Goede en zeer snelle bezorging, top!

Goeie website, duidelijk! Bezorging super snel, top!

Snelle service, goed verpakt

un goode en snel levering top

Mooie kalender

DHL heeft er alleen een week over gedaan om te leveren.

De eerste kalender was niet helemaal netjes aangekomen. Er werd direct een nieuwe opgestuurd. Echt een super service!

Precies op tijd ,prima

Alles prima

Goed geregeld

Snelle bezorging en fijn dat ze hier nog wel puzzels hebben.

Leuke kalender, goede service!

Ik had de kalender besteld voor een vriendin en daar laten bezorgen. Ze was blij verrast!

makkelijk bestellen/ korte levertijd/ goed verzorgd.

Alle facetten correct uitgevoerd.

correct en snel

Goede en overzichtelijke site. Snelle levering. Correcte afhandeling.

Super snel en prachtig honden waakbordje

Dag later geleverd en bordje is zoals ik verwacht had.

Goede ervaring

Ruime keuze, gemakkelijk besteld.

Alleen maar goed!!!

Stiptheid nauwkeurig klantenservice prima

Goeie service

Heel goed en verzorgd

Heel erg goed .

De hulp en meedenken was perfect. Het kopen moest snel vanwege moeilijkheden met nieuwe levering door de corona. Het mocht in de winkel blijven liggen en werd keurig op tijd bezorgd bij de jarige. Ik ben 100% tevreden.

Bestelling snel en in goede staat ontvangen.

Snel geleverd en in goede staat ontvangen. Ook nog eens een gratis pen erbij helemaal top!

besteld op 1 Mei voor 16.00 uur en op 6 mei nog geen pakje ontvangen

Ik kan nog geen beoordeling geven want mijn pakje is nog niet aangekomen

Bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is zoals aangegeven in de mail op de dag van bestellen verzonden, op 1 mei. Helaas is een grote toename aan online bestellingen, waardoor de bezorgers teveel aanbod krijgen. Zeker in uw geval, in België is het bekend dat de BPost met regelmaat meerdere dagen vertraging heeft, onderbezetting door het Coronavirus. Laatst heeft het zelfs soms 10 dagen langer geduurd, gelukkig afgelopen week ging het al weer sneller. Naar verwachting moet het er spoedig zijn. Excuus dat u er langer op moet wachten dan we zouden willen.

Snelle nette levering

Snelle nette levering

Goede service vlotte afhandeling

Goede communicatie en vlotte verzending

Er is goed contact te krijgen met deze webwinkel, ze helpen ook met je vraag. Prijzen zijn prima, service is uitstekend. Ik heb hier een paar mooie puzzels kunnen bestellen.

Super leuk bordje

Het bordje met "dit is mijn hobby" en een oranje kanarie, was een groot succes bij een kanarie kweker. Zeer snelle bezorging, keurig verpakt. Kortom erg tevreden.

Even zoeken hoe het werkte met bestellen maar daarna alles super geregeld.

Snelle en goede levering

Snelle en in goede staat geleverd

Over kalenderwinkel.nl

Opzoek naar een agenda, verjaardagskalender of jaarkalender? Dan zit je bij kalenderwinkel.nl goed! Wij hebben het hele jaar door de leukste kalenders. Neem een kijkje tussen ruim 2000 verschillende kalenders.