Ben erg tevreden

Ik ben erg tevreden met jullie. Ik hoop dat jullie de jaarkalender van Michael Buble 2025 verkopen

prima Service

Problemloses bestellen schnelle Lieferung

Alles keurig in orde

alles piekfijn!

geweldige service!

Netjes en snel geleverd.

De kalender is netjes en snel geleverd.

Is precies gegaan zoals aangegeven

De bestelling werd optijd geleverd, niks aan te merken.

Mooie kalenderlijst, goed verpakt, snel bezorgd. Hartelijk dank!

Prima service, op tijd geleverd; alleen jammer dat van de gewenste kalender nog maar slechts 1 was

Prima service; kalender werd op tijd geleverd. Alleen jammer dat er nog maar één exemplaar voorradig was. Als kado-artikel had ik er twee of drie willen hebben.

snelle levering, goed product

snelle levering, goed product, voldoet geheel aan verwachting.

Ik ben niet de persoon die het pakket heeft gekregen. Wel alle mail . Verkeerde e-mailadres dus.

Ik heb naar Saskia geschreven dat er iets fout gaat. Ik heb de ontvanger van het pakket geschreven. Nergens een reactie van terug . Het e-mailadres van de paketontvanger is sylvia.medema@……

Snel geleverd. Goed verpakt.

Prachtige kalender.

Prachtige kalender en een snelle levering.

Supermooie kalender en snel bezorgd

Heel erg goed

Prima geregeld

Super snel ontvangen

ontzettend veel keus

ik kon kiezen uit verschillende soorten en humoristische en schilderachtige kalenders.

Zeer netjes en veiendelijk

Zeker voor het herhaling vatbaar om hier nog iets te kopen.

Zeer snelle levering. Verzending -en onderweg(inpakken) melding zeer goed. Zeer betrouwbaar en mooie kalender!!

Prima.

Snelle levering en goed contact voor informatie. Snelle reactie op aapjes.

gewoon goed

goed vlot en keurig verpakt

Snelle levering. Gehavend gearriveerd. Nieuwe ontvangen.

De envelop waarin de kalender verpakt was, was gescheurd en er zat een knik in de kalender. Hierna heb ik snel een nieuwe kalender ontvangen.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat een artikel niet netjes aankomt. Er is reeds een nieuw exemplaar verzonden & ontvangen.

Top product mooie grote kalender.

Snelle bezorging en keurig verpakt.

Super seller

Quick dispatch - problem free transaction.

Se puzzels zijn goed aangekomen.

Ik ben zeer tevreden met de aankoop .

Over kalenderwinkel.nl

Opzoek naar een agenda, verjaardagskalender of jaarkalender? Dan zit je bij kalenderwinkel.nl goed! Wij hebben het hele jaar door de leukste kalenders. Neem een kijkje tussen ruim 2000 verschillende kalenders.