Positief

Mijn ervaringen zijn positief. Mooie kalenders en foto. s

Nice Delivery Great Dutch Calendar

I received the delivery in the USA which was a very long distance from the Netherlands. The calendar was beautifully illustrated and is a Dutch birthday calendar which is hard to find in the USA.

Altijd goed.

Komt altijd alle gemaakte afspraken na, buiten dat een zeer goede service. Altijd behulpzaam.

Goede producten en service

Al jaren tevreden klant

4 weken en nog niets

4 weken geleden een bestselling geplaatst, zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. 4 weken later was er nog geen levering. Telefoon nummer niet bereikbaar. Na indienen van een klacht is alles toch geregeld.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en ons excuus dat het niet gegaan was zoals had gemoeten. Inmiddels is het opgelost en is de bestelling bij u binnen gekomen.

Het is alleen jammer dat zo aggressief naar een waardering vragen (2x binnen 24 uur)

produkten zijn goed en goedverpakt

Bedankt voor uw bericht. Excuus voor het teveel ontvangen van Kiyoh mails, dat is uiteraard niet gebruikelijk en zijn wij ook zeker niet blij mee. Ze hebben daar een storing en zitten er al achteraan dat ze het zsm moeten oplossen want dit moet niet kunnen gebeuren.

Geen com

Geen com

voldoet aan verwachting

Deze site biedt een ruime keus aan kalenders in alle genres. Ik ben goed geslaagd. Volgend jaar kom ik weer wat uitzoeken!

Ruim assortiment

Door het ruime assortiment van kalenderwinkel kan ik er elk jaar prima slagen.

Kalenderwinkel is top altijd hele gave kalenders.

Goede service top!

Heb dit jaar een labrador kalender met pre order besteld in juli , eind september werd hij netjes bezorgd ik heb dit jaar een hele mooie uitgezocht van de bruine labrador supermooie en handige kalender vorig jaar was ik te laat en waren ze al uitverkocht een mooie optie !

Goede service!

Mijn bestelling was netjes en goed verpakt! Ik heb er ook niet zo lang op moeten wachten. Het was mijn eerste maar zeker niet de laatste bestelling.

Hele goede ervaringen

Snelle levering en als het artikel toch vertraagd is, word je goed op de hoogte gehouden. Al een paar jaar een zeer tevreden klant.

Een mooie kalender

X

Zeer tevreden van

Prima service!

Ik ben heel tevreden!

SUUUUUUUUPER

kLANTGERICHT, SUPER VRIENDELIJK, SNELLE SERVICE, PRACHTIGE KALENDERS

Snelle levering en goede service

Niets speciaal te melden, die vorige bericht!

Enorme sortering. Prettig contact.

Enorme sortering Wereld kalenders!! Leuk en prettig contact. Accurate levering>

Alles overzichtelijk

Altijd netjes verpakt en vlugge levering ,

Goeie service van a tot z!

Ze informeren je goed en duidelijk over de status van je order; ook als je vroegtijd al iets aanschaft. Zodra het artikel leverbaar is krijg je altijd een update inclusief track & trace code. Je hebt er eigenlijk geen omkijken naar.

Elk jaar hetzelfde

Zoals een kalender elk jaar verandert, zo blijft 'kalenderwinkel.nl' altijd hetzelfde, namelijk elk jaar even goed in alles.

Heel veel keuze, duidelijke uitleg over levering

Nadat ik uit de ruime keuze een kalender had uitgekozen die pas later in het jaar uit zou komen, kreeg ik duidelijke uitleg wanneer de levering zou plaatsvinden na bestellen. Toen de levering aan de orde was kreeg ik een mail met de track en trace. Super duidelijke service.

Over kalenderwinkel.nl

Opzoek naar een agenda, verjaardagskalender of jaarkalender? Dan zit je bij kalenderwinkel.nl goed! Wij hebben het hele jaar door de leukste kalenders. Neem een kijkje tussen ruim 2000 verschillende kalenders.