de bestelling is goed aangekomen

het artikel zou op 26 december binnenkomen, het werd 29 december op zich is dat prima, alleen heb ik geen 39 euro teruggekregen, dat was het verhoogde tarief voor aflevering op de tweede kerstdag! mvg

Gemakkelijk, toegankelijke site. Geen poespas. En een heel vlotte levering.

Gemakkelijk ,toegankelijke site. Vlotte levering.

Prima! behalve de bezorging

Door de bezorging 3 sterren anders 4 gegeven. Groot assortiment puzzels met grotere stukjes speciaal voor ouderen. Helaas wel veel uitverkocht. Maar dat zal misschien wel door Corona komen. Bezorger zet pakket voor de voordeur. Iedereen kan het weghalen. We zie op de nest camera dat de bezorger aanbelt. Niet afwacht of er open wordt gedaan. Hij loopt direct weg! Daardoor was de doos nat en ook de puzzeldoos vochtig geworden. Als hij een moment had gewacht had ik hem kunnen zeggen dat hij het pakket in de schuur kon zetten. DHL doet dit helaas vaker

Bedankt voor uw bericht. Dat is uiteraard niet de bedoeling, neerzetten is prima, maar wel wanneer hij ziet als er iemand daadwerkelijk naar de deur komt. Wanneer de puzzeldoos ondanks de folie toch is beschadigd, dan horen wij het graag.

I order a jigsaw for my father's birthday present got it in time and I came with a free pen.

I thought the company was very good. There told me at every step untill it arrived and it only took 2 weeks which was good.

Alles volgens het boekje

Besteld, direct klaargemaakt en verstuurd in nette verpakking. Door met DHL te werken kon het bezorgmoment ook heel eenvoudig worden aangepast.

Correcte afhandeling.

Mijn keuze was niet op voorraad, ik kreeg bericht toen het er weer was, prima service.

Helemaal top

Kalender gekocht. Werd snel geleverd en was goed verpakt.

Overzichtelijke site en makkelijk bestellen

Goed!

Bezorging zoals aangegeven binnen 1 werkdag.

geen zorgen als je hier een bestelling plaats.

De bestelde kalender ziet er goed uit , mooie druk! De levering is snel, fijne zaak.

teleurgesteld

heb een jaarkalender gekocht bij kalenderwinkel.nl voor 20 euro, de foto's zijn prachtig maar mis de dagen (ma t/m zo) op de kalender! Heb nog nooit meegemaakt dat alleen de datum op een kalender staat, heb hier dus niet veel aan

Snel bezorgd en mooie producten

heel goed

snelle levering. Mooi product

Snel geleverd. En het ziet er mooi uit.

Snelle levering en kalender goed verpakt

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooi spul en snel in huis

Vlug ontvangen en mooi

Kalender na twee dagen al ontvangen en is heel mooi.

Mooie puzzel en goed ingepakt en snel verzonden.

Goed ingepakt voor verzending, mooie puzzel en je word goed op de hoogte gehouden waar die puzzel is op verzending

Leuke kalender snel geleverd

Goed snelle levering

Snel en goed geleverd

Preis/Leistung super

Kompetent gut

Kwaliteit, snelle levering

Grote keuze, (als alles voorradig is)

Topper

een vlot verloop en fijne samenwerking. Bedankt hiervoor

super

Over kalenderwinkel.nl

Opzoek naar een agenda, verjaardagskalender of jaarkalender? Dan zit je bij kalenderwinkel.nl goed! Wij hebben het hele jaar door de leukste kalenders. Neem een kijkje tussen ruim 2000 verschillende kalenders.