nette aflevering

Netjes op tijd afgeleverd, Niets beschadigd. En een must om aan de muur te hebben

perfect

grote keuze, snelle zending

Km

Geweldig,prachtige tekeningen,echt super je blijft maar naar de plaatje kijken,ook heel handig in gebruik Ik heb deze ieder jaar in huis, in een lijst,Ik moet altijd Lang zoeken omdat ik moeilijk kan kiezen omdat ze allemaal zo mooi zijn,en Het is super dat je voor een maand de afspraken erop kunt zetten en zo ook 12 maanden een mooi schilderij aan de muur hebt hangen. Ik ben er super trots op. Groet Gon

Top en aanrader

Bij kalenderwinkel heb je veel keuze. De bestelling en levering zijn goed verlopen.

zeer goed

Goed contact, verzending via DHL / CHRONOPOST naar Frankrijk, regelmatige informatie voor het volgen van de bestelling niets te zeggen

Prachtige kalender, mooie website

kreeg een heel mooie kalender binnen, besteld via een mooie website. duidelijk en snel! Op tijd binnen zodat ik een mooi cadeau kon geven.

Goede kwaliteit en snelle levering.

Leuke varjaardag-kalender die aanvoelt alsof deze wel een behoorlijke tijd meegaat. Snel in huis ook! Ik vond 'm wel een beetje prijzig...

Hele goede service 👍🏻

Hele goede snelle service 👍🏻👍🏻👍🏻

ruime keuze in kalenders en agenda's

Ik bestel al een aantal jaar naar volle tevredenheid een kalender. Dit jaar bestelde ik een kalender, schoolagenda en twee set postkaarten. Ik kreeg een mail dat er gewacht zou worden tot de bestelling compleet was. Op mijn reactie dat mijn (school) agenda dan te laat zou zijn, is diezelfde dag nog mijn incomplete bestelling opgestuurd. Fijn dat er zo snel gereageerd wordt.

Volop keus in kalenders.

Er is volop keus in kalenders. Als je er een kalender nodig heb hoef je niet verder te zoeken. Groot of klein en verjaardagskalenders hebben ze ook volop keus.

goede en snelle afhandeling

De Kalenders (Francien's Katten) die ik jaarlijks bij kalenderwinkel.nl bestel kan ik in de winkels nagenoeg nergens kopen!

geweldig

goede winkel en website snelle en correcte afwerking bestellingen

Goede afhandeling, erg vriendelijk

Snelle bezorging

Alles netjes verpakt en snel bezorgd.

goede surfes

ik besteld altijd de kalenders die ik graag altijd hebben wil en heb ze altijd zodra ik een email krijgt beging van het jaar bestel ik ze en krijg ze op tijd binnen die kalenders en de maand dat ze zeggen komt altijd uit eerst via de email en van de postbode en volgende jaar bestel ik ze natuurlijk weer bij kalenderwinkel nog een ding ik besteld ze ongeveer 4 of 5 jaar al zo me kalenders ik zeg doen mensen

goede surfes

Bedankt!

Heel leuke shopping ervaring en toen ik vroeg of alles wat ik bestelde in één keer verzonden kon worden (want nog niet alles was beschikbaar) was dat geen probleem! Bedankt!

Grote keuze

Er is een mooie keuze aan kalenders. Eenmaal besteld volgt de levering snel en correct.

Geweldige kalender toppie

Hele mooie kalenders

Supersnelle levering

Prima wat betreft de gehele afhandeling. Goed verpakt zodat de agenda geheel perfect aankwam.

Al jaren vaste klant top!.

Jarenlang bestellen wij onze shih tzu kalender getrouw. Prima service, goede mail communicatie of verbale communicatie. Items worden keurig op tijd geleverd en keurig verpakt en bezorgt. Zeer betrouwbaar bedrijf, dus wij zijn zeer tevreden klant. Daarom raden wij iedereen aan om gerust hier wat te bestellen.

Kalender en agenda keurig verpakt en snel geleverd.

De kalender was snel geleverd. Hij zat zo strak in het plastic dat hij een beetje krom was getrokken.

Bedankt voor uw feedback. Sommige kalenders zitten inderdaad soms wat strak in de folie. Hangt de kalender nu wel goed recht, of kunnen we beter een nieuwe sturen?

super

goede afhandeling van mijn bestelling. op tijd een mail dat het iets langer zou kunnen duren maar achteraf toch eerder gekregen dan verwacht

Prima info

Erg goede n konstante info.ga zo door!

Over kalenderwinkel.nl

Opzoek naar een agenda, verjaardagskalender of jaarkalender? Dan zit je bij kalenderwinkel.nl goed! Wij hebben het hele jaar door de leukste kalenders. Neem een kijkje tussen ruim 2000 verschillende kalenders.