Goede toners, prima kwaliteit

Helemaal netjes, snel en mooi geleverd

snel geleverd

Ik had een tijdje terug inkt en lege cartridges besteld om te sublimeren. Daar wij in een verhuizing zaten had ik heel stom het pakketje niet gecontroleerd maar in een doos bij mijn sublimatie spullen gezet. Nu wilde ik gaan sublimeren en maakte het doosje open. Helaas het verkeerde was afgeleverd. Eigen schuld had ik het maar na moeten kijken. Sublimatie inkt was gelukkig voorradig dus direct besteld en werd snel geleverd. Helaas waren de cartridges uitverkocht en moest die ergens anders bestellen. Maar Smart Ink blijft bij mij op no1

Gewoon goed

Klein foutje maar goed bereikbaar en perfect opgelost!

Goed vindbaar via Google, overzichtelijke productpagina, bestellen gaat soepel en levering snel. De initiële levering was onjuist maar dit is erg soepel en goed opgelost. Vind ik belangrijk voor een webshop en alles klopte! Product is nu conform omschrijving. Tevreden en ik zou weer bij SmartInk bestellen.

uitstekend

goed materiaal ,niet te duur ,en zeer snele levering

Excellent

Support very friendly, sending the same day, delivering to Danmark for 2 days. Thanks

Gewoon goed,

Heb toch herhaaldelijk printerkop reiniging doorgevoerd, vooraleer de afdrukken goed waren, ben tevreden!

Levering goed en snel volgens afspraak

Snelle en goede levering met uitstekende gebruiksaanwijzing. Werkt op dit moment conform de bijgeleverde beschrijving.

Zeer fijne navulinkt met handige tuitflesjes

Superfijn bedrijfje. Ik koop altijd hier mijn inkt omdat ik weiger mee te doen aan de dure inkt scams van de grote bedrijven en ook nog eens veel plastic steeds weggegooid wordt. Dit werkt super en indien nodig altijd een goed advies.

Altijd super.

Nauwelijks te verbeteren

Goede inkt, makkelijke navulmethode en service waar je mee verder kunt.

Uitmuntend

SNEL EN CORRECT GELEVERD

Uitmuntend

SNEL EN CORRECT GELEVERD

Snelle levering !

Zeer goede service snelle levering

Mijn Epson R3000 gaf aan dat de LLK T1579 niet herkend werd. De originele EPSON Cartridge T1579 werd wel herkend en de printer werkt ook goed. Terug plaatsen van de refill cartridge T1579 gaf weer dezelfde fout. Contact op genomen met 'Bas' van Smartink. Probleem opgelost, de ARC chip van de LLK T1579 cartridge , van mijn Epson R3000 printer blijkt toch echt defect te zijn. De nieuwe LLK T1579 cartridge heb ik in goede orde ontvangen alsmede de flesjes pigment inkt. Na het vullen en plaatsen van de nieuwe cartridge in de R3000 , geen foutmelding gehad. Printer werkt weer zoals het moet. Bedankt voor de snelle medewerking via de telefoon en de snelle levering van de bestelde materialen. Met vriendelijke groet, Twan van den Hombergh

Zeer goede service en snelle levering

Mijn Epson R3000 gaf aan dat de LLK T1579 niet herkend werd. De originele EPSON Cartridge T1579 werd wel herkend en de printer werkt ook goed. Terug plaatsen van de refill cartridge T1579 gaf weer dezelfde fout. Contact op genomen met 'Bas' van Smartink. Probleem opgelost, de ARC chip van de LLK T1579 cartridge , van mijn Epson R3000 printer blijkt toch echt defect te zijn. De nieuwe LLK T1579 cartridge heb ik in goede orde ontvangen alsmede de flesjes pigment inkt. Na het vullen en plaatsen van de nieuwe cartridge in de R3000 , geen foutmelding gehad. Printer werkt weer zoals het moet. Met vriendelijke groet, Twan van den Hombergh

Boomstraat 149

5038 GR Tilburg

Over Smart Ink

SMART INK® Ontdek ook het gemak van navullen met SMART INK® hervulbare cartridges en unieke navulflesjes , U bespaart honderden euro's en hoeft de komende jaren geen cartridges en inkt meer te kopen. Voor SMART INK® is het leveren van service minstens zo belangrijk als het verkopen van ons product. De kracht van SMART INK® is de combinatie van de allerhoogste kwaliteit, gebruiksvriendelijkheid, service, garantie en ervaring.