Ga zo door

Het bestelde product wordt comform de melding op tijd geleverd.

Correcte levering, snelle verzending

Leuke kalenders

Kalender en verjaardagskalender gekocht. Zodra het er was, hebben ze mij het toegezonden. Alles perfect.

Leuke website, veel keuze, vlotte en nette levering. Goede communicatie.

Goede service.

Goed geregeld, snel aangekomen.

Mooie collectie

Vorig jaar voor het eerst besteld, en dit jaar weer . Kalenderwinkel heeft een hele mooie collectie aan agenda's en kalenders etcetera. Bij eventuele onregelmatigheden wordt er snel gereageerd en naar de beste oplossing gezocht . Ik ben tevreden en raad Kalender winkel aan .. Berry , Utrecht

Snel ontvangen, keurig verpakt

Snel ontvangen, keurig verpakt

vlotte en snelle levering

mijn bestelling kwam op de afgesproken tijd aan, goed verpakt en de artikelen zijn net zoals beschreven op de website.

Prima, alleen wat traag met leveren

Agenda en bijpassend notitieboekje besteld. Goede prijs, kwaliteit. Goed aangekomen ook. Echter wel wat dagen tussen verzenden en aankomst. Ligt dat aan fietsbezorgen?

Bedankt voor uw feedback. De bestelling is de 12e om 23.04 door ons ontvangen. De bestelling is vervolgens de 13e verzonden, en de 14e door u ontvangen. Sneller dan dit leveren kunnen wij helaas niet.

al jaren een succes

Prachtige kalenders, ruime keuze

Sehr genau, gute Produkte, schneller Versand nach Deutschland, gerne wieder!

Outstanding!

I ordered the Kate Upton calendar from the US and without any issue I received it. Wonderful product from a outstanding company. Thank you!

Onder de indruk van het enorme assortiment

Ik kies graag een kalender waar ik het hele jaar met plezier naar kijk. Het assortiment van de kalenderwinkel is zo groot dat altijd een mooi exemplaar vind, hoogstens moeite heb de allermooiste uit te kiezen.

Gewoon super.

Niets op aan te merken.

Trouwe klant, dat hoeft geen betoog

Prachtige tekeningen van mooie katten en handig op de koop toe. Op naar 2022

Helaas kwam ik na het afrekenen erachter dat ik de kortingscode was vergeten die in de mail stond. Beetje jammer.

Super snel

Toen de kalender van mijn keuze niet op voorraad was aangegeven dat ik graag mail wilde ontvangen als weer op voorraad. Netjes mail ontvangen en kalender besteld. Dag later al in huis. Zeer tevreden.

Mooi produkt voor een aantrekkelijke prijs. En snel bezorgd.

Prima !

Mooie kalender. Stevig verpakt en snelle levering.

Goed , snel ,

Afhandeling perfect

Volledig correct

Snelle levering, netjes ingepakt en product is overgekomen zonder scheuren, vouwen of iets van dien aard. Als extraatje een digitale kalender gekregen maar deze kon ik niet openen. Vervolgens het op een andere manier gemaild gekregen wat wel lukte. Fijn zo’n extraatje en uitstekende service!

Goeie service

Vlugge afhandeling, makkelijke betaling, snelle levering. Top. Deze site staat geen emoticons toe,beetje jammer,ik wou een duimpje omhoog geven maar dat mocht niet. Ligt niet aan kalender winkel maar aan kiyoh. Ook vind in dat mijn woonplaats niemand iets aangaat,die is verplicht,dus heb ik ingevuld gaat niemand aan. Komt ook door kiyoh. In tegenstelling tot kalender winkel is kiyoh wel een waardeloze site

geweldig

geweldig

Helemaal prima!

Bestelling is op tijd ontvangen en precies zoals beschreven op de website.

snel en keurig bezorgd

Mijn favoriete FamilieSportPlanner weer besteld bij deze winkel. Bij weinig winkels te verkrijgen maar zeker handig en overzichtelijk voor een sportief gezin. Zending is keurig en snel geleverd.

Over kalenderwinkel.nl

Opzoek naar een agenda, verjaardagskalender of jaarkalender? Dan zit je bij kalenderwinkel.nl goed! Wij hebben het hele jaar door de leukste kalenders. Neem een kijkje tussen ruim 2000 verschillende kalenders.