Prima service en snelle levering!

De levering is snel en er wordt helder over gecommuniceerd. Het aanbod is veelzijdig en prima geprijsd.

mooie kalenders

ieder jaar bestel ik tijgerkalenders. en ze zijn echt schitterend, prachtige foto`s. echt een aanrader

Geweldige lachwekkende kalender. Ik hou ervan

Keurig geleverd

Mijn Disney agenda keurig ontvangen Ben netjes op de hoogte gesteld dat de agenda later bezorgd zou worden

Vlotte bezorging en wordt goed op de hoogte gehouden

Uitstekend. Kreeg in begin augustus een melding dat mijn bestelling nog niet in Nederland was. Dus het leveren kon wat later worden. Vond ik super netjes dat ik hier direct van op de hoogte gebracht werd. Uiteindelijk was mijn bestelling gewoon op tijd binnen. Kreeg te horen wanneer en op welk tijdstip mijn bestelling bezorgd werd, dit klopte precies. Ik ga hier zeker vaker wat bestellen

Heel goed,

Ik ben heel blij met deze site, veel, mooie kalanders en ze worden ruim op tijd verstuurd. (augustus). Ha ha.

Goede sortering

Er veel keus

Perfect!!!

Betrouwbaar en flexibel

Goede service, ruime keuze

Q

Een in woord geweldig.

Het betrof een pre-order, waardoor Kalenderwinkel vooraf al werd vermeld dat de uitlevering eind augustus zou zijn. Echter de kalender werd al half augustus geleverd. Keurig vermeld dat hij er aan kwam en via track en trace volledig te volgen. Prima.

Mooie kalender.

Ben super tevreden met de service.

De kalender die ik vergeten was te kopen op vakantie hadden ze hier gelukkig wel

Mooie en precies

Ik ben mantelzorgster en gebruik mijn kalenders voor alle afspraken en werktijden. Daar zijn ze groot genoeg voor en daarnaast wordt ik vrolijk van de foto's/plaatjes.­čą│­čî╣

Betrouwbaar, en ruime leuke keuzes

Mijn ervaring, heb in februari een pre-order geplaatst en kreeg netjes eind augustus al mijn hele leuke kalender voor het nieuwe jaar!! Jullie maken waar, wat jullie beloven en duidelijke, ruime keuze!!

geweldige service

leuke artikelen en een geweldige service

Mooie kalender alleen moest hij van ver komen.. maar dat kan tegenwoordig niet anders. Blij dat het kan, een 18 maanden wolvenkalender:)

Zie hieronder

Er ging mbt de korting iets niet helemaal goed op de webshop. Maar is naderhand prima opgelost.

Goede keuze, makkelijk te vinden wat je zoekt, goede service en prima levering.

Goed en snel

Leuke agenda en pijlsnelle bezorging.

Geweldig voor mensen zoals ik die nog vaak een beetje heimwee naar Nederland hebben!

Altijd vriendelijk en goede service

Zie hierboven

nette aflevering

Netjes op tijd afgeleverd, Niets beschadigd. En een must om aan de muur te hebben

perfect

grote keuze, snelle zending

Km

Geweldig,prachtige tekeningen,echt super je blijft maar naar de plaatje kijken,ook heel handig in gebruik Ik heb deze ieder jaar in huis, in een lijst,Ik moet altijd Lang zoeken omdat ik moeilijk kan kiezen omdat ze allemaal zo mooi zijn,en Het is super dat je voor een maand de afspraken erop kunt zetten en zo ook 12 maanden een mooi schilderij aan de muur hebt hangen. Ik ben er super trots op. Groet Gon

Top en aanrader

Bij kalenderwinkel heb je veel keuze. De bestelling en levering zijn goed verlopen.

Over kalenderwinkel.nl

Opzoek naar een agenda, verjaardagskalender of jaarkalender? Dan zit je bij kalenderwinkel.nl goed! Wij hebben het hele jaar door de leukste kalenders. Neem een kijkje tussen ruim 2000 verschillende kalenders.