niet aangekomen

ik de kalender niet gekregen maar er zeg ze dat hij is verstuurd.

Na ontvangst review de klant geprobeerd te bereiken, tot op heden nog geen reactie. We zouden graag nog een reactie ontvangen of het vermelde adres juist is, zodat we een nieuw artikel kunnen opsturen.

Prima product, snelle bezorging

De bestelling deed ik via internet. Het product stemt tot tevredenheid. De prijs was goed en de bezorging was snel.

Ik had de kalender iets te laat bestelt en wilde hem eigenlijk die dag erna in huis hebben dus heb ik een mailtje gestuurd en het was inderdaad gelukt de dag erna had ik hem al in huis geweldig.

Geweldige service. Er ging iets mis tijdens het bestellen, maar was bij het ophalen meteen opgelost. Bestelling lag snel klaar om op te halen en ik werd erg vriendelijke ontvangen bij het ophalen.

dit is de eerste keer dat ik een kalender bestelde, werd prima geholpen

Bedankt, ik onthoudt deze site!

Ik had advies gevraagd via facebook over een bepaald Agenda. Jullie heb mij geholpen en er was er nog maar eentje van! (thanks !) uiteindelijk besteld. Ik kan 2020 goed tegemoet!

Fijn dat jullie mijn fout in de adressering hebben opgelost.

Probleem dat er was is opgelost

Afgelopen vrijdag heb ik gebeld i.v.m de Lang kalender. De maat was niet goed hij paste niet in het frame. Te klein. Het frame heb ik al 15 jaar. Ik heb telefonisch ingesproken met de vraag, is de maat veranderd? Want dan hoef ik ook geen nieuwe te bestellen, mijn tel nummer en e-mail adres is bekend, niets gehoord. Jammer, bel maandag nog een keer Het probleem is opgelost, per omgaande geld terug.

Inmiddels contact gehad met de klant, had verwacht de brede variant te ontvangen, maar er was een kleinere budget variant besteld van deze serie. Deze hebben wij inmiddels retour ontvangen en het betaalde bedrag geretourneerd.

prachtige selectie ,ruime keuze en snelle levering,ben zeer tevreden.

Grote keuze,goede kwaliteit,snelle levering,zeer tevreden.

Vlotte levering

Heel tevreden Goede kwaliteit en snelle correcte levering

Heel goed en netjes

Ik heb het goed En netjes ontvangen en Was heel goed en netjes In gepakt en netjes binnen Gekreegen Mvg Aw gelmers..

Goed en snel

Goede, duidelijke site en snel geleverd.

goed , makkelijk , niet duur , snel en zeer goed verpakt.

Snelle en nette verzorging

Zie boven. Helaas verknalde ik de maand oktober (vulde de verjaardagen voor de maand september in)

Super snelle levering

snelle service en info

Prima ervaring

Prima ervaring, snel geleverd

Mijn kalender besteld voor een mooie prijs en kon hem de volgende dag al in ontvangst nemen. Vriendelijk contact en goede service.

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs!

Vlotte verzending. Prima bedrijf

Keurig verstuurd en goed verpakt

Netjes ontvangen en zoals omschreven op tijd en goed verpakt in karton

snelle verzending

snelle verzending goed verpakt prima materiaal

Erg klant tevreden gericht. Doen ook zeer zeker, wat ze beloven. Een vette 10!!!!!

Over kalenderwinkel.nl

Opzoek naar een agenda, verjaardagskalender of jaarkalender? Dan zit je bij kalenderwinkel.nl goed! Wij hebben het hele jaar door de leukste kalenders. Neem een kijkje tussen ruim 2000 verschillende kalenders.