag in huis. Printen is op deze manier een feest en betaalbaar.

snel en netjes

de 2 de bestelling komt vandaag als het goed is aan en ben er dik tevreden mee

Heel hoed

Heel hoed

De brother printer blijft maar jaren facturen uitprinten.

Nu en dan navullen. Dat was met HP een drama. Smart Ink gaf de tip voor de Brother. Bedankt

Snelle levering en heel tevreden over de inkt

Mijn bestelling werd de dag nadien al geleverd. Ik probeerde onmiddellijk een flesje uit en dat ging heel vlot om de printer bij te vullen.

Goed en snel !

De levering werd snel verzonden en bezorgd. Wat mij achteraf opviel, was dat er geen verschil is tussen de Black en Black-Foto inkt. Ik heb de lege cartridges en de inkt nog niet getest en ingezet, de toekomst zal het leren

Fijne inkt

Snelle levering, juiste produkten

Gewoon oke

Goede toners, prima kwaliteit

Helemaal netjes, snel en mooi geleverd

Boomstraat 149 5038 GR Tilburg

Over Smart Ink

SMART INK® Ontdek ook het gemak van navullen met SMART INK® hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaart honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen. Voor SMART INK® is het leveren van service minstens zo belangrijk als het verkopen van ons product. De kracht van SMART INK® is de combinatie van de allerhoogste kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, service, garantie en ervaring.