Snelle levering, goede prijs

Zeer snelle levering. Artikel was prettig geprijsd.

snel

leuke prijs en snel

Freundlich, kompetent und schnell.

Freundlich, kompetent und schnell.

Mooie kalender

Ik heb bij kalenderwinkel.nl een bijzondere kalender besteld. Prachtig en op tijd geleverd

Heel goed snelle levering goede communicatie

Heel goed een aanrader voor anderen

Goed contact, snel geleverd, goed verpakt, leukigheidje erbij, top. Minpuntje: kalender begon al vanaf juli?? stond vlgs mij niet op de site, wel op de kalender, als gratis extraatje (maar daar heb ik nu niks meer aan haha) Dus juli 2020 t/m dec 2021. Ik weet niet of ik hem dan gekocht zou hebben in een winkel, met korting wellicht. Maar goed, ik ben een tevreden klant.

Bedankt voor uw feedback. Bijna alle kalenders van dit formaat zijn 16, en soms zelfs 18 maanden kalenders. Veelal houdt dat in dat er een extra afbeelding is, met de extra maanden in het klein, echt functioneel om afspraken op te noteren is het vaak niet.

Ik heb de kalender nog steeds niet ontvangen

Bezorger heeft de kalender teruggestuurd en werd aan een andere klant gegeven! En nu is voorrraad op.

Inmiddels heeft de klant een nieuwe kalender ontvangen. De 1e bestelling is door DHL aan ons retour gestuurd, op dat moment hadden wij geen nieuwe kalender meer liggen, maar was al wel bij besteld, zodra deze weer op voorraad is, is de bestelling opnieuw verzonden.

Snelle levering, goede service

Nadat mijn korting niet automatisch bij de betaling verrekend werd, contact gehad met Kalenderwinkel. Korting werd toen alsnog verrekend. Pakketje ook snel ontvangen Wel een erg grote doos voor een kleine puzzel

Uitgebreide keuze, snelle levering!

En een goede kwaliteit

Goede service!

In eerste instantie kwam mijn kalender aan met een flinke vouw er in. Nadat ik een mailtje hieronder had verstuurd, kreeg ik de zelfde avond al een berichtje dat er een andere onderweg was. TOP!

Goed geregeld

Snel geleverd. Leuk die pen erbij. Mooie kalenders veel keus.

Ruime keuze

Ruime keuze, overzichtelijke website en snelle levering

heel snel aflevering

Goed en snel

Vlotte levering en mooie kalenders.

Mooie kalenders en snelle levering

tevreden

Fijn

Fijne site, keurig verzorgd en vlot geleverd.

Excellent

Satisfactory in all regards.

super snel en correct

besteld, bevestigd, geleverd, alles zeer snel

Alles zoals het hoort

Zowel bestelling als levering zijn probleemloos verlopen

Service rapide

Calendrier conforme à ce sue j'attendais et délai de livraison rapide. Parfait..et merci pour le petit bic cadeau!!

Perfecte service

Het is een mooie verjaardagskalender die prima verpakt was en op tijd werd geleverd

Excellent

Excellent service and delivery.

Vlotte afhandeling, snel in huis

Op de overzichtelijke website had ik snel gevonden wat ik zocht. De voorraad werd meteen getoond en bestellen ging vlot. Mijn bestelling kwam in de brievenbus, was stevig verpakt en onbeschadigd. Blij met deze winkel!

Over kalenderwinkel.nl

Opzoek naar een agenda, verjaardagskalender of jaarkalender? Dan zit je bij kalenderwinkel.nl goed! Wij hebben het hele jaar door de leukste kalenders. Neem een kijkje tussen ruim 2000 verschillende kalenders.