Snelle service, duidelijk uitgelegd hoe het in z’n werk ging

Fijne ervaring met kalenderwinkel, ik zou het iedereen aanraden!

Matig

Prima kalenders, maar heeft een week op zich laten wachten.

Bedankt voor uw bericht. Helaas bleken er geen twee meer op voorraad waardoor er nieuwe bij besteld moesten worden, hierdoor heeft het een paar dagen langer geduurd. Gelukkig is na versturen wel de volgende dag geleverd. Excuus dat het langer duurde dan had gemoeten.

Goed verpakt

Kalenderwinkel is een leuke site.....

Leuke Harry potter gekocht, prima service! Snelle bezorging!

Goede service, dank u

De levering gebeurde zoals ik had verwacht. Goede service.

Mooie prijzen, snelle service, aanrader

Correcte levering van een correct product

3 prachtige kalenders :-) Mijn vrouw was/is er heel tevreden mee!!!

heel goede service

besteld en de volgende dag al in huis

Impeccable !

Premier achat réussi ! Commande et livraison rapide ! Colis bien emballé ! Donc impeccable et à recommander ! Merci !

Super service, snel geleverd!

Bestellen op de site was makkelijk. Het contact via de email was snel en zeer vriendelijk. En de kalender was keurig op tijd in huis. Als ik weer een mooie kalender nodig heb bestel ik hem zeker hier!!!

Heel goed en vlug

Niet uw fout maar Hermes Delivery heeft het voor de deur laten liggen en niet in handen bezorgd. Ze zijn hier (Engeland) bekend voor niet zo goed service! Maar van jullie kant - prima! Dank u!

Supersnelénmooi

Hele mooie kalender en supersnelle levering én een kadootje

Mijn Kalender

Ieder jaar bestel ik tot grote tevredenheid een mooie kalender bij KALENDERWERELD

Zoveel keus!

Snelle levering!

Perfecte ervaring

Artikelen bestellen was supermakkelijk. Levering per fietskoerier was voor mij een dikke +++++: beter voor het milieu, en veel vriendelijker mensen dan bij andere vervoerders! Spullen netjes geleverd, niks beschadigd, alles goed verpakt! Kreeg er zelfs nog een pen bij cadeau, altijd handig! Kortom: ik kan geen enkel -punt bedenken!

alles correct verlopen

zie hierboven

Snelle levering , goede prijs

Bestelling snel verwerkt en andere dag binnen. Product voldoet zoals op de foto’s en n nette prijs.

De winkel voor een leuke kalender!

Voor 2021 heb ik twee kalenders besteld, die snel thuis werden bezorgd. Ik koop vaker bij kalenderwinkel. nl maar meestal legpuzzels. De kalenders waren mooier dan ik vooraf had gedacht! Dus ook volgend jaar komt er weer een kalender van kalenderwinkel.nl!!

Had de agenda de volgende dag al binnen, kon gelijk aan de slag.

Uitstekend behandeld een prima bedrijf

dit was beslist niet onze laatste bestelling

.....

Mooie kalenders! Netjes verpakt en geen lange levertijd. Ik zou andere dit zeker aanraden.

Over kalenderwinkel.nl

Opzoek naar een agenda, verjaardagskalender of jaarkalender? Dan zit je bij kalenderwinkel.nl goed! Wij hebben het hele jaar door de leukste kalenders. Neem een kijkje tussen ruim 2000 verschillende kalenders.