Alles netjes verzorgd

Netjes verpakt, en goede service. Wij bestellen al jaren kalenders, alles gaat altijd zeer goed daarom een 10.

uitstekend

snelle levering perfect verpakt uitmuntende kwaliteit kalender

PRIMA DE LUXE.

Lijkt mij duidelijk.

Snelle correcte service

Goede afwikkeling

Het is in orde

De tijd die ze gezegd hadden was correct

mooie kalender van chihuahua

goed heb het persoonlijk opgehaald omdat ik toch in de buurt kwam

Prima prijs en snel geleverd

Goed verpakt

correcte levering

Correcte levering

Mis de afmetingen van een kalender

De afmeting van de kalender graag erbij vermelden op website. Vorig jaar heb ik een grotere kalender gekocht. van John Wayne Ik dacht dat ik bij deze bestelling dezelfde kalender kocht qua afmetingen. Dit was niet het geval. Ik mis ook bij de filmsterren een Marilyn Monroe en Romy Schneider kalender in het bestand en bij de kalenders van de steden de stad Berlijn.

Top ervaring

Snelle levering en goede kwaliteit

Leveren op tijd

Selectie methode verbeteren

goed!

op afgesproken tijd geleverd en goede communicatie.

Alleen maar lovende berichten.

GEWOON GOED VOOR JE GELD.

AL JAREN EEN VERTROUWDE EN GOEDE OVERZICHTELIJKE SITE. NIETS AAN VERANDEREN ZOU IK ZEGGEN. DANK HIERVOOR.

Veel keuze, snel geleverd

Veel keuze, snel geleverd

afspraken nagekomen ,prima levering in stevige verpakking.

Ruime keuze in model en onderwerp. Vlotte levering, goed verpakt.

Is het nou al onderweg?

Ik heb 26 november een kalender besteld, op 27 november bericht gekregen dat deze was klaargemaakt en die dag verzonden zou worden, en sindsdien wacht ik af zonder enig bericht. Ik heb zo het idee dat het ook niet meer gaat komen, aangezien andere brievenbuspakketjes die ik ondertussen heb besteld wel al aan zijn gekomen, dus ik ga maar verder zoeken naar een cadeau bij een andere winkel, zodat ik zeker weet dat ik niet met lege handen aankom op sinterklaasavond.

Bestelling op de aangegeven datum verzonden, helaas heeft de PostNL erg veel vertraging en is het pas op vrijdag aangekomen ipv dinsdag. We hebben de klant een compensatie geboden voor een volgende bestelling.

Prachtige kalenders

Prachtige kalenders en op tijd in huis voor de feestdagen.

Toen bleek dat het bestelde product niet meer leverbaar was hebben ze meegedacht en meegewerkt aan een goede oplossing.

Mooie kalenders

Fijne online winkel

Veel keuze en super snelle levering. Enige nadeel is de keuze opties op de site ik kon de optie die ik wilde niet terugvinden. Maar verder erg tevreden!

Dikke prima!

Fijne site, goede foto's en productomschrijvingen. What you see is what you get and I like what I got. Jammer dat mijn artikel later was dan verwacht, maar ivm black friday vergeef ik jullie dat. Leuke actie ook!

Over kalenderwinkel.nl

Opzoek naar een agenda, verjaardagskalender of jaarkalender? Dan zit je bij kalenderwinkel.nl goed! Wij hebben het hele jaar door de leukste kalenders. Neem een kijkje tussen ruim 2000 verschillende kalenders.