perfect

goede ervaring mee

goede aankoop

Na vele sites bezocht te hebben om een rieten lampenkap voor een staande lamp te kopen stuitte ik op Sweet Living Shop Het is van goede kwaliteit, betaalbaar en de bestelling was vrij snel binnen

Mooie kwaliteit snel geleverd

Super mooi geworden en snelle levering.

Keurig artikel

Snelle levering en prachtig artikel

Mooi product

Bestelling snel uitgevoerd en en product is gelijk de catalogus. Prima

Heel netjes verzorgt.

Keurig bezorgt goed verpakt.

prima service en mooi schilderij

Service en goede afhandeling bij klachten

Twijfelde over het formaat van het schilderij, na contact met een een vriendelijke medewerker de keuze gemaakt om een 100x150 cm schilderij te nemen op canvas. Schilderij twee dagen later al in huis. Prachtige print en het schilderij hangt inmiddels bij ons aan de wand. Prachtig! Ik wil nog een kleiner formaat schilderij, dus kom binnenkort zeker terug in jullie shop

Niet zo best

De levering van een product van 140 euro zonder dat je weet wanneer het komt (dag of dagdeel), kan echt niet. We ontvingen geen informatie en vervolgens werd het voor de deur gezet terwijl we niet huis waren. Dat kan echt niet. Bovendien verwacht ik bij plexiglas echt een glassoort, geen kunststof. Het was een cadeautje, maar voor het geld eigenlijk teleurstellend.

Prachtige nieuwe rotan stoelen

Nieuwe stoelen op de veranda van topkwaliteit!

Prachtige producten!

De manden zijn echt boven verwachting zo mooi. Ze voelen stevig aan en het materiaal is prachtig. (We hebben ze gelijk geinstalleerd in de woonkamer) Bezorging was ook top, zeer vriendelijk personeel.

Probleem uiteindelijk goed afgehandeld

Helaas ben ik niet tevreden over deze zogeheten bruine loungestoel. Ten eerste is de stoel lang niet zo bruin als op de foto's. Eerder 'naturel met een wat donkere tint'. (Een prachtige kleur overigens, maar niet wat ik zoek.) Ten tweede doet de naam 'loungestoel' vermoeden dat je er lekker relaxt op kan zitten, maar daarvoor is de stoel veel te klein. (Had ik trouwens kunnen weten als ik de maten goed had gecheckt, en de foto met daarop meerdere meubelstukken goed had bekeken.) En ten derde was de stoel niet netjes afgewerkt en zat één verbindingsstuk behoorlijk los. (Waardoor de stoel na een tijdje waarschijnlijk niet meer volledig stevig zal zijn.) Ik twijfel of ik Sweet Living Shop zou aanbevelen. Het probleem is uiteindelijk goed opgelost (daarvoor hulde!), maar of ikzélf deze teleurstelling en rompslomp nogmaals mee zou willen maken...? Ik ben bang dat ik Sweet Living ver achter mij ga laten.

Uiteindelijk goed ontvangen

Het product inmiddels ontvangen. Helaas geen goede track en tracé code. Dus het kwam onverwachts. Na contact via mail erachter gekomen dat het bij een ophaalpunt lag.

Response from the business owner

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je het pakket nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Zoals wij in een eerdere mail al hebben aangegeven, ligt je pakket bij een afhaalpunt. Je kunt het pakket daar ophalen.

Vlot en snel geleverd

De muur cirkel ziet er uit zoals verwacht op de site

Snelle en goede service. En heel blij met mn schilderij

Prachtige kleuren en prima kwaliteit!

De foto is zoals op de website; scherp en mooi! En op een stevige achtergrond. Het ophangen zou makkelijker gaan als de juiste plek hiervoor gemarkeerd is op de achterkant (wij hebben een ronde afbeelding). Nu is het flink meten en hopen dat ie recht hangt, daarom geen 10. Verder erg tevreden, staat prachtig!

Fijne shop en snelle levering

Had een te kleine muurcirkel besteld. Gelukkig kwam ik daar op tijd achter. Kon de klantenservice nog contacteren voordat de muurcirkel naar mij werd verzonden. Gelukkig snel geleverd en inmiddels vandaag een extra muurcirkel besteld. Hoop dat deze snel geleverd wordt.

Lange levertijd, slecht bereikbaar, product niet naar wens

Wij hebben 4 manden bestelt. We hebben ruim 2 weken moeten wachten op de bestelling. De klantenservice is niet bereikbaar op kantoortijden, telefoon staat uit en je krijgt een bandje te horen. Terwijl ze wel aangeven dat je ze kunt bellen tijdens kantoortijden. Per e-mail ook niet lekker bereikbaar, meerdere e-mails gestuurd waarna pas reactie. De manden zelf zijn qua maat afwijkend van elkaar. Van de 4 wijken 2 manden af en passen niet in de kast. Ook qua kleur wijken ze van elkaar af. Retouren moet je zelf betalen. Daar baal ik van.

Alles is goed gekomen!

Ik wilde graag de ronde 40 cm vliegende ganzen bestellen, Maar bij de betaling ,ging er iets niet goed, na een paar keer geprobeerd te hebben,contact gemaakt, en uiteindelijk zo via een mail besteld, en betaald, en kreeg ik toch mijn vliegende ganzen binnen, waar ik blij mee bent! Als nog bedankt voor het begrip, en de oplossing. Met vriendelijke groet Ria Kors

Een prachtig muurcirkel gekocht bij Sweet living. Precies zoals hij op de site staat. Echt een eyechatcher in de woonkamer.

Goed, maar levertijd moet je eerlijk over zijn

Op de site staat vandaag besteld morgen in huis. Dat is dus niet door de verwerkingstijd bij de bezorger.

Fijne shop

Twee mooie plexiglas schilderijen besteld. Mooie kwaliteit en snelle levering

Snelle levering, geen gedoe na kwijtraking.

Eerste bestelling was zoekgeraakt bij vervoerder. Nieuwe bestelling werd na 1week al bezorgd, zonder gedoe. Intussen werd ik via mail op de hoogte gehouden van de nieuwe levering en contact met de vervoerder. Heel fijn. En heel blij met het produkt.

Helemaal Top!!

Ik heb het plexiglas schilderij van de blauwe pauw gekocht.Die is werkelijk schitterend mooi,en haarscherp. Was heel goed en stevig vepakt. Echt een aanrader.

Stroef

Drie wandcirkels tegelijk besteld en direct betaald. Echter na lang aandringen (e-mails, telefoneren wordt niet opgenomen) kwam de eerste cirkel binnen. Weer div. e- mails om contact op te nemen, kwam na een paar dagen cirkel 2 binnen. Na weer diverse keren aandringen kregen we korting omdat e.e.a. was misgegaan en kregen we cirkel nr 3. Dus na heel veel ergernis en e- mailtjes is alles alsnog goed gekomen.