Filters

10

Perfect

Goede prijs, goed product en super snelle verzending

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering van perfecte inkt voor mijn Canon Pixma Pro9000 ii

Al eerder inkt voor mijn printer besteld, goede vlotte levering van een goede inkt voor mijn fotoprinter. Ik gebruik hiervoor hervulbare cardridges. Scheelt mij veel kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Produkt goed omschreven en snelle leveringevering

Produkt goed omschreven en snelle leveringevering

  • Aanbevelen? Ja
9

gewoon goed

voldoet aan de verwachting goed product top.

  • Aanbevelen? Ja
10

makkelijk te gebruiken

snelle service en levering makkelijk te vullen geen geknoei met inkt duidelijke beschrijving hoe het product te gebruiken . een echte aanrader voor iedereen .

  • Aanbevelen? Ja
8

Eerst niet ontvangen/na 2° verzending gelukkig wel

UPDATE: Na een onderzoek en wat heen en weer mailen werd er beslist de cartridges opnieuw te verzenden en heb ik ze intussen ook mogen ontvangen. Omdat ik in tussentijd nieuwe inktcartridges in de printer had moeten plaatsen, heb ik ze nog wel niet kunnen testen. Mijn bestelling zou zijn geleverd, maar ik mocht helaas nog niets ontvangen. Vreemd, want er is een handtekening vereist voor ontvangst. In de track en trace staat bij handtekening gewoon een verticale streep... Ik hoop alsnog mijn cartridges te mogen ontvangen. Dus voorlopig zeer ontevreden, als ik mijn bestelling ooit krijg en de cartridges werken, kan dit misschien nog bijgesteld worden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Klant, Erg vervelend dat uw pakket nog niet bezorgd is. Ik heb u gemaild dat Postnl een onderzoekje is gestart en de bezorger gevraagd wordt waar uw pakket is afgegeven. Zodra ik antwoord heb kan ik u verder helpen. Vriendelijke groet Bas Wijffels

10

Top service!

Had de zwarte cartridge leeg getrokken, lucht in leiding, printer streepte en kreeg het niet weg. Maar Bas heeft altijd de juiste tip waarna het snel verholpen was. Top! Bij mij draaien alle printers probleemloos op Smartink

  • Aanbevelen? Ja
9

Moeilijk geen voorbeeld

Ik miste een handleiding voor hoe je ze moest vullen. Dus voor ik hem ik de printer deed was ik al heel veel inkt verloren. En de printer gaf steeds aan dat ze niet herkend werden. Uiteindelijk gaf hij aan dat er verkeerde inkt in zat en dan geen garantie meer kreeg van Epson. En de bezorging was ook een beetje raar ze hadden het bij de voordeur neer gezet. Was niet thuis vanaf donderdag morgen dus ze hebben daar gestaan tot zondag avond.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Fijn dat u de handleiding alsnog in de email heeft gelezen en dat het nu wel naar behoren werkt. We zullen contact opnemen met post nl want dat kan natuurlijk niet. Vriendelijke groet Bas Wijffels

10

Prima

Snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Hartstikke goed

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

De bestelde producten werden op tijd afgeleverd

De bestelde producten werden op tijd en in solide verpakking afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

I have received my order and am using the ink daily with excellent results

I thought my order was being delivered by DPD Courier which was stated on the Invoice I received, only to be told later that it was coming by nl post which is suffering delays. Smart Ink states as an excuse that if I order on .nl website the Order will be dispatched by Post and if I order on .com website it will be sent out by DPD Couriers!! Another item I have not been informed about is what do I do with a Tracking Number. I cannot find any place on your website to use it — and I have asked four times what do I do with it. Also the "BK" black ink for Epson ET-8550 Printer is not DYE ink which I have been informed was dispatched — it is Pigment. I have used their ink in my Epson ET-8550 Printer printing A4 photographs on Unikit 260gsm High Gloss one sided Photo Inkjet Paper and also print on matt back surface over the past month with excellent results. When ordering ink for an Epson ET-8550 Printer it is necessary to specify Pigment "BK" Black

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Dear Customer, Your order was placed by smartink.nl We only ship by postnl on that website , this is mentioned on the website. But we will change it too DPD shipping. Sending too Ireland takes a little longer than mainland Europe also if you use DPD. I explained you got a tracking link wich says your package will be there after the weekend. And I explained you will get dye ink, but if you Needed pigment ink we have that too. I think there is some mis communication here. But your pakkage wil be there soon. Kind regards Bas Wijffels

9

Goede service

Geven goed advies en leveren snel en goede inkt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Smart Ink, doen

Al lange tijd bestel ik bij Smart Ink de inkt voor mijn printers, vroeger al. Momenteel heb ik 3 printers allemaal met hervulbare cartridges van Smart Ink. De bestellingen verliepen vlot en moeiteloos. De kwaliteit is zonder meer goed en betrouwbaar. De hervulbare cartridges worden meteen herkend, werken prima, keer op keer. Het vullen doe je zorgvuldig. Het gaat makkelijk. Mooi dat er een instructievideootje op de site staat. Je wordt even gebeld als jouw bestelling niet helemaal duidelijk is en je kunt zelf even bellen als je vragen hebt. De bereikbaarheid is goed. Service dus. Samenvattend: prima levering, goede betrouwbare cartridges en inkt, goede service. Bedankt Smart Ink.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top product

Kwaliteit: Ik print al jaren hoogwaardige kunstdrukprints op mijn Epson Surecolor en de kleurresultaten zijn niet anders dan met de originele Epson inkt. Kosten: Ik heb 1x een set hervulbare cartridges (voor mij 9 kleuren en 9 flesjes) gekocht met flesjes inkt en nu al jaren geen kosten meer voor inkt dus ik ben zeer tevreden. Mijn kosten per print zijn met smartink aanzienlijk omlaag gegaan! Daarnaast wil ik nog een groot compliment maken voor de klantenservice die mij belangeloos hebben geholpen met een print-probleem dat eigenlijk thuis hoorde bij Epson. Top service!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Netjes snel en goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles dikke prima!

Ik heb nu een aantal bestellingen gedaan voor mijn grootformaat fotoprinter in flessen van 500ml. En die inkten zijn hartstikke prima! Ook betreft de kleurhoudbaarheid lijkt dat ook helemaal in orde. En dat scheelt nogal met de originele cartridges, die nu omgerekend ongeveer 480 euro per liter kosten...nu kost het me 29,95 per halve liter. En de service is ook hartstikke goed: alles snel geleverd en goed verpakt. Dikke pluim!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlot en snel geleverd

Smartink scheel mij al jaren veel geld

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering tegen een goede prijs

Voor mijn (oude) Brother all-in-one bestel ik al jaren de navulinkt Smart Ink. Die levert prima afdrukken. Voor foto's is die inkt minder geschikt ook al staat dat wel op de fles.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Klant, Bedankt voor uw review. De reden dat uw foto's niet goed zijn kan aan het volgende liggen. Iedere printer staat standaard op normale kwaliteit, zodra u een foto wil afdrukken dan moet u de kwaliteit op hoog zetten in instellingen van de printersoftware er moet ander papier worden geselecteerd. Foto glossy, mat of satijn. Laat u de instellingen standaard staan dan krijgt u slechte kwaliteit foto's en bij de verkeerde papier keuze zelfs lijnen in uw print omdat er te weinig inkt gebruikt wordt voor dat type papier. Dit is bij ieder merk printer zo, stelt u alles goed in dan ziet de foto er net zo goed uit als bij de fotograaf ook met onze goedkopere inkt. Vriendelijke groet Bas Wijffels

7

uitstekend

snelle levering,goed produkt, bijgeleverde informatie is belangrijk en werkt!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima, service en afhandeling zoals het hoort

Prima, service en afhandeling zoals het hoort

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect

Perfect.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede produkten en snelle levering.

Goede duidelijke website. Bestellen en betalen eenvoudig en de produkten de volgende dag in huis. Printen is op deze manier een feest en betaalbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

snel en netjes

de 2 de bestelling komt vandaag als het goed is aan en ben er dik tevreden mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel hoed

Heel hoed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Boomstraat 149

5038 GR Tilburg

013 750 6082

[email protected]

Over Smart Ink

SMART INK® Ontdek ook het gemak van navullen met SMART INK® hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaart honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen. Voor SMART INK® is het leveren van service minstens zo belangrijk als het verkopen van ons product. De kracht van SMART INK® is de combinatie van de allerhoogste kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, service, garantie en ervaring.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.